Vorig topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
ok thnx. idd dat gezwets tussendoor is zo f*cked up!quote:
BBC 2 hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok thnx. idd dat gezwets tussendoor is zo f*cked up!![]()
![]()
dat is wat ze noemen een "tattoo"quote:
Ow, haha, das best fucked up als ik zo hoor wat de VARA allemaal aan het doen isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef Jane het volgende:
@Hare:
Mijn vader neemt het allemaal voor me op op dvd, maar helaas heb ik er niet aan gedacht om te zeggen dat hij de BBC maar moest nemen. En ze zijn nu nog naar een verjaardag.
quote:
nee ik bedoel t gezwets op Nederland 3. Maar me ma en broertje willen per se Nederland 3 op hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
Is het zeker dat het officieel op DVD uitkomt? Hoop van wel.
Ook mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Libris het volgende:
Trouwens, hoorde in een interview voor het concert dat Dido samen met N'Dour 7 Seconds gaat doen, kan niet wachten
Komt wel met Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen meiden in t publiek gezien die hun tieten laten zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
ja toch?? best welquote:
Ja, dat moment staat op DVDquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Jane het volgende:
Toen heb ik van ellende overgeschakeld op de BRT.
dat MOET toch wel? Ik gooi morgen de oude Live Aid er weer inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
Is het zeker dat het officieel op DVD uitkomt? Hoop van wel.
Tis Woodstock niet en het is ook beduidend minder warm dan 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
Bitter Sweet Symphonyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Sport_Life het volgende:
Goed nummer dit, hoe heet het?
AOL.com?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Lkw het volgende:
Grmbl, m'n tv is kassie wijlen. En ik kan geen live stream vinden met beeld. Iemand??
dat zou zeer mooi zijn!! Heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Libris het volgende:
Trouwens, hoorde in een interview voor het concert dat Dido samen met N'Dour 7 Seconds gaat doen, kan niet wachten
* qu63 hoopt ztiekem op Queen ergensquote:
én loopt iets achter én het geluid is minder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef Matness het volgende:
De Vara heeft en Claudia én B-artiesten én zenden niet alles uit én ouwehoeren teveel én zendt het uit in 4:3 formaat
Mooi shirtje!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Het logo van Make Trade Fair geloof ik.
[afbeelding]
Mijn TV doet niet BBCquote:
Hell yeah!quote:
Net een nieuw album uit.quote:waar zijn die eigenlijk? Nog steeds ruzie met elkaar?
dat is iets anders dan make trade fairquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef Libris het volgende:
Volgens google is dit het logo van Fair Trade
[afbeelding]
Dit is Coldplayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt Coldplay, of zijn die al geweest (hoop het niet) want tune net pas in
http://www.aol.co.uk/quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Lkw het volgende:
Grmbl, m'n tv is kassie wijlen. En ik kan geen live stream vinden met beeld. Iemand??
zijn nú bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt Coldplay, of zijn die al geweest (hoop het niet) want tune net pas in
Dat kwam door Queen!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
Nou, ik zal wel een ouwe lul zijn, maar op een of andere manier voelde de eerste Live Aid toch grootser. Maar ligt er aan wat er nog komt natuurlijk. Iig was die verrassender.
Was dat met bittersweer symphony?! Dat is toch niet van hun?quote:
Deed Annie Lennox niet 7 seconds met Youson bij t concert voor Freddy Murcery?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
dat zou zeer mooi zijn!! Heerlijk nummer.
is dat al zeker dan?quote:
Net als elk weldenkend mens, Sebbo.quote:
hoopt stiekum op skin met Hedonism ergensquote:
Live Aid heb ik niet heel bewust meegemaakt (was toen 7). Maar er zijn toch al aardig wat kippenvelmomenten voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
Nou, ik zal wel een ouwe lul zijn, maar op een of andere manier voelde de eerste Live Aid toch grootser. Maar ligt er aan wat er nog komt natuurlijk. Iig was die verrassender.
Jonathan Ross tussendoor met interviewsquote:
Ja, dit is gewoon leuk en de nostalgie + FOK-forum maakt t net weer iets leuker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit is dus Fix You, van hun nieuwe CD X&Y
koop dan een breedbeeld tvquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Murray het volgende:
Alleen eeuwig zonde dat de BBC in breedbeeld uitzend, maar dat ik hier gewoon 4:3 krijg, en er een stuk van het beeld dus mist.
Zit je dan met je breedbeeld TV.
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. EMI heeft de rechten, geloof ik.
en het is gewoon de tweede keer. Het 'nieuwe' is er vanaf ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon leuk en de nostalgie + FOK-forum maakt t net weer iets leuker.
Komt ook omdat 20 jaar terug je minder tv had en geen MTV en TMF dus al die artiesten zag je niet zo vaak live, nu kun je al die artiesten overal zien optreden. Minder uniek dus.
De nieuwe CD is echt goed, heb je die?quote:
is dichter in de buurt van London hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
Het geluid is inderdaad beter op de BBC
Je werkt bij EMI, begrijp ik? Kun je al wat meer erover vertellen? Is het de bedoeling om alles op die 4 dvd's te proppen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...
Thnx!!! Werkt inderdaad tóch (moest er wel IE voor onder het stof vandaan halen, maar soiquote:
Da's mooi.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De nieuwe CD is echt goed, heb je die?
4 dvd's is een beetje weinig voor 9 concerten..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
Woodstock II was ook niet zoals deel I idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en het is gewoon de tweede keer. Het 'nieuwe' is er vanaf ...
Hier wordt de BBC alleen op digitale TV in breedbeeld uitgezonden. Op de kabel wordt links en rechts wat weggeknipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Murray het volgende:
Alleen eeuwig zonde dat de BBC in breedbeeld uitzend, maar dat ik hier gewoon 4:3 krijg, en er een stuk van het beeld dus mist.
Zit je dan met je breedbeeld TV.
nee, bittersweet symphony is van the verve. The vervequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was dat met bittersweer symphony?! Dat is toch niet van hun?
Hier is de BBC wel op 16:9 en geen digitale tv.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier wordt de BBC alleen op digitale TV in breedbeeld uitgezonden. Op de kabel wordt links en rechts wat weggeknipt.
ja werk voor zein londen. Het wordt een 4 dvd set maar afhankelijk van wat er vandaag allemaal te zien is wordt er de komende weken een selectie gemaakt. Nog geen content lijst dus...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je werkt bij EMI, begrijp ik? Kun je al wat meer erover vertellen? Is het de bedoeling om alles op die 4 dvd's te proppen?
Beetje stom dat ze geen toestemming aan The Rolling Stones hadden gevraagd en al hun royalties moesten afslaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nee, bittersweet symphony is van the verve. The verve, bittersweet symphony
![]()
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Zou er ook een bonus dvd komen met al het geklets van Jonathan Ross?
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.quote:
Nee, dat is Lance Armstrongquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef surferr het volgende:
ik zit nu te kijken naar een man in een geel pak die in een glazen broeikas zit
is dat bbc?![]()
Ligt aan Essent, met een breedbeeld tv had je ook 4:3 gehad. Multikabel zendt 16:9 uit op de kabel.quote:[b]Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
Goed, maar eens een boos mailtje aan Essent sturen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Hier is de BBC wel op 16:9 en geen digitale tv.
zal het aandragenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop het.
EMI leest mee, dus alvast een tip....
H'sumse meent ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Jane het volgende:
Hier (kabel Naarden) is BBC ook in breedbeeld hoor.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.
Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
is dat de reden dat ze gestopt zijn? Ik dacht door drugs problemen van ashcroft ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Beetje stom dat ze geen toestemming aan The Rolling Stones hadden gevraagd en al hun royalties moesten afslaan.
Welk op treden was al begonnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:53 schreef surferr het volgende:
@NEDERLAND 3
, je gaat toch niet inschakelen als een optreden al begonnen is, als je die reclame nou niet had gedaan waren jullie op tijd.
![]()
ligt het niet aan je tv instellingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.
Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
zorg er dan voor dat alle 9 concerten erop komenquote:
Je weet in elk geval dat alles van U2 op die dvd MOETquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef el_bario het volgende:
[..]
ja werk voor zein londen. Het wordt een 4 dvd set maar afhankelijk van wat er vandaag allemaal te zien is wordt er de komende weken een selectie gemaakt. Nog geen content lijst dus...
via aol heb je een nog groter voordeelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:54 schreef Timo20 het volgende:
Kijk zo moet t. Je zet de BBC op en krijgt gelijk HET grote voordeel:![]()
Fearne Cotton
![]()
Het zal per kabelexploitant verschillen. Geen idee waarom, want er is vast ruimte genoeg op de kabel, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt het niet aan je tv instellingheb hier gewoon breedbeeld op bbc
Kun je je niet breedbeeldtv dan instellen op 4:3 of 16:9? In dat geval zou Murray de BBC met ingedrukt beeld moeten zien,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt het niet aan je tv instellingheb hier gewoon breedbeeld op bbc
hehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
via aol heb je een nog groter voordeel
kijken wat je wilt zien, zonder inderbrekingen, met mooie tussenfilmpjes en tussenmuziek!
nopequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
is dat gratis? ik meen me te herinneren dat je voor aol moet betalen
alles moet gewoon!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je weet in elk geval dat alles van U2 op die dvd MOET.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Zeiksnor het volgende:
Elton is er niet op vooruit gegaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Zeiksnor het volgende:
Elton is er niet op vooruit gegaan
Good Charlotte volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
welke band is dit op 3?
Die heeft 'm heel verstandig al door gelinkt naar een keuze menu op live8live.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Matness het volgende:
De eigenaar van http://www.Live8.com zal een flinke rekening krijgen voor het extradata verkeer dat ze verstoken![]()
ik denk wel dat er een vergoeding inzit voor hemquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Matness het volgende:
De eigenaar van http://www.Live8.com zal een flinke rekening krijgen voor het extradata verkeer dat ze verstoken![]()
hij moet zn site eigenljk meteen doorverwijzen naar live8live.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Matness het volgende:
Zo te zien neemt live8live.com de begin pagina op zichquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef Matness het volgende:
0:59:20 Pink Floyd Londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd...
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:00 schreef -Mk- het volgende:
Waar is het precieze schema van deze dag?
Want ik moet nog boodschappen doen en wil enkele optredens niet missen.
Afsluiter rond 1.00 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd...
Saturday night (is alright for fighting)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538
Sinds Berny Taupin zijn teksten schrijft?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:02 schreef Elusive het volgende:
hey sinds wanneer maakt elthon john goeie muziek
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:
voordat Live8 afgelopen is denk k dat dity topic op een bizar aantal delen zit voor een één dag, t gaat wel erg hard nu
Het schema zegt:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:03 schreef Jane het volgende:
Ik hoop dat hij Kiki Dee weer heeft uitgenodigd. Don't go breaking my heart, dat was toen leuk!
Bukt u maar evenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik zit fout Roel - tis een ander nummer - wat is mijn staf?
Of ander Ru Paulquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:03 schreef Jane het volgende:
Oh, stuk van Elton gemist.
Ik hoop dat hij Kiki Dee weer heeft uitgenodigd. Don't go breaking my heart, dat was toen leuk!
Dat klopt dus al niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Het schema zegt:
Saturday Night's Alright
The Bitch Is Back
Children Of The Revolution
Wat vind je van Elthon John ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef kibber het volgende:
Elton John valt tegen als je het mij vraagt
of in realquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:05 schreef -Mk- het volgende:
Deze stream: http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=667846&file=filename.pls heeft een bitrate van 128 en is te openen in winamp.
Nee dat was Coldplayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef kibber het volgende:
Elton John valt tegen als je het mij vraagt
Die was echt GE-WEL-DIG ook, toen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:07 schreef SCH het volgende:
Staat Bowie nog ergens geprogrammeerd?
Nope, of hij moet de mystery guest zijn waar de BBC het over hadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:07 schreef SCH het volgende:
Staat Bowie nog ergens geprogrammeerd?
Eensch!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen: IK VIND HET ALLEMAAL MAGISTRAAL HET ZIET ER GEWELDIG UIT EN BOB GELDOF MOET DE NOBELPRIJS VOOR DE VREDE KRIJGEN
Zo!
Dat kwam door Freddie!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef Matness het volgende:
[..]
Bowie is altijd geweldig, ook tijdens de Freddy Tribute
Elton had beloofd het NOOIT meer live op te voeren!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef Againzender het volgende:
Zolang 'ie geen candle in the wind gaat doen
Keane welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is Oasis en Keane al geweest?
neinquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is Oasis en Keane al geweest?
Dat komt omdat BBC een "eigen" stream heeft en de rest van de wereld (ook Ned3) het moet doen met een satellite feed. Daar heeft Ned3 dus geen invloed op!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
jammer dat ned 3 zo achter loopt, het beeld en geluid is daar beter dan bij de bbc (in mijn geval)
Keane toch wel?quote:
Marc Bolan, de lang geleden overleden zanger van T-Rex.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
Mark Bowen?
Een matroos die niets toevoegtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is dit voor sukkel.
Pete Doherty,quote:
in Londen, of ergens anders?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef eborn het volgende:
Hierna komt GREEN DAYvolgens mij
Doet ook aan the weightwatchers zo te zien.quote:
ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop hetniet qu63
Berlin, dus dat zullen ze niet helemaal laten zien gok ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
in Londen, of ergens anders?
ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef SCH het volgende:
Geweldige uitvoering dit
(of ben ik te enthousiast over alles?)
Ex junkie. Hij haalt ook regelmatig de voorpagina's van de Engelse tabloids.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet ook aan the weightwatchers zo te zien.
18:55:45 Keane Londenquote:
Ik, als 14-jarige ken er een heleboel ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef Jane het volgende:
Ik durf hier niet eens te zeggen dat ik iemand niet ken, bang om voor een ouwe lul uitgemaakt te worden.
Jonathan is alweer briljant trouwens.
11:04 PM in Engeland, dus hier een uurtje later. Oorspronkelijk is het van 8:50 PM, want het zijn bijna allemaal opnames die je ziet, omdat er zoveel beeldmateriaal is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef Matness het volgende:
Hoelaat komt Robbie W?
SCH hou je in dit ging wel, spaar je emoties voor de echte hoogtepunten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef SCH het volgende:
Geweldige uitvoering dit
(of ben ik te enthousiast over alles?)
Het is toch om half 11 afgelopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:13 schreef eborn het volgende:
[..]
11:04 PM in Engeland, dus hier een uurtje later. Oorspronkelijk is het van 8:50 PM, want het zijn bijna allemaal opnames die je ziet, omdat er zoveel beeldmateriaal is.
Vanavond pas...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef Matness het volgende:
Hoelaat komt Robbie W?
18.17 ga ik masturberenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH hou je in dit ging wel, spaar je emoties voor de echte hoogtepunten.
inderdaad ze hebben echt de slechtste nummers uitgekozen, op saturday night na... dat laatste was egt ranzig, children of the revolution, weliswaar niet van hemquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:13 schreef Hare het volgende:
Vre-se-lijk saai. Echt geen ruk aan die Elton John. Heeft zo veel mooie nummers en zingt deze
Op de BBC dus nog later, Nederland is er dan redelijk vlot bij. 'Live' is Robbie dan net afgelopen als alles op schema blijft. Hij begint om 8:50 en het duurt 15 minuten (drie nummers).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Khalein het volgende:
Vanavond pas...
21.06 Robbie Williams: Let Me Entertain You, Feel, Angels
ik kijk en ned 3 op tv, en de stream van aolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef kibber het volgende:
Duran Duran op NL 3, ben een beetje aan het switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |