nee ik bedoel t gezwets op Nederland 3. Maar me ma en broertje willen per se Nederland 3 op hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
Is het zeker dat het officieel op DVD uitkomt? Hoop van wel.
Ook mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Libris het volgende:
Trouwens, hoorde in een interview voor het concert dat Dido samen met N'Dour 7 Seconds gaat doen, kan niet wachten
Komt wel met Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen meiden in t publiek gezien die hun tieten laten zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
ja toch?? best welquote:
Ja, dat moment staat op DVDquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Jane het volgende:
Toen heb ik van ellende overgeschakeld op de BRT.
dat MOET toch wel? Ik gooi morgen de oude Live Aid er weer inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
Is het zeker dat het officieel op DVD uitkomt? Hoop van wel.
Tis Woodstock niet en het is ook beduidend minder warm dan 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Matness het volgende:
Bitter Sweet Symphonyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Sport_Life het volgende:
Goed nummer dit, hoe heet het?
AOL.com?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Lkw het volgende:
Grmbl, m'n tv is kassie wijlen. En ik kan geen live stream vinden met beeld. Iemand??
dat zou zeer mooi zijn!! Heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Libris het volgende:
Trouwens, hoorde in een interview voor het concert dat Dido samen met N'Dour 7 Seconds gaat doen, kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |