Dat komt omdat BBC een "eigen" stream heeft en de rest van de wereld (ook Ned3) het moet doen met een satellite feed. Daar heeft Ned3 dus geen invloed op!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
jammer dat ned 3 zo achter loopt, het beeld en geluid is daar beter dan bij de bbc (in mijn geval)
Keane toch wel?quote:
Marc Bolan, de lang geleden overleden zanger van T-Rex.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
Mark Bowen?
Een matroos die niets toevoegtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is dit voor sukkel.
Pete Doherty,quote:
in Londen, of ergens anders?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef eborn het volgende:
Hierna komt GREEN DAYvolgens mij
Doet ook aan the weightwatchers zo te zien.quote:
ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop hetniet qu63
Berlin, dus dat zullen ze niet helemaal laten zien gok ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
in Londen, of ergens anders?
ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef SCH het volgende:
Geweldige uitvoering dit
(of ben ik te enthousiast over alles?)
Ex junkie. Hij haalt ook regelmatig de voorpagina's van de Engelse tabloids.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet ook aan the weightwatchers zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |