quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:06 schreef Leah het volgende:
Ja hoor.... willen Tink en/of Havoc voortaan even bellen dat je het virtueel bekend gaat maken![]()
?
Nou kom ik er als verse tante achteraan gehobbeld, ben ik ook eens een dagje niet online![]()
GEFELICITEERD!!!! jullie mogen mij ook gerust feliciteren met het aanstaande tanteschap hoor.
Jij bent gek... Meisjes die vragen worden overgeslagen...quote:
offtopicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:06 schreef Leah het volgende:
jullie mogen mij ook gerust feliciteren met het aanstaande tanteschap hoor.
Leuk Bastard!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
Kheb het kindje gevoeld, bij de haptonomie cursus!!
(Week 21)
He zo blij mee
Ik moest toch wat als TVP.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef E.T. het volgende:
Jij bent gek... Meisjes die vragen worden overgeslagen...
Jullie lopen toch zo'n beetje vlak achter ons aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:46 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Leuk Bastard!!Bijzonder lijkt me dat, wij moeten het nog meemaken.
![]()
Maandag ben ik 15 weken, dus het scheelt niet zo heel veel. Misschien hebben we beebje over 5 weken ook al gevoeld. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie lopen toch zo'n beetje vlak achter ons aan?
Cool hoor dat voelen!
Leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
(Week 21)
He zo blij mee
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
(Week 21)
He zo blij mee
Ne, ik vind dat ook wel livelinkquote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind die 3D-echo's altijd wel indrukwekkend, maar ook een beetje eng om te zien. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vindt.
Ik heb de link naar de foto's even in de browser geplakt en kreeg een melding dat de datalimiet was overschreden en dat ze morgen weer te zien zijn. Dusseh... klaar zitten dus om 00.00 vannacht!quote:
Das jullie tweede toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu 2 maanden bidden dat het blijft plakken....en twee kamers met bloedspoed gaan verbouwen.
Nee, de eerste MET IVF.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das jullie tweede toch?
Eerste ook zonder IVF?
quote:
En er alletwee eentje thuisquote:2 van die zwangere hormoon trutten in de crew. Gaat nog gezellig worden.
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
En spontaan verwekt.De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit gelukkig.
Ik mag aannemen dat je dat de eerste keer ook wel geprobeerd had...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.
*nog even blijft rondhangen*quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef coolbabe het volgende:
Vruchtbaar gedoe hier*snel topic weer uitrent voor het te laat is*
Vertelquote:
O wauw, alweer een wonder!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef E.T. het volgende:
In het kader "van wonderen zijn er nooit genoeg" ....
knipperderknip
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:42 schreef Igraine het volgende:
Ik mag aannemen dat je dat de eerste keer ook wel geprobeerd had...
Dat zou dan helemaal een wonder zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
En Leah ga ik in dit topic pas feliciteren bij de aankondiging van de komst van NogEenBaby.
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.
Uhuh... vooral als de artsen je al jaren vertellen dat je nooit spontaan zwanger zal kunnen worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Leuk gevoel is dat he? Ik voel het nu ook vaker!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef Saffier het volgende:
De kleine laat zich hier met enige regelmaat al voelen. Eerst dacht ik dat het nog niet kon, dat het te vroeg was, maar het is toch echt zo!! Al 3 weken word ik verblijd met kleine plopjes. Net moest ik niezen en meteen na het niezen wel 6 x achterelkaar liet de kleine weten datie het daar toch niet helemaal mee eens was!! Zo tof!!![]()
OMG wat een opmerkingquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
Vooral niet neuken, dan ben je er ook niet te veel mee bezigquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
in sommige gevallen zou ik je gelijk gegeven hebben maar in dit geval is het gewoon een wonder zo ongeveerquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw shit, nu begrijp ik ook de reacties hier, dat wist ik dus niet die achtergrond.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh... vooral als de artsen je al jaren vertellen dat je nooit spontaan zwanger zal kunnen worden.
[OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 2
He ja... gooi er nog even een schepje bovenop... Is het nou echt zo moeilijk te accepteren dat er stellen zijn die gewoon onverklaarbaar onvruchtbaar zijn?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Magneet het volgende:
in sommige gevallen zou ik je gelijk gegeven hebben maar in dit geval is het gewoon een wonder zo ongeveerAls medici bewezen hebben dat de kans gewoon amper aanwezig is dan geldt je opmerking natuurlijk niet
Natuurlijk zijn er gevallen waar men gewoon te krampachtig bezig is/was maar hier geloof ik daar geen fuck van.
Zo is 'tie weer braaf.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw shit, nu begrijp ik ook de reacties hier, dat wist ik dus niet die achtergrond.
Maar mijn vraag was niet slecht bedoelt ofzo, je hoort dat wel eens dat mensen heel graag zwanger willen soms te graag en dan lukt het niet meer in die zin.
Als ik mensen heb beledigd of in dien aard met welgemeende excuses.
Sterker, ik denk dat ik er slachtoffer van ben!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:43 schreef Leah het volgende:
Volgens de wet van Armani zou ik dan wel heel rap zwanger zijn.
BE, het is een discussie die hier niet op zijn plaats is. Maar ik ken verscheidene stellen die in de MMM hebben gezeten en het zelf ook op die manier uitleggen en toegeven. En daar doelt magneet op.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He ja... gooi er nog even een schepje bovenop... Is het nou echt zo moeilijk te accepteren dat er stellen zijn die gewoon onverklaarbaar onvruchtbaar zijn?
Tsjongejonge... Ik denk dat ik maar eens heel hard niet gaan wensen dat ik een ton win met de staatsloterij. Dan win ik vast volgende maand.
Dan doen die stellen in mijn ogen af aan al de stellen die ongewenst kinderloos blijven.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:46 schreef Randa_v het volgende:
BE, het is een discussie die hier niet op zijn plaats is. Maar ik ken verscheidene stellen die in de MMM hebben gezeten en het zelf ook op die manier uitleggen en toegeven. En daar doelt magneet op.
Mss idd lullig, maar dan moet het arme schaap mss eens nadenken voor hij dingen zegt...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef Neva het volgende:
Armani leest eik nooit in oud en kent us niet de geschiedenis.. het arm schaap voelt zich best lullig ...
Bij de stellen die we kennen was verder geen ziekte of iets dergelijks in het spel, zij werden gewoon niet zwanger. Dus ligt dat iets anders. Maar het is natuurlijk ook anders als men hetzelf zegt en toegeeft. Ik zal het niet zomaar tegen iemand zeggen als ik de achtergrond niet weet van wat er speelt.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Randa, voor mij en Voc gaat natuurlijk hetzelfde op en ik heb deze ongein sinds ik verteld heb dat ik zwanger ben ook al minstens 8 keer gehoord. (en toen ik niet zwanger kon worden wel 1000.0000 keer)
Flauwekul blijft het uiteraard. De zaadjes van Voc zijn niet opeens wél gaan zwemmen toen we er niet meer mee bezig waren.
daar heb je ook gelijk in hoor en ik kan het ook niet uitleggen maar het is gewoon iets wat je vaak hoortquote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Randa, voor mij en Voc gaat natuurlijk hetzelfde op en ik heb deze ongein sinds ik verteld heb dat ik zwanger ben ook al minstens 8 keer gehoord. (en toen ik niet zwanger kon worden wel 1000.0000 keer)
Flauwekul blijft het uiteraard. De zaadjes van Voc zijn niet opeens wél gaan zwemmen toen we er niet meer mee bezig waren.
Jah dat kan ik vanaf hier ruiken dat er die mensen in dit topic aanwezig zijn. En zeker als ik er nooit kom.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss idd lullig, maar dan moet het arme schaap mss eens nadenken voor hij dingen zegt...
Het is toch super unfair tov al diegenen bij wie het om wat voor reden dan ook niet lukt, of het nou medisch of onverklaarbaar is.
Hoe kan je er nou niet aan denken? Wat is dat voor onzin!
En ja, op een gegeven moment gaan deze stellen idd een leven plannen zonder kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ze er dan niet meer aan denken...
Mss dan eens wat verder kijken dan je neus lang is en niet in je eigen kleine droomwereldje blijven hangen...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Jah dat kan ik vanaf hier ruiken dat er die mensen in dit topic aanwezig zijn. En zeker als ik er nooit kom.
Bij de stellen die ken was het geval dat stopten met dokteren of er gewoon tijdelijk even een punt achter hadden gezet en het meer op hun beloop lieten en met andere dingen bezig waren op het moment. Dit is zoals ik het begrepen heb.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan doen die stellen in mijn ogen af aan al de stellen die ongewenst kinderloos blijven.
Ten eerste: hoe kan je er nou NIET mee bezig zijn als je jaar in, jaar uit aan het proberen bent.
Ten tweede: hoe kan je er nou sowieso niet mee bezig zijn als je een kindje probeert te krijgen. Als je ziet hoe 'teleurgesteld' sommige meiden in het 2e streepjes topic al reageren als het de eerste keer al niet lukt...
Ten derde: Het is volslagen onzin en flauwekul. Zoals Moussy zei, 'niet neuken is de beste manier dan zeker om zwanger te worden'.
Alsof iedereen met mij rekening houdt. Dan zou ik bij iedere user hier op fok zijn / haar achtergrond moeten napluizenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss dan eens wat verder kijken dan je neus lang is en niet in je eigen kleine droomwereldje blijven hangen...
omdat sommige mensen niet alles mee krijgen.. niet in kringen komen waar mensen in die situaties zitten... je alleen ervaringen hoort zoals het in de media wordt verteld.. ja het is superkut dat het sommige menn niet gegund is om wat voor redenen ook..quote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss idd lullig, maar dan moet het arme schaap mss eens nadenken voor hij dingen zegt...
Het is toch super unfair tov al diegenen bij wie het om wat voor reden dan ook niet lukt, of het nou medisch of onverklaarbaar is.
Hoe kan je er nou niet aan denken? Wat is dat voor onzin!
En ja, op een gegeven moment gaan deze stellen idd een leven plannen zonder kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ze er dan niet meer aan denken...
Dat doen we toch ookquote:Op zondag 3 juli 2005 23:57 schreef ArmaniMania het volgende:
De user die zich aangesproken voelt kan ook denken, weet hij veel.
Euhm, lees ik hier wat ik denk dat ik lees?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sterker, ik denk dat ik er slachtoffer van ben!
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat zou dan helemaal een wonder zijnik heb me bij de KS laten steriliseren
.
Eeeeeeeeeeeeeuh als je leest wat ik denk dat je leest dan denk ik dat je te ver nadenktquote:Op maandag 4 juli 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
[..]
Euhm, lees ik hier wat ik denk dat ik lees?
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op maandag 4 juli 2005 00:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeuh als je leest wat ik denk dat je leest dan denk ik dat je te ver nadenkt
Ik bedoelde eeeeeeeeeeeeeerst. Dus er slachtoffer van ben geweest maar het gevolg kennen we
"Er is eeheen kindekuh, geboooooruh op aaahaard!!!"quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Vooral niet neuken, dan ben je er ook niet te veel mee bezigben je zoooooooo zwanger
![]()
ja luchtbel verklaar je nader!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
[..]
Euhm, lees ik hier wat ik denk dat ik lees?
Vooral heeeel graag zwanger willen worden, is de beste anticonceptie ever, lees ik netquote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik durf niet meer nu hoor.
Er ligt al iemand im![]()
Nou...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Neva het volgende:
iemand dn maar en gebakje :p
limlandse vlaai en cakequote:Op maandag 4 juli 2005 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou...Heb je ook tompouzen! Ik wil roze en blauwe, je weet maar nooit wat voor kindje er vandaag of morgen geboren word!
Basset? Is er al gerommel? Deze is toch wat trager dan Noa!
Quote het anders nog een paar honderd keer, geef je frustraties de ruimte we hebben er een speciaal R&P fora voor. Hou oud was je ook al weer?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef moussy het volgende:
ET en Swets gefeliciteerd met het niet neuken en zo maar een kind maken!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:13 schreef Neva het volgende:
zeg kan dat kinderachtige gedoe niet ophoude... jeetje mina...
Like I said... lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Nu weer leuk feliciteren en over babies enzo hoor![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef Leah het volgende:
[..]
Vooral heeeel graag zwanger willen worden, is de beste anticonceptie ever, lees ik net.
Jullie zijn vast heel benieuwdquote:
Maar dat zijn altijd verhalen uit de tweede of derde handquote:Op zondag 3 juli 2005 23:43 schreef ArmaniMania het volgende:
je hoort dat wel eens dat mensen heel graag zwanger willen soms te graag en dan lukt het niet meer in die zin.
* Spekkiemonster ook maar even hier blijft!!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Ireth het volgende:
ET en Swets!!![]()
![]()
![]()
Ge
fe
li
ci
teerd
[..]
*nog even blijft rondhangen*![]()
Die hoop doet een hoop hé ...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:54 schreef minoes_ het volgende:
Zit wel even te balen met mijn buikpijn,ongi komt er weer aan.Maar ik krijg wel weer hoop van die heerlijke verhalen van jullie,wat een prachtige dingen zijn het toch,die wondertjes.![]()
Helemaal omdat Roumysa het idee heeft dat het kind eerder komt.... maar das puur gevoelsmatigquote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend rekkie!
Hahaha, nou zo snel zal het wel niet gaan denk ik......quote:Op maandag 4 juli 2005 10:23 schreef Saffier het volgende:
Neva gefeliciteerd! Ik wil ook wel een vers babytje op mijn verjaardag hier zien (vandaag dus graag), dus Rekkie en Roumysa zet m op!
![]()
Bijna vergeten:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:23 schreef Saffier het volgende:
Neva gefeliciteerd! Ik wil ook wel een vers babytje op mijn verjaardag hier zien (vandaag dus graag), dus Rekkie en Roumysa zet m op!
![]()
Volgens je bannertickerdinges in je onderschrift ben je 5 weken zwanger? Maar dan is er ook nagenoeg nog weinig te zien op een echo! Sommigen hebben het geluk dat er wel al iets te zien is, maar het merendeel niet! Ik heb toen mijn echo gehad met 8 en halve week, en toen was er een tuinboontje van 1,8 cm in beeld. Het is met 5 weken nog zo ongelooflijk klein!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:34 schreef Girly het volgende:
nou net echo gehad, ze kon geen zwangerschap zien![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:22 schreef Ireth het volgende:
Het is met 5 weken nog zo ongelooflijk klein!
Inderdaad, 2 millimeter is natuurlijk ook op een echo heel moeilijk te zienquote:De gemiddelde lengte is nu ca.2 mm
bron
Ik mis Blauwe/Michelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:18 schreef Troel het volgende:
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
Fjew, de andere rellende ex-mod vergeet je.quote:
Ik wilde het niet zeggen want ik wilde geen druk op je leggenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Fjew, de andere rellende ex-mod vergeet je.
doen jullie ooit nog wel boodschappen?
Jullie doen toch alleen aan oefenen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Fjew, de andere rellende ex-mod vergeet je.
doen jullie ooit nog wel boodschappen?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen want ik wilde geen druk op je leggen![]()
Tuurlijk doen we oefenen, hoe meer je oefent, hoe beter het straks gaat.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jullie doen toch alleen aan oefenen?
Maar vond het wel een opvallend rijtje zo
En ja, tuurlijjk, maar niet vaak op Piazza, de SdB boycotten we sowieso al, dus ik denk dat we er +/- 1 keer per maand zijn of zo?
Je wil Glenn een keer in het echie zien?
Zeer mooie geboortedatum voor jullie aanstaande zoon/dochter dudequote:
Ja het nieuws is dat er geen nieuws is, situatie blijft onveranderd en wederom een dag voorbij.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Saffier het volgende:
Rekkie en Roumysa hebben jullie nog nieuws?
quote:*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
Wow, wat heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 23:43 schreef Richard_ het volgende:
Na veel twijffelen waar ik het zou moeten posten doe ik het hier maar Om een lang verhaal kort te maken Mijn vriendin kan door diverse operaties niet gewoon zwanger worden Plushet feit dat er een erfelijke ziekte meespeelt wisten we al dat het zeer moeilijk zou worden Maar vandaag de 1e echo gehad na de 6e ivf poging en nu bijna 8weken zwanger van een tweeling uitgerekende datum 18-2 2006 maar dat zal wel eerder worden
fuente, was er wel met 5 weken bij jouw een vruchtzak te zien? bij mij was er niet eens een vruchtzak te zien ook niet een piepklein zwart vlekje. ze vertelde me wel dat mijn baarmoederslijmvlies dik was *is dat een goed teken?*quote:Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef Fuente het volgende:
Girly, bij onze echo met 5 weken was niets te zien. We moesten toen met 7 weken terugkomen en toen was er echt een kindje (lees: boontje) met kloppend hartje te zien. Dus het kan best zijn dat je gewoon zwanger bent hoor!
Standaard doen ze geloof ik 3 x IVF. Bij ons in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef minoes_ het volgende:
Richard_,wat fijn,zo'n goed bericht.Was dit jullie laatste ivf-poging?(volgens mij krijg je er 6,net als bij mij met de IUI,klopt dat?)
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:34 schreef Girly het volgende:
ingrid en djeez - spannend zeg dat de kinderkamer komt, dan komt het pas echt dichterbij, jullie gaan veels te hard joh![]()
liefs shir
Is goed! Vandaag of morgen, jullie merken het wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
wal leuk ingrid ... laat je snel wat foto's zijn als je kamertje een beetje klaar is?
Mooie foto's Vicky! Echt geweldig om dat allemaal zo te zien bewegen he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef Vicky het volgende:
joepie!!! eindelijk doen de foto's het weer....
Bij ons was het standaard 3 pogingenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef minoes_ het volgende:
Richard_,wat fijn,zo'n goed bericht.Was dit jullie laatste ivf-poging?(volgens mij krijg je er 6,net als bij mij met de IUI,klopt dat?)
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
Groetjes,Minoes![]()
Nou is die datum van mij ook maar een schattingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Belana het volgende:
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik denk dat mijn uitgerekende datum ook de 3e is, want mijn cyclus was ineens korter en aangezien ik precies weet wanneer het verwekt is kan ik ook nagaan dat het geen lange cyclus was dit keer. Ik vind het alleen wel grappig omdat het ook ET d'r datum is en we dit hadden "afgesproken"
Ja, ik weet het ook pas met de echo denk ik, vanwege de onregelmatigheid dus. Ik ga proberen een echo met 9 weken te krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou is die datum van mij ook maar een schattingAls ik gewoon van de datum van m'n laatste menstruatie uitga zou 't 25 februari worden, als ik mijn (normale) cyclusduur in de gaten hou, kom ik op de 3e.
Volgende week donderdag bij de echo zullen ze 't wel goed op kunnen meten en dat weet ik hoe ver ik ben (en wanneer dus uitgerekend).
(nooit bij stilgestaan dat zo'n datum best moeilijk te bepalen is als je niet echt een regelmatige cyclus hebt... Bij ivf tel je gewoon de dag van de punctie als dag 14 (eisprong). Dat is allemaal veel 'geplander' Nu zijn er veel meer onzekere factoren)
Ik heb het ook al maanden, als het echt niet meer te harden is ga ik onder de douche en zet ik de massagestraal op m'n benen. Gewoon een beetje bewegen met je benen/voeten helpt ook (tijdelijk). Maar douchen helpt nog wel het beste bij mij, nog beter dan in bad gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef Saffier het volgende:
Heeft er misschien iemand tips voor me bij onrustige benen/kramp in je benen? Ik slik er al magnesium voor, maar ik kan ze nu niet eens stilhouden, vermoeiend en pijnlijk dit. Had vandaag zeker drie keer krampIk heb helaas geen bad, anders was ik daar in gaan zitten. mag niet klagen, t is mijn eerste 'kwaaltje' maar wel een lastige.
Ja dat helpt bij mij dan weer helemaal niet.... Wel masseer ik m'n kuiten na het douchen met lavendelolie, dat ontspant wel iets...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef easy-going het volgende:
Tip tegen restless legs: Venadoron van weleda.
http://www.bebes.fi/kauppa/images/venadoron-300.jpg
Djeez heeft vannacht de beeb gevoeld! Wel heel zachtjes, maar t was zeker Pino! Leuk he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef Saffier het volgende:
Mag ik nog even Jompelen???????![]()
![]()
![]()
Lautie heeft net de kleine voelen schoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo gaaf!! ben gewoon een beetje
![]()
Wow, wat leuk!! Echt supernieuws. Van harte gefeliciteerd, alle vier!quote:*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
Bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef Barb het volgende:
[..]
Wow, wat leuk!! Echt supernieuws. Van harte gefeliciteerd, alle vier!
![]()
Ik zie hier plotseling een heleboel nieuwe (onverwachte) zwangeren!quote:*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
Girly, ik zou als ik jouw was gewoon het positieve eruit halen ....vruchtzakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |