quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:06 schreef Leah het volgende:
Ja hoor.... willen Tink en/of Havoc voortaan even bellen dat je het virtueel bekend gaat maken![]()
?
Nou kom ik er als verse tante achteraan gehobbeld, ben ik ook eens een dagje niet online![]()
GEFELICITEERD!!!! jullie mogen mij ook gerust feliciteren met het aanstaande tanteschap hoor.
Jij bent gek... Meisjes die vragen worden overgeslagen...quote:
offtopicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:06 schreef Leah het volgende:
jullie mogen mij ook gerust feliciteren met het aanstaande tanteschap hoor.
Leuk Bastard!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
Kheb het kindje gevoeld, bij de haptonomie cursus!!
(Week 21)
He zo blij mee
Ik moest toch wat als TVP.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef E.T. het volgende:
Jij bent gek... Meisjes die vragen worden overgeslagen...
Jullie lopen toch zo'n beetje vlak achter ons aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:46 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Leuk Bastard!!Bijzonder lijkt me dat, wij moeten het nog meemaken.
![]()
Maandag ben ik 15 weken, dus het scheelt niet zo heel veel. Misschien hebben we beebje over 5 weken ook al gevoeld. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie lopen toch zo'n beetje vlak achter ons aan?
Cool hoor dat voelen!
Leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
(Week 21)
He zo blij mee
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
Moet het ff melden.
(Week 21)
He zo blij mee
Ne, ik vind dat ook wel livelinkquote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind die 3D-echo's altijd wel indrukwekkend, maar ook een beetje eng om te zien. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vindt.
Ik heb de link naar de foto's even in de browser geplakt en kreeg een melding dat de datalimiet was overschreden en dat ze morgen weer te zien zijn. Dusseh... klaar zitten dus om 00.00 vannacht!quote:
Das jullie tweede toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu 2 maanden bidden dat het blijft plakken....en twee kamers met bloedspoed gaan verbouwen.
Nee, de eerste MET IVF.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das jullie tweede toch?
Eerste ook zonder IVF?
quote:
En er alletwee eentje thuisquote:2 van die zwangere hormoon trutten in de crew. Gaat nog gezellig worden.
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
En spontaan verwekt.De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit gelukkig.
Ik mag aannemen dat je dat de eerste keer ook wel geprobeerd had...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.
*nog even blijft rondhangen*quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef coolbabe het volgende:
Vruchtbaar gedoe hier*snel topic weer uitrent voor het te laat is*
Vertelquote:
O wauw, alweer een wonder!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef E.T. het volgende:
In het kader "van wonderen zijn er nooit genoeg" ....
knipperderknip
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:42 schreef Igraine het volgende:
Ik mag aannemen dat je dat de eerste keer ook wel geprobeerd had...
Dat zou dan helemaal een wonder zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
En Leah ga ik in dit topic pas feliciteren bij de aankondiging van de komst van NogEenBaby.
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.
Uhuh... vooral als de artsen je al jaren vertellen dat je nooit spontaan zwanger zal kunnen worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Leuk gevoel is dat he? Ik voel het nu ook vaker!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef Saffier het volgende:
De kleine laat zich hier met enige regelmaat al voelen. Eerst dacht ik dat het nog niet kon, dat het te vroeg was, maar het is toch echt zo!! Al 3 weken word ik verblijd met kleine plopjes. Net moest ik niezen en meteen na het niezen wel 6 x achterelkaar liet de kleine weten datie het daar toch niet helemaal mee eens was!! Zo tof!!![]()
OMG wat een opmerkingquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
Vooral niet neuken, dan ben je er ook niet te veel mee bezigquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |