*nog even blijft rondhangen*quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef coolbabe het volgende:
Vruchtbaar gedoe hier*snel topic weer uitrent voor het te laat is*
Vertelquote:
O wauw, alweer een wonder!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef E.T. het volgende:
In het kader "van wonderen zijn er nooit genoeg" ....
knipperderknip
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:42 schreef Igraine het volgende:
Ik mag aannemen dat je dat de eerste keer ook wel geprobeerd had...
Dat zou dan helemaal een wonder zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
En Leah ga ik in dit topic pas feliciteren bij de aankondiging van de komst van NogEenBaby.
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon een kwestie van neuken.
Uhuh... vooral als de artsen je al jaren vertellen dat je nooit spontaan zwanger zal kunnen worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Leuk gevoel is dat he? Ik voel het nu ook vaker!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef Saffier het volgende:
De kleine laat zich hier met enige regelmaat al voelen. Eerst dacht ik dat het nog niet kon, dat het te vroeg was, maar het is toch echt zo!! Al 3 weken word ik verblijd met kleine plopjes. Net moest ik niezen en meteen na het niezen wel 6 x achterelkaar liet de kleine weten datie het daar toch niet helemaal mee eens was!! Zo tof!!![]()
OMG wat een opmerkingquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Meestal zie je dat wanneer de mensen de hoop opgeven en er niet meer zo veel mee bezig zijn dat het dan juist lukt.
Vooral niet neuken, dan ben je er ook niet te veel mee bezigquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar waren jullie er veel mee bezig? Dan bedoel ik dan niet de intimiteit, maar mentaal? Zo van oooh we hopen dat het nu raak is, en maar opletten of deze maand nou wel of niet ongesteld worden?
In ieder geval van harte gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |