abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28494593
Iemand weerstand over voor mij?
Mijn weerstand holt achteruit lijkt wel.
Mn lymfeklieren zijn opgezwollen, vervelend gevoel, maar is niks aan te doen.

Maar verder gaat alles goed! Voel de beeb elke dag wel eventjes.
Morgen komt de kinderkamer! Foto’s komen zodra alles op zn plek staat.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:11:38 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28495081
Leuk Ingrid de kamer, die van ons komt de 1e week september (en das maar goed ook hihihi), ik ben heeeeeeel erg benieuwd!!

Snowwwww toen ik het las wist ik het meteen weer over waarschijnlijk grote baby, maar ik had het niet aan jouw naam gekoppeld. Ik hoop dat het meevalt!

Morgenochtend weer naar het hartje luisteren bij de apk, de update krijgen jullie 's avonds, moet meteen daarna werken nl!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_28495876
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef Saffier het volgende:

Rekkie en Roumysa hebben jullie nog nieuws?
Ja het nieuws is dat er geen nieuws is, situatie blijft onveranderd en wederom een dag voorbij.
We denken dat het nog wel 2 weekjes gaat duren.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:42:24 #204
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_28496319
quote:
*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger

Wow, wat gaaf, te gek, niet normaal gewoon!!! Wat een positieve flow Van harte gefeliciteerd meiden en heren natuurlijk!!! Het is jullie van harte gegund Ben er gewoon een beetje beduusd van jeetje...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_28496341
Na veel twijffelen waar ik het zou moeten posten doe ik het hier maar Om een lang verhaal kort te maken Mijn vriendin kan door diverse operaties niet gewoon zwanger worden Plushet feit dat er een erfelijke ziekte meespeelt wisten we al dat het zeer moeilijk zou worden Maar vandaag de 1e echo gehad na de 6e ivf poging en nu bijna 8weken zwanger van een tweeling uitgerekende datum 18-2 2006 maar dat zal wel eerder worden
pi_28496498
jemig, de 6e ivf richard. pfoeh! van harte gefeliciteerd, een tweeling op komst!!!

girly wat eng weer, hopelijk valt het allemaal mee en is er binnenkort wel een beginnend kindje te zien.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:50:38 #207
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28496667
Richard en vrouw van harte en dan ook nog van twee
  dinsdag 5 juli 2005 @ 06:31:00 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_28501722
Richard en vrouw, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 06:32:46 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_28501726
girly, het is ook eng allemaal! Ik heb bv helemaal geen zwangerschapsverschijnselen op mijn zere borsten na terwijl ik de vorige keer heel erg moe was en soms denk ik ook : misschien toch niet zwanger? 5 weken is erg vroeg voor een echo, dus houdt moed!
Ik wil vragen of ik er 1 mag bij 9 weken, omdat we vervolgens een maand op vakantie gaan...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 08:04:38 #210
43556 miss_dynastie
pi_28501900
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:43 schreef Richard_ het volgende:
Na veel twijffelen waar ik het zou moeten posten doe ik het hier maar Om een lang verhaal kort te maken Mijn vriendin kan door diverse operaties niet gewoon zwanger worden Plushet feit dat er een erfelijke ziekte meespeelt wisten we al dat het zeer moeilijk zou worden Maar vandaag de 1e echo gehad na de 6e ivf poging en nu bijna 8weken zwanger van een tweeling uitgerekende datum 18-2 2006 maar dat zal wel eerder worden
Wow, wat heerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 juli 2005 @ 08:13:19 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28501938
Richard_ wat gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd jullie

Weer een wonder erbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:29:42 #212
105850 Fuente
mamamuts
pi_28502066
Richard, gefeliciteerd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_28503267
Richard_,wat fijn,zo'n goed bericht.Was dit jullie laatste ivf-poging?(volgens mij krijg je er 6,net als bij mij met de IUI,klopt dat?)
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Groetjes,Minoes
pi_28503309
Girly,hou moed meissie,komt echt goed.Het is gewoon nog veel te vroeg om iets te zien.Dat zeiden ze 12 jaar geleden bij mij met 7 weken al en toen zagen we ook een mini baby met knipperlichtje
Woensdag komt dit sowieso wel uit de bloeduitslag,toch?Sterkte

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:03:50 #215
105850 Fuente
mamamuts
pi_28503525
Pfff ik ga echt kapot van de pijn hiero . Heb de hele zwangerschap al last van m'n schaambot, ben bij de HA geweest in het begin. Was een probleem met de aanhechtingsspieren. Heel fijn allemaal, maar inmiddels kan ik niet meer zonder hulp uit bed komen, opstaan van een stoel, omdraaien als ik sta, niets, zit gewoon te janken ff . Ik moet zo naar de VK en ga dan zeker aangeven dat ik zo niet verder kan. Gelukkig begint morgen mijn verlof, maar donderdag ga ik trouwen, en ik zou niet weten hoe ik een fijne dag moet hebben met die pijn...
Sorry voor m'n geklaag, ik weet dat er veel ergere dingen zijn, maar op dit moment doet het zo'n pijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:07:12 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28503594
Richard_ en vrouw, gefeliciteerd!
Ik zet jullie erbij op het lijstje. Kom je ons wel af en toe vertellen hoe het gaat?

Fuente, idd aangeven bij de VK hoor! Mss kan je iets van pijnstilling/verlichting krijgen. Het zou wel zonde zijn als je trouwdag er zo door overschaduwd word...
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 10:07:53 #217
43556 miss_dynastie
pi_28503605
oi Fuente... heel duidelijk maken dat het zo niet kan!!
pi_28503684
Fuente idd even arts of vk bellen, want dit gaat zo niet
Donderdag moet je genieten en niet denken hoe je in of uit de auto komt.
Sterkte
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 5 juli 2005 @ 10:15:29 #219
95752 crew  Chell
Kluns
pi_28503733
Richard_ van harte gefeliciteerd! Wat goed! Weer zo'n wondertje

Ik wens jou en je vrouw een zeer voorspoedige zwangerschap toe. Hou je ons op de hoogte?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:19:45 #220
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28503817
wow richard, ook al een wondertje, een tweeling

Fuente vk bellen! is niet fijn zo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:31:23 #221
3744 Kleintje
op en top!
pi_28504051
ET en Swets... wat een wonder!! GEFELICITEERD!!!!
EW en Digger... jullie ook van harte. En natuurlijk Girly, Tink en Belana ook!!!
pi_28504106
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef Fuente het volgende:
Girly, bij onze echo met 5 weken was niets te zien. We moesten toen met 7 weken terugkomen en toen was er echt een kindje (lees: boontje) met kloppend hartje te zien. Dus het kan best zijn dat je gewoon zwanger bent hoor!
fuente, was er wel met 5 weken bij jouw een vruchtzak te zien? bij mij was er niet eens een vruchtzak te zien ook niet een piepklein zwart vlekje. ze vertelde me wel dat mijn baarmoederslijmvlies dik was *is dat een goed teken?*
eigenlijk snap ik ook niet dat ik woensdag terug moet komen, die arts denkt volgens mij dat er al compleet een boontje te zien is als je 2 dagen later terug komt.

richard en vrouwtje - een tweeling wat gaaf zeg... geniet er lekker van

jompelmeisje en de rest -

belana- hier is het ook heel anders dan de vorige, minder misselijk, ik kan dingen eten gewoon, wat voorheen met ruiken al een ramp was, voorheen stampte ik ook als een kwade olifant door het huis, omdat niks goed was, en nu ben ik heel rustig maar het is natuurlijk iedere keer weer anders een zwangerschap hoe je je voelt.
ik hoop dat je met 9 weken een echo mag, zal fijn zijn als je goed nieuws krijg voor je op vakantie gaat natuurlijk.

ingrid en djeez - spannend zeg dat de kinderkamer komt, dan komt het pas echt dichterbij, jullie gaan veels te hard joh

snow- nog 2 weekjes... woeiiii nog ff en kan jullie je kleintje ook in de armen gaan houden . succes met de laatste 2 weken.

liefs shir
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 10:34:32 #223
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28504111
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef minoes_ het volgende:
Richard_,wat fijn,zo'n goed bericht.Was dit jullie laatste ivf-poging?(volgens mij krijg je er 6,net als bij mij met de IUI,klopt dat?)

Groetjes,Minoes
Standaard doen ze geloof ik 3 x IVF. Bij ons in ieder geval wel.

Richard gefeliciteerd. Wat fijn dat het uiteindelijk toch nog is gelukt!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:57:15 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28504606
E.T. en Swets en lieve Saskia, van harte gefeliciteerd. Ik vind dit zo mooi en ben zo blij voor jullie, maar dat heb ik je net al verteld. Er zijn niet genoeg om dat te tonen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 10:59:56 #225
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28504664
Ik kom hier verder nooit, maar ik word helemaal enthousiast door al het goede babynieuws (goede reden om wat meer te lurken )
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:08:23 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28504856
Van harte gefeliciteerd Richard.

ET en Swets, ook van harte gefelicteerd.

Gaat goed hier joh.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:13:34 #227
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28504995
Richard, wat goed!!! Gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:54:58 #228
105850 Fuente
mamamuts
pi_28508102
Thnx voor jullie lieve woorden . Ik ben terug van de VK. Reden dat ik zo'n pijn heb is omdat beepje is ingedaald. Omdat ik al last had van m'n schaambot staat er nu nog meer druk op, en vandaar de pijn. Helaas niets aan te doen. Wel fijn dat beepje is ingedaald .

Girly, bij mij was een lege vruchtzak te zien, een zwart vlekje. Er zat niets in en de gyn van toen zei dat er dus niets was, maar dat we 2 weken later moesten terugkomen.
Nou is het zo dat dit echt per dag kan verschillen, als we 2 dagen later waren gekomen was er meer te zien, en kom je 2 dagen eerder dan is er misschien niets te zien!
Dus wel moed houden, er valt weinig over te zeggen denk ik. Ik duim in ieder geval voor je!
Sara
Merel
Ukje
pi_28512344
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:34 schreef Girly het volgende:
ingrid en djeez - spannend zeg dat de kinderkamer komt, dan komt het pas echt dichterbij, jullie gaan veels te hard joh

liefs shir
Valt wel mee toch? Jullie weten dacht ik wel waarom we de kinderkamer zo vroeg hebben toch?
Hij is trouwens binnen! De kast is in elkaar gezet. De rest moeten we zelf doen. Ik wilde het eik zelf gaan doen, maar wacht toch maar op Djeez. Zal mijn rugje enzo wel blij om zijn.

Richard gefeliciteerd!

Fuente fijn dat de beeb is ingedaald. Jammer dat er niks aan te doen is. Probeer er op je trouwdag niet te veel aan te denken en juist te genieten! Sterkte ermee En alvast een mooie dag gewenst.
pi_28512827
wal leuk ingrid ... laat je snel wat foto's zijn als je kamertje een beetje klaar is?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28514336
joepie!!! eindelijk doen de foto's het weer....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_28515591
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
wal leuk ingrid ... laat je snel wat foto's zijn als je kamertje een beetje klaar is?
Is goed! Vandaag of morgen, jullie merken het wel!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:15:54 #233
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28517747
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef Vicky het volgende:
joepie!!! eindelijk doen de foto's het weer....
Mooie foto's Vicky! Echt geweldig om dat allemaal zo te zien bewegen he?

Ingrid, wat leuk dat jullie al aan de babykamer kunnen gaan beginnen! Die van ons komt pas eind augustus. Tot die tijd is het nog een rommelkamer waar we dankbaar gebruik van maken (moet nog het nodige in huis gedaan worden voor de baby komt, want daarna komt het er misschien niet meer van). Wel hebben we al heel wat spulletjes voor op de kamer gekocht.

Richard, gefeliciteerd met jullie wondertjes

Fuente, fijn dat de bay is ingedaald. Heel veel plezier donderdag en ik hoop dat je weinig last hebt

Ik heb de laatste dagen elke ochtend, ongeacht wat ik naar binnen werk, erg last van maagzuur. Iemand tips daartegen?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_28517822
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef minoes_ het volgende:

Groetjes,Minoes
Bij ons was het standaard 3 pogingen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:46:51 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_28518818
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik denk dat mijn uitgerekende datum ook de 3e is, want mijn cyclus was ineens korter en aangezien ik precies weet wanneer het verwekt is kan ik ook nagaan dat het geen lange cyclus was dit keer. Ik vind het alleen wel grappig omdat het ook ET d'r datum is en we dit hadden "afgesproken"
stormy waters...
sailin'
pi_28520116
Nou, op de foto's van de kinderkamer kunnen jullie nog lang wachten! Dat duurt nog wel een tijdje. Er zit geen Nederlandse beschrijving bij en het staat er erg ingewikkeld op beschreven. Waarschijnlijk moeten we er een monteur bij roepen a heel veel centjes.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:31:37 #237
640 snoopy
peanuts
pi_28520249
Grappig! Belana en ET een datumtweeling
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:14:34 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28521683
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Belana het volgende:
Niet dat het echt belangrijk is, maar ik denk dat mijn uitgerekende datum ook de 3e is, want mijn cyclus was ineens korter en aangezien ik precies weet wanneer het verwekt is kan ik ook nagaan dat het geen lange cyclus was dit keer. Ik vind het alleen wel grappig omdat het ook ET d'r datum is en we dit hadden "afgesproken"
Nou is die datum van mij ook maar een schatting Als ik gewoon van de datum van m'n laatste menstruatie uitga zou 't 25 februari worden, als ik mijn (normale) cyclusduur in de gaten hou, kom ik op de 3e.
Volgende week donderdag bij de echo zullen ze 't wel goed op kunnen meten en dat weet ik hoe ver ik ben (en wanneer dus uitgerekend).
(nooit bij stilgestaan dat zo'n datum best moeilijk te bepalen is als je niet echt een regelmatige cyclus hebt... Bij ivf tel je gewoon de dag van de punctie als dag 14 (eisprong). Dat is allemaal veel 'geplander' Nu zijn er veel meer onzekere factoren)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:21:26 #239
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28521947
Fuente meisje; wat vervelend! Ik ken de pijn wel van het einde van mijn zwangerschap en die is inderdaad niet mis. Hopelijk wordt het toch minder joh! Sterkte!

Richard; een tweeling!!! Gaaf man, gefeliciteerd!!!

Enne Ingrid; gelukkig maar dat je zo vroeg bent met die kinderkamer. Hoewel vervelend, is een kleine vertraging niet onoverkomelijk. renzell was overigens pas klaar met de kamer bij week 41...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:11:19 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_28525975
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef E.T. het volgende:

[..]

Nou is die datum van mij ook maar een schatting Als ik gewoon van de datum van m'n laatste menstruatie uitga zou 't 25 februari worden, als ik mijn (normale) cyclusduur in de gaten hou, kom ik op de 3e.
Volgende week donderdag bij de echo zullen ze 't wel goed op kunnen meten en dat weet ik hoe ver ik ben (en wanneer dus uitgerekend).
(nooit bij stilgestaan dat zo'n datum best moeilijk te bepalen is als je niet echt een regelmatige cyclus hebt... Bij ivf tel je gewoon de dag van de punctie als dag 14 (eisprong). Dat is allemaal veel 'geplander' Nu zijn er veel meer onzekere factoren)
Ja, ik weet het ook pas met de echo denk ik, vanwege de onregelmatigheid dus. Ik ga proberen een echo met 9 weken te krijgen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:52:31 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28527588
Ingrid je hebt gelukkig nog even de tijd voor je kamer af moet zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat als hij in huis is, je hem ook inelkaar wilt hebben!! Kan je niet even met de zaak bellen en zeggen dat je niet wijs wordt uit de 'gebruiksaanwijzing' ? Misschien kunnen ze je wel tips geven ofzo? Ik zou eerst even bellen voor ik een monteur ging inhuren hoor, kost allemaal al genoeg dacht ik zo

Wat gaaf zeg een tweeling!! Gefeliciteerd Richard + Vrouw.

Fuente heb je gevraagd of je een (extra) paracetamol mag op je trouwdag? Misschien dat dat de scherpe kantjes er voor je vanaf kan halen! Enne natuurlijk alvast een heeeeeeeeel geweldige dag toegewenst!

ET en Belana jullie maken het nu al spannend met de data, dat wordt nog wat in maart

Vanmorgen Apk'tje gehad, alles goed, hebben weer een vrolijk hartje gehoord van 140 slagen per minuut. Vorige keer lag mijn baarmoeder nog erg laag maar die 'schade' was inmiddels mooi ingehaald zei ze. En we moeten/mogen een extra echo maken bij 20-22 weken omdat mijn broer is geboren met een extra vinger, vandaar dat ze dat nu extra willen bekijken, ik ben wel benieuwd een keertje extra pluk kijken is natuurlijk helemaal welkom!

Heeft er misschien iemand tips voor me bij onrustige benen/kramp in je benen? Ik slik er al magnesium voor, maar ik kan ze nu niet eens stilhouden, vermoeiend en pijnlijk dit. Had vandaag zeker drie keer kramp Ik heb helaas geen bad, anders was ik daar in gaan zitten. mag niet klagen, t is mijn eerste 'kwaaltje' maar wel een lastige.
Ylana
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:14:12 #242
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28528515
Dubbele felicitaties voor Richard en vrouw! Fantastisch dat het gelukt is!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:20:46 #243
393 phileine
española
pi_28528797
Saffier, nog meer magnesium of eventueel calcium proberen. Je mag behoorlijk veel magnesium slikken, en ik heb van veel vrouwen gehoord dat het goed hielp maar dan moet je er wel behoorlijk veel van slikken (overleg anders even met je vk of huisarts hoeveel je maximaal mag hebben). Als je er overdag last van hebt zou het duiden op calcium-tekort, 's nachts op magnesium-tekort. Dus misschien moet je wat extra calcium gaan proberen. Dat kan sowieso geen kwaad. Heb ook weleens gehoord dat steunkousen wat verlichting kunnen geven.
mooi he, alles
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:21:07 #244
102760 Igraine
Headache
pi_28528818
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef Saffier het volgende:

Heeft er misschien iemand tips voor me bij onrustige benen/kramp in je benen? Ik slik er al magnesium voor, maar ik kan ze nu niet eens stilhouden, vermoeiend en pijnlijk dit. Had vandaag zeker drie keer kramp Ik heb helaas geen bad, anders was ik daar in gaan zitten. mag niet klagen, t is mijn eerste 'kwaaltje' maar wel een lastige.
Ik heb het ook al maanden, als het echt niet meer te harden is ga ik onder de douche en zet ik de massagestraal op m'n benen. Gewoon een beetje bewegen met je benen/voeten helpt ook (tijdelijk). Maar douchen helpt nog wel het beste bij mij, nog beter dan in bad gaan.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28529151
Tip tegen restless legs: Venadoron van weleda.

http://www.bebes.fi/kauppa/images/venadoron-300.jpg
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:35:05 #246
102760 Igraine
Headache
pi_28529452
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef easy-going het volgende:
Tip tegen restless legs: Venadoron van weleda.

http://www.bebes.fi/kauppa/images/venadoron-300.jpg
Ja dat helpt bij mij dan weer helemaal niet.... Wel masseer ik m'n kuiten na het douchen met lavendelolie, dat ontspant wel iets...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:10:48 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28531104
Jullie zijn geweldig meiden!! Ik ga het even navragen wat de calcium betreft, die slik ik nl (nog) niet. De magnesium mag ik wel verdubbelen neem ik er 's ochtends ook eentje. Hoop dat dat scheelt! De weleda kijk ik ook even naar. Douchen hielp hier niet, daarom dacht ik aan een bad.

Mag ik nog even Jompelen??????? Lautie heeft net de kleine voelen schoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo gaaf!! ben gewoon een beetje
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 08:46:47 #248
81992 Githa
pi_28539316
Girly succes vandaag het kaarsje brand hier hoor! ...........
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 juli 2005 @ 09:30:19 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28540029
Girly, ik duim mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28540277
Volgens mij had ik jullie nog niet gefeliciteerd ET en Swets Dus alsnog van Harte
Super dat Saskia er een brusje bij gaat krijgen

Girly jij sterkte vandaag. Ik hoop dat ze nu wel wat zien.

En Richard_ een tweeling. Wowie, gefeliciteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')