Door de carrièrehoeren van de wereld. Door de bourgeoisie, vroeger nog gewoon plebejers, maar nu oppermachtig.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Staat die foto van Johan er nou nog niet? Waar wacht ie nog op?
Zelfs de schei, -wis en natuurkundige denkt dat de aarde toen plat was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
Ik wil ook nog steeds een topic maken genaamd 'De Middeleeuwen waren tóf!', maar ja...
Ik was bereid het te doen, tot die laatste drie woorden opdoemden als een verschrikkelijk vonnis van de klasoudste.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:33 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Kom op Johan, niet zo bescheiden. We houden van je, no matter what.
Hij gaat zo een sexy foto plaatsen, stay tuned!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef kLowJow het volgende:
Waarom zit men vandaag zo op Johan te geilen? Heb ik iets gemist?
Ja, ze doen het alle dagen namelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik iets gemist?
Is dat een Egyptische vulva?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Show me yo titties!
Och, zolang er iets is om naar op te zien laat men het hoofd niet hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ze doen het alle dagen namelijk..
Dat is de perfecte zin voor vrouwen die niet graag hebben dat je met hun tieten spreekt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, zolang er iets is om naar op te zien laat men het hoofd niet hangen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zit dus nu aan een werkstuk dat ik de 1e in had moeten leveren, maar.....ik heb geen zin. Ik ga zondag weg, dus als ik nu verzaak kan ik het pas de 20e inleveren. Nu is de docent best dociel, maar zal ik maar het zekere voor het onzekere nemen?
Neem het zekere voor het onzekere, en vraag het hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
(The Fly)Please heeeeelp meeeeeeeeeee
[..]
Doceer mij eens geschiedenis.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen VWO-diploma of een propedeuse, maar ik denk dat, omdat ik Geschiedenis op VWO-niveau heb gedaan en vorig jaar Docentenopleiding Geschiedenis, het wat kennis en methoden wel goed zit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Neem het zekere voor het onzekere, en vraag het hem.
Hé, ik dacht dat jij een allochtoon was.quote:1984 (onderaan, tweede van links)
Als kind was ik blank en donkerblond.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:45 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
[..]
Hé, ik dacht dat jij een allochtoon was.
aapje, aapje!
Middeleeuwen huilie!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ha, maar ik zei niet wát ik allemaal gedaan heb!
Je wil het niet hè. Iemand kennis onthouden is een groter kwaad dan een hongerende brood weigeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ha, maar ik zei niet wát ik allemaal gedaan heb!
Ik heb geen kennis, daarom kan ik het je ook niet onthouden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je wil het niet hè. Iemand kennis onthouden is een groter kwaad dan een hongerende brood weigeren.
Maak dan tenminste nog wat Suske en Wiske in Irak-plaatjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen kennis, daarom kan ik het je ook niet onthouden.
Ja, covers, da's niks gedaan. Je moet de echte Bach hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Monidique het volgende:
Ik weet al waarom ik me zo suf en inspiratieloos voel, ik luister de verkeerde muziek!
* Monidique is playing 001 01 Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen - O Lamm Gottes, unschuldig (MP3@256kbps, 12.79mb, 2:38/6:59)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, covers, da's niks gedaan. Je moet de echte Bach hebben.
Je bent down.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben in de war. Ben ik neerslachtig of melancholiek. hmmm...
Ben jij vader, klowjow?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef kLowJow het volgende:
Zou het niet leuk zijn eens een tijdje met elkaar van studieboeken te wisselen?
Klinkt wel beter vind je niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef Monidique het volgende:
To noch toe.
Amen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een dergelijk leed is mij tot noch toe bespaard gebleven.
Die vraag over de studieboeken was zo...wijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar vanwaar die vraag op mijn vijfentwintigste?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Ken je dat knetterspul, wat soms ook in ijsjes zit?
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Jij zo van : whehehehehe
Hij zo van :![]()
Doen! Doen!
Wat ben je toch... aardigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die vraag over de studieboeken was zo...wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |