Is dat om de smaak en geur van sperma te verdoezelen, of ruik jij zo uit jouw mond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik pijp wel eens met een King extra strong pepermuntje. Dat schijnt voor de man echt geweldig te zijn. Maar goed, de pwpermunt komt mijn neus bijna uit en dus is het tijd voor wat nieuws. Hebben jullie nog lekkere tips voor me??
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
Probeer het eens met een fisherman's friend![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.
En jij maar water drinken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doen
Waarschijnlijk stonk ze en had ze haar tanden een tijd niet gepoetst?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Net nog onder water...
Nu met een pepermuntje...
Het is een rare avond geloof ik hè ! ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Probeer anders iets in zijn urinebuis te stoppen, of licht op de eikel te kauwen... Schijnt ook een geweldige sensatie te zijn voor een jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Ja wij geven ze toch. Jij bent toch niet preuts he....?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben gewoon wat ideeën aan het op doen voor komend weekend!
whehehehhehequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:23 schreef Pool het volgende:
Je kunt ook een tennisbal openknippen en die op zijn geslacht plaatsen.
Trekhaakpijpen wordt dat ook wel genoemd.
Bind zijn eikel af ofzo, schijnt ook wel een sensatie voor de man te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |