Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
* Troel knuft Sjowhanquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ja
En ik heb een fukhumeur
Die onboard realtek netwerkkaart leeft niet meer.. en ik heb geen spare
Da's mooi klote.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ja
En ik heb een fukhumeur
Die onboard realtek netwerkkaart leeft niet meer.. en ik heb geen spare
na 97 delen opeens veranderenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef Troel het volgende:
Ow, en ik heb "deeltje" dus weggelaten, want dat vind ik neerbuigend klinken.
fipo in eigen topic...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Troel het volgende:
FIPO!
maak er dan Deel van.quote:
Ja, het was zo stil, ik had de SEPO en de TRIPO ook kunnen maken!quote:
Je had het hele topic vol kunnen spammen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het was zo stil, ik had de SEPO en de TRIPO ook kunnen maken!
oh, in dat geval moeten 299 posts geen probleem zijn voor troelquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post dr wel stiekem eentje tussen door
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef cygnusx het volgende:
[..]
oh, in dat geval moeten 299 posts geen probleem zijn voor troel
OUD?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
maar volgens mij zit ze weer in OUD![]()
Oudersquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
OUD?
* cygnusx kent alleen GC, ONZ, DIG, BB5, SEX, euuu R&P en nog meer.
ik heb een hele tijd geleden een klein voorbeeldje gegevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had het hele topic vol kunnen spammen!![]()
Ssssstquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een hele tijd geleden een klein voorbeeldje gegeven![]()
Troel is leraresquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef mschol het volgende:
avond
ouders??
ik liever niet..
kinderen zijn mij veels te druk
da is het niet hebben van een vriendin niet zo'n ramp
nu zeker niet nee, gaat me geheid een ban opleverenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ssssst
En haal het niet in je hoofd![]()
Trustequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nu zeker niet nee, gaat me geheid een ban opleveren
aar dat ssssst komt mooi uit want ik was van plan me bed op te zoeken
Anders krijg ik weer naar mn hoofd dat ik roddels de wereld in helpquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik
tis laat zal wel aan mijn leeskunsten hebbenm gelegen
Ik doe dr nisk meer mee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Godlike: gebruik e107 ipv. mambo da's veel beter en mooier.
Jemig Sjowhan, het zit je niet mee.quote:
Netwerkkaart wel ja, maar geiser ga ik niet aanschaffen, mij veels te duurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jemig Sjowhan, het zit je niet mee.
Kapotte netwerkkaart, kapotte geiser...
Volgende keer je modem ?
Ik heb hier nog wel een netwerkkaartjeMaar daar heb je waarschijnlijk niets aan...
Koop gewoon een nieuwe joh, die kosten niets meer tegenwoordig.
Wat leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:43 schreef SHERMAN het volgende:
Das inderdaad wel kut.
Ik ga weer naar mijn werk, mag gaan bestellen vandaag.
jeuhquote:
unibestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
Dat doen ze bij ons sinds kort zo goed als volledig via de computer.
bij ons al een jaar ofzo.. Best wel makkelijk, alhoewel soms ik me twijfels heb of het aantal wel klopt dat binnenkomtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
We hadden al een keer te weinig 2 liter pakken melk binnen gekregen. Dat is volgens mij tot nu toe wel het enige. Maar de versafdeling heeft het ook nog maar sinds kort.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
bij ons al een jaar ofzo.. Best wel makkelijk, alhoewel soms ik me twijfels heb of het aantal wel klopt dat binnenkomt
ah, hier doet het systeem de hele winkel, supergemakkelijk (behalve vers brood geloof ik)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We hadden al een keer te weinig 2 liter pakken melk binnen gekregen. Dat is volgens mij tot nu toe wel het enige. Maar de versafdeling heeft het ook nog maar sinds kort.
Ik wil ook php'enquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeuh
ik ben nog vrij dus ik ga een beetje zitten phpen, eens kijken of ik 1 van de half afggemaakte scriptjes kan nafmaken
en een anonymus proxy dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil ook php'enMaar ik mag niet bij mijn server en Ftp vanaf het werk. Wordt zowel op de proxy als de webscan geblokkeerd.
FTP wel read only... Filemanager van mijn site is ook geen optie, die gaat over een andere poort dan 80...
QG-tje!!quote:
Nog niet, hangt van een paar factoren afquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
QG-tje!!
Heb je al een datum gepland voor je feestje?
Als het maar voor 20 september is en liefst in een weekend dat wij in Eemnes IJsselstein zitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nog niet, hangt van een paar factoren af![]()
Maar komt goed!
Zal ergens in de 2e week van augustus zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het maar voor 20 september is en liefst in een weekend dat wij in Eemnes IJsselstein zitten!
lekker langs de beestenmart juhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]inderdaad
Morge lekker naar Leiden toe, beetje dingetjes shoppe
whahaha beestemart juh leiduuh...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
is er weer markt dan?
Dan ga ik er zeker heen, es kijke wat ze daar hebben
Most nait werk'n ?quote:
* Jo0Lz Eensch isquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef Troel het volgende:
Ow, en ik heb "deeltje" dus weggelaten, want dat vind ik neerbuigend klinken.
Regionaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef JortK het volgende:
[..]
whahaha beestemart juh leiduuh...
* JortK heeft zelf leids/haags/rotterdams accent![]()
Komt ervan als je met mensen omgaat uit alle windstreken van Nederland
Oeh heeerlijk.quote:
Hierna is het ook even afgelopen voor mequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oeh heeerlijk.
Had ik ook wel gewild eigelijk...
Straks overleg, bovendien is collega ziek...
Neaaaahh, kan het niet maken naar huis te gaan eigelijk...
ook in de weekenden werken dan godt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hierna is het ook even afgelopen voor me
Ik hoop het niet voor hem... Weekenden heb je toch zeker nodig om te chillenquote:
en bier drinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem... Weekenden heb je toch zeker nodig om te chillen
Bij ons ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
Bier mit tequilaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
Desperado(bier met een sterke drank toch?)
Heb ik nog niet gehad. Ik had woensdagavond wel dat de 1,5 liter pakken melk op -86 stonden, terwijl we er in totaal nog 187 haddenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Bij ons ook.
Maar dan moeten de voorraden wel kloppen. En die kloppen vrijwel nooit helamaal.
Kan je zo tig verhalen vertellen van verschillen van 30+ of door laksheid van medewerkers waardoor er schappen dagen leeg zijn.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad. Ik had woensdagavond wel dat de 1,5 liter pakken melk op -86 stonden, terwijl we er in totaal nog 187 hadden
Had ik vandaag ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad. Ik had woensdagavond wel dat de 1,5 liter pakken melk op -86 stonden, terwijl we er in totaal nog 187 hadden
Dan zijn er volgens de computer 10, maar dan heb je er bijvoorbeeld 12. En als die allemaal verkocht zijn kom je op -2 uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook.
Niemand blijkt hier uit te kunnen leggen hoe een voorraad in de - kan staan.
Je weet wel wat afboeken is het? Mutaties enzo?
Hadden ze gister avond een heel vak leeg gehaald maar niet afgeboekt.Computer dacht dus dat we er nog 6 hadden terwijl die allemaal waren weg gegooid.
Kwam ik vanmiddag dus achter, krijgen we morgen dus pas weer binnen.![]()
Aha, das wel handig om te weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zijn er volgens de computer 10, maar dan heb je er bijvoorbeeld 12. En als die allemaal verkocht zijn kom je op -2 uit.
Das inderdaad vreselijk.quote:Dat weet ik. Mag ik helaas redelijk vaak doen. Ik heb wel eens zo'n 130 pakketten met haringen weg mogen gooien. Maar de vlees/vis is nog wel het ergst. Die moet je één voor één afboeken
. En dat ding is wel zo'n 15 seconden bezig met laden. Dus je kan je de lol wel voorstellen als het er meerdere zijn. Gelukkig kon ik bij die haringen wel gewoon een getal intoetsen.
Bij ons zijn de nieuwe terminals sneller. Bij de oude was er nog één die kon scannen. Bij de rest mocht je de streepjescode intoetsen. Maar ik mag altijd de zuivel een deel van de deli/kaas en vlees/vis afboeken. Als ik mazzel heb kan degene die op de groente staat helpen bij het vlees. Ik heb helaas nooit het geluk dat ik drie terminals heb. Ik mag al blij zijn als ik er één weet te vindenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Aha, das wel handig om te weten.
[..]
Das inderdaad vreselijk.Heb zelf ook wel is vlees moeten afboeken en dat is echt een kut werk.
En dat ding is zo verrekte traag.
Met het oude systeem zou het sneller gaan maar dat heb ik nooit mee gemaakt. Als er 's avonds van die hand terminals nodig zijn, maar er liggen er geen meer, dan is het al snel "moet je even kijken bij michel in de zuivelcel, hij zal er wel een hebben" en dan zit ik daar rustig met 3 van die dingen de afboekingen te doen.
We hebben het allebij over die pocket pc's hoop ik? Die zwarte dingen met gele toetsen? DIe zijn traaagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij ons zijn de nieuwe terminals sneller. Bij de oude was er nog één die kon scannen. Bij de rest mocht je de streepjescode intoetsen. Maar ik mag altijd de zuivel een deel van de deli/kaas en vlees/vis afboeken. Als ik mazzel heb kan degene die op de groente staat helpen bij het vlees. Ik heb helaas nooit het geluk dat ik drie terminals heb. Ik mag al blij zijn als ik er één weet te vinden![]()
Yup. Maar hiervoor hadden we andere. Die konden dus niet scannen op één na. De anderen hadden die functie wel, maar die wat kapotquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We hebben het allebij over die pocket pc's hoop ik? Die zwarte dingen met gele toetsen? DIe zijn traaag
Ik doe altijd de zuivel.En als het nodig is help ik bij de groente en de rest.
Wij hebben 5 van die hand terminals voor de winkel, en eentje voor bij de infobalie.
Hebben ze trams in belgie??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef Jump het volgende:
pfff, kl*te trams vandaag
Deze ochtend ergens een brand, geen tramverkeer mogelijk langs die plaats (gelukkig moest ik er 2 haltes ervoor af), maar de spanning moest van bovenleiding van brandweer. Sta je daar.
Terugkeren auto tegen tram en maar 1 spoor beschikbaar, opnieuw vertraging
Beter zou het zijn in mijn ogen om eerst de producten te scannen en het aantal in te voeren, dan te verzenden, en daarná pas de producten die bij de barcode horen er aan te koppelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup. Maar hiervoor hadden we andere. Die konden dus niet scannen op één na. De anderen hadden die functie wel, maar die wat kapot. Dus in die zin zijn die Pocket PC's een verbetering, maar daar houd het dan ook wel bij op.
Arme Jump toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef Jump het volgende:
pfff, kl*te trams vandaag
Deze ochtend ergens een brand, geen tramverkeer mogelijk langs die plaats (gelukkig moest ik er 2 haltes ervoor af), maar de spanning moest van bovenleiding van brandweer. Sta je daar.
Terugkeren auto tegen tram en maar 1 spoor beschikbaar, opnieuw vertraging
Zou inderdaad handiger zijn als de productinformatie pas op het eind werd verstuurd. Maar we zullen het helaas hiermee moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beter zou het zijn in mijn ogen om eerst de producten te scannen en het aantal in te voeren, dan te verzenden, en daarná pas de producten die bij de barcode horen er aan te koppelen.
Nu scan je een artikel, en gaat de terminal de product informatie opvragen op de server, want in mijn ogen vrij nutteloos is als je aan het afboeken bent.
Word toch niks aan gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou inderdaad handiger zijn als de productinformatie pas op het eind werd verstuurd. Maar we zullen het helaas hiermee moeten doen.
Wij hebben net na de verbouwing begin dit jaar een nieuwe gekregen, maar ik vond die vorige makkelijker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Word toch niks aan gedaan.
Al hebben wij eindelijk na maanden zeuren een nieuwe schrobmachine gekregen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is even naar 1572, even een bloed mooie collega pesten.
Oeh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is even naar 1572, even een bloed mooie collega pesten.
zelf in evergemquote:
Wij gaan als het goed is ook nog verbouwen, hebben jullie zo'n oranje taksi?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij hebben net na de verbouwing begin dit jaar een nieuwe gekregen, maar ik vond die vorige makkelijker.
Was wel gezellig.quote:[..]
Veel plezier
Dat is alleen maar goed voor jouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was wel gezellig.Ze is echt een mooi meisje.
Mijn baas vond het wat minder want ze was meer met mij ana het praten dan het vlees aan het vullen.
Waar werk ji jdan wel niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed voor jou
Voor de baas wat minder, maarja.. wat is nou leuker
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php if($_COOKIE['SID'] != $SID) { Login_Exec(); } else { "je bent in gelogd shit komt hierna..." ?> |
ach ik moet em toch helemaal van scratch gan herschrijven, ik vind em niet netjes genoeg ingedeeldquote:
quote:
hmm heb die ook nog ergens op me schijf staanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zo maar eens Star Wars Knights of the Old Republic
spelen ofzo
ik heb em weten te bemachtigen (deel 1!!!)
en in eerste instantie leek hij me niet zo super, maar blijkt dattie toch wel fun is..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm heb die ook nog ergens op me schijf staan.
Nooit tijd om te gamen, eerst maar die Lord of the rings es doeN
dat spel bedoel ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
lord of the rings..
die spellen zullen wel bagger zijn, alleen battle of middle earth schijn goeed te zijn
Ze is niet hier.quote:
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte hier
Laat mij ook is mee posten
Hmm lag aan mij.quote:
Hij draait momenteel op mijn werk-machine, dus het zou wel kunnen. Tenslotte a) doe ik af en toe ook nog wat b) is de link naar nederland niet altijd optimaal.quote:
Hoe lang wil je blijven dan?quote:
Het lag aan mij, ik ramde meteen op quote waardoor de volgende pagina werd geladen en het leek of ie haperde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij draait momenteel op mijn werk-machine, dus het zou wel kunnen. Tenslotte a) doe ik af en toe ook nog wat b) is de link naar nederland niet altijd optimaal.
We moeten er nog 190.quote:
Pciesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hoeft alleen op invoeren te klikke?
Moet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Moet nog topic openen voor de 100![]()
Maximaal.quote:
Help je mee?quote:
We zeiden hetzelfdequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. alsof ik geen andere topics in de gaten moet houden
Zit ook nog op IRC op verschillende kanalen en servers
En hij moest vol in een kwartier?quote:
Heb je ook nog een leven?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. alsof ik geen andere topics in de gaten moet houden
Zit ook nog op IRC op verschillende kanalen en servers
Verklaard een hoop.quote:
8 minuten voor 145 posts.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we nog dan?
En dat vind slar niet leuk
En Qg ook niet
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verklaard een hoop.
Leuke vriendin heb je trouwens.Het grote geilheidstopic deel/nummertje 40!!
Waarop?quote:
Dus?quote:
Nog 6 minuten.quote:
Heb je daar een vriendin voor nodig dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verklaard een hoop.
Leuke vriendin heb je trouwens.Het grote geilheidstopic deel/nummertje 40!!
Helpt welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je daar een vriendin voor nodig dan?
kan ook naar de wallen, maar dat vind ik zelf nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je daar een vriendin voor nodig dan?
Er is altijd hoop.quote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kan ook naar de wallen, maar dat vind ik zelf niets
Houden zo.quote:
Geile vriendinnen zijn toch leuk.quote:
Vriendinnen ook.quote:
Je rechterhand?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
geld is geen probleem
Een volle zak wel
Yup, maar dan besteed je het uit aan lingerie, die JIJ weer mag zien.. Oftewel; jij wordt er ook beter vanquote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup, maar dan besteed je het uit aan lingerie, die JIJ weer mag zien.. Oftewel; jij wordt er ook beter van
Is ook weer zo zielig he.quote:
quote:
Klopt.quote:
Ik heb geen eelt op mijn handen, jij wel?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb geen eelt op mijn handen, jij wel?
Dat zeg ik toch nergens?quote:
Ik ken iemand die het wel heeft.quote:
Waar zijn die foto's met vergiet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het wel heeft.
Renesite.
Dat moet gewoon.
Vergiet?quote:
In de irc logs van saban ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oww.. die met de hoofddeksel
Ergens in US ergens
Staat bij de meest gebruikte linksquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm
Toen was ik nog niet op tweakers denk
Laatste 5 minuten ging het wat langzamer.quote:
is alleen de QC-bot die up is, en daar staan geen links, zover ik weetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat bij de meest gebruikte links
!stats in #Dig
gezeikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
is alleen de QC-bot die up is, en daar staan geen links, zover ik weet
Ik ben wel thuis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ga je toch
Ik ben geen eens thuis
Duik erin danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben wel thuis.
Mijn bed staat 2 meter verderop.
Eigenlijk geen zin om op te staan.quote:
Ik hou je niet tegenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben wel thuis.
DIe ligt in haar eigen bed.quote:
Dan breek ik mijn nek.quote:
Goeie reis.quote:
Wie weet.quote:
Ik zit op een stoel met wieletjes he.quote:
koelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wie weet.
Morgen ga ik wel een poging doen om haar aandacht te krijgen zeg maar.
Als het lukt is het wel leuk ja.quote:
Welke andere.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die andere meid is niets geworden dus?
Oh, die.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waar je in de vorige SC een foto van postte
owww..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oh, die.
Nee joh, das gewoon een vriendin geworden.
Mwha, als ik het morgen goed aanpak dan heb ik haar niet nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
owww..
ook es leuk.. misschien uitgroeien tot fuck-buddy?
das ook ver, die van mij net 1 meterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben wel thuis.
Trio niets?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mwha, als ik het morgen goed aanpak dan heb ik haar niet nodig.
Kwijl kwijl enzo.quote:
trustequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Maarre ik ga toch maar is naar bed toe.
Beetje slapen enzo.
Ik spreek u allen morgen later op deze dag weer.
Een fijne nacht mijne heren.
2 meter naar het hoofd gedeelte he.quote:
Al zou mukie er wezenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De wens? is een lekker wijf nu hier
Ik heb shoarma besteld en die is onderwegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al zou mukie er wezen![]()
* Sjowhan gaat ff wat opfrissen en caaf eten geven
Oeh lekker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb shoarma besteld en die is onderweg![]()
Trustequote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm toch niet gelukt, aangezien ik morgen naar leiden wil, ga ik richting bed.
Truste!
Nee die hebben wij niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is ook nog verbouwen, hebben jullie zo'n oranje taksi?
[..]
Was wel gezellig.Ze is echt een mooi meisje.
Mijn baas vond het wat minder want ze was meer met mij ana het praten dan het vlees aan het vullen.
Wij hebben die wel. Wel lache ding, kan nog best hard rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee die hebben wij niet.
Net alsof vlees vullen nuttig is
Mogguh
Ach, met die van ons kan je ook een burn-out makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hebben die wel. Wel lache ding, kan nog best hard rijden.![]()
Enne ik kan er ook niks aan doen dat ze op vlees werkt hoor.Maar de baas zal een van ons niet op een andere afdeling plaatsen. Zeker niet nu er zoveel op vakantie zijn.
Maar ja, als we op de zelfde afdeling zouden stana zouden we elkaar alleen maar minder zien.
Ik word een mannetje van alles.quote:
Das stoer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, met die van ons kan je ook een burn-out maken
Ik ben ook al een mannetje van alles. Ik kan op de groente/vlees/zuivel en houdbaar staan. Maar houdbaar is al heel lang geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik word een mannetje van alles.Moet steeds meer dingen leren namelijk.
Enne ze hebben te weinig mensen op vlees dus ze mag niet weg.
Onze schrobmachine, wat doe jequote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das stoer.
Bij ons beginnen ze helemaal te flippen als je schrobmachine mishandeld.
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eerst buskaart halen, en dan richting leiden.
Veel plezier vandaag enzo
Kan nu groente, zuivel en diepvries doen. En dan ook schrobben, bestellen, facturen controleren, vak checks, mutaties en vrachten ontvangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben ook al een mannetje van alles. Ik kan op de groente/vlees/zuivel en houdbaar staan. Maar houdbaar is al heel lang geleden.
Zoiets ja.quote:[..]
Onze schrobmachine, wat doe je
Verkeerde quote kerel.quote:[..]
Jij ook veel plezier
Veel plezier.quote:
Goed werk.quote:
Genoeg. En dat splitsen is nog wel het ergst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef SHERMAN het volgende:
Oh enne Elmar ontvang jij wel is een vers transport?
Splitsen is inderdaad een kut werk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Genoeg. En dat splitsen is nog wel het ergst.
Doen wij nooit. En ik heb er ook nooit iets over gehoord dat wij dat zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Splitsen is inderdaad een kut werk ja.![]()
Dat die flikkers het gewoon niet even gesorteerd kunnen leveren.
Maar meten jullie de temperatuur van de vracht als de vrachtwagen komt? Kregen wij 3 maanden geleden namelijk bericht van dat het zou moeten gebeuren maar verder nooit meer iets van gehoord.
Hmm, dan zullen ze zich wel weer hebben bedacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doen wij nooit. En ik heb er ook nooit iets over gehoord dat wij dat zouden moeten doen.
Wij krijgen nog best veel Nederlanders. Maar misschien komen die Oost-Europeanen wel als ik er niet ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm, dan zullen ze zich wel weer hebben bedacht.
Valt het jou trouwens ook op de de chauffeurs steeds meer oost europeanen zijn?
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij krijgen nog best veel Nederlanders. Maar misschien komen die Oost-Europeanen wel als ik er niet ben.
hopelijk moeten zij de schade betalen, dan leren ze het snel afquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.
We hadden laatst zo'n nieuwe chauffeur die het nodig vond om een vol geladen laadklep niet in een mooie soepele beweging naar beneden te laten gaan maar met schokken. Gevolg? Een mooie stoep onder de yoghurt, wortelen en tomaten.
Altijd leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.
We hadden laatst zo'n nieuwe chauffeur die het nodig vond om een vol geladen laadklep niet in een mooie soepele beweging naar beneden te laten gaan maar met schokken. Gevolg? Een mooie stoep onder de yoghurt, wortelen en tomaten.
Weet eigenlijk niet hoe dat zit. Wij boeken het gewoon af als kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hopelijk moeten zij de schade betalen, dan leren ze het snel af
Das ook niet handig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Altijd leuk. Bij ons was er deze week een roll-in met melk omgevallen in de vrachtwagen. Gelukkig maar 8 pakken stuk.
Inderdaad. Gelukkig dacht de chauffeur dat hij dat ding in z'n eentje wel overeind zou krijgen. Wat hem dus ook lukte. Hij zal alleen wel last van z'n rug hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das ook niet handig.Die dingen zijn kei zwaar als je ze overeind wil krijgen.
De sukkel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig dacht de chauffeur dat hij dat ding in z'n eentje wel overeind zou krijgen. Wat hem dus ook lukte. Hij zal alleen wel last van z'n rug hebben.
Mogguh.quote:
Ja hoor, jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
En al leuke weekend plannen?
ik heb wel ok geslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
En al leuke weekend plannen?
ome willem is nostalgiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen
En ik ga zo naar Ome Willem![]()
Dat ga ik straks ook maar even doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mogguh.
* SHERMAN gaat maar is even douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |