Arme Jump toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef Jump het volgende:
pfff, kl*te trams vandaag
Deze ochtend ergens een brand, geen tramverkeer mogelijk langs die plaats (gelukkig moest ik er 2 haltes ervoor af), maar de spanning moest van bovenleiding van brandweer. Sta je daar.
Terugkeren auto tegen tram en maar 1 spoor beschikbaar, opnieuw vertraging
Zou inderdaad handiger zijn als de productinformatie pas op het eind werd verstuurd. Maar we zullen het helaas hiermee moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beter zou het zijn in mijn ogen om eerst de producten te scannen en het aantal in te voeren, dan te verzenden, en daarnį pas de producten die bij de barcode horen er aan te koppelen.
Nu scan je een artikel, en gaat de terminal de product informatie opvragen op de server, want in mijn ogen vrij nutteloos is als je aan het afboeken bent.
Word toch niks aan gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou inderdaad handiger zijn als de productinformatie pas op het eind werd verstuurd. Maar we zullen het helaas hiermee moeten doen.
Wij hebben net na de verbouwing begin dit jaar een nieuwe gekregen, maar ik vond die vorige makkelijker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Word toch niks aan gedaan.
Al hebben wij eindelijk na maanden zeuren een nieuwe schrobmachine gekregen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is even naar 1572, even een bloed mooie collega pesten.
Oeh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is even naar 1572, even een bloed mooie collega pesten.
zelf in evergemquote:
Wij gaan als het goed is ook nog verbouwen, hebben jullie zo'n oranje taksi?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij hebben net na de verbouwing begin dit jaar een nieuwe gekregen, maar ik vond die vorige makkelijker.
Was wel gezellig.quote:[..]
Veel plezier
Dat is alleen maar goed voor jouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was wel gezellig.Ze is echt een mooi meisje.
Mijn baas vond het wat minder want ze was meer met mij ana het praten dan het vlees aan het vullen.
Waar werk ji jdan wel niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed voor jou
Voor de baas wat minder, maarja.. wat is nou leuker
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php if($_COOKIE['SID'] != $SID) { Login_Exec(); } else { "je bent in gelogd shit komt hierna..." ?> |
ach ik moet em toch helemaal van scratch gan herschrijven, ik vind em niet netjes genoeg ingedeeldquote:
quote:
hmm heb die ook nog ergens op me schijf staanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zo maar eens Star Wars Knights of the Old Republic
spelen ofzo
ik heb em weten te bemachtigen (deel 1!!!)
en in eerste instantie leek hij me niet zo super, maar blijkt dattie toch wel fun is..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm heb die ook nog ergens op me schijf staan.
Nooit tijd om te gamen, eerst maar die Lord of the rings es doeN
dat spel bedoel ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
lord of the rings..
die spellen zullen wel bagger zijn, alleen battle of middle earth schijn goeed te zijn
Ze is niet hier.quote:
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte hier
Laat mij ook is mee posten
Hmm lag aan mij.quote:
Hij draait momenteel op mijn werk-machine, dus het zou wel kunnen. Tenslotte a) doe ik af en toe ook nog wat b) is de link naar nederland niet altijd optimaal.quote:
Hoe lang wil je blijven dan?quote:
Het lag aan mij, ik ramde meteen op quote waardoor de volgende pagina werd geladen en het leek of ie haperde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij draait momenteel op mijn werk-machine, dus het zou wel kunnen. Tenslotte a) doe ik af en toe ook nog wat b) is de link naar nederland niet altijd optimaal.
We moeten er nog 190.quote:
Pciesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hoeft alleen op invoeren te klikke?
Moet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Moet nog topic openen voor de 100![]()
Maximaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |