Veel plezier.quote:
Goed werk.quote:
Genoeg. En dat splitsen is nog wel het ergst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef SHERMAN het volgende:
Oh enne Elmar ontvang jij wel is een vers transport?
Splitsen is inderdaad een kut werk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Genoeg. En dat splitsen is nog wel het ergst.
Doen wij nooit. En ik heb er ook nooit iets over gehoord dat wij dat zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Splitsen is inderdaad een kut werk ja.![]()
Dat die flikkers het gewoon niet even gesorteerd kunnen leveren.
Maar meten jullie de temperatuur van de vracht als de vrachtwagen komt? Kregen wij 3 maanden geleden namelijk bericht van dat het zou moeten gebeuren maar verder nooit meer iets van gehoord.
Hmm, dan zullen ze zich wel weer hebben bedacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doen wij nooit. En ik heb er ook nooit iets over gehoord dat wij dat zouden moeten doen.
Wij krijgen nog best veel Nederlanders. Maar misschien komen die Oost-Europeanen wel als ik er niet ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm, dan zullen ze zich wel weer hebben bedacht.
Valt het jou trouwens ook op de de chauffeurs steeds meer oost europeanen zijn?
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij krijgen nog best veel Nederlanders. Maar misschien komen die Oost-Europeanen wel als ik er niet ben.
hopelijk moeten zij de schade betalen, dan leren ze het snel afquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.
We hadden laatst zo'n nieuwe chauffeur die het nodig vond om een vol geladen laadklep niet in een mooie soepele beweging naar beneden te laten gaan maar met schokken. Gevolg? Een mooie stoep onder de yoghurt, wortelen en tomaten.
Altijd leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier stikt het inmiddels van de oost europeanen. Ik denk dat 75% van de chauffeurs het zijn. En dat werkt niet altijd even handig.
We hadden laatst zo'n nieuwe chauffeur die het nodig vond om een vol geladen laadklep niet in een mooie soepele beweging naar beneden te laten gaan maar met schokken. Gevolg? Een mooie stoep onder de yoghurt, wortelen en tomaten.
Weet eigenlijk niet hoe dat zit. Wij boeken het gewoon af als kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hopelijk moeten zij de schade betalen, dan leren ze het snel af
Das ook niet handig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Altijd leuk. Bij ons was er deze week een roll-in met melk omgevallen in de vrachtwagen. Gelukkig maar 8 pakken stuk.
Inderdaad. Gelukkig dacht de chauffeur dat hij dat ding in z'n eentje wel overeind zou krijgen. Wat hem dus ook lukte. Hij zal alleen wel last van z'n rug hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das ook niet handig.Die dingen zijn kei zwaar als je ze overeind wil krijgen.
De sukkel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig dacht de chauffeur dat hij dat ding in z'n eentje wel overeind zou krijgen. Wat hem dus ook lukte. Hij zal alleen wel last van z'n rug hebben.
Mogguh.quote:
Ja hoor, jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
En al leuke weekend plannen?
ik heb wel ok geslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
En al leuke weekend plannen?
ome willem is nostalgiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen
En ik ga zo naar Ome Willem![]()
Dat ga ik straks ook maar even doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mogguh.
* SHERMAN gaat maar is even douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |