en een anonymus proxy dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil ook php'enMaar ik mag niet bij mijn server en Ftp vanaf het werk. Wordt zowel op de proxy als de webscan geblokkeerd.
FTP wel read only... Filemanager van mijn site is ook geen optie, die gaat over een andere poort dan 80...
QG-tje!!quote:
Nog niet, hangt van een paar factoren afquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
QG-tje!!
Heb je al een datum gepland voor je feestje?
Als het maar voor 20 september is en liefst in een weekend dat wij in Eemnes IJsselstein zitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nog niet, hangt van een paar factoren af![]()
Maar komt goed!
Zal ergens in de 2e week van augustus zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het maar voor 20 september is en liefst in een weekend dat wij in Eemnes IJsselstein zitten!
lekker langs de beestenmart juhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]inderdaad
Morge lekker naar Leiden toe, beetje dingetjes shoppe
whahaha beestemart juh leiduuh...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
is er weer markt dan?
Dan ga ik er zeker heen, es kijke wat ze daar hebben
Most nait werk'n ?quote:
* Jo0Lz Eensch isquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef Troel het volgende:
Ow, en ik heb "deeltje" dus weggelaten, want dat vind ik neerbuigend klinken.
Regionaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef JortK het volgende:
[..]
whahaha beestemart juh leiduuh...
* JortK heeft zelf leids/haags/rotterdams accent![]()
Komt ervan als je met mensen omgaat uit alle windstreken van Nederland
Oeh heeerlijk.quote:
Hierna is het ook even afgelopen voor mequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oeh heeerlijk.
Had ik ook wel gewild eigelijk...
Straks overleg, bovendien is collega ziek...
Neaaaahh, kan het niet maken naar huis te gaan eigelijk...
ook in de weekenden werken dan godt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hierna is het ook even afgelopen voor me
Ik hoop het niet voor hem... Weekenden heb je toch zeker nodig om te chillenquote:
en bier drinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem... Weekenden heb je toch zeker nodig om te chillen
Bij ons ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
Dat doen ze bij ons sinds kort zo goed als volledig via de computer.
Bier mit tequilaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
Desperado(bier met een sterke drank toch?)
Heb ik nog niet gehad. Ik had woensdagavond wel dat de 1,5 liter pakken melk op -86 stonden, terwijl we er in totaal nog 187 haddenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Bij ons ook.
Maar dan moeten de voorraden wel kloppen. En die kloppen vrijwel nooit helamaal.
Kan je zo tig verhalen vertellen van verschillen van 30+ of door laksheid van medewerkers waardoor er schappen dagen leeg zijn.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad. Ik had woensdagavond wel dat de 1,5 liter pakken melk op -86 stonden, terwijl we er in totaal nog 187 hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |