Troel is leraresquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef mschol het volgende:
avond
ouders??
ik liever niet..
kinderen zijn mij veels te druk
da is het niet hebben van een vriendin niet zo'n ramp
nu zeker niet nee, gaat me geheid een ban opleverenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ssssst
En haal het niet in je hoofd![]()
Trustequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nu zeker niet nee, gaat me geheid een ban opleveren
aar dat ssssst komt mooi uit want ik was van plan me bed op te zoeken
Anders krijg ik weer naar mn hoofd dat ik roddels de wereld in helpquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik
tis laat zal wel aan mijn leeskunsten hebbenm gelegen
Ik doe dr nisk meer mee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Godlike: gebruik e107 ipv. mambo da's veel beter en mooier.
Jemig Sjowhan, het zit je niet mee.quote:
Netwerkkaart wel ja, maar geiser ga ik niet aanschaffen, mij veels te duurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jemig Sjowhan, het zit je niet mee.
Kapotte netwerkkaart, kapotte geiser...
Volgende keer je modem ?
Ik heb hier nog wel een netwerkkaartjeMaar daar heb je waarschijnlijk niets aan...
Koop gewoon een nieuwe joh, die kosten niets meer tegenwoordig.
Wat leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:43 schreef SHERMAN het volgende:
Das inderdaad wel kut.
Ik ga weer naar mijn werk, mag gaan bestellen vandaag.
jeuhquote:
unibestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
Dat doen ze bij ons sinds kort zo goed als volledig via de computer.
bij ons al een jaar ofzo.. Best wel makkelijk, alhoewel soms ik me twijfels heb of het aantal wel klopt dat binnenkomtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat leuk
Dat doen ze bij ons sinds kort zo goed als volledig via de computer.
We hadden al een keer te weinig 2 liter pakken melk binnen gekregen. Dat is volgens mij tot nu toe wel het enige. Maar de versafdeling heeft het ook nog maar sinds kort.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
bij ons al een jaar ofzo.. Best wel makkelijk, alhoewel soms ik me twijfels heb of het aantal wel klopt dat binnenkomt
ah, hier doet het systeem de hele winkel, supergemakkelijk (behalve vers brood geloof ik)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We hadden al een keer te weinig 2 liter pakken melk binnen gekregen. Dat is volgens mij tot nu toe wel het enige. Maar de versafdeling heeft het ook nog maar sinds kort.
Ik wil ook php'enquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeuh
ik ben nog vrij dus ik ga een beetje zitten phpen, eens kijken of ik 1 van de half afggemaakte scriptjes kan nafmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |