Een nieuw deel openen
Vorige delen
Dingen voor school natuurlijk. Ben nog steeds bezig met de opdrachten Dramatische Werkvormen, moet ik morgen inleveren. Ben nu wel echt een 't werk trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
* Alicey schopt Lupa aan het werk.
Maar wat is het wat je deze keer uitgesteld hebt of aan het uitstellen bent Lupa?
Er zijn veel mensen die juist daarom uitstellen. Ik moet trouwens zelf zeggen dat mijn inspiratie vaak ook beter is als er enige tijddruk is. Let wel, enige. Teveel tijddruk werkt weer demotiverend om een of andere reden..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, ja, ik vind het prettig als er druk achter zit. Alhoewel ik ook weer niet te veel kan hebben. Maar deadlines die bijna niet gehaald kunnen worden, boosten mijn creativiteit.
Daar heeft het uitstellen deels wel mee te maken. Maar ik heb dit jaar te veel uitgesteld, met als gevolg dat ik in de vakantie nog bezig moet. Daar ging het meer om opdrachten die gewoon niet leuk zijn en waar ik dus geen zin in had.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
Er zijn veel mensen die juist daarom uitstellen. Ik moet trouwens zelf zeggen dat mijn inspiratie vaak ook beter is als er enige tijddruk is. Let wel, enige. Teveel tijddruk werkt weer demotiverend om een of andere reden..
Komt ze tenminste niet steeds hier langsquote:
Ik probeer altijd dingen die niet leuk zijn toch een beetje tussendoor te doen, juist omdat ik anders op het laatst alles overhoud..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heeft het uitstellen deels wel mee te maken. Maar ik heb dit jaar te veel uitgesteld, met als gevolg dat ik in de vakantie nog bezig moet. Daar ging het meer om opdrachten die gewoon niet leuk zijn en waar ik dus geen zin in had.
Het is een optie. Zelf een ban aanvragen is echter spelen met vuur.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Komt ze tenminste niet steeds hier langs
Hoezo dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een optie. Zelf een ban aanvragen is echter spelen met vuur.
Wat vind jij lekker aan poesjes?quote:
Omdat je alleen kunt vragen om een ban, maar de FA's de duur er van bepalen. Je komt ook niet in aanmerking voor een vervroegde unban.quote:
Had je serieus zo'n erg discipline-probleem?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens overwogen om een ban voor mezelf aan te vragen.Maar ik geloof dat ik mezelf momenteel wat beter in de hand heb dan destijds.
Het was vooral dat ik me soms veel te kwaad maakte in discussies. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen. De afgelopen week is dat goed gelukt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
Had je serieus zo'n erg discipline-probleem?![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was vooral dat ik me soms veel te kwaad maakte in discussies. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen. De afgelopen week is dat goed gelukt.
Ga je ook trillen en shaken als je geen internet tot je beschikking hebt?quote:Ik heb wel een disciplineprobleem daar waar het gaat om de hoeveelheid tijd online. Ik ben wel echt internetverslaafd momenteel...
http://www.internetaddiction.com/quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel een disciplineprobleem daar waar het gaat om de hoeveelheid tijd online. Ik ben wel echt internetverslaafd momenteel...
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:Hee, ook op dat gebied gaat het dus beter?
Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.quote:Ga je ook trillen en shaken als je geen internet tot je beschikking hebt?
Is dat nou een serieuze site of niet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.internetaddiction.com/
Internet-a-holics Anonymoustm
[afbeelding]
je hebt wel kpn-kostenbeheersing!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.
[..]
Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=282300quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt wel kpn-kostenbeheersing!
maar dat werkt geloof ik alleen met een inbel-abbo
Het mag nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon iemand nodig die tegen mij zegt dat het niet mag.Ik vrees dat ik zelf die iemand zal moeten zijn.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.
Misschien kun je het via de EO proberen? Hoewel het dan waarschijnlijk vooral op een typische internet-dag als zondag geldt dat je niet het internet op mag.quote:Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
en dan tot 8 uur 's avonds via je telefoonlijn internetten !quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
Als ik tegen je zeg dat het niet mag dan luister je toch niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon iemand nodig die tegen mij zegt dat het niet mag.Ik vrees dat ik zelf die iemand zal moeten zijn.
Maar wel mooiquote:
Dan moet je inderdaad wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dat soort kunstgrepen zullen niet veel effect hebben. Zelfbeheersing is hier het keyword. Het zal wel veranderen als ik in september op LiO-stage ga. Dan moet ik gewoon weer hard aan het werk. Heb het afgelopen jaar simpelweg te weinig omhanden gehad. Dat moet anders, want van niksdoen wordt een mens ook niet blij. Maar vanaf september krijg ik het druk, heel erg druk.
Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Begin je nou al tegen jezelf te praten, Qu? Komt het goed met jou?
hier (nog) nietquote:
checkquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef ReCreative het volgende:
't Is hier nog haske droog, maar getuige de weerradar wordt het nog feest vanavond.
Ben ik Bartquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[[url=http://www.synergizedsolutions.com/simpsons/pictures/lisa/bartlisa_hug.gif]afbeelding][/url]
Lisa is wel liev en slim!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Denk 't. Tenzij je liever Lisa bent tuuk.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
Ze hebben de poema gevonden!
[upd] Veluwse poema gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
'brullend verzette het beest zich tegen de ingeschakelde eenheden, die het dier evengoed wisten te overmeesteren. Eén persoon raakte licht gewond, de overigen kwamen met de schrik vrij'quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
![]()
UPDATEquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'brullend verzette het beest zich tegen de ingeschakelde eenheden, die het dier evengoed wisten te overmeesteren. Eén persoon raakte licht gewond, de overigen kwamen met de schrik vrij'
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Hallo
Ben net terug van een shopmissie en heb een nieuwe bikini gescoord. Uit de uitverkoop
Nee, geen foto's.![]()
![]()
foto's!quote:Mijn vriendin heeft me ook zo gek gekregen om een roze cowboyhoed te kopen!Het is even wennen, maar het is wel sexy
.
Uh, liever niet. Maar als ik er toevallig een keertje mee op de foto sta zal ik overwegen het te laten zienquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn vriendin heeft me ook zo gek gekregen om een roze cowboyhoed te kopen!Het is even wennen, maar het is wel sexy
.
Ik kom wel langs om em te bekijken danquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Uh, liever niet. Maar als ik er toevallig een keertje mee op de foto sta zal ik overwegen het te laten zien.
Ben wel benieuwd waar die foto vandaan komt eik...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
ik zal nu maar even netjes mijn bron vermelden
Poema (huiskat) nog steeds niet gevangen#deel 4
Alle eer naar Pek dus
Vast een soep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar die foto vandaan komt eik...
het is iig geen Nederlandse foto.. die auto's op de achtergrond hebben geen NL kenteken..quote:
En dan gaan we gelijk de kroeg inspecteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kom wel langs om em te bekijken dan
Dat zegt niets, in de zomer zit het in NL vol met Duitsers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is iig geen Nederlandse foto.. die auto's op de achtergrond hebben geen NL kenteken..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik krijg ineens wel allemaal heel goeie ideeën.
Dat merk je welquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
* Geartsjuh lichtelijk angstig wordt..
Geduld mannetjequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat merk je wel. Maar ik vind het vet cool en ik wil hem nuuuuuuh zieieieien!!!!
checkquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En dan gaan we gelijk de kroeg inspecteren.![]()
Heeft ie niet geloof ikquote:
dus dat word yeeha vanavond?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Hallo
Ben net terug van een shopmissie en heb een nieuwe bikini gescoord. Uit de uitverkoop
Nee, geen foto's.![]()
![]()
Mijn vriendin heeft me ook zo gek gekregen om een roze cowboyhoed te kopen!Het is even wennen, maar het is wel sexy
.
De grote ReCreative die bij zijn vriendin onder de plak zitquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Merk je op dat je het tegen de Grote ReCreative hebt?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Merk je op dat je het tegen de Grote ReCreative hebt?
Dan heb ik al een verjaardagquote:
Illusies kunnen zèèr constructief zijn. Behoud zequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Geartsjuh het volgende:
De grote ReCreative die bij zijn vriendin onder de plak zit.
Dat weet ik. En hier is het droogquote:Het regent hier trouwens nu heel erg hard..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Illusies kunnen zèèr constructief zijn. Behoud ze.
Hier is nog een klein beetje regen aan het neerdalen..quote:Dat weet ik. En hier is het droog.
[..]
Dank u, lief volk, dank u zeer hartelijk wel.
Wat nou? Ik ben er zeer blij mee. Wil je een onderscheiding?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat nou? Ik ben er zeer blij mee. Wil je een onderscheiding?Beeldhouwers worden in mijn graafschap zeer hoog gewaardeerd
.
[..]
* ReCreative proest zijn thee uit over zijn bureau
Ambtenaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:43 schreef ReCreative het volgende:
Fuck, het is al bij zessen... Ik ga naar huis!
Bij deze onderscheiden wij, ReCreative I, u, met hetquote:
voorbeeld:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
Heb je hier een voorbeeld van? Mijn eigen ervaringen zijn toch wel redelijk goed te noemen. Nu scheelt het misschien wel dat ik de randstad gewend ben. In sommige provinciale gebieden is het misschien weer anders..
quote:Nederland is inderdaad wel gek op regels.. De uitnodig neem ik aan. Als ik een keer geld teveel heb wordt het een WFL meet in Spanje.
Als ze anderen die vrijheid gunnen en rekening met elkaar houd, dan ik ook.quote:Ik gun zelf eigenlijk iedereen de vrijheid om zichzelf te kunnen zijn en uiten.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 algo schreef Alicey het volgende
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef Monus het volgende:
goedenmorgen
Heb jij er nog iets van gemerkt?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pff, jij staat elke morgen vet laat op volgens mij.
Van wie zijn die hoofden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Bij deze onderscheiden wij, ReCreative I, u, met het
Medaillon der Speciale Verdienste
[afbeelding]
van het Graafschap Holland
Als je nog een schop onder je hol moet hebben dan zeg je het maar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, toch wat werk verzet vanmiddag.Ik moet morgenochtend nog een lessenserie bedenken (
) en dan kan de zooi ingeleverd worden.
Ein-de-lijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, toch wat werk verzet vanmiddag.Ik moet morgenochtend nog een lessenserie bedenken (
) en dan kan de zooi ingeleverd worden.
Ik ook trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je nog een schop onder je hol moet hebben dan zeg je het maar!
Ik ben altijd bereid om een ander mens te helpen.![]()
7u...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet dan? Vaak zit je hier om een uur of negen gapend in de SC.
en hoe laat begin je met werken dan?quote:
kwart voor 9, 9 uur...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
en hoe laat begin je met werken dan?
waar ben je die 2 uur dan mee bezig??quote:
wakker wordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
waar ben je die 2 uur dan mee bezig??
dat ken ik jaquote:
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-seequote:
Klinkt als een leuke avond!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef miss_sly het volgende:
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-see
Hij is cool ja!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-see
ik ben ook leukquote:
heb nog genoeg bier, drink alleen geen bierquote:
Ehm... Je bent 19 jaar. Je vader stuurt je naar je kamer...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Mn vader gelooft niet dat ik afgelopen zondag van hier naar Enschede en weer terug ben gereden en dat ik onderweg nergens anders ben geweest.. Ik heb nl getankt onderweg, en ik moet of 1 op 6 hebben gereden (normaal 1 op 10) of ik ben ergens anders geweest.. Hij vind dat 1 op 6 niet kan, dús moet ik ergens anders zijn geweest.. En ik kan weer niks bewijzen
Nu zit ik weer lekker op mn kamer te eten
wat doe je dan met dat bier?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb nog genoeg bier, drink alleen geen bier
is voor feestejs ed.. moet wel op voor september dit jaar..quote:
snel maar een feestje houden dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
is voor feestejs ed.. moet wel op voor september dit jaar..
ik gnig zelf naar mn kamer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ehm... Je bent 19 jaar. Je vader stuurt je naar je kamer...?
Heeft hij reden om je niet te geloven?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
heb nog genoeg bier, drink alleen geen bier
qu grote vriendquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:01 schreef qu63 het volgende:
is voor feestejs ed.. moet wel op voor september dit jaar..
gelukkig is het bij jou wel mooi weerquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:26 schreef Monus het volgende:
Morgen lekker voor drie dagen naar het strand.
Daar ben ik wel aan toe.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:27 schreef ReCreative het volgende:
qu grote vriend. Je weet waar ik woon hè?
je ftp deed gek vanmorgenquote:
en hoi natuurlijkquote:
Ik zit het hele weekend in Fryslânquote:
maandag kan ook nogquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik zit het hele weekend in Fryslân. Maar geef het maar bij de buren af
.
Flauw.
Nu regent en onweert het hier gelukkig ook.
dan zal dat het zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb hem er een paar keer uitgekickt omdat ik fatsoenlijk mail wilde kunnen lezen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over haar hoofddeksel hebt.
wie bedoel je nu met wij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Mooi weer is niet het goede woord.
Wij noemen het slecht weer.
suc6quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hondjes uitgelaten, stortbui, nu maar even douchen...
* Druip *
mensen van malaga...quote:
Ik ben net ook al door zo'n heerlijke bui heen gekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Druip *
* jaloers is *quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Druip *
okquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef Monus het volgende:
[..]
mensen van malaga...
35-45 graden met een warme wind van het binnenland is geen mooi weer meer.
Ik geef toe. Het is heerlijk om mij te zijn en onder de douche te staan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef Monus het volgende:
* jaloers is *
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geef toe. Het is heerlijk om mij te zijn en onder de douche te staan.
Niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het keldertje afgelopen Lupa/Alicey?
Wat deed jij onder de douche?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dof-fy is ja-lou-ours!quote:
daar geloof ik niets van. jok je niet? ik kom zelf wel even kijken...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ongoing story..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het keldertje afgelopen Lupa/Alicey?
Dat kan pas als er ook een flinke zak geld in dat huisje ligtquote:
De entreeprocedure maakt deel uit van de martelingen die je daar ten deel vallenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
Ongoing story..
1. of je trekt snel je kleren uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat niet direct, want als ik wil sta ik binnen 30 seconden ook onder de douche!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
De entreeprocedure maakt deel uit van de martelingen die je daar ten deel vallen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef qu63 het volgende:
1. of je trekt snel je kleren uit.
2. of je bent nu..
Hmmm...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef qu63 het volgende:
Dat kan pas als er ook een flinke zak geld in dat huisje ligt
zeg maar niksquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
De entreeprocedure maakt deel uit van de martelingen die je daar ten deel vallen
Om eerlijk te zijn ben ik heel benieuwd hoe het daar is. Maar als het alleen maar kinky stuff is hoeft het niet voor mij. Maanden wachten is ook niet iets waar ik zo blij van zou worden.quote:
leuk he, verhuizenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
Jezus wat neem ik een klerezooi mee... Alle dozen zijn al op, en dan heb ik zelfs nog niet eens mijn kledingkast gehad.
Een grote schoonmaak heb ik dus een tijdje terug al gedaan.. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
leuk he, verhuizen
je kan er beter meteen een grote schoonmaak aanvast maken, dat ruimt lekker op
Het is vooral om allerlei aspecten van sex te kunnen bespreken zonder puberale reacties.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik heel benieuwd hoe het daar is. Maar als het alleen maar kinky stuff is hoeft het niet voor mij. Maanden wachten is ook niet iets waar ik zo blij van zou worden.![]()
Ik ook maar heb zeker mijn grenzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind overigens de kinky stuff wel interessant, maar dat ben ik.
maar dan weer geen poep- en plassexquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind overigens de kinky stuff wel interessant, maar dat ben ik.
Paren clubs hoeft van mij ook niet. Dat is iets te onpersoonlijk voor mij. Kinky stuff kan ik alleen doen met mensen die ik langer ken en vertrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan weer geen poep- en plassex
ik vind die andere kinky zaakjes dan maar kinderspel hoor
Dat laatste zie ik ook als noodzaak. Ik moet wel iemand vertrouwen voordat ik eea zal toelaten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Paren clubs hoeft van mij ook niet. Dat is iets te onpersoonlijk voor mij. Kinky stuff kan ik alleen doen met mensen die ik langer ken en vertrouw.
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik ook als noodzaak. Ik moet wel iemand vertrouwen voordat ik eea zal toelaten.
Als het om spanning gaat kun je ook gaan massamoorden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelen
Voor elk sex spelletje waar macht bij komt te kijken is wederzijds vertrouwen nodig of in iedergeval wenselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelen
mja, maar dan weet je toch al dat het goed aflooptquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor elk sex spelletje waar macht bij komt te kijken is wederzijds vertrouwen nodig of in iedergeval wenselijk.
Je vertrouwt er op dat het goed afloopt, maar wat er daar tussen gebeurt weet je niet precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dan weet je toch al dat het goed afloopt
weg spanning...
he bah, wat ordinair...dan liever een mooie seriemoord, met een pakkend thema en wat luchtige variaties...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het om spanning gaat kun je ook gaan massamoorden.
alsof je een film met Sylvester Stallone kijkt dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vertrouwt er op dat het goed afloopt, maar wat er daar tussen gebeurt weet je niet precies.
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dan weet je toch al dat het goed afloopt
weg spanning...
Bovendien wil je het stopwoord niet gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.
ok, nou ja...ik heb er verder (nog) niks mee...voor mij is voorlopig simpel op en neer nog wel genoegquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.
Zoiets misschien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
alsof je een film met Sylvester Stallone kijkt dus
Het is juist een kunst om met massamoord creatief te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
he bah, wat ordinair...dan liever een mooie seriemoord, met een pakkend thema en wat luchtige variaties...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ok, nou ja...ik heb er verder (nog) niks mee...voor mij is voorlopig simpel op en neer nog wel genoeg
je vergeet een gepast licht verzet. anders kan ik ook mijn kussen wel afrossen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets misschien.
Maar het is vooral de overgave en bijbehorende vertrouwen dat het imo doet.
simpel op en neer ook niet ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het wordt écht niks tussen ons.
Wat beschouw je als licht verzet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je vergeet een gepast licht verzet. anders kan ik ook mijn kussen wel afrossen...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
veeleisend hoor, wordt het toch tijd dat ik dat kamasutraboek eens door ga lezen...
inderdaad...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bovendien wil je het stopwoord niet gebruiken.
een verzet dat meer als uiting dan als intentie begrepen wordt. lekker. ik domineer graag.quote:
Ik word al moe als ik het boek lees... stel je voor dat ik het allemaal moet uitvoeren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veeleisend hoor, wordt het toch tijd dat ik dat kamasutraboek eens door ga lezen...
Ho ho, ik had het over een zuiver hypothetische situatie hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
You need only say it, my love.At your service!
Volgens mij is het voor alles wat niet onder Schaapjes definitie van seks valt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Monus het volgende:
inderdaad...
Maar het keldertje is dus niet alleen voor de zwaar kinky zaken en ook voor de meer "normale" sex spelletjes?
Ik word graag gedomineerd. We zouden een combi zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een verzet dat meer als uiting dan als intentie begrepen wordt. lekker. ik domineer graag.
seks is bedoeld ter voortplanting. daar helpt die hele kamasutra niet bijquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor alles wat niet onder Schaapjes definitie van seks valt.
werk jij met jequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ho ho, ik had het over een zuiver hypothetische situatie hoor
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Monus het volgende:
[..]
inderdaad...
Maar het keldertje is dus niet alleen voor de zwaar kinky zaken en ook voor de meer "normale" sex spelletjes?
Je wilt geen kinderen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
seks is bedoeld ter voortplanting. daar helpt die hele kamasutra niet bij
uiteraard. maar ik zou weer verliefd op je worden. doelloos.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word graag gedomineerd. We zouden een combi zijn.
Er schijnt een homovariant van te zijn, ja. Maar nee, die werken wij niet af. Wij slapen vooralquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
werk jij met jeook het kamasutra boek af ? of is er een speciale homo variant ?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uiteraard. maar ik zou weer verliefd op je worden. doelloos.
ik ga nog even zwemmen, het is hier heet...
http://www.gayartgallery.net/gallery57.htmquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er schijnt een homovariant van te zijn, ja. Maar nee, die werken wij niet af. Wij slapen vooral
uhuhquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Fight Club is inderdaad een coole film
Kewlquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:16 schreef qu63 het volgende:
http://www.gayartgallery.net/gallery57.htm
Nou, heb ik ook nog Snatch liggen en High Fidelity. Maar 1 film per avond is wel voldoendequote:
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:40 schreef qu63 het volgende:ik verveel me, maar heb ook he-le-maal ner-gens zin in
dan ben ik dar pas tegen elf uur.. dan ga jij al slapen. en ik moet morgen ook weer vroeg opquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik dar pas tegen elf uur.. dan ga jij al slapen. en ik moet morgen ook weer vroeg op
Dat lijkt dan weer te veel op werken...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.
Maar qu hoeft zich dan niet te vervelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:48 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat lijkt dan weer te veel op werken...
Leef je nog steeds in rotterdam?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar qu hoeft zich dan niet te vervelen.
Nee, nu nog in Vlaardingen.quote:
Feitelijk komt het daar dus wel op neer. Het zijn een aantal steden die aan elkaar gegroeid zijn. Waar ik naartoe ga is ongeveer 16 kilometer vanaf waar ik nu zit, en het enige waarmee ik merk dat ik de ene stad inga en de andere uit zijn de plaatsnaambordjes. Voor de rest is er geen onderbreking van bouw oid.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef FokCrash het volgende:
OOooow, ik dacht al dat je van de ene kant van R'dam naar de andere kant ging ofzow. Hier in mijn big city fiets ik me ook wel us de pleurus over 10 km.![]()
Komt trouwens ook bij iedere bestuurswisseling terug op de agenda. Rotterdam vindt het dan een goed idee om nog meer omliggende steden in te lijven, welke weer protesteren er tegen, en zodoende wordt besloten om alles gewoon te laten zoals het is.quote:
Mischien zal ik ook een keer kijken of ik toegang kan krijgen. Maar als het maanden gaat durenquote:
trustequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo douchen en zzzz
Truste allemaal
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef ReCreative het volgende:
* ReCreative zingt keihard kampliedjes en speelt op zijn gitaar
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef qu63 het volgende:
is maandag wel goed, RC?
Hier is het nog licht.. ik zie weer lichtblauwe lucht en geen windquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Rustig weer hier.
ah, zeg dat danquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Het is nog wel bewolkt, maar niet koud en wel droog
Maar ik bedoelde eigenlijk rustig in het topic
Dat zei ik tochquote:
van die aardige shell meneren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een hele coole fleestrui van Shell waar ik bijna in kan kamperen
Hoeraquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi...net terug van bedrijfsBBQ...nog een t-shirt, petje, zonnebril, handventilator en een koeiengeluiddoosje gekregen
ik heb een Laurus fleecetrui, een ochtendjas, een tas, hand en theedoek en eenfleecedeken. en dan ook nog dingen van coca cola, grolsch, heineken en vele andere merkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een hele coole fleestrui van Shell waar ik bijna in kan kamperen
Hadden ze geen vegetarische truien?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Haushofer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |