Lisa is wel liev en slim!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Denk 't. Tenzij je liever Lisa bent tuuk.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
Ze hebben de poema gevonden!
[upd] Veluwse poema gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
'brullend verzette het beest zich tegen de ingeschakelde eenheden, die het dier evengoed wisten te overmeesteren. Eén persoon raakte licht gewond, de overigen kwamen met de schrik vrij'quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
![]()
UPDATEquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'brullend verzette het beest zich tegen de ingeschakelde eenheden, die het dier evengoed wisten te overmeesteren. Eén persoon raakte licht gewond, de overigen kwamen met de schrik vrij'
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Hallo
Ben net terug van een shopmissie en heb een nieuwe bikini gescoord. Uit de uitverkoop
Nee, geen foto's.![]()
![]()
foto's!quote:Mijn vriendin heeft me ook zo gek gekregen om een roze cowboyhoed te kopen!Het is even wennen, maar het is wel sexy
.
Uh, liever niet. Maar als ik er toevallig een keertje mee op de foto sta zal ik overwegen het te laten zienquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn vriendin heeft me ook zo gek gekregen om een roze cowboyhoed te kopen!Het is even wennen, maar het is wel sexy
.
Ik kom wel langs om em te bekijken danquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Uh, liever niet. Maar als ik er toevallig een keertje mee op de foto sta zal ik overwegen het te laten zien.
Ben wel benieuwd waar die foto vandaan komt eik...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
ik zal nu maar even netjes mijn bron vermelden
Poema (huiskat) nog steeds niet gevangen#deel 4
Alle eer naar Pek dus
Vast een soep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar die foto vandaan komt eik...
het is iig geen Nederlandse foto.. die auto's op de achtergrond hebben geen NL kenteken..quote:
En dan gaan we gelijk de kroeg inspecteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kom wel langs om em te bekijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |