Een nieuw deel openen
Vorige delen
Dingen voor school natuurlijk. Ben nog steeds bezig met de opdrachten Dramatische Werkvormen, moet ik morgen inleveren. Ben nu wel echt een 't werk trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
* Alicey schopt Lupa aan het werk.
Maar wat is het wat je deze keer uitgesteld hebt of aan het uitstellen bent Lupa?
Er zijn veel mensen die juist daarom uitstellen. Ik moet trouwens zelf zeggen dat mijn inspiratie vaak ook beter is als er enige tijddruk is. Let wel, enige. Teveel tijddruk werkt weer demotiverend om een of andere reden..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, ja, ik vind het prettig als er druk achter zit. Alhoewel ik ook weer niet te veel kan hebben. Maar deadlines die bijna niet gehaald kunnen worden, boosten mijn creativiteit.
Daar heeft het uitstellen deels wel mee te maken. Maar ik heb dit jaar te veel uitgesteld, met als gevolg dat ik in de vakantie nog bezig moet. Daar ging het meer om opdrachten die gewoon niet leuk zijn en waar ik dus geen zin in had.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
Er zijn veel mensen die juist daarom uitstellen. Ik moet trouwens zelf zeggen dat mijn inspiratie vaak ook beter is als er enige tijddruk is. Let wel, enige. Teveel tijddruk werkt weer demotiverend om een of andere reden..
Komt ze tenminste niet steeds hier langsquote:
Ik probeer altijd dingen die niet leuk zijn toch een beetje tussendoor te doen, juist omdat ik anders op het laatst alles overhoud..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heeft het uitstellen deels wel mee te maken. Maar ik heb dit jaar te veel uitgesteld, met als gevolg dat ik in de vakantie nog bezig moet. Daar ging het meer om opdrachten die gewoon niet leuk zijn en waar ik dus geen zin in had.
Het is een optie. Zelf een ban aanvragen is echter spelen met vuur.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Komt ze tenminste niet steeds hier langs
Hoezo dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een optie. Zelf een ban aanvragen is echter spelen met vuur.
Wat vind jij lekker aan poesjes?quote:
Omdat je alleen kunt vragen om een ban, maar de FA's de duur er van bepalen. Je komt ook niet in aanmerking voor een vervroegde unban.quote:
Had je serieus zo'n erg discipline-probleem?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens overwogen om een ban voor mezelf aan te vragen.Maar ik geloof dat ik mezelf momenteel wat beter in de hand heb dan destijds.
Het was vooral dat ik me soms veel te kwaad maakte in discussies. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen. De afgelopen week is dat goed gelukt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
Had je serieus zo'n erg discipline-probleem?![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was vooral dat ik me soms veel te kwaad maakte in discussies. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen. De afgelopen week is dat goed gelukt.
Ga je ook trillen en shaken als je geen internet tot je beschikking hebt?quote:Ik heb wel een disciplineprobleem daar waar het gaat om de hoeveelheid tijd online. Ik ben wel echt internetverslaafd momenteel...
http://www.internetaddiction.com/quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel een disciplineprobleem daar waar het gaat om de hoeveelheid tijd online. Ik ben wel echt internetverslaafd momenteel...
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:Hee, ook op dat gebied gaat het dus beter?
Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.quote:Ga je ook trillen en shaken als je geen internet tot je beschikking hebt?
Is dat nou een serieuze site of niet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.internetaddiction.com/
Internet-a-holics Anonymoustm
[afbeelding]
je hebt wel kpn-kostenbeheersing!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.
[..]
Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=282300quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt wel kpn-kostenbeheersing!
maar dat werkt geloof ik alleen met een inbel-abbo
Het mag nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon iemand nodig die tegen mij zegt dat het niet mag.Ik vrees dat ik zelf die iemand zal moeten zijn.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof van wel ja. Begin te leren om dat los te laten.
Misschien kun je het via de EO proberen? Hoewel het dan waarschijnlijk vooral op een typische internet-dag als zondag geldt dat je niet het internet op mag.quote:Nee. Ik vind het niet vervelend om een tijdje geen internet te hebben. Maar als die computer in de buurt is... (en dat issie thuis altijd). Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
en dan tot 8 uur 's avonds via je telefoonlijn internetten !quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou wel willen dat ik een internetabbo kon afsluiten waarbij je pas verbinding hebt vanaf acht uur 's avonds ofzo.
Als ik tegen je zeg dat het niet mag dan luister je toch niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gewoon iemand nodig die tegen mij zegt dat het niet mag.Ik vrees dat ik zelf die iemand zal moeten zijn.
Maar wel mooiquote:
Dan moet je inderdaad wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dat soort kunstgrepen zullen niet veel effect hebben. Zelfbeheersing is hier het keyword. Het zal wel veranderen als ik in september op LiO-stage ga. Dan moet ik gewoon weer hard aan het werk. Heb het afgelopen jaar simpelweg te weinig omhanden gehad. Dat moet anders, want van niksdoen wordt een mens ook niet blij. Maar vanaf september krijg ik het druk, heel erg druk.
Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Begin je nou al tegen jezelf te praten, Qu? Komt het goed met jou?
hier (nog) nietquote:
checkquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef ReCreative het volgende:
't Is hier nog haske droog, maar getuige de weerradar wordt het nog feest vanavond.
Ben ik Bartquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[[url=http://www.synergizedsolutions.com/simpsons/pictures/lisa/bartlisa_hug.gif]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |