quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat nou? Ik ben er zeer blij mee. Wil je een onderscheiding?Beeldhouwers worden in mijn graafschap zeer hoog gewaardeerd
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* ReCreative proest zijn thee uit over zijn bureau
Ambtenaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:43 schreef ReCreative het volgende:
Fuck, het is al bij zessen... Ik ga naar huis!
Bij deze onderscheiden wij, ReCreative I, u, met hetquote:
voorbeeld:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
Heb je hier een voorbeeld van? Mijn eigen ervaringen zijn toch wel redelijk goed te noemen. Nu scheelt het misschien wel dat ik de randstad gewend ben. In sommige provinciale gebieden is het misschien weer anders..
quote:Nederland is inderdaad wel gek op regels.. De uitnodig neem ik aan. Als ik een keer geld teveel heb wordt het een WFL meet in Spanje.
Als ze anderen die vrijheid gunnen en rekening met elkaar houd, dan ik ook.quote:Ik gun zelf eigenlijk iedereen de vrijheid om zichzelf te kunnen zijn en uiten.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 algo schreef Alicey het volgende
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef Monus het volgende:
goedenmorgen
Heb jij er nog iets van gemerkt?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pff, jij staat elke morgen vet laat op volgens mij.
Van wie zijn die hoofden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Bij deze onderscheiden wij, ReCreative I, u, met het
Medaillon der Speciale Verdienste
[afbeelding]
van het Graafschap Holland
Als je nog een schop onder je hol moet hebben dan zeg je het maar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, toch wat werk verzet vanmiddag.Ik moet morgenochtend nog een lessenserie bedenken (
) en dan kan de zooi ingeleverd worden.
Ein-de-lijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, toch wat werk verzet vanmiddag.Ik moet morgenochtend nog een lessenserie bedenken (
) en dan kan de zooi ingeleverd worden.
Ik ook trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je nog een schop onder je hol moet hebben dan zeg je het maar!
Ik ben altijd bereid om een ander mens te helpen.![]()
7u...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet dan? Vaak zit je hier om een uur of negen gapend in de SC.
en hoe laat begin je met werken dan?quote:
kwart voor 9, 9 uur...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
en hoe laat begin je met werken dan?
waar ben je die 2 uur dan mee bezig??quote:
wakker wordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef qu63 het volgende:
waar ben je die 2 uur dan mee bezig??
dat ken ik jaquote:
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-seequote:
Klinkt als een leuke avond!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef miss_sly het volgende:
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-see
Hij is cool ja!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En we gaan eten: stokbroodjes met lekkers (brie, filte, eiersalade, tonijnsalade, sateetje) en een filmpje kijken: The Fight Club. Nog niet gezien en dat is kennelijk toch wel een must-see
ik ben ook leukquote:
heb nog genoeg bier, drink alleen geen bierquote:
Ehm... Je bent 19 jaar. Je vader stuurt je naar je kamer...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Mn vader gelooft niet dat ik afgelopen zondag van hier naar Enschede en weer terug ben gereden en dat ik onderweg nergens anders ben geweest.. Ik heb nl getankt onderweg, en ik moet of 1 op 6 hebben gereden (normaal 1 op 10) of ik ben ergens anders geweest.. Hij vind dat 1 op 6 niet kan, dús moet ik ergens anders zijn geweest.. En ik kan weer niks bewijzen
Nu zit ik weer lekker op mn kamer te eten
wat doe je dan met dat bier?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb nog genoeg bier, drink alleen geen bier
is voor feestejs ed.. moet wel op voor september dit jaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |