Niet iedereen was even blij dat Powel weer terug komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
bedreigingen?
Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 Bosschenaar blij is met de terugkeer van die lamzakquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet iedereen was even blij dat Powel weer terug komt.
Maar ik denk niet dat het daarvoor dicht is, de hele site ligt er gewoon uit.
Fuck DG
Ik sta er niet om te springen ofzo.. Maar ik heb wel nog steeds vertrouwen in hem. En als hij beter is dan de andere spitsen dan verdient hij gewoon een basisplaats.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 Bosschenaar blij is met de terugkeer van die lamzak
Vertrouwen? Die lul kan echt niets.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik sta er niet om te springen ofzo.. Maar ik heb wel nog steeds vertrouwen in hem. En als hij beter is dan de andere spitsen dan verdient hij gewoon een basisplaats.
Ik vond hem voor die stomme actie al 10 keer niks, en ik kan je vertellen dat het er niet beter op geworden is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vertrouwen? Die lul kan echt niets.
Same here,tenzij het om Santi Glitter of Kris Mampaey gingquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik vond hem voor die stomme actie al 10 keer niks, en ik kan je vertellen dat het er niet beter op geworden is.
Ik ben niet gauw iemand die spelers en elftal afzeikt(in het stadion), maar voor hem zing ik uit volle borst mee.
Huurbasis?quote:
Wat heeft hij (niet) gedaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om een spandoek te maken voor maandag? Een spandoek om Powel te laten weten dat hij hier absoluut niet meer welkom is.
1) Na wat goals in de GGD begin hij opeens te zeuren dat hij te weinig verdiende bij FCDB, terwijl FCDB hem een paar maanden daarvoor wel uit de 2e klasse had gehaald en een contract had gegeven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat heeft hij (niet) gedaan?
Denk toch dat Rajcomar best een aardige speler is voor Den Bosch.
De Groot had ik er ook graag bij zien komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Huurbasis?
RajcomarTot nu toe heeft hij weinig indruk gemaakt op me. Als we toch een spits hadden willen halen uit Utrecht dan had dat Donny de Groot moeten zijn.
Vorm, Zuidam, De Groot en Leitoe. Leuke versterkingen.
Wie heeft er trouwens zin om een spandoek te maken voor maandag? Een spandoek om Powel te laten weten dat hij hier absoluut niet meer welkom is.
Daar zijn ook mensen die Cales een hardwerkende speler vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Toch waren er wel een paar te vinden op het GB.
Cales weet ik niet, want die heb ik nog niet zien spelen, maar Cas is dat zeker wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar zijn ook mensen die Cales een hardwerkende speler vinden.
De Groot hadden we vorig seizoen echt moeten halen. Hadden we in de Eredivisie een goede gehad en bij eventuele degradatie in de GGD een hele goede, al denk ik niet dat we met een goalgetter als De Groot waren gedegradeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De Groot had ik er ook graag bij zien komen.
Speelt overigens niet meer bij Utrecht, maar bij RBC.
Van Vorm snap ik eigenlijk ook niet goed, of hij moet eerste keeper worden bij ons.
Anders kan die net zo goed bij Utrecht blijven, lijkt me.
Ik vroeg al aan Robbie of ie er eentje wou maken, maar hij heeft nog niet direct geantwoord.
Cas heeft een prima mentaliteit inderdaad, Cales helaas niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Cales weet ik niet, want die heb ik nog niet zien spelen, maar Cas is dat zeker wel.
Dat is op z'n zachts gezegd niet netjes nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1) Na wat goals in de GGD begin hij opeens te zeuren dat hij te weinig verdiende bij FCDB, terwijl FCDB hem een paar maanden daarvoor wel uit de 2e klasse had gehaald en een contract had gegeven.
2) Tijdens de nacompetitie wilde meneer niet meer meedoen omdat hij zichzelf te goed vindt voor de bank.
3) Na zijn wissel tegen FC Twente verliet hij het stadion en kwam hij de rest van het seizoen niet meer opdagen.
Powel moet gewoon opzouten.
Nee, dat steekt dan nog eens het meest. Hij is zo ongeveer de slechtste speler van de selectie van het afgelopen seizoen en dan toch zo uit de hoogte doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is op z'n zachts gezegd niet netjes nee.
Qua niveau was hij wel goed genoeg voor FCDB?
Nee, want het is gewoon een luie flikker, op en buiten het veld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is op z'n zachts gezegd niet netjes nee.
Qua niveau was hij wel goed genoeg voor FCDB?
Is die zo slecht dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Groot hadden we vorig seizoen echt moeten halen. Hadden we in de Eredivisie een goede gehad en bij eventuele degradatie in de GGD een hele goede, al denk ik niet dat we met een goalgetter als De Groot waren gedegradeerd.
Vorm is wel raar inderdaad, al moet je gewoon 2 redelijke keepers hebben. Hij kan de concurrentie aan met Van Strien, wellicht is hij beter, dan is hij na 'n jaartje helaas weer weg maar kunnen we verder kijken, wellicht wint Van Strien de strijd en dan hebben we een redelijke reserve-keeper. Gelukkig hoeft Verus niet op de bank te zitten.
Ja, ik vind het een waardeloze keeper.quote:
10.30quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat begint die training maandag?
Ik ben maandag vrij, dus ik kan best een spandoek ophangen.
Dat lijkt me een leuk idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk trouwens dat er redelijk veel mensen vrij zijn, dus misschien een kleine actie op touw zetten?
Ik wil 'm best ophangen.quote:10.30
Als jij hem ophangt kom ik denk ik wel even kijken
quote:
Oké dan mag Robbie 'm maken, die had toch vakantie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga wel kijken.. maar niet zeiken.
Maar ik denk niet dat het verstandig is om met zijn allen naar het jeugdcomplex te gaan, want dat gaat helemaal verkeerd denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuk idee.Ook een noodzakelijk idee, want het is niet de bedoeling dat Powel ook nog daadwerkelijk voor de FC gaat uitkomen.
Wat mij betreft niet, al gaat hij zijn excuses openlijk niet aanbieden waarschijnlijk en is het nog minder waarschijnlijk dat hij zich 200% gaat inzetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Als openlijk zijn excuses aanbied en zich 200 % inzet is hij wat mij betreft gewoon welkom.
Nee, in het stadion wordt dat spandoek afgepakt. Daarom is het beter om hem rond het trainingsveld te hangen. Het stadion heeft veel weg van de voormalige USSR. Grijs en grauw spel en flink wat censuur.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat het verstandig is om met zijn allen naar het jeugdcomplex te gaan, want dat gaat helemaal verkeerd denk ik.
Die vlag daarentegen krijg je naar alle waarschijnlijkheid het stadion niet in, want daar mag niks negatief meer in staan tegenwoordig, anders wordt hij afgepakt.![]()
Haha Robbie laat me niet lachen, Powell en 200% inzet, sorry hoor, maar dat is als water en vuur.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Als openlijk zijn excuses aanbied en zich 200 % inzet is hij wat mij betreft gewoon welkom.
Daar hadden we er al eentje vanquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Rajcomar is goed, maar lui. Weet niet of jullie daar blij mee worden. Vorm schijnt een goeie keeper te zijn.
Waar haal je die wijsheid vandaan dat Rajcomar goed is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Rajcomar is goed, maar lui. Weet niet of jullie daar blij mee worden. Vorm schijnt een goeie keeper te zijn.
Yeah right,Powell en werkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan dat Rajcomar goed is?Ik hoop dat hij het bij FC Den Bosch goed gaat doen, maar bij Utrecht heeft hij het gepresteerd om een seizoen he-le-maal niets te laten zien.... Vorm is zeker een talent!
Maar wel een beetje een porceleinen popje als je naar al zijn blessures kijkt. Maar ik hoop van harte dat ze het goed gaan doen in Den Bosch!
Kijk eens naar deze poll.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 Bosschenaar blij is met de terugkeer van die lamzak
quote:FCDB haalt Belgische jeugdinternational
FC Den Bosch heeft opnieuw een speler aangetrokken. Wim Raymaekers tekende een contract tot juli 2006. Bovendien bedongen de Bosschenaren nog een eenzijdige optie voor twee extra jaren. Hij moet nog wel een medische keuring doorstaan.
Raymaekers is afkomstig van RC Genk. De twintigjarige centrale verdediger kwam echter nog nimmer uit voor de hoofdmacht van de Belgische club. Wel maakte hij regelmatig zijn opwachting in Belgische nationale jeugdploegen.
'Raymaekers vertegenwoordigde de Rode Duivels in België onder 16 tot het nationale team onder 20', weet technisch directeur Fred van der Hoorn. 'Hij is een jonge en talentvolle speler, die er alles aan zal doen om bij FC Den Bosch een basisplaats te verkrijgen.'
www.vi.nl
quote:Speelschema 2005/2005
De KNVB heeft vanmiddag het officiële speelschema voor de Gouden Gids Divisie seizoen 2005/2005 vrij gegeven. Zoals al eerder bekend begint de competitie wedstrijd met een thuiswedstrijd tegen FC Emmen, waar de competitie zal eindigen met een uitwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden.
Het eerste thuisduel zal op vrijdag 19 augustus aanvangen, thuis tegen Helmond Sport. De altijd beladen wedstrijden tegen Oss zullen beiden in 2005 worden afgewerkt. Al in de vierde speelronde, op vrijdag 26 augustus, komen de Ossenaren op bezoek, waar het uitduel op zondag 4 december zal plaats vinden. Het thuisduel zal om 18:30 uur aanvangen, gezien een risicoduel (op aanbevelen van de burgemeester) bij daglicht wordt afgewerkt.
Vrijdag 12 augustus 20.00 Emmen - FC Den Bosch
Vrijdag 19 augustus 20.00 FC Den Bosch - Helmond Sport
Maandag 22 augustus 20.00 FC Omniworld - FC Den Bosch
Vrijdag 26 augustus 18.30 FC Den Bosch - TOP Oss
Maandag 29 augustus 20.00 FC Zwolle - FC Den Bosch
Vrijdag 2 september 20.00 FC Den Bosch - Haarlem*
Donderdag 8 september 20.00 MVV - FC Den Bosch
Vrijdag 16 september 20.00 FC Den Bosch - De Graafschap
Vrijdag 23 september 20.00 BV Veendam - FC Den Bosch
Vrijdag 30 september 20.00 FC Den Bosch - FC Eindhoven
Maandag 3 oktober 20.00 FC Den Bosch - AGOVV
Vrijdag 7 oktober 20.00 Excelsior - FC Den Bosch*
Zondag 16 oktober 14.30 FC Volendam - FC Den Bosch
Vrijdag 21 oktober 20.00 FC Den Bosch - FC Dordrecht
Zondag 30 oktober 14.30 FC Den Bosch - Go Ahead Eagles
Zondag 6 november 14.30 Stormvogels/Telstar - FC Den Bosch
Vrijdag 11 november 20.00 FC Den Bosch - VVV/Venlo
Vrijdag 18 november 20.00 Fortuna Sittard - FC Den Bosch
Vrijdag 25 november 20.00 FC Den Bosch - Cambuur Leeuwarden
Maandag 28 november 20.00 FC Den Bosch - FC Omniworld
Zondag 4 december 14.30 TOP Oss - FC Den Bosch
Vrijdag 9 december 20.00 FC Den Bosch - Emmen
Donderdag 15 december 20.00 Helmond Sport - FC Den Bosch
Vrijdag 23 december 20.00 FC Den Bosch - FC Zwolle
Zondag 15 januari 14.30 Haarlem - FC Den Bosch
Vrijdag 20 januari 20.00 FC Den Bosch - MVV
Vrijdag 27 januari 20.00 De Graafschap - FC Den Bosch
Vrijdag 3 februari 20.00 FC Den Bosch - FC Volendam
Vrijdag 10 februari 20.00 FC Dordrecht - FC Den Bosch
Vrijdag 17 februari 20.00 FC Den Bosch - BV Veendam
Donderdag 23 februari 20.00 FC Eindhoven - FC Den Bosch**
Vrijdag 3 maart 20.00 AGOVV - FC Den Bosch
Vrijdag 10 maart 20.00 FC Den Bosch - Excelsior
Maandag 13 maart 20.00 Go Ahead Eagles - FC Den Bosch***
Vrijdag 17 maart 20.00 FC Den Bosch - Stormvogels/Telstar
Vrijdag 24 maart 20.00 VVV-Venlo - FC Den Bosch
Vrijdag 31 maart 20.00 FC Den Bosch - Fortuna Sittard
Vrijdag 7 april 20.00 Cambuur Leeuwarden - FC Den Bosch
* Kan uitgesteld worden indien er spelers moeten worden geleverd aan Jong Oranje en/of het Nederlands Elftal
** Wordt een dag eerder gespeeld indien PSV op 23 februari UEFA Cup speelt
*** Wordt een dag eerder gespeeld indien de wedstrijd op maandag problemen op levert
www.fcdenbosch.nl
Schijnt een talent te zijn. Maar heeft zich vooralsnog niet bewezen en is dus nog geen versterking te noemenquote:Raymakers
Voor de eerste divisie was ie best goed, ook bij F.S.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan dat Rajcomar goed is?![]()
Bij Fortuna Sittard speelde hij ook niet best.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor de eerste divisie was ie best goed, ook bij F.S.
Jochen Janssen was Rode Duivel en volgens mij was Vincent Euvrard ook jeugdinternational.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het klinkt goed, veelvuldig Belgisch jeugdinternational. Liever wat jongens met talent dan oude, versleten GGD-voetballers.
Hopelijk kan hij Uneken uit de basis spelen, want met die blunderkees heb ik het echt helemaal gehad.
Best aardig hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij Fortuna Sittard speelde hij ook niet best.
Jochen Janssen heeft het bij Club Brugge en Westerlo een aantal jaar goed gedaan, daarna was het niet veel meer met hem inderdaad. Mislukt bij RKC, Sint Truiden, Austria Wien en FC Den Bosch. Euvrard heeft vorig seizoen weinig gespeeld, mede door een blessure, maar het blijft jammer dat hij niet meer speeltijd heeft gekregen. Hij is zeker Eredivisie-waardig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jochen Janssen was Rode Duivel en volgens mij was Vincent Euvrard ook jeugdinternational.
Nee, best matig. Natuurlijk valt het niet mee om in positieve zin op te vallen in een team als Fortuna Sittard, maar Rajcomar speelde daar echt niet de pannen van het dak, bij FC Utrecht ook niet. Ik vraag me echt af wat we met Rajcomar moeten. Spitsen zonder inzicht en mentaliteit hebben we al genoeg.quote:
Die oude, versleten GGD-voetballers heb je wel degelijk nodig in zo'n jong team.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het klinkt goed, veelvuldig Belgisch jeugdinternational. Liever wat jongens met talent dan oude, versleten GGD-voetballers.
Hopelijk kan hij Uneken uit de basis spelen, want met die blunderkees heb ik het echt helemaal gehad.
In Uneken heb ik weinig vertrouwen, hij zal dit jaar flink wat foutjes maken vrees ik. Ervaring heeft hij wel natuurlijk. Ik vind dat we Zuidam hadden moeten halen, die heeft een paar jaar Eredivisie-ervaring en had prima in dit team gepast. Met Uneken en Cas is er dan ook wat ervaring, voor de rest jonge spelers waarvan er een aantal zeker in de Eredivisie meekunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die oude, versleten GGD-voetballers heb je wel degelijk nodig in zo'n jong team.
Zonder zo'n soort spelers red je het gewoon niet.
Kijk maar eens na met wat voor teams Den Bosch kampioen is geworden, dat waren allemaal elftallen met een goede mix tussen jong en oud.
Wat betreft Uneken denk ik dat die in de GGD zeker wel weer voor waarde kan zijn en een rustpunt achterin is.
De eredivisie was vorig jaar gewoon duidelijk een stapje te hoog, maar ik denk dat het dit jaar wel goed komt met hem.
Hij heeft nog niet een wedstrijd bij Den Bosch gespeeld en jij begint hem al gelijk af te branden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, best matig. Natuurlijk valt het niet mee om in positieve zin op te vallen in een team als Fortuna Sittard, maar Rajcomar speelde daar echt niet de pannen van het dak, bij FC Utrecht ook niet. Ik vraag me echt af wat we met Rajcomar moeten. Spitsen zonder inzicht en mentaliteit hebben we al genoeg.
Lastig weet ik niet, wel een lapzwans. Daar hebben we er al genoeg van eerlijk gezegd. Echt afbranden doe ik niet, we zullen het er dit seizoen toch mee moeten doen en hij moet het maar eens laten zien, maar het is een feit dat hij tot nu toe in zijn loopbaan nog niet bijster veel heeft gepresteerd. 8 goals in 50 wedstrijden is ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet een wedstrijd bij Den Bosch gespeeld en jij begint hem al gelijk af te branden.
Ik ken hem eerlijk gezegd niet zo heel goed, maar het lijkt me als hij bij Oranje tot 20 zit hij best een aardig balletje kan trappen.
Foppe is niet helemaal gek volgens mij.
Het schijnt wel een lastig ventje te zien ja, dat heb ik ook ergens gelezen.
En daar kunnen ze bij Den Bosch niet zo goed mee omgaan.
Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet de scorende spits is die we moeten hebben, maar dat neemt niet weg dat het geen goede voetballer kan zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lastig weet ik niet, wel een lapzwans. Daar hebben we er al genoeg van eerlijk gezegd. Echt afbranden doe ik niet, we zullen het er dit seizoen toch mee moeten doen en hij moet het maar eens laten zien, maar het is een feit dat hij tot nu toe in zijn loopbaan nog niet bijster veel heeft gepresteerd. 8 goals in 50 wedstrijden is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik ben benieuwd, maar ik hoop wel dat er nog een spits bijkomt. Tot nu toe vind ik de aanval erg licht.
Hij schijnt talentvol te zijn inderdaad, al heeft hij daar weinig van laten zien tot nu toe. Wellicht bij FC Den Bosch. Hij wordt 21 komend jaar, toch eens tijd om wat te laten zien als "talent".quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet de scorende spits is die we moeten hebben, maar dat neemt niet weg dat het geen goede voetballer kan zijn.
Die spits zal er denk ik ook niet komen, want Fred zei dat met het aantrekken van Rajcomar de spitspositie ingevuld was.
Ik heb een seizoen lang bij FCU aan het werk gezien en ik ben ook niet helemaal gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet een wedstrijd bij Den Bosch gespeeld en jij begint hem al gelijk af te branden.
Ik ken hem eerlijk gezegd niet zo heel goed, maar het lijkt me als hij bij Oranje tot 20 zit hij best een aardig balletje kan trappen.
Foppe is niet helemaal gek volgens mij.
Het schijnt wel een lastig ventje te zien ja, dat heb ik ook ergens gelezen.
En daar kunnen ze bij Den Bosch niet zo goed mee omgaan.
Iemand die echt goed is speelt wel top GGD of onderkant Eredivisie. Een koelkastcontract bij Haarlem is niet echt boeiend inderdaad. Als je dat als springplank kunt gebruiken kan het wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse + goede baan is vaak lucratiever dan de GGD, CT. Zeker na Sport 7.
De toekomst zal het uit moeten wijzen, nu kunnen we alleen maar afwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb een seizoen lang bij FCU aan het werk gezien en ik ben ook niet helemaal gekEr kan best potentie in Rajcomar zitten, maar bij Utrecht is dat er tot nu toe absoluut niet uitgekomen.
Dat hebben wij weer...quote:PSV-speler Hoogstrate traint mee bij FC Emmen
EMMEN Vrijdag 1 Juli 2005 20:37 uur
Jordi Hoogstrate traint tijdens de seizoensvoorbereiding mee bij FC Emmen, meldt rtv noord. De middenvelder, van dezelfde lichting als Arjen Robben, heeft een contract bij PSV, maar hij kampt al geruime tijd met psychische problemen. Om fit te blijven mag hij dus, net als eind vorig seizoen overigens, in Drente meetrainen.
Die ging toch aan de slag bij Veendam, heb ik ergens gelezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat hebben wij weer...
Dadelijk allemaal van die psycho's tegen![]()
Dat denk ik ook ja.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk dat Robbie zelf te lang in dat Rosmalens café heeft gezeten![]()
ikke trouwens zelf ook gisteren![]()
Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren van half 4 tot half 4 liggen tanken, maar wel sikora gezien hehehe. En nee hij had niet getekend
Maargoed, Oss om 18.00 uur GAE op zondag, Omniworld op maandag en de laatste wedstrijd tegen Camboer. Goed programma![]()
![]()
Die heeft zijn eigen toch mooi opgewerkt via Den Bosch.quote:Adriaanse haalt Coort naar Porto
FC Porto heeft haar technische staf uitgebreid met keeperstrainer Wil Coort, zo meldt RTV Noord-Holland. Coort was tot op heden werkzaam bij Ajax, waar hij de jeugdkeepers trainde.
De komst van Coort was een grote wens van Co Adriaanse, die vanaf komend seizoen de scepter zwaait bij de Portugese topclub. De keeperstrainer was tot het ontslag van Ronald Koeman bij Ajax altijd onderdeel van de technische staf van de A-selectie. Met de komst van Danny Blind moest Coort wijken voor Fred Grim.
bron
Had ie 'm ook op zijn gezicht getimmerd?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sikora hangt ook vaak in Boxtel rond, zijn vriendin komt hier ergens uit de buurt geloof ik. M'n broertje had in Boxtel eens ruzie met hem in een kroeg.
Likkepot, in het eetgedeelte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.![]()
In welk café was je sikora tegengekomen?
Ik vraag me af wat die in ons mooie dorpje moet.
Klein opstootje... wat duwen en zo en toen ging Sikora met z'n vriendin ergens anders heen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Had ie 'm ook op zijn gezicht getimmerd?
Likkepot??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Likkepot, in het eetgedeelte.
Geen idee wat hij er deed, we hebben hem, buiten 3 zinnen over en weer, verder niet gestoord tijdens zijn eten. Wel een lekker wijf heeftie![]()
Wel verstandig van hem, voor je het weet wordt het zwaar uitgemeten in de krant.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klein opstootje... wat duwen en zo en toen ging Sikora met z'n vriendin ergens anders heen.
Spareribs etenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Likkepot??
Wat moet je daar nou?
Daar lopen toch alleen maar van die ouwe vrijsters rond?
Aerts heeft trouwens nummer 1 gekregen bij feyemoord.
Zou die het redden daar?
Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
In de eerste divisie ben je eerder in beeld om hoger op te komen dan bij de meeste amateurverenigingen.
In de beker rollen we hoofdklassers meestal op....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.
Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dan is er toch sprake van niveauverschil of niet.
Dat ze later beginnen met trainen daar zit misschien wel wat in ja, al beginnen de meeste hoofdklassers niet veel later volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.
Dat is inderdaad wel een groot verschil ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse begint dit jaar op 3 september, dan is de GGD al weken onderweg bijvoorbeeld. Zit een fiks verschil in.
Ik vrees het ook al kan ik veel uitwedstrijden zo op het oog niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.![]()
Hmmm....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso zijn veel aanvangstijden ruk. 18:00 tegen TOP Oss, dan moet ik al flink haasten en dan werk ik op een minuutje van het stadion.
Dat heet Nelson tegenwoordig, zitten spleetogen in. Nee, daar werk ik niet. Ik eet er wel regelmatig.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hadden je liever daar dan op je werkplek?
Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is gewoon een prima snackbar natuurlijk. Een van m'n favoriete snackbars in DB.
Pleintje is kut,Picadillyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.
Dan kun je beter een paar meter verder gaan naar het Pleintje, daar hebben ze (lang niet meer geweest, dus kan veranderd zijn) veel beter spul.
en zie ik dus helemaal niets meer de rest van het seizoen met een beetje pech,laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Alweer een gele kaart?
2x geel is toch rood?
Gele kaart?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Vorige keer gaf je me ook al een gele kaart, en nu weer.
2x geel is rood.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou wat is het dan?
Ik heb het de vorige keer ook al gevraagd, maar ik kan er niet meer uithalen dan die gele kaart.![]()
Ooow ja nou zie ik het, die 'gele kaart' is een handjequote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
= een smiley in de trant van "doe maar niet" of "hou eens op"
Als we op die manier met "kaarten" gaan smijten is half FOK! gebanned
Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst![]()
Denk niet dat Den Bosch (en waarschijnlijk dus ook bb) er blij mee is, als ze veel wedstrijden op andere dagen dan vrijdag moeten spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De loklale driehoek kijkt vaak alleen naar namen en niet naar feiten.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
Waarom is Eagles in hemelsnaam een risicowedstrijd in DB?
Die gasten brengen nooit wat mee en de laatste keer dat het in DB "uit de hand" is gelopen is volgens mij alweer in '92,finale NC.
De uitwedstrijden daarintegen
Maar dat was volgens mij alleen in thuiswedstrijden en een grote grooep heeft daar ook een SV gekregen,zoals gezegd,ik heb ze de laatste jaren amper gezien hierquote:Op zondag 3 juli 2005 15:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
.
De Eagles hebben het afgelopen jaar wel voor veel problemen gezorgd, dacht ik.
Misschien moet jequote:Op zondag 3 juli 2005 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat was volgens mij alleen in thuiswedstrijden en een grote grooep heeft daar ook een SV gekregen,zoals gezegd,ik heb ze de laatste jaren amper gezien hier
Ik ook maar dat was toch volgens mij altijd bij de uitwedstrijden,thuis kan ik me niet zo meer herinneren op '92 na danquote:Op zondag 3 juli 2005 16:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou is het misschien een paar jaar goed gegaan, maar ik kan me tijden herinneren dat het elke keer raak was.![]()
Nou ik kan me niet meer precies herinneren welk jaar het was, maar weet wel dat er regelmatig brandbommen en stenen etc op de treinen gegooid werden.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook maar dat was toch volgens mij altijd bij de uitwedstrijden,thuis kan ik me niet zo meer herinneren op '92 na dan
Maar dan praten we over zeker over de jaren 80?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nou ik kan me niet meer precies herinneren welk jaar het was, maar weet wel dat er regelmatig brandbommen en stenen etc op de treinen gegooid werden.
Niet dat het elke keer rellen was, maar er gebeurde altijd wel wat.
Er zijn goede connecties ja. Ik mag ook lekker met mijn team naar Genkquote:Op zondag 3 juli 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 augustus spelen de jeugdelftallen oefenwedstrijden tegen Genk. Heeft de FC daar soms een scout zitten? Daerden, Euvrard, Raymaekers en nu die oefenwedstrijden....
Wat is jouw team?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zijn goede connecties ja. Ik mag ook lekker met mijn team naar Genk
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
30 years of hurt, never stopped us dreaming?????![]()
Je bent amper 16 man![]()
Zullen we het maar op 18 houden?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
30 years of hurt, never stopped us dreaming?????![]()
Je bent amper 16 man![]()
Onder de gordelquote:Op zondag 3 juli 2005 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vriend is trouwens vandaag jarig, CMT.
Zeg gewoon grensrechter man.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we het maar op 18 houden?ik heb wel bijna mn rijbewijs
![]()
Die tekst komt uit "football's comming home".
En ik ben elftalbegeleider / assistent scheidsrechter bij de D<13 (D1).
Als iemand hem nu even een enkeltje Noord-Koreau cadeau doet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vriend is trouwens vandaag jarig, CMT.
Nee niet samen met edwin dus. Die link die CMT gaf klopte niet. Je moet die andere van mij kijken. Edwin doet de D<11 (D3). Of hij kan voetballen weet ik niet. Maar wat hij allemaal voor de jeugdopleiding doet is ongelooflijk. Als je ziet hoeveel uur hij per week op het jeugdcomplex is, das niet normaal.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zeg gewoon grensrechter man.
Maar samen met Edwin zag ik.
Die kan toch helemaal niet voetballen of wel?
Volgens mij is hij keeper (geweest).
Geen wonder dat FCDB zo'n slechte jeugd heeft![]()
En dit jaar met Wim vd Horst.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zeg gewoon grensrechter man.
Maar samen met Edwin zag ik.
Die kan toch helemaal niet voetballen of wel?
Volgens mij is hij keeper (geweest).
Geen wonder dat FCDB zo'n slechte jeugd heeft![]()
Dat klopt ja, dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee niet samen met edwin dus. Die link die CMT gaf klopte niet. Je moet die andere van mij kijken. Edwin doet de D<11 (D3). Of hij kan voetballen weet ik niet. Maar wat hij allemaal voor de jeugdopleiding doet is ongelooflijk. Als je ziet hoeveel uur hij per week op het jeugdcomplex is, das niet normaal.
en? vrijspraak?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
* Is net even bij de rechtbank geweest![]()
HAHAHA, wat een bollocksquote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar volgens de OvJ is het sneller gerechtvaardigd om tegen politie met beschermde kleding en tegen de ME stenen gooien dan tegen gewone burgers en pliesie zonder beschermende kleding.![]()
quote:Werkstraffen voor relschoppers FC Den Bosch
DEN BOSCH - Voor hun rol bij de rellen rond de wedstrijd FC Den Bosch-Roda JC op 18 maart zijn elf Den Bosch-supporters maandag veroordeeld tot werkstraffen variërend van honderdtwintig tot tweehonderd uur.
Voor alle gedachten geldt dat zij twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland in de buurt mogen komen en ook niet mogen bezoeken.
Bij de rellen raakte tenminste een agent en een Roda JC-supporter gewond. Ook stewards en politieagenten zijn mishandeld. Er werden hekken afgebroken en bussen van Roda vernield.
Bron
Dat weet je voortaan hè.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland. Een TBS-ers mag binnen 2 jaar op proefverlof wat kinderen verkrachten of bejaarden de schedel inslaan.
Leuk land, Nederland.
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Foto doet het niet OOSJ, mirror?
Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier doet die foto het wel. Wat heeft die gast in hemelsnaam uitgespookt? In de hekken gehangen ofzo?
Was ooit in Zwitserland, een voetballer die tijdens het juichen het topje van zijn vinger verloor nadat hij in de hekken ging hangen en aan zijn trouwring bleef hangen.
Hij doet hetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.
Als je deze link aanklikt kun je daar ook op de foto klikken, misschien doet hij het dan wel.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=13111
Ja 2 jaar landelijk en daarna 3 thuiswedstrijd verbod, maar met die laatste heeft de rechter niks mee te maken gehad.
[..]
Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.
Heb trouwens bij Den Bosch ook wel eens een keer gezien dat er eentje aan het hek bleef hangen.
Was nog op vak P (Pieter aan het hek)
Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Foto doet het niet OOSJ, mirror?
Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
Die van het sfeerteam?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....
Misschien een zonnebankkuurtje gevolgd met Wisman.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ken alleen een Kuiper die bij Go Ahead heeft gespeeld, maar die is niet lichtgetint.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien een zonnebankkuurtje gevolgd met Wisman.
Neuh, er waren denk ik een mannetje of 30 40. Maar nauwelijks supporters van onze tribune.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ken hem ook niet.
Was er nog iets gebeurd bij het trainen(uitfluiten ofzo) met Powell?
mail verzonden Robbie
Nee dit is Kuiper:quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is Kuiper...maar wie het verder is...
Rimkus, of bedoel je die achterste niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, ik dacht eerst dat dat die raymaekers was later hoorde ik pas dat het Kuiper oid was. Heb verder geen idee wie het is... Sowieso ben ik ff de kluts kwijt... Wie is dit nou:
[afbeelding]
![]()
Das Vorm, die liep rondjes (was niet helemaal fit dus blijkbaar).quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]
Deze lijkt er ook niet echt op.
Klopt, die was nog niet helemaal in ....quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Das Vorm, die liep rondjes (was niet helemaal fit dus blijkbaar).
dat is ook een vriend van ons maar dat is niet de jongen waar ik het over had. Weet niet of je de hele dag bent geweest maar hij moest rond 10 uur voorkomen.quote:
Nee ik was er rond kwart voor twaalf pas, maar er waren er wel een paar op de tribune die al voor hadden moeten komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
dat is ook een vriend van ons maar dat is niet de jongen waar ik het over had. Weet niet of je de hele dag bent geweest maar hij moest rond 10 uur voorkomen.
Maassluis, met Robert Visser op het middenveld. De rode motor dus één van jullie tegenstanders. Doe hem nog even de groeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Excelsior Maassluis neem ik aan.
Wederom een Zuidhollandse club, eerder al oa tegen SHO en ASWH. Wanneer wordt die wedstrijd gespeeld?
Kijk eens aan,hebben we tenminste wat om te scheldenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Verder veel ex-Hagenaars, zoals Marcel Karlas, Oscar Laguna Burgos en Marco Meijer.
Dat heb ik toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk eens aan,hebben we tenminste wat om te schelden
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Mustapha Kalkan
Bij welke clubquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dat is een goeie.
Die heeft vorig jaar 4 keer gescoort in de 2e klasse![]()
Zijn vorige clubs zijn:quote:
tsja.... je kunt maar een hobbie hebben hèquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, Dessel. Zal mijn pa eens vragen dan, want die volgt die club op de voet
.
Ik vind het wel een goeiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtstreeks gejat van het GB;
http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/25/frutti.html
Stelletje amateurs
Volgens mij heeft hij ook voor Tongeren gespeeld. Hij is door Genk heel vaak uitgeleend. Denk dat hij voor de FC echt tekort komt. Leuke speler voor OJC misschien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:28 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kan ie 4 keer gescoord hebben in de Tweede Klasse (ik was al bang dat CMT de Nederlandse amateurklasse bedoelde) terwijl ie van Genk komt? Was ie uitgeleend aan Maasmechelen ofzo?
Bewijst inderdaad maar weer wat voor amateurs het zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtstreeks gejat van het GB;
http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/25/frutti.html
Stelletje amateurs
Staat hier niet bij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook voor Tongeren gespeeld. Hij is door Genk heel vaak uitgeleend. Denk dat hij voor de FC echt tekort komt. Leuke speler voor OJC misschien.
Nee, inderdaad. Weet het ook niet zeker. Weet dat er destijds een hoop jonge spelers door Genk bij Tongeren zijn gedumpt en dacht dat hij daar ook bij was.quote:
Helemaal mee eens maar ik wordt er zo moe van,elke dag andere spelers op proef en je weet bij voorbaat al dat het niets gaat worden,zie vorig seizoenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Alles wat op proef is kost niks.
Is het niks kunnen ze ze gewoon weer dumpen.
Beter zo dan eerst een contract geven en achteraf zien dat het helemaal niks is.
Dan maar 20 proefspelers en daar een of twee goeie eruit pikken.
Zijn woorden kunnen wel mooi zijn, maar die moeten nog in praktijk gebracht worden, Robbie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi interview met Bos in de VI. Daar hebben we wel wat aan. Echte teamplayer en echte winnaarsmentaliteit!
Te oud?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nick Kuyper was vorig seizoen net wat te oud voor Jong Vitesse. Ik hoop nog steeds dat Rojer komt.
Iedereen mag gewoon meedoen, maar je mag slechts een x-aantal spelers boven een bepaalde leeftijd opstellen dacht ik. Dat zijn dan reserves van het 1e of spelers die terugkomen van een blessure. Dan heb je niet zoveel meer aan iemand die je haalt voor het 2e maar net boven de leeftijd zit zeg maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Te oud?
Daar kun je toch nooit te oud voor zijn?
Als ik zie wie er soms allemaal bij jong Ajax mee doen, gaat dat niet om leeftijd.
Volgens mij mag je niet meer dan een bepaald aantal wedstrijden met de A-ploeg meegedaan hebben.
Hmmm, zou ook goed kunnen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iedereen mag gewoon meedoen, maar je mag slechts een x-aantal spelers boven een bepaalde leeftijd opstellen dacht ik. Dat zijn dan reserves van het 1e of spelers die terugkomen van een blessure. Dan heb je niet zoveel meer aan iemand die je haalt voor het 2e maar net boven de leeftijd zit zeg maar.
Jezus, welke idioot heeft dat ding aangemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:wat een trieste bedoeling zeg,on-ge-loof-lijk
http://top-vs%20fcdb.guestbook.nl/?id=1538&pg=1&t=18
geruchten??? 1 iemand op het gb?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens de geruchten wordt morgen de nieuwe middenvelder gepresenteerd.. Menno Willems.
Inderdaad wat triest zeg.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:wat een trieste bedoeling zeg,on-ge-loof-lijk
http://top-vs%20fcdb.guestbook.nl/?id=1538&pg=1&t=18
Ik hoorde het jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat het om DG zou gaan.![]()
![]()
![]()
????quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat het om DG zou gaan.![]()
![]()
![]()
Het zijn er niet veel iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje kleine selectie of lijkt dat maar zo?
16 man (inclusief 2 keepers)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje kleine selectie of lijkt dat maar zo?
Met mijn voetbalkwaliteiten is op zich niets mis,wel met mijn conditiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Aangezien jij niet kan voetballlen gaat het hier wellicht over een andere DG
FUCK YOU!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,daar komen tenminste niet 2 misselijkmakende koppen in voor
Dat waren de enige positieve cijfers in mijn laatste jaar op de Mavo,een 8,5quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat waren jullie rapportcijfers voor Engels![]()
![]()
ten koste van manyoo zeker?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De gunners zijn dit jaar kansloos ja![]()
![]()
Mooi he?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ojee, krijgen we die heel erg ontopic Arsenal-discussie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |