Misschien een zonnebankkuurtje gevolgd met Wisman.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ken alleen een Kuiper die bij Go Ahead heeft gespeeld, maar die is niet lichtgetint.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien een zonnebankkuurtje gevolgd met Wisman.
Neuh, er waren denk ik een mannetje of 30 40. Maar nauwelijks supporters van onze tribune.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ken hem ook niet.
Was er nog iets gebeurd bij het trainen(uitfluiten ofzo) met Powell?
mail verzonden Robbie
Nee dit is Kuiper:quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is Kuiper...maar wie het verder is...
Rimkus, of bedoel je die achterste niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, ik dacht eerst dat dat die raymaekers was later hoorde ik pas dat het Kuiper oid was. Heb verder geen idee wie het is... Sowieso ben ik ff de kluts kwijt... Wie is dit nou:
[afbeelding]
![]()
Das Vorm, die liep rondjes (was niet helemaal fit dus blijkbaar).quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]
Deze lijkt er ook niet echt op.
Klopt, die was nog niet helemaal in ....quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Das Vorm, die liep rondjes (was niet helemaal fit dus blijkbaar).
dat is ook een vriend van ons maar dat is niet de jongen waar ik het over had. Weet niet of je de hele dag bent geweest maar hij moest rond 10 uur voorkomen.quote:
Nee ik was er rond kwart voor twaalf pas, maar er waren er wel een paar op de tribune die al voor hadden moeten komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
dat is ook een vriend van ons maar dat is niet de jongen waar ik het over had. Weet niet of je de hele dag bent geweest maar hij moest rond 10 uur voorkomen.
Maassluis, met Robert Visser op het middenveld. De rode motor dus één van jullie tegenstanders. Doe hem nog even de groeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Excelsior Maassluis neem ik aan.
Wederom een Zuidhollandse club, eerder al oa tegen SHO en ASWH. Wanneer wordt die wedstrijd gespeeld?
Kijk eens aan,hebben we tenminste wat om te scheldenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Verder veel ex-Hagenaars, zoals Marcel Karlas, Oscar Laguna Burgos en Marco Meijer.
Dat heb ik toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk eens aan,hebben we tenminste wat om te schelden
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Mustapha Kalkan
Bij welke clubquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dat is een goeie.
Die heeft vorig jaar 4 keer gescoort in de 2e klasse![]()
Zijn vorige clubs zijn:quote:
tsja.... je kunt maar een hobbie hebben hčquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, Dessel. Zal mijn pa eens vragen dan, want die volgt die club op de voet
.
Ik vind het wel een goeiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtstreeks gejat van het GB;
http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/25/frutti.html
Stelletje amateurs
Volgens mij heeft hij ook voor Tongeren gespeeld. Hij is door Genk heel vaak uitgeleend. Denk dat hij voor de FC echt tekort komt. Leuke speler voor OJC misschien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:28 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kan ie 4 keer gescoord hebben in de Tweede Klasse (ik was al bang dat CMT de Nederlandse amateurklasse bedoelde) terwijl ie van Genk komt? Was ie uitgeleend aan Maasmechelen ofzo?
Bewijst inderdaad maar weer wat voor amateurs het zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtstreeks gejat van het GB;
http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/25/frutti.html
Stelletje amateurs
Staat hier niet bij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook voor Tongeren gespeeld. Hij is door Genk heel vaak uitgeleend. Denk dat hij voor de FC echt tekort komt. Leuke speler voor OJC misschien.
Nee, inderdaad. Weet het ook niet zeker. Weet dat er destijds een hoop jonge spelers door Genk bij Tongeren zijn gedumpt en dacht dat hij daar ook bij was.quote:
Helemaal mee eens maar ik wordt er zo moe van,elke dag andere spelers op proef en je weet bij voorbaat al dat het niets gaat worden,zie vorig seizoenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Alles wat op proef is kost niks.
Is het niks kunnen ze ze gewoon weer dumpen.
Beter zo dan eerst een contract geven en achteraf zien dat het helemaal niks is.
Dan maar 20 proefspelers en daar een of twee goeie eruit pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |