en? vrijspraak?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
* Is net even bij de rechtbank geweest![]()
HAHAHA, wat een bollocksquote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar volgens de OvJ is het sneller gerechtvaardigd om tegen politie met beschermde kleding en tegen de ME stenen gooien dan tegen gewone burgers en pliesie zonder beschermende kleding.![]()
quote:Werkstraffen voor relschoppers FC Den Bosch
DEN BOSCH - Voor hun rol bij de rellen rond de wedstrijd FC Den Bosch-Roda JC op 18 maart zijn elf Den Bosch-supporters maandag veroordeeld tot werkstraffen variërend van honderdtwintig tot tweehonderd uur.
Voor alle gedachten geldt dat zij twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland in de buurt mogen komen en ook niet mogen bezoeken.
Bij de rellen raakte tenminste een agent en een Roda JC-supporter gewond. Ook stewards en politieagenten zijn mishandeld. Er werden hekken afgebroken en bussen van Roda vernield.
Bron
Dat weet je voortaan hč.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland. Een TBS-ers mag binnen 2 jaar op proefverlof wat kinderen verkrachten of bejaarden de schedel inslaan.
Leuk land, Nederland.
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Foto doet het niet OOSJ, mirror?
Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier doet die foto het wel. Wat heeft die gast in hemelsnaam uitgespookt? In de hekken gehangen ofzo?
Was ooit in Zwitserland, een voetballer die tijdens het juichen het topje van zijn vinger verloor nadat hij in de hekken ging hangen en aan zijn trouwring bleef hangen.
Hij doet hetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.
Als je deze link aanklikt kun je daar ook op de foto klikken, misschien doet hij het dan wel.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=13111
Ja 2 jaar landelijk en daarna 3 thuiswedstrijd verbod, maar met die laatste heeft de rechter niks mee te maken gehad.
[..]
Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.
Heb trouwens bij Den Bosch ook wel eens een keer gezien dat er eentje aan het hek bleef hangen.
Was nog op vak P (Pieter aan het hek)
Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Foto doet het niet OOSJ, mirror?
Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
Die van het sfeerteam?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |