abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28467786
* Yeahinho rijdt zo ook even naar de Jan Sluyterstraat.
pi_28475353
* Is net even bij de rechtbank geweest
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28475403
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
* Is net even bij de rechtbank geweest
en? vrijspraak?
pi_28475528
Nee allemaal taakstraffen.
Sommige hebben van de ene kant wel geluk gehad, want daar waren(onvoorwaardelijke) celstraffen tegen geeist, maar overtuigend bewijs was er in mijn ogen niet tegen hun, dus ook weer pech.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28475623
Rob Maas niet naar de FC, maar naar Heracles.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28475666
Maar volgens de OvJ is het sneller gerechtvaardigd om tegen politie met beschermde kleding en tegen de ME stenen gooien dan tegen gewone burgers en pliesie zonder beschermende kleding.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28475707
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar volgens de OvJ is het sneller gerechtvaardigd om tegen politie met beschermde kleding en tegen de ME stenen gooien dan tegen gewone burgers en pliesie zonder beschermende kleding.
HAHAHA, wat een bollocks
pi_28477561
quote:
Werkstraffen voor relschoppers FC Den Bosch

DEN BOSCH - Voor hun rol bij de rellen rond de wedstrijd FC Den Bosch-Roda JC op 18 maart zijn elf Den Bosch-supporters maandag veroordeeld tot werkstraffen variërend van honderdtwintig tot tweehonderd uur.

Voor alle gedachten geldt dat zij twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland in de buurt mogen komen en ook niet mogen bezoeken.

Bij de rellen raakte tenminste een agent en een Roda JC-supporter gewond. Ook stewards en politieagenten zijn mishandeld. Er werden hekken afgebroken en bussen van Roda vernield.
Bron
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28477860
Een foto uit het politiedossier. (een beetje schokkend)
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28477878
Twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland. Een TBS-ers mag binnen 2 jaar op proefverlof wat kinderen verkrachten of bejaarden de schedel inslaan.

Leuk land, Nederland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28478295
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Twee jaar lang bij geen enkel stadion in Nederland. Een TBS-ers mag binnen 2 jaar op proefverlof wat kinderen verkrachten of bejaarden de schedel inslaan.

Leuk land, Nederland.
Dat weet je voortaan hč.
Hooligans hebben geen rechten meer in Nederland.
Als je toen straks ook zag, er werd er eentje veroordeeld op een verklaring van één politieagent, die ook nog dubieus was.
De kleren die hij gedragen zou hebben, zijn nooit bij hem thuis teruggevonden en zijn identiteit zouden ze hebben achterhaald dmv een pasfoto die pas veel later (2 weken geleden geloof ik) in het dossier is opgenomen, nadat de betreffende agent(e) de verklaringen nog maar eens doorgenomen had(?!) Maar meneer heeft al 2 keer eerder een voetbaldelict op zijn naam staan, is dus een bekend gezicht, en zal het dus wel gedaan hebben.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28478850
Foto doet het niet OOSJ, mirror?

Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
pi_28478900
Hier doet die foto het wel. Wat heeft die gast in hemelsnaam uitgespookt? In de hekken gehangen ofzo?

Was ooit in Zwitserland, een voetballer die tijdens het juichen het topje van zijn vinger verloor nadat hij in de hekken ging hangen en aan zijn trouwring bleef hangen.
pi_28480375
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Maar als ik het goed begrijp, landelijk sv voor 2 jaar en 5 jaar voor den bosch?
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.
Als je deze link aanklikt kun je daar ook op de foto klikken, misschien doet hij het dan wel.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=13111

Ja 2 jaar landelijk en daarna 3 thuiswedstrijd verbod, maar met die laatste heeft de rechter niks mee te maken gehad.
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier doet die foto het wel. Wat heeft die gast in hemelsnaam uitgespookt? In de hekken gehangen ofzo?

Was ooit in Zwitserland, een voetballer die tijdens het juichen het topje van zijn vinger verloor nadat hij in de hekken ging hangen en aan zijn trouwring bleef hangen.
Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.

Heb trouwens bij Den Bosch ook wel eens een keer gezien dat er eentje aan het hek bleef hangen.
Was nog op vak P (Pieter aan het hek)
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  maandag 4 juli 2005 @ 16:19:34 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28480467
Loting eerste ronde AC;Excelsior Maasbracht v FC Den Bosch
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 4 juli 2005 @ 16:21:06 #191
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_28480521
Excelsior Maassluis
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_28480545
Excelsior Maassluis neem ik aan.

Wederom een Zuidhollandse club, eerder al oa tegen SHO en ASWH. Wanneer wordt die wedstrijd gespeeld?
  maandag 4 juli 2005 @ 16:23:09 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28480610
Dat bedoel ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 4 juli 2005 @ 16:23:39 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28480634
datum is 6 of 9 augustus overigens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28480895
Met de Rosmalense kermis dan?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28480984
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.
Als je deze link aanklikt kun je daar ook op de foto klikken, misschien doet hij het dan wel.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=13111

Ja 2 jaar landelijk en daarna 3 thuiswedstrijd verbod, maar met die laatste heeft de rechter niks mee te maken gehad.
[..]

Ik weet het ook niet maar onderaan staat ook een accu, dus misschien stond het wel onder stroom en is hij van schrik achter een pin blijven hangen ofzo.

Heb trouwens bij Den Bosch ook wel eens een keer gezien dat er eentje aan het hek bleef hangen.
Was nog op vak P (Pieter aan het hek)
Hij doet het .. Lekkere foto inderdaad
Check ook je mail even b.t.w.

Training was niet veel aan trouwens.
Veel lopen en een positiespelletje met de bal.
foto's te zien op: http://www.fcdenbosch.nl/content/nieuws.php?&page=12&newsID=404
pi_28481025
Wie is die Kuiper die op proef is?
  maandag 4 juli 2005 @ 16:47:16 #198
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28481533
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_28481574
Ken hem ook niet.
Was er nog iets gebeurd bij het trainen(uitfluiten ofzo) met Powell?
mail verzonden Robbie
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28481614
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Een vriend van ons moest vanmorgen ook voorkomen. Heeft 120 uur werkstraf. 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Ook 2 jaar landelijk sv. Had al 5 jaar van fc. Heeft vanmiddag snolman gebeld en als hij zwart op wit kan aantonen dat hij vrijgesproken is van openbare geweldpleging krijgt hij ipv 5 jaar 3 jaar fc verbod.....
Die van het sfeerteam?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')