abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:41:18 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28355527
Game on....
Fuck OP's
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28355595
Bij mij doet ie t ook niet Robbie.
Ben ff weggeweest op 't GB, maar misschien gesloten door bedreigingen ofzo?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:38 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28355618
bedreigingen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28355653
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
bedreigingen?
Niet iedereen was even blij dat Powel weer terug komt.

Maar ik denk niet dat het daarvoor dicht is, de hele site ligt er gewoon uit.

Fuck DG
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:47:04 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28355726
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet iedereen was even blij dat Powel weer terug komt.

Maar ik denk niet dat het daarvoor dicht is, de hele site ligt er gewoon uit.

Fuck DG
Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 Bosschenaar blij is met de terugkeer van die lamzak
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28355908
Toch waren er wel een paar te vinden op het GB.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28356104
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 Bosschenaar blij is met de terugkeer van die lamzak
Ik sta er niet om te springen ofzo.. Maar ik heb wel nog steeds vertrouwen in hem. En als hij beter is dan de andere spitsen dan verdient hij gewoon een basisplaats.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:59:12 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28356133
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik sta er niet om te springen ofzo.. Maar ik heb wel nog steeds vertrouwen in hem. En als hij beter is dan de andere spitsen dan verdient hij gewoon een basisplaats.
Vertrouwen? Die lul kan echt niets.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28356178
Bij mij deed ie t net eventjes en jij was de laatste die een bericht had achtergelaten op het GB Robbie.
Wat heb je gedaan?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28356237
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vertrouwen? Die lul kan echt niets.
Ik vond hem voor die stomme actie al 10 keer niks, en ik kan je vertellen dat het er niet beter op geworden is.
Ik ben niet gauw iemand die spelers en elftal afzeikt(in het stadion), maar voor hem zing ik uit volle borst mee.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:03:08 #11
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28356272
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik vond hem voor die stomme actie al 10 keer niks, en ik kan je vertellen dat het er niet beter op geworden is.
Ik ben niet gauw iemand die spelers en elftal afzeikt(in het stadion), maar voor hem zing ik uit volle borst mee.
Same here,tenzij het om Santi Glitter of Kris Mampaey ging
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28357801
GB doet het weer Robbie.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28357988
Ik had het al gezien ja , danke
pi_28358060
Rajcomar en Vorm naar de FC
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28358123
kuttopic .
pi_28358174
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
kuttopic .
Waarom?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28358206
Wtf trouwens . Prince kon niet eens mee tegen Benin... en Vorm ken ik niet, maar die wordt hier toch 2e doelman neem ik aan (of hij moet beter zijn dan Van Strien, en dan is het een versterking).
pi_28359465
Dat was wel op het WK Yeahinho, Den Bosch speelt maar in de 1e divisie, dat scheelt een heel stuk.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28359752
Rajcomar wordt zwaar overschat vind ik, maar hopelijk hebben jullie er wat aan volgend seizoen.
That's all folks!
pi_28360281
OOSJ check je mail even... ik snap er HELEMAAL niks meer van
pi_28360834
Haha ik ook niet

gmail is kut vandaag
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28362352
Olfers is nu definitief weg.
Gaat naar Sparta, althans volgens voetbalzone, maar dat is niet de meest betrouwbare site.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28362918
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Rajcomar en Vorm naar de FC
Huurbasis?

Rajcomar Tot nu toe heeft hij weinig indruk gemaakt op me. Als we toch een spits hadden willen halen uit Utrecht dan had dat Donny de Groot moeten zijn.

Vorm, Zuidam, De Groot en Leitoe. Leuke versterkingen.

Wie heeft er trouwens zin om een spandoek te maken voor maandag? Een spandoek om Powel te laten weten dat hij hier absoluut niet meer welkom is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28362987
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om een spandoek te maken voor maandag? Een spandoek om Powel te laten weten dat hij hier absoluut niet meer welkom is.
Wat heeft hij (niet) gedaan?

Denk toch dat Rajcomar best een aardige speler is voor Den Bosch.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28363075
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat heeft hij (niet) gedaan?

Denk toch dat Rajcomar best een aardige speler is voor Den Bosch.
1) Na wat goals in de GGD begin hij opeens te zeuren dat hij te weinig verdiende bij FCDB, terwijl FCDB hem een paar maanden daarvoor wel uit de 2e klasse had gehaald en een contract had gegeven.

2) Tijdens de nacompetitie wilde meneer niet meer meedoen omdat hij zichzelf te goed vindt voor de bank.

3) Na zijn wissel tegen FC Twente verliet hij het stadion en kwam hij de rest van het seizoen niet meer opdagen.

Powel moet gewoon opzouten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:03:04 #26
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28363118
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Waarom?
Geen OP!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_28363139
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Huurbasis?

Rajcomar Tot nu toe heeft hij weinig indruk gemaakt op me. Als we toch een spits hadden willen halen uit Utrecht dan had dat Donny de Groot moeten zijn.

Vorm, Zuidam, De Groot en Leitoe. Leuke versterkingen.

De Groot had ik er ook graag bij zien komen.
Speelt overigens niet meer bij Utrecht, maar bij RBC.
Rajcomar lijkt me ook wel een aardige speler, maar weet niet of hij echt een scorende spits is.
Van Vorm snap ik eigenlijk ook niet goed, of hij moet eerste keeper worden bij ons.
Anders kan die net zo goed bij Utrecht blijven, lijkt me.

Ik vroeg al aan Robbie of ie er eentje wou maken, maar hij heeft nog niet direct geantwoord.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363145
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Toch waren er wel een paar te vinden op het GB.
Daar zijn ook mensen die Cales een hardwerkende speler vinden.
pi_28363201
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar zijn ook mensen die Cales een hardwerkende speler vinden.
Cales weet ik niet, want die heb ik nog niet zien spelen, maar Cas is dat zeker wel.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363205
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

De Groot had ik er ook graag bij zien komen.
Speelt overigens niet meer bij Utrecht, maar bij RBC.

Van Vorm snap ik eigenlijk ook niet goed, of hij moet eerste keeper worden bij ons.
Anders kan die net zo goed bij Utrecht blijven, lijkt me.

Ik vroeg al aan Robbie of ie er eentje wou maken, maar hij heeft nog niet direct geantwoord.
De Groot hadden we vorig seizoen echt moeten halen. Hadden we in de Eredivisie een goede gehad en bij eventuele degradatie in de GGD een hele goede, al denk ik niet dat we met een goalgetter als De Groot waren gedegradeerd.

Vorm is wel raar inderdaad, al moet je gewoon 2 redelijke keepers hebben. Hij kan de concurrentie aan met Van Strien, wellicht is hij beter, dan is hij na 'n jaartje helaas weer weg maar kunnen we verder kijken, wellicht wint Van Strien de strijd en dan hebben we een redelijke reserve-keeper. Gelukkig hoeft Verus niet op de bank te zitten.
pi_28363218
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Cales weet ik niet, want die heb ik nog niet zien spelen, maar Cas is dat zeker wel.
Cas heeft een prima mentaliteit inderdaad, Cales helaas niet.
pi_28363246
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

1) Na wat goals in de GGD begin hij opeens te zeuren dat hij te weinig verdiende bij FCDB, terwijl FCDB hem een paar maanden daarvoor wel uit de 2e klasse had gehaald en een contract had gegeven.

2) Tijdens de nacompetitie wilde meneer niet meer meedoen omdat hij zichzelf te goed vindt voor de bank.

3) Na zijn wissel tegen FC Twente verliet hij het stadion en kwam hij de rest van het seizoen niet meer opdagen.

Powel moet gewoon opzouten.
Dat is op z'n zachts gezegd niet netjes nee.
Qua niveau was hij wel goed genoeg voor FCDB?
pi_28363290
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, dat steekt dan nog eens het meest. Hij is zo ongeveer de slechtste speler van de selectie van het afgelopen seizoen en dan toch zo uit de hoogte doen.
pi_28363299
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, want het is gewoon een luie flikker, op en buiten het veld.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363318
Duidelijk
pi_28363340
Hoe laat begint die training maandag?

Ik ben maandag vrij, dus ik kan best een spandoek ophangen.
pi_28363345
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Groot hadden we vorig seizoen echt moeten halen. Hadden we in de Eredivisie een goede gehad en bij eventuele degradatie in de GGD een hele goede, al denk ik niet dat we met een goalgetter als De Groot waren gedegradeerd.

Vorm is wel raar inderdaad, al moet je gewoon 2 redelijke keepers hebben. Hij kan de concurrentie aan met Van Strien, wellicht is hij beter, dan is hij na 'n jaartje helaas weer weg maar kunnen we verder kijken, wellicht wint Van Strien de strijd en dan hebben we een redelijke reserve-keeper. Gelukkig hoeft Verus niet op de bank te zitten.
Is die zo slecht dan?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363394
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Is die zo slecht dan?
Ja, ik vind het een waardeloze keeper.
pi_28363399
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat begint die training maandag?

Ik ben maandag vrij, dus ik kan best een spandoek ophangen.
10.30
Als jij hem ophangt kom ik denk ik wel even kijken
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363431
Ik denk trouwens dat er redelijk veel mensen vrij zijn, dus misschien een kleine actie op touw zetten?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363483
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk trouwens dat er redelijk veel mensen vrij zijn, dus misschien een kleine actie op touw zetten?
Dat lijkt me een leuk idee. Ook een noodzakelijk idee, want het is niet de bedoeling dat Powel ook nog daadwerkelijk voor de FC gaat uitkomen.
quote:
10.30
Als jij hem ophangt kom ik denk ik wel even kijken
Ik wil 'm best ophangen.
pi_28363575
Ik ga wel kijken.. maar niet zeiken.
pi_28363587
Een spandoek zegt genoeg, dan hoeft Powel verder ook niet meer bejegend te worden...
pi_28363613
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik wil 'm best ophangen.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga wel kijken.. maar niet zeiken.
Oké dan mag Robbie 'm maken, die had toch vakantie.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363659
Als openlijk zijn excuses aanbied en zich 200 % inzet is hij wat mij betreft gewoon welkom.
pi_28363703
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat lijkt me een leuk idee. Ook een noodzakelijk idee, want het is niet de bedoeling dat Powel ook nog daadwerkelijk voor de FC gaat uitkomen.
Maar ik denk niet dat het verstandig is om met zijn allen naar het jeugdcomplex te gaan, want dat gaat helemaal verkeerd denk ik.
Die vlag daarentegen krijg je naar alle waarschijnlijkheid het stadion niet in, want daar mag niks negatief meer in staan tegenwoordig, anders wordt hij afgepakt.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28363705
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Als openlijk zijn excuses aanbied en zich 200 % inzet is hij wat mij betreft gewoon welkom.
Wat mij betreft niet, al gaat hij zijn excuses openlijk niet aanbieden waarschijnlijk en is het nog minder waarschijnlijk dat hij zich 200% gaat inzetten.
pi_28363736
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat het verstandig is om met zijn allen naar het jeugdcomplex te gaan, want dat gaat helemaal verkeerd denk ik.
Die vlag daarentegen krijg je naar alle waarschijnlijkheid het stadion niet in, want daar mag niks negatief meer in staan tegenwoordig, anders wordt hij afgepakt.
Nee, in het stadion wordt dat spandoek afgepakt. Daarom is het beter om hem rond het trainingsveld te hangen. Het stadion heeft veel weg van de voormalige USSR. Grijs en grauw spel en flink wat censuur.
pi_28363752
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Haha Robbie laat me niet lachen, Powell en 200% inzet, sorry hoor, maar dat is als water en vuur.
Ze zeggen van mij dat ik een roze bril op heb, maar jij hebt volgens mij een pimpelpaarse op
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:36:28 #50
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28363940
Kan er dan misschien iemand maandag een foto maken en deze hier posten?

Deze dame moet namelijk nog gewoon werken
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')