Spareribs etenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Likkepot??
Wat moet je daar nou?
Daar lopen toch alleen maar van die ouwe vrijsters rond?
Aerts heeft trouwens nummer 1 gekregen bij feyemoord.
Zou die het redden daar?
Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
In de eerste divisie ben je eerder in beeld om hoger op te komen dan bij de meeste amateurverenigingen.
In de beker rollen we hoofdklassers meestal op....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.
Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dan is er toch sprake van niveauverschil of niet.
Dat ze later beginnen met trainen daar zit misschien wel wat in ja, al beginnen de meeste hoofdklassers niet veel later volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.
Dat is inderdaad wel een groot verschil ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse begint dit jaar op 3 september, dan is de GGD al weken onderweg bijvoorbeeld. Zit een fiks verschil in.
Ik vrees het ook al kan ik veel uitwedstrijden zo op het oog niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.![]()
Hmmm....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso zijn veel aanvangstijden ruk. 18:00 tegen TOP Oss, dan moet ik al flink haasten en dan werk ik op een minuutje van het stadion.
Dat heet Nelson tegenwoordig, zitten spleetogen in. Nee, daar werk ik niet. Ik eet er wel regelmatig.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hadden je liever daar dan op je werkplek?
Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is gewoon een prima snackbar natuurlijk. Een van m'n favoriete snackbars in DB.
Pleintje is kut,Picadillyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.
Dan kun je beter een paar meter verder gaan naar het Pleintje, daar hebben ze (lang niet meer geweest, dus kan veranderd zijn) veel beter spul.
en zie ik dus helemaal niets meer de rest van het seizoen met een beetje pech,laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Alweer een gele kaart?
2x geel is toch rood?
Gele kaart?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Vorige keer gaf je me ook al een gele kaart, en nu weer.
2x geel is rood.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou wat is het dan?
Ik heb het de vorige keer ook al gevraagd, maar ik kan er niet meer uithalen dan die gele kaart.![]()
Ooow ja nou zie ik het, die 'gele kaart' is een handjequote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
= een smiley in de trant van "doe maar niet" of "hou eens op"
Als we op die manier met "kaarten" gaan smijten is half FOK! gebanned
Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst![]()
Denk niet dat Den Bosch (en waarschijnlijk dus ook bb) er blij mee is, als ze veel wedstrijden op andere dagen dan vrijdag moeten spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |