abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28410099
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Likkepot??
Wat moet je daar nou?
Daar lopen toch alleen maar van die ouwe vrijsters rond?

Aerts heeft trouwens nummer 1 gekregen bij feyemoord.
Zou die het redden daar?
Spareribs eten Voordat we weer naar het volgende feest gingen.
Maar ik kom verder nooit in het cafe gedeelte, is een kuttent inderdaad.

Aerts tsjah... ik ben benieuwd. Gabos was ook veelbelovend maar is niks geworden...
Aan de ene kant gun ik het Aerts wel maar aan de andere kant heeft hij ons wel een hoop centen door de neus geboord
pi_28410106
Aerts gaat het wel maken bij Feyenoord. Lodewijks is oud en leuk om af en toe in te laten vallen, voor de toekomst is Aerts toch echt de man, zeker omdat Babos afgeschreven lijkt en het maar afwachten is wat die Egyptenaar brengt.

Klopt, als het echt knokken wordt dan staat het de volgende dag uitgebreid in de krant.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28410121
Wie heeft nummer 5 dan bij Fnoord? Ostlund?
pi_28410209
Snoyl heeft nummer 23 dacht ik, Bosschaart heeft 5, Ostlund 2.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28411520
Aerts komt er wel bij Feyenoord. Heb ik altijd een prima keeper gevonden, maar het mag bekend zijn waarom er een wrang smaakje aan zit .
pi_28411562
Combi's zuigen overigens, maar dat had ik volgens mij al laten blijken .
pi_28411612
Schijt aan! Gewoon gaan!
pi_28412688
Precies, gewoon gaan. Hoe meer zielen, hoe meer punten.
pi_28413686
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
In de eerste divisie ben je eerder in beeld om hoger op te komen dan bij de meeste amateurverenigingen.
Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28413738
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is het enige voordeel dat te bedenken is. Niveauverschil is er amper.
In de beker rollen we hoofdklassers meestal op....
pi_28413888
Op conditie ja...
www.thuisuiteten.nl
pi_28413980
Dan is er toch sprake van niveauverschil of niet.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28414030
Vandaar natuurlijk dat Eredivisieclubs wel redelijk vaak spelers uit de GGD halen, maar vrijwel nooit uit de hoofdklasse.
pi_28414253
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dan is er toch sprake van niveauverschil of niet.
Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28414558
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat valt behoorlijk mee hoor. FC Den Bosch is wel beter, als hoogvlieger in de GGD. Maar alles vanaf pakweg plaats 8 t/m 20 uit de GGD is nauwelijks beter dan de hoofdklassetop, slechts conditioneel. Dat is dan ook de reden dat ze vaak de vroeg in het seizoen gespeelde bekerduels winnen, daar de meeste amateurteams dan nog niet volledig zijn en soms pas net zijn gaan trainen.
Dat ze later beginnen met trainen daar zit misschien wel wat in ja, al beginnen de meeste hoofdklassers niet veel later volgens mij.
Maar het niveau van een speler bestaat imo niet alleen uit techniek en inzicht, maar ook zeker uit de (basis)conditie.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28414705
Hoofdklasse begint dit jaar op 3 september, dan is de GGD al weken onderweg bijvoorbeeld. Zit een fiks verschil in.
www.thuisuiteten.nl
pi_28415001
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse begint dit jaar op 3 september, dan is de GGD al weken onderweg bijvoorbeeld. Zit een fiks verschil in.
Dat is inderdaad wel een groot verschil ja.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:59:40 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28418511
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.

Ik vrees het ook al kan ik veel uitwedstrijden zo op het oog niet.

Met de combi ga ik sowieso niet,ik regel mijn kaartjes toch wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28418589
Sowieso zijn veel aanvangstijden ruk. 18:00 tegen TOP Oss, dan moet ik al flink haasten en dan werk ik op een minuutje van het stadion.
pi_28418643
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso zijn veel aanvangstijden ruk. 18:00 tegen TOP Oss, dan moet ik al flink haasten en dan werk ik op een minuutje van het stadion.
Hmmm....
Bij de Skippy?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:05:37 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28418682
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:04 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Hmmm....
Bij de Skippy?
Dat heet toch Nelson ( ) tegenwoordig?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28418737
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:04 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Hmmm....
Bij de Skippy?
Dat heet Nelson tegenwoordig, zitten spleetogen in. Nee, daar werk ik niet. Ik eet er wel regelmatig.
pi_28420877
Hmm.. Nelson daar heb ik aardig wat tijd doorgebracht toen ik nog op de club werkte
pi_28420968
Ze hadden je liever daar dan op je werkplek?
pi_28421081
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hadden je liever daar dan op je werkplek?

Nee, er word wel eens overgewerkt daar, of als er een oefenwedstrijd savonds was bleven we op het stadion, of ik had geen zin om thuis te eten.
pi_28421120
Het is gewoon een prima snackbar natuurlijk. Een van m'n favoriete snackbars in DB.
pi_28421214
Alleen die chinezen en dan met name de vrouwelijke die je niet kunt verstaan en jou ook maar half verstaan zijn een tikkeltje irritant.
pi_28421324
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is gewoon een prima snackbar natuurlijk. Een van m'n favoriete snackbars in DB.
Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.
Dan kun je beter een paar meter verder gaan naar het Pleintje, daar hebben ze (lang niet meer geweest, dus kan veranderd zijn) veel beter spul.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28421345
Klopt, die zijn erg irritant. Ze spreken slecht Nederlands en die overdreven beleefdheid irriteert me ook.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:26:54 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28421346
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ben er een paar weken geleden toevallig een keer wezen eten, maar kan niet echt zeggen dat ik er zo kapot van was.
Dan kun je beter een paar meter verder gaan naar het Pleintje, daar hebben ze (lang niet meer geweest, dus kan veranderd zijn) veel beter spul.
Pleintje is kut,Picadilly
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28421404
Ja Picadilly is ook goed ja, maar die hebben van die rare openingstijden, althans een paar jaar geleden.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28421539
Volgens Repel is de nieuwe aanwinst een Duitser.
Ben benieuwd wat hij morgen weer gaat veranderen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28426995
Bij de A1 een hoop nieuwe spelers, oa die jongens van Willem II die in de oefenwedstrijd tegen RKC meespeelden.
  zondag 3 juli 2005 @ 11:14:26 #134
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28438895
Net effe gekeken welke wedstrijden ik komend seizoen kan gaan kijken.

In totaal dus 20 waarvan maar 6 uitwedstrijden

Fuck de vrijdag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28439111
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 11:44:15 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28439350
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je nou flink gaat rellen de eerste wedstrijden, dan worden er vanzelf meer wedstrijden naar de zondag verplaatst
en zie ik dus helemaal niets meer de rest van het seizoen met een beetje pech,laten we dat maar niet doen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28439440
Alweer een gele kaart?
2x geel is toch rood?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 11:52:22 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28439551
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Alweer een gele kaart?
2x geel is toch rood?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28439635
Vorige keer gaf je me ook al een gele kaart , en nu weer.
2x geel is rood.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 12:07:49 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28439947
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Vorige keer gaf je me ook al een gele kaart , en nu weer.
2x geel is rood.
Gele kaart?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28440318
Nou wat is het dan?
Ik heb het de vorige keer ook al gevraagd, maar ik kan er niet meer uithalen dan die gele kaart.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 12:24:14 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28440371
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou wat is het dan?
Ik heb het de vorige keer ook al gevraagd, maar ik kan er niet meer uithalen dan die gele kaart.
= een smiley in de trant van "doe maar niet" of "hou eens op"

Als we op die manier met "kaarten" gaan smijten is half FOK! gebanned
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28440505
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

= een smiley in de trant van "doe maar niet" of "hou eens op"

Als we op die manier met "kaarten" gaan smijten is half FOK! gebanned
Ooow ja nou zie ik het, die 'gele kaart' is een handje
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 12:31:06 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28440528
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28441510
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.
pi_28441905
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit is dus de onderliggende boodschap van Bolman.
Denk niet dat Den Bosch (en waarschijnlijk dus ook bb) er blij mee is, als ze veel wedstrijden op andere dagen dan vrijdag moeten spelen.
Kost waarschijnlijk veel geld omdat ze dan niet zo vaak op tv komen, waardoor ze minder krijgen van SBS, en ook minder sponsors (reclameborden) aantrekken vanwege die mindere tv uitzendingen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28446650
+ =

Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 3 juli 2005 @ 15:51:33 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28446668
Waarom is Eagles in hemelsnaam een risicowedstrijd in DB?

Die gasten brengen nooit wat mee en de laatste keer dat het in DB "uit de hand" is gelopen is volgens mij alweer in '92,finale NC.

De uitwedstrijden daarintegen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 juli 2005 @ 15:52:04 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28446679
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo