abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28397226
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet de scorende spits is die we moeten hebben, maar dat neemt niet weg dat het geen goede voetballer kan zijn.

Die spits zal er denk ik ook niet komen, want Fred zei dat met het aantrekken van Rajcomar de spitspositie ingevuld was.
Hij schijnt talentvol te zijn inderdaad, al heeft hij daar weinig van laten zien tot nu toe. Wellicht bij FC Den Bosch. Hij wordt 21 komend jaar, toch eens tijd om wat te laten zien als "talent".

Jammer, Leitoe is een goede voor de aanval, voor de rest vind ik de aanval heel erg licht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28397251
Biekman en Powel blonken bij mijn weten niet uit in de hoofdklasse, da's anders. De echte topspitsen daar kunnen zo bij Den Bosch mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28397308
Hensen was wel een goede speler in de hoofdklasse, was destijds ook veel interesse voor van BVO's. Bij FC Den Bosch bakte hij er echt niets van.

Looms, Human of hoe heten ze allemaal zijn in het betaald voetbal toch ooit geweldig mislukt. Als ze echt zo goed waren dan zouden ze niet in de hoofdklasse spelen.

Dan had de FC echt beter Richard van Rijn kunnen houden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28397477
Hoofdklasse + goede baan is vaak lucratiever dan de GGD, CT. Zeker na Sport 7.
www.thuisuiteten.nl
pi_28397540
Maar getuigt niet echt van ambitie.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28397634
Mwah, voor 5 man Dordt - Telstar spelen of voor een paar honderd of kleine duizend een hoofdklasseduel...
www.thuisuiteten.nl
pi_28397717
In de eerste divisie ben je eerder in beeld om hoger op te komen dan bij de meeste amateurverenigingen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:39:59 #83
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28397723
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Hij heeft nog niet een wedstrijd bij Den Bosch gespeeld en jij begint hem al gelijk af te branden.
Ik ken hem eerlijk gezegd niet zo heel goed, maar het lijkt me als hij bij Oranje tot 20 zit hij best een aardig balletje kan trappen.
Foppe is niet helemaal gek volgens mij.

Het schijnt wel een lastig ventje te zien ja, dat heb ik ook ergens gelezen.
En daar kunnen ze bij Den Bosch niet zo goed mee omgaan.
Ik heb een seizoen lang bij FCU aan het werk gezien en ik ben ook niet helemaal gek Er kan best potentie in Rajcomar zitten, maar bij Utrecht is dat er tot nu toe absoluut niet uitgekomen.
pi_28397783
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse + goede baan is vaak lucratiever dan de GGD, CT. Zeker na Sport 7.
Iemand die echt goed is speelt wel top GGD of onderkant Eredivisie. Een koelkastcontract bij Haarlem is niet echt boeiend inderdaad. Als je dat als springplank kunt gebruiken kan het wel interessant zijn.

Human en co zijn allemaal al zowat eens mislukt in het betaalde voetbal.
pi_28397807
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:39 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik heb een seizoen lang bij FCU aan het werk gezien en ik ben ook niet helemaal gek Er kan best potentie in Rajcomar zitten, maar bij Utrecht is dat er tot nu toe absoluut niet uitgekomen.
De toekomst zal het uit moeten wijzen, nu kunnen we alleen maar afwachten.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28397907
quote:
PSV-speler Hoogstrate traint mee bij FC Emmen
EMMEN Vrijdag 1 Juli 2005 20:37 uur

Jordi Hoogstrate traint tijdens de seizoensvoorbereiding mee bij FC Emmen, meldt rtv noord. De middenvelder, van dezelfde lichting als Arjen Robben, heeft een contract bij PSV, maar hij kampt al geruime tijd met psychische problemen. Om fit te blijven mag hij dus, net als eind vorig seizoen overigens, in Drente meetrainen.
Dat hebben wij weer...
Dadelijk allemaal van die psycho's tegen
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28398022
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dat hebben wij weer...
Dadelijk allemaal van die psycho's tegen
Die ging toch aan de slag bij Veendam, heb ik ergens gelezen?
pi_28398192
Volgens Voetbalprimeur wel, maar volgens eerstedivisie info niet.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28398338
Haha, dat is lekker geregeld dan.

Om nog maar een roddel er tegenaan te gooien: volgens Robbie heeft Victor Sikora vanavond in een Rosmalens café beweert dat ie vanmiddag bij FC heeft getekend .
pi_28398475
Ik denk dat Robbie zelf te lang in dat Rosmalens café heeft gezeten
ikke trouwens zelf ook gisteren
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:38:27 #91
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_28402031
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk dat Robbie zelf te lang in dat Rosmalens café heeft gezeten
ikke trouwens zelf ook gisteren
Dat denk ik ook ja.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_28409420
Gisteren van half 4 tot half 4 liggen tanken, maar wel sikora gezien hehehe. En nee hij had niet getekend

Maargoed, Oss om 18.00 uur GAE op zondag, Omniworld op maandag en de laatste wedstrijd tegen Camboer. Goed programma
pi_28409671
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren van half 4 tot half 4 liggen tanken, maar wel sikora gezien hehehe. En nee hij had niet getekend

Maargoed, Oss om 18.00 uur GAE op zondag, Omniworld op maandag en de laatste wedstrijd tegen Camboer. Goed programma
Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.

In welk café was je sikora tegengekomen?
Ik vraag me af wat die in ons mooie dorpje moet.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28409695
Sikora hangt ook vaak in Boxtel rond, zijn vriendin komt hier ergens uit de buurt geloof ik. M'n broertje had in Boxtel eens ruzie met hem in een kroeg.
pi_28409730
quote:
Adriaanse haalt Coort naar Porto

FC Porto heeft haar technische staf uitgebreid met keeperstrainer Wil Coort, zo meldt RTV Noord-Holland. Coort was tot op heden werkzaam bij Ajax, waar hij de jeugdkeepers trainde.
De komst van Coort was een grote wens van Co Adriaanse, die vanaf komend seizoen de scepter zwaait bij de Portugese topclub. De keeperstrainer was tot het ontslag van Ronald Koeman bij Ajax altijd onderdeel van de technische staf van de A-selectie. Met de komst van Danny Blind moest Coort wijken voor Fred Grim.

bron
Die heeft zijn eigen toch mooi opgewerkt via Den Bosch.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28409745
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sikora hangt ook vaak in Boxtel rond, zijn vriendin komt hier ergens uit de buurt geloof ik. M'n broertje had in Boxtel eens ruzie met hem in een kroeg.
Had ie 'm ook op zijn gezicht getimmerd?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28409767
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we dit jaar toch weer een hoop buscombi's hebben, als ik dat programma eens bekijk.

In welk café was je sikora tegengekomen?
Ik vraag me af wat die in ons mooie dorpje moet.
Likkepot, in het eetgedeelte.
Geen idee wat hij er deed, we hebben hem, buiten 3 zinnen over en weer, verder niet gestoord tijdens zijn eten. Wel een lekker wijf heeftie
pi_28409768
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Had ie 'm ook op zijn gezicht getimmerd?
Klein opstootje... wat duwen en zo en toen ging Sikora met z'n vriendin ergens anders heen.
pi_28410020
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Likkepot, in het eetgedeelte.
Geen idee wat hij er deed, we hebben hem, buiten 3 zinnen over en weer, verder niet gestoord tijdens zijn eten. Wel een lekker wijf heeftie
Likkepot??
Wat moet je daar nou?
Daar lopen toch alleen maar van die ouwe vrijsters rond?

Aerts heeft trouwens nummer 1 gekregen bij feyemoord.
Zou die het redden daar?
Snoyl overigens 23.
Niet dat het veel zegt, maar toch.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28410050
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klein opstootje... wat duwen en zo en toen ging Sikora met z'n vriendin ergens anders heen.
Wel verstandig van hem, voor je het weet wordt het zwaar uitgemeten in de krant.
Hat valt niet altijd mee om een goede prof te zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')