Zijn woorden kunnen wel mooi zijn, maar die moeten nog in praktijk gebracht worden, Robbie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi interview met Bos in de VI. Daar hebben we wel wat aan. Echte teamplayer en echte winnaarsmentaliteit!
Te oud?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nick Kuyper was vorig seizoen net wat te oud voor Jong Vitesse. Ik hoop nog steeds dat Rojer komt.
Iedereen mag gewoon meedoen, maar je mag slechts een x-aantal spelers boven een bepaalde leeftijd opstellen dacht ik. Dat zijn dan reserves van het 1e of spelers die terugkomen van een blessure. Dan heb je niet zoveel meer aan iemand die je haalt voor het 2e maar net boven de leeftijd zit zeg maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Te oud?
Daar kun je toch nooit te oud voor zijn?
Als ik zie wie er soms allemaal bij jong Ajax mee doen, gaat dat niet om leeftijd.
Volgens mij mag je niet meer dan een bepaald aantal wedstrijden met de A-ploeg meegedaan hebben.
Hmmm, zou ook goed kunnen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iedereen mag gewoon meedoen, maar je mag slechts een x-aantal spelers boven een bepaalde leeftijd opstellen dacht ik. Dat zijn dan reserves van het 1e of spelers die terugkomen van een blessure. Dan heb je niet zoveel meer aan iemand die je haalt voor het 2e maar net boven de leeftijd zit zeg maar.
Jezus, welke idioot heeft dat ding aangemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:wat een trieste bedoeling zeg,on-ge-loof-lijk
http://top-vs%20fcdb.guestbook.nl/?id=1538&pg=1&t=18
geruchten??? 1 iemand op het gb?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens de geruchten wordt morgen de nieuwe middenvelder gepresenteerd.. Menno Willems.
Inderdaad wat triest zeg.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:wat een trieste bedoeling zeg,on-ge-loof-lijk
http://top-vs%20fcdb.guestbook.nl/?id=1538&pg=1&t=18
Ik hoorde het jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat het om DG zou gaan.![]()
![]()
![]()
????quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat het om DG zou gaan.![]()
![]()
![]()
Het zijn er niet veel iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje kleine selectie of lijkt dat maar zo?
16 man (inclusief 2 keepers)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje kleine selectie of lijkt dat maar zo?
Met mijn voetbalkwaliteiten is op zich niets mis,wel met mijn conditiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Aangezien jij niet kan voetballlen gaat het hier wellicht over een andere DG
FUCK YOU!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,daar komen tenminste niet 2 misselijkmakende koppen in voor
Dat waren de enige positieve cijfers in mijn laatste jaar op de Mavo,een 8,5quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat waren jullie rapportcijfers voor Engels![]()
![]()
ten koste van manyoo zeker?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De gunners zijn dit jaar kansloos ja![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |