abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 12:42:53 #151
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28472071
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

lol, Praten? ... dat hebben we genoeg gedaan. Punt is het maakt haar geen kanarie uit of ze een kind krijgt of niet, Ik wil dat niet. Daar komt ze niet echt uit, daarbij weigert ze pertinent enige vorm van anticonceptie, niet dat dat erg is, ik wil best alleen condoom , en zij niks, maar stel dat het mis gaat, dan komt er dus een kind omdat zij het wil houden. Daar ben ik het weer niet mee eens. Voor de rest hebben we hier al samen constant overgepraat, zij wil liever sex met mij, dan ik met haar. Ik respecteer haar beslissing ook wel, ik vind het alleen erg jammer. Samen praten voor goede oplossing hebben we al zo vaak gedaan, maar we blijven beide bij onze standpunten. De enige reden waarom ik wil dat zij het uitmaakt, is dat zij niet gruwelijk lang liefdesverdriet heeft, want ik weet van haar vorige 2 exen dat het lang heeft geduurd voordat ze daar over was. En eindelijk naar een 'altijd partner' op zoek was. Daarbij wil ik ook best verder met haar, maar kiddo's op mn 21e is te vroeg.

Als ik nu 35 was geweest. Sja, dan was het niet zo erg geweest
dus ..... ik vind het behoorlijk hyprocriet.. het is voor jou al uit.. en nu ga je haar dus net zolang kwetsen en pesten totdat ze je beu is en je dumpt?

denk je niet dat je haar nu nog veel meer pijn doet, zeker als dat uitkomt?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28472383
quote:

[..]

lol, Praten? ... dat hebben we genoeg gedaan. Punt is het maakt haar geen kanarie uit of ze een kind krijgt of niet, Ik wil dat niet.

[..knip..]

De enige reden waarom ik wil dat zij het uitmaakt, is dat zij niet gruwelijk lang liefdesverdriet heeft, want ik weet van haar vorige 2 exen dat het lang heeft geduurd voordat ze daar over was.
Begrijp ik hieruit dat ze nu dus al wel een kind van je wil? ..Ik neem aan dat het niet zo lastig is om uit te leggen dat jij dat (nog) niet wil toch?

En dat laatste stukje wat ik quote... dat vind ik van jou kant echt een slecht punt zeg!!
Uitmaken kan nooit op een goed moment of wat dan ook, en logisch dat ze er verdriet van krijgt. Ook als zij het zelf zal uitmaken zal ze er heus net zo veel verdriet van hebben.
Dus als je het alleen daarom niet uitmaakt, dan vind ik dat echt vet slecht.
Trouwens, ik dacht dat van uitmaken geen sprake was, maar als jij zegt dat zij jou veel leuker vindt als jij haar, dan zou ik er toch eens goed over nadenken om het toch wel uit te maken.. Dan klinkt het net of het echt zo is dat ze gewoon een kind van je wil (om jullie dus te binden).

Eerst dacht ik dat die vader van jou ongelijk had in wat hij zei, maar als ik dit lees dan zou hij nog wel eens gelijk kunnen hebben ook!

Mijn mening: Toch maar "gewoon" uitmaken ookal is het nog zo triest voor haar...
  Vis een optie? maandag 4 juli 2005 @ 13:07:14 #153
70532 loveli
N
pi_28473184
Praten over de relatie bedoelde ik. Praten over anti-conceptie misschien kan ook geen kwaad, dan heb ik het dus over praten en niet je standpunt verdedigen.

Als 2 mensen seks hebben, kan de vrouw zwanger worden. Dat is iets waar iedereen die eraan begint rekening mee moet houden. Feit: als ze aan de pil is, kan ze ook zwanger worden. De kans is kleiner dan met condoom, maar zeker aanwezig. Dan zit je (zij) ook met een kind. Het afbreken van een zwangerschap op welke manier dan ook, is iets wat voor een vrouw heel erg ingrijpend is (kan zijn). Dat is haar beslissing en jij weet hoe zij erover denkt, dus er zijn 2 opties: het risico nemen of niet met elkaar naar bed.

Doe wat onderzoek naar anti-conceptie zonder hormonen. Periodieke onthouding in combinatie met condoomgebruik en het pesarium, om er maar eens een paar te noemen. Afzonderlijk hebben ze een betrouwbaarheid die lager ligt dan de pil, maar tegelijk toegepast zit je een stuk veiliger (veiliger dan de methodes per stuk). Nog een voordeel van het kennen van de cyclus is, dat je weet waar je mee bezig bent. Kun je meteen inspelen op bepaalde dingen in de cyclus (wanneer heeft ze zin in seks of wanneer heeft ze liever een voetmassage).
Of dat voor jou veilig genoeg is weet ik niet. Vraag maar aan de huisarts wat die erover denkt.

Weigert ze echt elke vorm van anti-conceptie of weigert ze de methoden die ingrijpend (kunnen) zijn voor haar lichaam? Nog even een extra opmerking: de MAP is geen anti-conceptie en moet ook niet als zodanig gebruikt worden.

Succes met de relatie...
crap in = crap out
pi_28474131
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef loveli het volgende:
Praten over de relatie bedoelde ik. Praten over anti-conceptie misschien kan ook geen kwaad, dan heb ik het dus over praten en niet je standpunt verdedigen.

Als 2 mensen seks hebben, kan de vrouw zwanger worden. Dat is iets waar iedereen die eraan begint rekening mee moet houden. Feit: als ze aan de pil is, kan ze ook zwanger worden. De kans is kleiner dan met condoom, maar zeker aanwezig. Dan zit je (zij) ook met een kind. Het afbreken van een zwangerschap op welke manier dan ook, is iets wat voor een vrouw heel erg ingrijpend is (kan zijn). Dat is haar beslissing en jij weet hoe zij erover denkt, dus er zijn 2 opties: het risico nemen of niet met elkaar naar bed.

Doe wat onderzoek naar anti-conceptie zonder hormonen. Periodieke onthouding in combinatie met condoomgebruik en het pesarium, om er maar eens een paar te noemen. Afzonderlijk hebben ze een betrouwbaarheid die lager ligt dan de pil, maar tegelijk toegepast zit je een stuk veiliger (veiliger dan de methodes per stuk). Nog een voordeel van het kennen van de cyclus is, dat je weet waar je mee bezig bent. Kun je meteen inspelen op bepaalde dingen in de cyclus (wanneer heeft ze zin in seks of wanneer heeft ze liever een voetmassage).
Of dat voor jou veilig genoeg is weet ik niet. Vraag maar aan de huisarts wat die erover denkt.

Weigert ze echt elke vorm van anti-conceptie of weigert ze de methoden die ingrijpend (kunnen) zijn voor haar lichaam? Nog even een extra opmerking: de MAP is geen anti-conceptie en moet ook niet als zodanig gebruikt worden.

Succes met de relatie...
Anders lees je het topic even.

Het gaat erom dat mocht het mis gaan TS met een baby opgescheept zit, iets waar TS niet op zit te wachten. Niet om het feit dat zij geen anti-conceptie wil gebruiken.
Power perceived is power achieved.
  Vis een optie? maandag 4 juli 2005 @ 13:50:40 #155
70532 loveli
N
pi_28474962
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef Modwire het volgende:

Anders lees je het topic even.
Lees zelf ook ff, te beginnen met de eerste post van TS.

Probleem 1: Hij wil z'n vriendin aan de pil. Zij wil niet aan de pil. Als zij aan de pil is, vindt hij 't risico wel aanvaardbaar.
Probleem 2: Als 't mis gaat wil hij actie, zij wil geen actie.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 04-07-2005 18:25:13 (spelfout...) ]
crap in = crap out
pi_28479152
quote:

[..]

lol, Praten? ... dat hebben we genoeg gedaan. Punt is het maakt haar geen kanarie uit of ze een kind krijgt of niet, Ik wil dat niet. Daar komt ze niet echt uit, daarbij weigert ze pertinent enige vorm van anticonceptie, niet dat dat erg is, ik wil best alleen condoom , en zij niks, maar stel dat het mis gaat, dan komt er dus een kind omdat zij het wil houden. Daar ben ik het weer niet mee eens.
Misschien heb je het ergens al gezegd maar wat zijn haar redenen om anticonceptie te weigeren? En waarom zou ze het kind houden als ze zwanger zou worden? Het enige wat in mij opkomt is om religieuze redenen.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_28480839
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Blessed het volgende:

[..]

Misschien heb je het ergens al gezegd maar wat zijn haar redenen om anticonceptie te weigeren? En waarom zou ze het kind houden als ze zwanger zou worden? Het enige wat in mij opkomt is om religieuze redenen.
anders lees je het topic ff door
pi_28482043
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

anders lees je het topic ff door
dat kost teveel tijd
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
pi_28482570
Reageer dan ook niet, het draagt namelijk erg weinig bij.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:14:34 #160
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28484106
Iets minder gezeik over lezen en iets meer ontopic posts graag.

Ook al is het teringirritant als iemand iets post zonder te lezen
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28484522
Vraag eens aan haar of ze dit de rest van haar leven wil volhouden?
Als je als vrouw zelf niet aan anticonceptie doet en je wil absoluut geen abortus, heb je op je 50e 10 of meer kinderen.
Volgens mij heeft ze geen idee hoe haar eigen lichaam werkt, wat haar famillie van de pil kan krijgen hoeft absoluut niet bij haar zo te zijn.
Er zijn verder nog zoveel manieren van anticonceptie, zoals de nuvaring en spiraaltjes, met en zonder hormonen.
Als ze alles afwijst lijkt het er idd op dat ze heel graag een kindje wil van je..
Pas op dus..
  maandag 4 juli 2005 @ 18:40:12 #162
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_28484852
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef innovative het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad vrouwen die er niet tegen kunnen. Dat weet je echter nooit van tevoren, en niet aan de pil beginnen omdat de vriendin van de buurvrouw van je tante er last van kreeg, is imho wel een héél slecht argument. Zeker gezien het feit dat er nog veel méér tevreden gebruiksters zijn, maar dáár hoor je mensen niet over. Het proberen en stoppen lijkt mij logischer.
[..]

Ho stop, dit klopt niet.

Volgens één van de site waar dergelijke cijfers op staan, betekenen die cijfers het volgende:
[..]

Dus gewoon wél 2 op de 100 bij een betrouwbaarheid van 98%.

Eerst inlezen, dan blaten jongen.
Net of deze vrouwen in praktijk geen MAP of abortus laten plegen. Wel condoom gebruiken, maar zodra het kind erzit niks doen, lekker hypocriet.

TS dit is een goede reden om het uit te maken, zoek maar een andere chick. Je vader heeft gelijk.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  maandag 4 juli 2005 @ 20:48:44 #163
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_28489388
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt, punt is, stel dat ik 30 was geweest, dan was de keus veel makkelijker geweest. Nu ben ik 21, en wil ik nog geen kids.En daarbij wil ik haar ook niet aan de kant zetten, en moet het maar op een vervelende manier zodat zij mij dumpt, anders komt ze nooit over me heen ben ik bang.
Maar er eerst vanuit gaan dat de dokter uitkomst bied.
Goed plan.
Enkel, mocht het allemaal niets uithalen, dan moet je het gewoon zelf uitmaken.
Ga geen 'slechte verhalen' over je persoontje faken om het haar makkelijker te maken de relatie te verbreken.
Ook al voelt het beter en zelfs eerlijker tegenover haar...

De hoeveelheid gelazer die het je uiteindelijk oplevert is het niet waard namelijk.

Jammergenoeg een beetje ervaring mee
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:18:51 #164
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_28499564
Wat is het nou?

Tijd geen sex gehad??
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_28500118
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef Modwire het volgende:

[..]

Echt een domme muts zonder verstand van zaken, om zo te reageren... bah
ach ik denk op een iets hoger niveau zeg maar
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28510117
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ach ik denk ..
pi_28510158
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:
Reageer dan ook niet, het draagt namelijk erg weinig bij.
Kan me niks schelen wat jij vindt, ik reageer toch.
Fotoboek
pi_28510738
Cut the bitching ladies!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28510766
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef rameijer het volgende:
Cut the bitching ladies!
ok.
Fotoboek
pi_28513006
Uit je laatste reactie lijkt het alsof zij zowieso niet zo'n bezwaar heeft tegen kinderen. Je geeft steeds aan dat ze met de dag leeft (en dus eigenlijk de gevolgen van een kind niet kan overzien).

Maar als ze dit alles zo stellig zegt, lijkt het wel alsof zij het wel ziet zitten om een kind te hebben. En ook nog eens dat ze 'altijd op zoek is naar een partner', dat klinkt toch wel heel erg huisje boompje beestje en daarin past een kind natuurlijk prima.

Kortom, ik denk dat ze deels wel gelijk heeft qua nadelen, maar ik denk dat vooral het feit dat jullie beide fundamenteel anders denken over het nu hebben van kinderen het probleem is.
Als jij dat risico absoluut niet wil lopen en zij wil absoluut niet meewerken aan de voorgestelde oplossingen (idd, pessarium + condoom oid), dan denk ik dat jullie niet zo goed bij elkaar passen qua verwachtingen.

Wat betreft het subtiel dumpen, dat vind ik vrij kinderachtig. Stel dat ze je nou het komende jaar nog niet zat wordt, ondanks dat je zo je best doet? En idd, uitmaken brengt ook verdriet met zich mee, het gaat niet alleen om het uitmaken, maar om het verlies van de relatie + bijbehorende verwachtingen. Dat is er ook als zij jou dumpt. Dus doe het dan liever netjes en maak het zelf uit.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_28513744
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Modwire het volgende:

[..]

Mijn fok wat plas je...
kijk uit je broekspijpen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28515807
er zijn genoeg alternatieven. om te beginnen:

• de nuva ring. geen pil, wel hormonen.

• persona, evt icm condooms (http://www.persona.nl/)
  •   dinsdag 5 juli 2005 @ 21:34:11 #173
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_28526828
    Nou, ik ga nu naar haar toe, en blijf slapen. Ik zie wel wat ik doe .. zijn vele opties ..

het wel doen
    praten
    uitmaken
    een tussenstop

etc, ik zie wel, ik hoop dat alles goed gaat. Iig bedankt voor het commentaar de hele tijd.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_28532893
    succes ermee...
    en denk eraan... je ouders hebben vaak een goede kijk op zoiets (ik spreek uit ervaring)...
      woensdag 6 juli 2005 @ 10:00:25 #175
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28540582
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
    Nou, ik ga nu naar haar toe, en blijf slapen. Ik zie wel wat ik doe .. zijn vele opties ..

het wel doen
    praten
    uitmaken
    een tussenstop

etc, ik zie wel, ik hoop dat alles goed gaat. Iig bedankt voor het commentaar de hele tijd.
    gaat er eens goed voor zitten.... al uitgeslapen
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_28564914
    En, heb je d'r al geloosd?
    pi_28565221
    ja, ik ben ook benieuwd wat eruit gekomen is..
      donderdag 7 juli 2005 @ 07:40:49 #178
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28578184
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 10:00 schreef avotar het volgende:

[..]

gaat er eens goed voor zitten.... al uitgeslapen
    pi_28582264
    We hebben afgesproken een paar dagen voor ons zelf te nemen, even rustig aan doen, maar niet samen!, kijken waar de gevoelens stranden. Mocht dat over paar dagen niet op elkaar afgestemd zijn, dan is het over tussen ons.
    Btw, die avond hebben we eigenlijk alles wel gedaan .. behalve 'het'
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_28613876
    Sorry hoor, maar wat is dat voor egocentrische houding van je vriendin. Als jullie geen kinderen willen moeten ze gewoon aan de pil o.i.d. en anders neuk je gewoon niet. Ik ben zelf een vrouw, en mijn vriend zou dat ook niet pikken.

En gelijk heeft ie.
    i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
      vrijdag 8 juli 2005 @ 17:35:15 #181
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_28630149
    hmm zit er nu zelf toch wel erg over te denken om de knoop door te hakken. Maar ik weet nog niet zo goed wat dit teweeg zal brengen. Sinds het nog maar begin vakantie is.. ik moet nog paar keer werken en we zouden mssn nog op vakantie.
    pi_28630307
    Nou.. dan gaat die vakantie dus niet meer door.. dat zal het teweeg brengen..
    Maarem, als er zoveel twijfels zijn heh.. maak het dan uit.
    Zo is het alleen maar zielig voor je vriendin. Volgens mij hou je haar gewoon aan het lijntje!
      vrijdag 8 juli 2005 @ 19:55:46 #183
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_28634350
    Iemand dwingen is natuurlijk nooit goed.
    En een condoom is best veilig, ook al voel je een stuk minder.
    Dat is iets waar je het mee moet doen als je echt van haar houdt.
    Pijpen en anale sex kan weer skin 2 skin en geen rubbertje ertussen.
    Het enige wat mij meteen een afkeer geeft aan dit verhaal is dat, stel: jij zou zelf wat uitzoeken en zelf initiatief nemen om zwangerschap te voorkomen zodat zij niet de pil hoeft te slikken, dat zij alsnog geen morning-afterpil zal slikken mocht het mis gaan.

Doe het lekker met condoom, en maak je niet druk.
    Of probeer een van de andere topics die hier door het hele topic zijn geplaatst.
    Maar maak dan tenminste de afspraak dat als het dan fout gaat, jij je best hebt gedaan, en dat ze lekker mag wegwezen met het kindje erbij als ze geen morningafterpil wil slikken.
    Wat een onzin zeg.
    Heel dubbel ergens dit.
    pi_28646354
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef Darkwolf het volgende:
    Iemand dwingen is natuurlijk nooit goed.
    En een condoom is best veilig, ook al voel je een stuk minder.
    Dat is iets waar je het mee moet doen als je echt van haar houdt.
    Pijpen en anale sex kan weer skin 2 skin en geen rubbertje ertussen.
    Het enige wat mij meteen een afkeer geeft aan dit verhaal is dat, stel: jij zou zelf wat uitzoeken en zelf initiatief nemen om zwangerschap te voorkomen zodat zij niet de pil hoeft te slikken, dat zij alsnog geen morning-afterpil zal slikken mocht het mis gaan.

Doe het lekker met condoom, en maak je niet druk.
    Of probeer een van de andere topics die hier door het hele topic zijn geplaatst.
    Maar maak dan tenminste de afspraak dat als het dan fout gaat, jij je best hebt gedaan, en dat ze lekker mag wegwezen met het kindje erbij als ze geen morningafterpil wil slikken.
    Wat een onzin zeg.
    Heel dubbel ergens dit.
    Dat wegwezen met kind klinkt alsof het dan voorbij is.
    In werkelijkheid mag de vader dan tot het 21e levensjaar van het kind vrolijk betalen.
    Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 07:23:53 #185
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_28646360
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
    hmm zit er nu zelf toch wel erg over te denken om de knoop door te hakken. Maar ik weet nog niet zo goed wat dit teweeg zal brengen. Sinds het nog maar begin vakantie is.. ik moet nog paar keer werken en we zouden mssn nog op vakantie.
    Is er ooit een goed moment dan? Nu vakantie, straks kerst en dan weer bijna nieuwjaar enzo.
    Welkom bij de V&D der webfora.
    pi_28657834
    Ik zou er nu een punt achter zetten. Goede momenten zijn er nooit.
    En hoe langer je het uitstelt, hoe erger het wordt.
    pi_28688219
    Uitmaken lijkt me het slimste. Als jullie het niet met elkaar eens zijn, dan moet je dat niet blijven ontkennen o.i.d., gewoon uitmaken, ook al is het nog zo moeilijk.
    Kusje.
    pi_28703261
    Uitmaken. Ik heb het hele topic doorgelezen, en het gevoel dat bij mij steeds sterker werd is dat je vriendin slecht tegen het verbreken van relaties kan en dus het liefst 'voorgoed' bij jou wil blijven. Een kind zou zeker helpen hierbij (waarom vrouwen nog steeds denken dat een kind een man aan je kan binden is me een raadsel maargoed)

Het lijkt erop dat ze min of meer hoopt zwanger te worden zodat jij bij haar blijft. Je geeft aan dat ze van dag tot dag leeft, bedoel je hier ook mee dat ze geen studie heeft / geen carriëre?
    Ze komt namelijk nogal over als "huisje, boompje, beestje, kindje, volvo stationwagen".

Maar als zij alleen iets heeft tegen het slikken van hormonen dan is het spiraaltje zeker een goede optie, waarom wil ze dat dan ook niet; wil ze er niet verantwoordelijk voor zijn of wil ze haar kansen om zwanger te worden niet verkleinen vraag ik me af...
    A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
    -
    Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
    -
      maandag 11 juli 2005 @ 12:28:26 #189
    46911 Mjam
    Zweven is leven
    pi_28703546
    Miischien heeft ze wel groot gelijk: Depressief door de pil? Ik kan zelf ook niet tegen de pil, word er knetterdepressief van, er komt bij mij geen hormoon meer in. Daar moet een partner het toch echt mee doen, ik ben na zeker 15 jaar sex met condooms nooit ongewenst zwanger geraakt in ieder geval.
    pi_28716917
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 12:17 schreef SadKingBilly het volgende:
    Uitmaken. Ik heb het hele topic doorgelezen, en het gevoel dat bij mij steeds sterker werd is dat je vriendin slecht tegen het verbreken van relaties kan en dus het liefst 'voorgoed' bij jou wil blijven. Een kind zou zeker helpen hierbij (waarom vrouwen nog steeds denken dat een kind een man aan je kan binden is me een raadsel maargoed)

Het lijkt erop dat ze min of meer hoopt zwanger te worden zodat jij bij haar blijft. Je geeft aan dat ze van dag tot dag leeft, bedoel je hier ook mee dat ze geen studie heeft / geen carriëre?
    Ze komt namelijk nogal over als "huisje, boompje, beestje, kindje, volvo stationwagen".

Maar als zij alleen iets heeft tegen het slikken van hormonen dan is het spiraaltje zeker een goede optie, waarom wil ze dat dan ook niet; wil ze er niet verantwoordelijk voor zijn of wil ze haar kansen om zwanger te worden niet verkleinen vraag ik me af...
    Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden. Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam. En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijk
    pi_28722316
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden.
    Met andere woorden, zwanger worden zou haar wel goed uitkomen, dan kan ze lekker huisvrouwtje gaan spelen? Beetje moederen (alsof een zwangerschap je lijf niet boordevol hormonen en andere rotzooi pompt) en de veilige zekerheid dat jij bij haar blijft..
    quote:
    Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam.
    Heeft ze daar ook een reden voor gegeven? Want wat is er nu troep aan 15 cm gewikkeld koper, ingebracht door een arts? Je vermeldt constant dat ze vanalles niet wil maar ik heb nergens een uitleg daarvoor gelezen. Lijkt me niet dat ze gewoon zegt "ik wil dat niet, dáárom. Punt" Toch?! Dus als je wat meer van haar motivatie om hier tegen te zijn kunt vermelden zou dat misschien flink bijdragen aan de oplossing hiervan?
    quote:
    En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijk
    Dat kan ik me voorstellen. Gelukkig maar, een relatie zou tenslotte ook méér moeten inhouden dan sex (tjee, en dat uit mijn mond! )
    Maar wat is op dit het beste voor jou vraag ik me dan af. Je bent nu een paar dagen uit elkaar voor wat rust, denk er eens goed over na wat je nu wil en of zij dan aan jouw verwachtingen kan voldoen; klinkt lullig maar als jij boordevol ambitie zit, intelligent bent en veel plannen hebt.. en je zit straks opgescheept met een duffe en niet bijster intelligente huisvrouw gaat je relatie alsnog naar de knoppen..

Ondervraag haar eens over hoe belangrijk zij het vindt dat jij bij haar blijft zou ik zeggen. Wil ze dat, dan zal ze toch in overweging moeten nemen om óók een deel van de verantwoordelijkheid te dragen voor de anticonceptie, al is het maar door een pessarium of een spiraaltje. Geef daarbij aan dat je absoluut geen kinderen wil op dit moment en dat je het condoom alleen niet ziet zitten, dat zij daar dus ook een bijdrage aan zal moeten leveren. Is haar dat teveel moeite of wil ze je dáár al niet in tegemoetkomen kun je rustig je conclusies trekken..

Hou ons op de hoogte in ieder geval
    A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
    -
    Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
    -
    pi_28905813
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef SadKingBilly het volgende:

Hou ons op de hoogte in ieder geval
    Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?
    the shore
    pi_28905961
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 12:00 schreef rameijer het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?
    Een kind
    pi_28917626
    Het is nog steeds aan, ik durf het niet echt uit te maken. Toen ik er over begon, begon ze helemaal raar te doen, maag omgekeerd kotsneigingen huilen enzo.. toen ben ik maar weer over gestopt..
    pi_28918919
    Ben je wel gelukkig?
    Dit kan toch niet... je vriendin aan het lijntje houden omdat jij het niet durft uit te maken?!
    Watje.
      maandag 18 juli 2005 @ 19:46:10 #196
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_28919242
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef sitting_elfling het volgende:
    Het is nog steeds aan, ik durf het niet echt uit te maken. Toen ik er over begon, begon ze helemaal raar te doen, maag omgekeerd kotsneigingen huilen enzo.. toen ben ik maar weer over gestopt..
    ze kan toneelspelen!

dude, maak het uit voor je de komende 21 jaar aan 'r vast zit.
    [b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
    Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
    pi_28920435
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
    Ben je wel gelukkig?
    Dit kan toch niet... je vriendin aan het lijntje houden omdat jij het niet durft uit te maken?!
    Watje.
    Niet echt gelukkig, redelijk .. kan beter iig. Maar heb gewoon het gevoel dat als ik het uitmaak zij helemaal fucked up gaat doen en das ook niet helemaal de bedoeling. Groot deel van haar vriendengroep is ook mijn vriendenkring..
    Maja, aan het lijntje houden is onzin, zij weet dondersgoed dat ik richt op het uitmaken van de relatie. Ik heb het er immers vaak over. Alleen gaat zij er dan weer zo ... tegen in
    En ja, watje, opzich heb je wel gelijk, menig 1 had direct na de 1e keer gehoord te hebben dat ze niet aan de pil wil EN! geen [babyverwijderende] methodes wil doen nadat het mssn fout zou zijn gegaan. De vriendin in kwestie direct gedumped, voor mij is dat alleen niet zo makkelijk.
    Kweet ook niet wat de beste manier is om eindelijk eens door te drammen...
    pi_28921219
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

ze kan toneelspelen!

dude, maak het uit voor je de komende 21 jaar aan 'r vast zit.
    Dat groene harige ding heeft gelijk!
    underground forever baby
    pi_28926119
    idd, maak het uit... hoe bot het ook klinkt of moeilijk het ook is.
    je doet je alleen je eigen ermee pijn
    pi_28926211
    Owja, en als je het nu uitmaakt, is het beter dan als je dat later doet.
    Als je het later doet zal ze nog woedender worden over het feit dat jij haar zo lang aan het lijntje hebt gehouden.
    Je zegt wel dat ze dat wel snapt dat jij dat doet, maar daar geloof ik niks van. Anders had ze jou wel gedumpt en niet zo achterlijk gedaan.

Naja, suc6 ermee.. doe het nou maar gewoon, zo is het ook niet goed!
      maandag 18 juli 2005 @ 22:56:28 #201
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_28926502
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
    geen pil, geen seks. Dan maar op de botte manier.

Gewoon zeggen dat jij het risico te groot vindt om het alleen met een condoom te doen.
    Precies. En zo niet, dan zoek je maar een leuk meisje van deze tijd.
    Overwhelmed as one would be, placed in my position
    Such a heavy burden now to be the one
    Born to bear and read to all
    The details of our ending
    pi_28927761
    Jong, je slaapt veel fijner als het eenmaal uit is. Misschien 1 avondje niet maar daarna slaap je als nooit te voren. Kortom: uitmaken dan maar even gevoel op NUL en blik op oneindig!

Meisjes gaan vaak huilen dan, en je mag best mee huilen maar blijf bij je standpunt. Even MAN zijn dan!
    Danmark: more usefull every day!
      dinsdag 19 juli 2005 @ 08:10:00 #203
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_28934905
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat groene harige ding heeft gelijk!
      dinsdag 19 juli 2005 @ 09:19:25 #204
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28935562
    Weet je.. ergens heb ik respect voor je. Je hebt principes.. heel goed.. maar nu moet je ook doorzetten TS...

Tuurljik gaat ze janken en alles... maar praat maar met haar.

Dit gaat heel vreemd klinken, maar jij hebt een hele goeie reden om haar aan de kant te zetten. Jullie principes botsen tegen elkaar. Zeg het maar tegen haar.. en als ze haar principes opgeeft om bij jou te blijven.... tja.. vul de rest zelf maar in..
    pi_28937218
    idd,
    toen mijn ex het uit probeerde te maken ben ik ook gaan huilen, en dan durven ze het ineens niet meer. dat is een goede truck...
    bel haar anders op, klinkt misschien lullig, maar dan weet je zeker dat je op kunt hangen als je er genoeg van hebt. spreek dan misschien af op een later tijdstip, zodat de "eerste klap" al voorbij is...

(is misschien lullig, maar volgens mij gaat het anders ook nooit lukken)

teminste, als je het zelf ook uit wil maken...
    pi_28947288
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 10:58 schreef ankepanke het volgende:
    idd,
    toen mijn ex het uit probeerde te maken ben ik ook gaan huilen, en dan durven ze het ineens niet meer. dat is een goede truck...
    Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes he

Je vriendin wil je niet kwijt, maar ze moet inzien dat ze gewoon niets te willen heeft. En een relatie op basis van medelijden werkt natuurlijk niet.. Jullie moeten er allebei even doorheen. Succes!
      dinsdag 19 juli 2005 @ 20:33:42 #207
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_28954971
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes he

Je vriendin wil je niet kwijt, maar ze moet inzien dat ze gewoon niets te willen heeft. En een relatie op basis van medelijden werkt natuurlijk niet.. Jullie moeten er allebei even doorheen. Succes!
    eindelijk, ik heb jaren gewacht op de vrouw die dat toegaf. mijn dank is groot.
    pi_28961600
    Mja, ik heb de knoop nu voormezelf wel helemaal doorgehakt. Ik ga het uitmaken de 1e keer dat ik d'r zie..moet gewoon.
      woensdag 20 juli 2005 @ 07:32:38 #209
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_28966311
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
    Mja, ik heb de knoop nu voormezelf wel helemaal doorgehakt. Ik ga het uitmaken de 1e keer dat ik d'r zie..moet gewoon.

wellicht schopje -> R&P?
    pi_28969859
    quote:
    Op woensdag 20 juli 2005 07:32 schreef avotar het volgende:

[..]

wellicht schopje -> R&P?
    Ja, veel sex zit er voorlopig waarschijnlijk niet in voor TS en z'n vriendin...
    the shore
    pi_28977327
    of ex...
    pi_29007027
    Het is uit tussen ons.. Net een poos gesproken, kvoelde de laatste 2 weken zoveel spanning over mn hele lichaam, kreeg nauwelijks een boterham naar binnen. En heb ook veel last van mn nek, doet veel pijn. Weet niet precies wat het is.
    Maar hey, het is .. ja. Voorbij.. ik zat toen de zomervakantie begonnen was al in zon gat.. maar, nu veel vrienden van haar .. heb ik dankzij haar ontmoet. En ik hoop toch nog een beetje dat mn zoiezo al kleine sociale kring, niet weg wordt gevaagd.
    pi_29007031
    dubbel op
    pi_29009831
    Cliche: Het is beter zo.

Goedzo dat je de stap gemaakt hebt TS

Vrienden hoeven je toch niet perse te laten vallen als jij het hebt uitgemaakt met je vriendin? Ookal heb je ze leren kennen omdat het al haar vrienden waren.
    Sommigen doen dat wel, maar dat zijn ook geen echte vrienden..
    Zo ken ik nl. wel een voorbeeld:

Een goede vriendin van mij had een vriend, ruim 2 jaar lang. Via haar heb ik hem leren kennen, dus dat is nu ook een vriend van mij. Alleen nu is hij met een ander vreemdgegaan en is het dus uit en nu wil zij niet dat ik nog met hem omga. Maar wat is dat nou?! Ik heb toch geen problemen met hem. Dus ik ga gewoon nog met beiden om (alleen weet zij dat niet ). Als zij daar achter komt denk ik dat ze boos wordt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')