quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:00 schreef avotar het volgende:
[..]
gaat er eens goed voor zitten.... al uitgeslapen![]()
![]()
Dat wegwezen met kind klinkt alsof het dan voorbij is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef Darkwolf het volgende:
Iemand dwingen is natuurlijk nooit goed.
En een condoom is best veilig, ook al voel je een stuk minder.
Dat is iets waar je het mee moet doen als je echt van haar houdt.
Pijpen en anale sex kan weer skin 2 skin en geen rubbertje ertussen.
Het enige wat mij meteen een afkeer geeft aan dit verhaal is dat, stel: jij zou zelf wat uitzoeken en zelf initiatief nemen om zwangerschap te voorkomen zodat zij niet de pil hoeft te slikken, dat zij alsnog geen morning-afterpil zal slikken mocht het mis gaan.
Doe het lekker met condoom, en maak je niet druk.
Of probeer een van de andere topics die hier door het hele topic zijn geplaatst.
Maar maak dan tenminste de afspraak dat als het dan fout gaat, jij je best hebt gedaan, en dat ze lekker mag wegwezen met het kindje erbij als ze geen morningafterpil wil slikken.
Wat een onzin zeg.
Heel dubbel ergens dit.![]()
Is er ooit een goed moment dan? Nu vakantie, straks kerst en dan weer bijna nieuwjaar enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
hmm zit er nu zelf toch wel erg over te denken om de knoop door te hakken. Maar ik weet nog niet zo goed wat dit teweeg zal brengen. Sinds het nog maar begin vakantie is.. ik moet nog paar keer werken en we zouden mssn nog op vakantie.![]()
Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden. Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam. En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 12:17 schreef SadKingBilly het volgende:
Uitmaken. Ik heb het hele topic doorgelezen, en het gevoel dat bij mij steeds sterker werd is dat je vriendin slecht tegen het verbreken van relaties kan en dus het liefst 'voorgoed' bij jou wil blijven. Een kind zou zeker helpen hierbij (waarom vrouwen nog steeds denken dat een kind een man aan je kan binden is me een raadsel maargoed)
Het lijkt erop dat ze min of meer hoopt zwanger te worden zodat jij bij haar blijft. Je geeft aan dat ze van dag tot dag leeft, bedoel je hier ook mee dat ze geen studie heeft / geen carriëre?
Ze komt namelijk nogal over als "huisje, boompje, beestje, kindje, volvo stationwagen".
Maar als zij alleen iets heeft tegen het slikken van hormonen dan is het spiraaltje zeker een goede optie, waarom wil ze dat dan ook niet; wil ze er niet verantwoordelijk voor zijn of wil ze haar kansen om zwanger te worden niet verkleinen vraag ik me af...
Met andere woorden, zwanger worden zou haar wel goed uitkomen, dan kan ze lekker huisvrouwtje gaan spelen? Beetje moederen (alsof een zwangerschap je lijf niet boordevol hormonen en andere rotzooi pompt) en de veilige zekerheid dat jij bij haar blijft..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden.
Heeft ze daar ook een reden voor gegeven? Want wat is er nu troep aan 15 cm gewikkeld koper, ingebracht door een arts? Je vermeldt constant dat ze vanalles niet wil maar ik heb nergens een uitleg daarvoor gelezen. Lijkt me niet dat ze gewoon zegt "ik wil dat niet, dáárom. Punt" Toch?! Dus als je wat meer van haar motivatie om hier tegen te zijn kunt vermelden zou dat misschien flink bijdragen aan de oplossing hiervan?quote:Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam.
Dat kan ik me voorstellen. Gelukkig maar, een relatie zou tenslotte ook méér moeten inhouden dan sex (tjee, en dat uit mijn mond!quote:En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijk![]()
Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?quote:
Een kindquote:Op maandag 18 juli 2005 12:00 schreef rameijer het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?
ze kan toneelspelen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is nog steeds aan, ik durf het niet echt uit te maken. Toen ik er over begon, begon ze helemaal raar te doen, maag omgekeerd kotsneigingen huilen enzo.. toen ben ik maar weer over gestopt..
Niet echt gelukkig, redelijk .. kan beter iig. Maar heb gewoon het gevoel dat als ik het uitmaak zij helemaal fucked up gaat doen en das ook niet helemaal de bedoeling. Groot deel van haar vriendengroep is ook mijn vriendenkring..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben je wel gelukkig?
Dit kan toch niet... je vriendin aan het lijntje houden omdat jij het niet durft uit te maken?!
Watje.
Dat groene harige ding heeft gelijk!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ze kan toneelspelen!![]()
dude, maak het uit voor je de komende 21 jaar aan 'r vast zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |