abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28564914
En, heb je d'r al geloosd?
pi_28565221
ja, ik ben ook benieuwd wat eruit gekomen is..
  donderdag 7 juli 2005 @ 07:40:49 #178
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28578184
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:00 schreef avotar het volgende:

[..]

gaat er eens goed voor zitten.... al uitgeslapen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28582264
We hebben afgesproken een paar dagen voor ons zelf te nemen, even rustig aan doen, maar niet samen!, kijken waar de gevoelens stranden. Mocht dat over paar dagen niet op elkaar afgestemd zijn, dan is het over tussen ons.
Btw, die avond hebben we eigenlijk alles wel gedaan .. behalve 'het'
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_28613876
Sorry hoor, maar wat is dat voor egocentrische houding van je vriendin. Als jullie geen kinderen willen moeten ze gewoon aan de pil o.i.d. en anders neuk je gewoon niet. Ik ben zelf een vrouw, en mijn vriend zou dat ook niet pikken.

En gelijk heeft ie.
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:35:15 #181
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_28630149
hmm zit er nu zelf toch wel erg over te denken om de knoop door te hakken. Maar ik weet nog niet zo goed wat dit teweeg zal brengen. Sinds het nog maar begin vakantie is.. ik moet nog paar keer werken en we zouden mssn nog op vakantie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_28630307
Nou.. dan gaat die vakantie dus niet meer door.. dat zal het teweeg brengen..
Maarem, als er zoveel twijfels zijn heh.. maak het dan uit.
Zo is het alleen maar zielig voor je vriendin. Volgens mij hou je haar gewoon aan het lijntje!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:55:46 #183
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_28634350
Iemand dwingen is natuurlijk nooit goed.
En een condoom is best veilig, ook al voel je een stuk minder.
Dat is iets waar je het mee moet doen als je echt van haar houdt.
Pijpen en anale sex kan weer skin 2 skin en geen rubbertje ertussen.
Het enige wat mij meteen een afkeer geeft aan dit verhaal is dat, stel: jij zou zelf wat uitzoeken en zelf initiatief nemen om zwangerschap te voorkomen zodat zij niet de pil hoeft te slikken, dat zij alsnog geen morning-afterpil zal slikken mocht het mis gaan.

Doe het lekker met condoom, en maak je niet druk.
Of probeer een van de andere topics die hier door het hele topic zijn geplaatst.
Maar maak dan tenminste de afspraak dat als het dan fout gaat, jij je best hebt gedaan, en dat ze lekker mag wegwezen met het kindje erbij als ze geen morningafterpil wil slikken.
Wat een onzin zeg.
Heel dubbel ergens dit.
pi_28646354
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef Darkwolf het volgende:
Iemand dwingen is natuurlijk nooit goed.
En een condoom is best veilig, ook al voel je een stuk minder.
Dat is iets waar je het mee moet doen als je echt van haar houdt.
Pijpen en anale sex kan weer skin 2 skin en geen rubbertje ertussen.
Het enige wat mij meteen een afkeer geeft aan dit verhaal is dat, stel: jij zou zelf wat uitzoeken en zelf initiatief nemen om zwangerschap te voorkomen zodat zij niet de pil hoeft te slikken, dat zij alsnog geen morning-afterpil zal slikken mocht het mis gaan.

Doe het lekker met condoom, en maak je niet druk.
Of probeer een van de andere topics die hier door het hele topic zijn geplaatst.
Maar maak dan tenminste de afspraak dat als het dan fout gaat, jij je best hebt gedaan, en dat ze lekker mag wegwezen met het kindje erbij als ze geen morningafterpil wil slikken.
Wat een onzin zeg.
Heel dubbel ergens dit.
Dat wegwezen met kind klinkt alsof het dan voorbij is.
In werkelijkheid mag de vader dan tot het 21e levensjaar van het kind vrolijk betalen.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 07:23:53 #185
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28646360
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
hmm zit er nu zelf toch wel erg over te denken om de knoop door te hakken. Maar ik weet nog niet zo goed wat dit teweeg zal brengen. Sinds het nog maar begin vakantie is.. ik moet nog paar keer werken en we zouden mssn nog op vakantie.
Is er ooit een goed moment dan? Nu vakantie, straks kerst en dan weer bijna nieuwjaar enzo.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_28657834
Ik zou er nu een punt achter zetten. Goede momenten zijn er nooit.
En hoe langer je het uitstelt, hoe erger het wordt.
pi_28688219
Uitmaken lijkt me het slimste. Als jullie het niet met elkaar eens zijn, dan moet je dat niet blijven ontkennen o.i.d., gewoon uitmaken, ook al is het nog zo moeilijk.
Kusje.
pi_28703261
Uitmaken. Ik heb het hele topic doorgelezen, en het gevoel dat bij mij steeds sterker werd is dat je vriendin slecht tegen het verbreken van relaties kan en dus het liefst 'voorgoed' bij jou wil blijven. Een kind zou zeker helpen hierbij (waarom vrouwen nog steeds denken dat een kind een man aan je kan binden is me een raadsel maargoed)

Het lijkt erop dat ze min of meer hoopt zwanger te worden zodat jij bij haar blijft. Je geeft aan dat ze van dag tot dag leeft, bedoel je hier ook mee dat ze geen studie heeft / geen carriëre?
Ze komt namelijk nogal over als "huisje, boompje, beestje, kindje, volvo stationwagen".

Maar als zij alleen iets heeft tegen het slikken van hormonen dan is het spiraaltje zeker een goede optie, waarom wil ze dat dan ook niet; wil ze er niet verantwoordelijk voor zijn of wil ze haar kansen om zwanger te worden niet verkleinen vraag ik me af...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 11 juli 2005 @ 12:28:26 #189
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_28703546
Miischien heeft ze wel groot gelijk: Depressief door de pil? Ik kan zelf ook niet tegen de pil, word er knetterdepressief van, er komt bij mij geen hormoon meer in. Daar moet een partner het toch echt mee doen, ik ben na zeker 15 jaar sex met condooms nooit ongewenst zwanger geraakt in ieder geval.
pi_28716917
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:17 schreef SadKingBilly het volgende:
Uitmaken. Ik heb het hele topic doorgelezen, en het gevoel dat bij mij steeds sterker werd is dat je vriendin slecht tegen het verbreken van relaties kan en dus het liefst 'voorgoed' bij jou wil blijven. Een kind zou zeker helpen hierbij (waarom vrouwen nog steeds denken dat een kind een man aan je kan binden is me een raadsel maargoed)

Het lijkt erop dat ze min of meer hoopt zwanger te worden zodat jij bij haar blijft. Je geeft aan dat ze van dag tot dag leeft, bedoel je hier ook mee dat ze geen studie heeft / geen carriëre?
Ze komt namelijk nogal over als "huisje, boompje, beestje, kindje, volvo stationwagen".

Maar als zij alleen iets heeft tegen het slikken van hormonen dan is het spiraaltje zeker een goede optie, waarom wil ze dat dan ook niet; wil ze er niet verantwoordelijk voor zijn of wil ze haar kansen om zwanger te worden niet verkleinen vraag ik me af...
Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden. Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam. En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijk
pi_28722316
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet echt een studie atm, en al helemaal niet met de carriere bezig houden.
Met andere woorden, zwanger worden zou haar wel goed uitkomen, dan kan ze lekker huisvrouwtje gaan spelen? Beetje moederen (alsof een zwangerschap je lijf niet boordevol hormonen en andere rotzooi pompt) en de veilige zekerheid dat jij bij haar blijft..
quote:
Ander troep( volgens haar dan ) wil ze niet in d'r lichaam.
Heeft ze daar ook een reden voor gegeven? Want wat is er nu troep aan 15 cm gewikkeld koper, ingebracht door een arts? Je vermeldt constant dat ze vanalles niet wil maar ik heb nergens een uitleg daarvoor gelezen. Lijkt me niet dat ze gewoon zegt "ik wil dat niet, dáárom. Punt" Toch?! Dus als je wat meer van haar motivatie om hier tegen te zijn kunt vermelden zou dat misschien flink bijdragen aan de oplossing hiervan?
quote:
En ik heb het nog niet uitgemaakt... s'niet makkelijk
Dat kan ik me voorstellen. Gelukkig maar, een relatie zou tenslotte ook méér moeten inhouden dan sex (tjee, en dat uit mijn mond! )
Maar wat is op dit het beste voor jou vraag ik me dan af. Je bent nu een paar dagen uit elkaar voor wat rust, denk er eens goed over na wat je nu wil en of zij dan aan jouw verwachtingen kan voldoen; klinkt lullig maar als jij boordevol ambitie zit, intelligent bent en veel plannen hebt.. en je zit straks opgescheept met een duffe en niet bijster intelligente huisvrouw gaat je relatie alsnog naar de knoppen..

Ondervraag haar eens over hoe belangrijk zij het vindt dat jij bij haar blijft zou ik zeggen. Wil ze dat, dan zal ze toch in overweging moeten nemen om óók een deel van de verantwoordelijkheid te dragen voor de anticonceptie, al is het maar door een pessarium of een spiraaltje. Geef daarbij aan dat je absoluut geen kinderen wil op dit moment en dat je het condoom alleen niet ziet zitten, dat zij daar dus ook een bijdrage aan zal moeten leveren. Is haar dat teveel moeite of wil ze je dáár al niet in tegemoetkomen kun je rustig je conclusies trekken..

Hou ons op de hoogte in ieder geval
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_28905813
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef SadKingBilly het volgende:

Hou ons op de hoogte in ieder geval
Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28905961
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:00 schreef rameijer het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe is het nu verder gegaan?
Een kind
pi_28917626
Het is nog steeds aan, ik durf het niet echt uit te maken. Toen ik er over begon, begon ze helemaal raar te doen, maag omgekeerd kotsneigingen huilen enzo.. toen ben ik maar weer over gestopt..
pi_28918919
Ben je wel gelukkig?
Dit kan toch niet... je vriendin aan het lijntje houden omdat jij het niet durft uit te maken?!
Watje.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:46:10 #196
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_28919242
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is nog steeds aan, ik durf het niet echt uit te maken. Toen ik er over begon, begon ze helemaal raar te doen, maag omgekeerd kotsneigingen huilen enzo.. toen ben ik maar weer over gestopt..
ze kan toneelspelen!

dude, maak het uit voor je de komende 21 jaar aan 'r vast zit.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_28920435
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben je wel gelukkig?
Dit kan toch niet... je vriendin aan het lijntje houden omdat jij het niet durft uit te maken?!
Watje.
Niet echt gelukkig, redelijk .. kan beter iig. Maar heb gewoon het gevoel dat als ik het uitmaak zij helemaal fucked up gaat doen en das ook niet helemaal de bedoeling. Groot deel van haar vriendengroep is ook mijn vriendenkring..
Maja, aan het lijntje houden is onzin, zij weet dondersgoed dat ik richt op het uitmaken van de relatie. Ik heb het er immers vaak over. Alleen gaat zij er dan weer zo ... tegen in
En ja, watje, opzich heb je wel gelijk, menig 1 had direct na de 1e keer gehoord te hebben dat ze niet aan de pil wil EN! geen [babyverwijderende] methodes wil doen nadat het mssn fout zou zijn gegaan. De vriendin in kwestie direct gedumped, voor mij is dat alleen niet zo makkelijk.
Kweet ook niet wat de beste manier is om eindelijk eens door te drammen...
pi_28921219
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

ze kan toneelspelen!

dude, maak het uit voor je de komende 21 jaar aan 'r vast zit.
Dat groene harige ding heeft gelijk!
underground forever baby
pi_28926119
idd, maak het uit... hoe bot het ook klinkt of moeilijk het ook is.
je doet je alleen je eigen ermee pijn
pi_28926211
Owja, en als je het nu uitmaakt, is het beter dan als je dat later doet.
Als je het later doet zal ze nog woedender worden over het feit dat jij haar zo lang aan het lijntje hebt gehouden.
Je zegt wel dat ze dat wel snapt dat jij dat doet, maar daar geloof ik niks van. Anders had ze jou wel gedumpt en niet zo achterlijk gedaan.

Naja, suc6 ermee.. doe het nou maar gewoon, zo is het ook niet goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')