Precies. En zo niet, dan zoek je maar een leuk meisje van deze tijd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
geen pil, geen seks. Dan maar op de botte manier.
Gewoon zeggen dat jij het risico te groot vindt om het alleen met een condoom te doen.
quote:
Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:58 schreef ankepanke het volgende:
idd,
toen mijn ex het uit probeerde te maken ben ik ook gaan huilen, en dan durven ze het ineens niet meer. dat is een goede truck...
eindelijk, ik heb jaren gewacht op de vrouw die dat toegaf. mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes he
Je vriendin wil je niet kwijt, maar ze moet inzien dat ze gewoon niets te willen heeft. En een relatie op basis van medelijden werkt natuurlijk niet.. Jullie moeten er allebei even doorheen. Succes!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ik heb de knoop nu voormezelf wel helemaal doorgehakt. Ik ga het uitmaken de 1e keer dat ik d'r zie..moet gewoon.
Ja, veel sex zit er voorlopig waarschijnlijk niet in voor TS en z'n vriendin...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |