abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 22:56:28 #201
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28926502
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
geen pil, geen seks. Dan maar op de botte manier.

Gewoon zeggen dat jij het risico te groot vindt om het alleen met een condoom te doen.
Precies. En zo niet, dan zoek je maar een leuk meisje van deze tijd.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28927761
Jong, je slaapt veel fijner als het eenmaal uit is. Misschien 1 avondje niet maar daarna slaap je als nooit te voren. Kortom: uitmaken dan maar even gevoel op NUL en blik op oneindig!

Meisjes gaan vaak huilen dan, en je mag best mee huilen maar blijf bij je standpunt. Even MAN zijn dan!
Danmark: more usefull every day!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:10:00 #203
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_28934905
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat groene harige ding heeft gelijk!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 19 juli 2005 @ 09:19:25 #204
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28935562
Weet je.. ergens heb ik respect voor je. Je hebt principes.. heel goed.. maar nu moet je ook doorzetten TS...

Tuurljik gaat ze janken en alles... maar praat maar met haar.

Dit gaat heel vreemd klinken, maar jij hebt een hele goeie reden om haar aan de kant te zetten. Jullie principes botsen tegen elkaar. Zeg het maar tegen haar.. en als ze haar principes opgeeft om bij jou te blijven.... tja.. vul de rest zelf maar in..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28937218
idd,
toen mijn ex het uit probeerde te maken ben ik ook gaan huilen, en dan durven ze het ineens niet meer. dat is een goede truck...
bel haar anders op, klinkt misschien lullig, maar dan weet je zeker dat je op kunt hangen als je er genoeg van hebt. spreek dan misschien af op een later tijdstip, zodat de "eerste klap" al voorbij is...

(is misschien lullig, maar volgens mij gaat het anders ook nooit lukken)

teminste, als je het zelf ook uit wil maken...
pi_28947288
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 10:58 schreef ankepanke het volgende:
idd,
toen mijn ex het uit probeerde te maken ben ik ook gaan huilen, en dan durven ze het ineens niet meer. dat is een goede truck...
Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes he

Je vriendin wil je niet kwijt, maar ze moet inzien dat ze gewoon niets te willen heeft. En een relatie op basis van medelijden werkt natuurlijk niet.. Jullie moeten er allebei even doorheen. Succes!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:33:42 #207
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_28954971
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Wat zijn wij vrouwen soms toch manipulatieve krengetjes he

Je vriendin wil je niet kwijt, maar ze moet inzien dat ze gewoon niets te willen heeft. En een relatie op basis van medelijden werkt natuurlijk niet.. Jullie moeten er allebei even doorheen. Succes!
eindelijk, ik heb jaren gewacht op de vrouw die dat toegaf. mijn dank is groot.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_28961600
Mja, ik heb de knoop nu voormezelf wel helemaal doorgehakt. Ik ga het uitmaken de 1e keer dat ik d'r zie..moet gewoon.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:32:38 #209
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28966311
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ik heb de knoop nu voormezelf wel helemaal doorgehakt. Ik ga het uitmaken de 1e keer dat ik d'r zie..moet gewoon.

wellicht schopje -> R&P?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28969859
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 07:32 schreef avotar het volgende:

[..]

wellicht schopje -> R&P?
Ja, veel sex zit er voorlopig waarschijnlijk niet in voor TS en z'n vriendin...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28977327
of ex...
pi_29007027
Het is uit tussen ons.. Net een poos gesproken, kvoelde de laatste 2 weken zoveel spanning over mn hele lichaam, kreeg nauwelijks een boterham naar binnen. En heb ook veel last van mn nek, doet veel pijn. Weet niet precies wat het is.
Maar hey, het is .. ja. Voorbij.. ik zat toen de zomervakantie begonnen was al in zon gat.. maar, nu veel vrienden van haar .. heb ik dankzij haar ontmoet. En ik hoop toch nog een beetje dat mn zoiezo al kleine sociale kring, niet weg wordt gevaagd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_29007031
dubbel op
pi_29009831
Cliche: Het is beter zo.

Goedzo dat je de stap gemaakt hebt TS

Vrienden hoeven je toch niet perse te laten vallen als jij het hebt uitgemaakt met je vriendin? Ookal heb je ze leren kennen omdat het al haar vrienden waren.
Sommigen doen dat wel, maar dat zijn ook geen echte vrienden..
Zo ken ik nl. wel een voorbeeld:

Een goede vriendin van mij had een vriend, ruim 2 jaar lang. Via haar heb ik hem leren kennen, dus dat is nu ook een vriend van mij. Alleen nu is hij met een ander vreemdgegaan en is het dus uit en nu wil zij niet dat ik nog met hem omga. Maar wat is dat nou?! Ik heb toch geen problemen met hem. Dus ik ga gewoon nog met beiden om (alleen weet zij dat niet ). Als zij daar achter komt denk ik dat ze boos wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')