Duurt maximaal 3 a 4 dagen. En dan gebruikt ze haar mond wel(als ze zin heeft) of ik mijn handquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:08 schreef Henkmanz het volgende:.
'Tijd' geen sex gehad, 3 dagen. Is ze nog nooit ongesteld geweest ofzo?
It's called celibacy my man. Probeer het 's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Duurt maximaal 3 a 4 dagen. En dan gebruikt ze haar mond wel(als ze zin heeft) of ik mijn hand![]()
mja dat heb ik nou ook ;xquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:18 schreef s0d het volgende:
ik heb juist dat ik 5 liter meer spuit, en dan ook nog eens zo hard als een sneltrein als ik het lang niet meer gedaan heb![]()
tof is dat!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
Hullo,
er mág ontopic gereageerd worden.
Jij lijkt op Jeroen Latijnhouwersquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
tof is dat!
Ik spuit als een spuitgast, kan nog net niet bij de brandweer . Spuit jij weleens?
slet!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Talietje het volgende:
nou nou wat lang zeg...
ik zit goftedomme soms 2 weken droog
en als ik dan kom, kom ik als een gekvaak achterelkaar
Dat telt niet..vrouwen komen nu eenmaal makkelijker vaker achter elkaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Talietje het volgende:
nou nou wat lang zeg...
ik zit goftedomme soms 2 weken droog
en als ik dan kom, kom ik als een gekvaak achterelkaar
truequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat telt niet..vrouwen komen nu eenmaal makkelijker vaker achter elkaar...![]()
Het is mij afgelopen weekend overkomen....1 van de zeldzame keren dat een orgasme door blijft gaan en ik dus meteen nog een keer kom... erg heftig...quote:
wowquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het is mij afgelopen weekend overkomen....1 van de zeldzame keren dat een orgasme door blijft gaan en ik dus meteen nog een keer kom... erg heftig...
Als het sex spel lekker lang duurt, en goed wordt opgebouwd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
wowwist niet dat mannen dat ook konden
![]()
of uberhaupt niet in hun mond willen hebben...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef Electrified het volgende:
Als je een tijdje niet gespoten hebt lijkt het wat dikker te zijn. Bij regelmatige sex blijft het iets dunner waardoor het harder spuit.
Meteen een goeie reden om vaker sex te hebben, volgens mij zijn er weinig vrouwen die dik zaad in hun mond willen hebben
Ondertussen trek je je vast niet kapot hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
3 dagen! doe f*cking normaal.
Ik sta al twee weken droog! dat is pas een tijd geen sex gehad hebben.!
Maandag is mijn liefje dr gelukkig weer!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
zucht jaquote:
hehehe... can't have em allquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee ik loop, tegenstrijdig genoeg, op kleine voet. Maat 37-38
Mij wel hoor.quote:
hahahaha stfu zielepoot. Ik al bijna 3 jaar niet meer... 2 weken stelt geen fuck voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
3 dagen! doe f*cking normaal.
Maandag is mijn liefje dr gelukkig weer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |