ach tis jammer maarja we kijken wel verder, wij hebben tenminste de garantie dat we een 11tal hebben wa voor de titel gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Afgelopen seizoen deden ze het (helaas) ook prima zonder Salomon "ik wil een Nederlander zijn" Kalou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Kijk, dát zijn de dealsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens een belgische site zou PSV 3,5 miljoen voor Simons hebben betaald
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datIn een grafstemming zou ik pas zijn als mijn club in 30 jaar maar 3 keer kampioen wist te worden.
KK (zoals jullie altijd zo mooi zeggen) en nou opgeflikkert naar dat teringtopic van jequote:
Zou geen slecht idee zijn tenzij ie anders gaat posten hierquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
KK (zoals jullie altijd zo mooi zeggen) en nou opgeflikkert naar dat teringtopic van je
Oh, jij vind Kalou eigen opleiding?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum (psv.netwerk.to)
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Hahaha KUT Lampies![]()
![]()
Leid gewoon zelf eens een keer spelers op ipv ze weg proberen te kopen bij Ajax of Feyenoord![]()
DG voor modquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou geen slecht idee zijn tenzij ie anders gaat posten hier
Konéquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
DG voor mod....
o wacht... dat is die al
Maar goed... we gaan weer verder... wie moet PSV dan nog meer halen?? ipv Kalou ?
k blijf t niet herhalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
DG voor mod....
o wacht... dat is die al
Maar goed... we gaan weer verder... wie moet PSV dan nog meer halen?? ipv Kalou ?
Best lullig ja, dat Timmy Simons niet naar ons komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:
Lullig he jongens, blij gemaakt worden met een dode mus
Maar goed, wij weten hoe het voelt
nee waaromquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
We hébben een topspits: Type Koller.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee waaromIk heb het ook niet van de daken geschreeuwd, zou een leuke speler zijn geweest voor PSV daar niet van. Maargoed met een topspits alleen bereik je ook niks
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hébben een topspits: Type Koller.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef s0d het volgende:
[..]
keek je zo ook naar Feyenoord afgelopen seizoen ?
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies isquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu lacht Feyenoord nog
Maar Kalou zal toch vertrekken.
Is het niet nu dan maar over een jaar.
Geld=geldquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies is![]()
Overigens denk ik dat Kalou maar beter kan vertrekken als zijn eigen supporters dit gaan roepen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
Wij hoeven niet te shoppen bij de concurrentiequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies is![]()
Lindenberg, Van Geel en Vlaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te shoppen bij de concurrentie![]()
Zegt de naam "van Geel" je iets?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te shoppen bij de concurrentie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |