Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
joh echt? k poste t alleen maar even om jouw mening en t verband met de Visser als argument wat te versterken
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
ESPN zendt Spaans en Zuid-Amerikaans voetbal uit. Ze selecteren altijd wedstrijden en zenden die dan volledig uit. Te bekijken via streams, alleen moet je wel goed zoeken, want de meeste streams zijn bagger.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.
Ik kijk het zelf via een programma op de pc, maar ik heb ook een portal-site en daar staat ie wellicht ook tussenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
Ik geloof 3 á 4 miljoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou hij eigenlijk moeten kosten?
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef Moreno het volgende:
Na het afketsen van de transfer van Kalou, gaan jullie dan weer opzoek naar zo'n leuke koreaan?![]()
Ja, ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum (psv.netwerk.to)
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Hahaha KUT Lampies![]()
![]()
Leid gewoon zelf eens een keer spelers op ipv ze weg proberen te kopen bij Ajax of Feyenoord![]()
Moet jij nodig zeggen stomme lampquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?
Coolstreaming.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welk proggie dan, Cultheld?
Is je CAPS LOCK bui afgelopen Moreno?quote:
Alvast veel kijkplezier gewenstquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx.
En bedankt ook voor die link. Ziet er leuk uit..
ach tis jammer maarja we kijken wel verder, wij hebben tenminste de garantie dat we een 11tal hebben wa voor de titel gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Afgelopen seizoen deden ze het (helaas) ook prima zonder Salomon "ik wil een Nederlander zijn" Kalou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Kijk, dát zijn de dealsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens een belgische site zou PSV 3,5 miljoen voor Simons hebben betaald
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datIn een grafstemming zou ik pas zijn als mijn club in 30 jaar maar 3 keer kampioen wist te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |