Ik ben in ieder geval blij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Beetje blij met Simons, wiens komst naar de achtergrond is gedrukt door de zaak Kalou?
Ik ben er wel blij mee, wat ik over de verhalen van hem lees, leuk stuk in de VI.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Beetje blij met Simons, wiens komst naar de achtergrond is gedrukt door de zaak Kalou?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:59 schreef RijstNatie het volgende:
Grote kans dat PSV dit jaar weer kampioen wordt
Een Ivoriaan zou alles compenserenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Te weinig Zuid-Amerikanen, dat wel. Alleen Ferreyra is niet genoeg.
Waar kennen jullie Ferreyra van? Ja, hij zat bij CSK Moskou op de bank. Maar heeft hij ergens goede dingen laten zien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ferreyra geef ik wel een kansje.
Maar ik zie hem niet meteen aan het begin van het seizoen in de basis.
Dat hoop je,tis Feyenoord....quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:06 schreef fransie102 het volgende:
Lucius blijft dus bij jullie.
PSV zal dus het volle pond moeten betalen, en dat is in Kalou's geval 12 miljoen.
Dat is waarquote:
Ik denk dat de supporters beter de pijlen kunnen richten op het bestuur ipv de speler.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
12 miljoenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:06 schreef fransie102 het volgende:
Lucius blijft dus bij jullie.
PSV zal dus het volle pond moeten betalen, en dat is in Kalou's geval 12 miljoen.
Mee eens, maar toch kan het bestuur alles maken. Het Legioen mokt af en toe alleen maar, maar verder kunnen ze doen wat ze willenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters beter de pijlen kunnen richten op het bestuur ipv de speler.
De speler gaat voor positieverbetering en het bestuur laat dat min of meer toe zonder problemen.
Van Parsie wilde hetzelfde maar die wordt oko nog steeds gewaardeerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
Ferreyra was ooit een topper in wording. Is er bij CSKA nooit echt uit gekomen. Áls Hiddink de oude Ferreyra weet te hervinden, dan huurt PSV een topper. In Argentinië was hij erg goed namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ferreyra geef ik wel een kansje.
Maar ik zie hem niet meteen aan het begin van het seizoen in de basis.
PSV wint de dubbel weer en gaat minstens de 2e ronde van de CL halen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt weer kampioen en haalt de 2e ronde van de CL
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt weer kampioen en haalt de 2e ronde van de CL
Barrerto!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:51 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat er nog wel een Zuid-Amerikaan aan komt.Gago is onhaalbaar, maar Zabaleta zou het zeker kunnen worden.
Te duur.quote:
onzinquote:
Niet waar. Want die externe financiers kunnen niks met een paar extra spelers. Barreto is puur gehaald in de hoop dat Paraguay het WK haalt en Barreto daar opvalt, zodat hij voor een leuk bedrag kan worden door verkocht. Zabaleta is bijvoorbeeld goedkoper dan Barreto.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onzin
met een paar spelers erbij zal het transferbedrag een stuk zakken
Meneer Boekhoorn hooft hoogstens zn geld terug op NEC hoeft hij geen winst te maken. Als NEC er kwalitatieve goede spelers voor dat niveau bij krijgt is dat vanzelf weer een inverstering in het team.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet waar. Want die externe financiers kunnen niks met een paar extra spelers. Barreto is puur gehaald in de hoop dat Paraguay het WK haalt en Barreto daar opvalt, zodat hij voor een leuk bedrag kan worden door verkocht. Zabaleta is bijvoorbeeld goedkoper dan Barreto.
Ik heb andere verhalen gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Meneer Boekhoorn hooft hoogstens zn geld terug op NEC hoeft hij geen winst te maken. Als NEC er kwalitatieve goede spelers voor dat niveau bij krijgt is dat vanzelf weer een inverstering in het team.
daar hopen ze op ja, maar als we hem ooit willen halen kan t nu, na t WK zal hij niet meer voor PSV kiezen denk k.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gelezenBarreto is puur voor de doorverkoop gehaald na het WK in Duitsland
.
Alleen is Zabaleta goedkoper, beter en multifunctioneel. Ik denk dat als hij toch niet haalbaar blijkt te zijn (het gaat tussen PSV en Espanyol) dat PSV wellicht naar Barreto gaat vissen, maar zo ver is het nog lang niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hopen ze op ja, maar als we hem ooit willen halen kan t nu, na t WK zal hij niet meer voor PSV kiezen denk k.
Zabaleta is toch meer een rechtsback?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen is Zabaleta goedkoper, beter en multifunctioneel. Ik denk dat als hij toch niet haalbaar blijkt te zijn (het gaat tussen PSV en Espanyol) dat PSV wellicht naar Barreto gaat vissen, maar zo ver is het nog lang niet.
Nee, meer een soort Theo: Geschikt voor de hele rechterflank en hij kan ook centraal op het middenveld spelen als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zabaleta is toch meer een rechtsback?
okequote:Op donderdag 30 juni 2005 02:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Theo: Geschikt voor de hele rechterflank en hij kan ook centraal op het middenveld spelen als ik me niet vergis.
Zabaleta is een rechtshalf. Nuttige speler maar niet goed genoeg voor PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Theo: Geschikt voor de hele rechterflank en hij kan ook centraal op het middenveld spelen als ik me niet vergis.
Zou psv bereid zijn dat te betalen voor Kalou?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
12 miljoenk denk dat het uitindelijk tussen de 8 en 10 miljoen zal komen te liggen
quote:Eerste training Feyenoord zonder Kalou?
Door Paul van den Bosch
De Feyenoord-selectie traint overmorgen weer voor het eerst. De vraag is of Salomon Kalou dan op het bijveld van de Kuip staat. PSV begeert hem.
Salomon Kalou
Zaakwaarnemer Jan de Visser: ,,Het is het beste als het vóór de eerste training geregeld is.''
Als hij de technisch directeur van Feyenoord, Mark Wotte,de afgelopen weken hoorde zeggen dat Salomon Kalou onder géén beding aan PSV zou worden verkocht, glimlachte voorzitter Rob Westerhof minzaam. ,,Geld is geld'', zei de PSV-voorman steeds. ,,Het gaat om het bod.''
Inmiddels meldde de Eindhovense club zich via een tussenpersoon voor de 19-jarige spits uit Ivoorkust. Feyenoord heeft zijn aanvankelijke ‘neen' afgezwakt.
Maar de Rotterdamse clubleiding doet er nog steeds alles aan zijn steraanvaller te behouden, ondanks de toenemende druk die men in de Kuip zegt te voelen van PSV en Kalou's begeleiders. Maar als de Eindhovense club de hoofdprijs wil betalen voor de helft van het productieve duo Kuyt & Kalou, sluit Feyenoord een transfer van de Afrikaan niet langer uit.
De zaakwaarnemer van Kalou, oud-Feyenoorder Jan de Visser, hoopt dat er voor de eerste training van overmorgen al duidelijkheid is. ,,Het lijkt me weinig logisch dat Salomon op de training bij Feyenoord verschijnt, als hij op het punt zou staan verkocht te worden. Iedereen is gebaat bij een snel ja of nee. Ik weet niet hoe ver Feyenoord en PSV al zijn achter de schermen, maar PSV snapt heel goed dat het niet met een belachelijk bod moet komen. In Eindhoven zeggen ze al een tijdje dat ze in Salomon zijn geïnteresseerd. PSV komt echt wel met een serieus bod.''
Volgens een bron in PSV-kringen zijn Chelsea en diens miljardair/eigenaar Roman Abramovich niet betrokken bij de verwikkelingen rond Kalou. De Londense club is financieel eigenaar van de Braziliaanse verdediger Alex.
Het contract van Kalou bij Feyenoord loopt in 2007 af. Kalou zinspeelt zelf al een tijdje op een snel vertrek uit Rotterdam. Bij Feyenoord weet iedereen dat de Afrikaan liever vandaag dan morgen weggaat. PSV vindt hij een interessante optie. Bij die club kan hij strijden in de Champions League, waarvoor Feyenoord zich al drie jaar niet meer kwalificeerde.
In Rotterdam is bovendien nauwelijks geld om de selectie te versterken, waardoor op voorhand het gat met de traditionele concurrenten PSV en Ajax niet kleiner is geworden. De Visser: ,,Salomon heeft aangegeven dat een vertrek naar PSV bespreekbaar is, Feyenoord is daarvan op de hoogte.''
Als Kalou in Nederland blijft, houdt hij kans op de Nederlandse nationaliteit. Met hulp van Feyenoord zijn de aanvaller en zaakwaarnemer De Visser in beroep gegaan tegen de beslissing van minister Verdonk om hem niet versneld een Nederlands paspoort te geven. Als Kalou, nu twee jaar officieel in ons land, naar een buitenlandse club vertrekt, zijn de kansen op naturalisatie verkeken. De Visser: ,,Dan vallen die twee jaren weg.''
Als Kalou in navolging van bijvoorbeeld Ruud Gullit (1985) naar PSV vertrekt, zou dat een nieuwe klap zijn voor Feyenoord, dat ook al naast Timmy Simons greep. De vraag is verder hoe de andere topschutter van Feyenoord, Dirk Kuyt, zal reageren op een afscheid van Kalou. De Katwijker heeft er steeds op aangedrongen dat zijn club zich moet versterken. Ook de nieuwe trainer Erwin Koeman wil dat steunpilaren als Kuyt en Kalou blijven.
PSV's trainer-directeur Guus Hiddink heeft zijn zinnen echter gezet op een creatieve aanvaller, als alternatief voor de minder beweeglijke Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon en ‘koppensneller' Robert. Hiddink schuwt het benaderen van belangrijke spelers van de Nederlandse concurrenten niet. Vorig seizoen was PSV dicht bij de komst van (toen nog) Feyenoorder Robin van Persie. De trainer dagdroomde er deze lente niet eens heimelijk van de carrière van Ajacied Rafael van der Vaart in positieve zin te beïnvloeden.
Ik denk zelf zo tussen de 8 en 10 miljoen Euro + een percentage voor feyenoord bij doorverkoop van Kalou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
Nogmaals van mij mag hij wel komen... lijkt me een erg goede spits voor PSV
Ben alleen benieuwd wat PSV er voor moet betalen... want dat zou ook niet echt weinig zijn denk ik.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk zelf zo tussen de 8 en 10 miljoen Euro + een percentage voor feyenoord bij doorverkoop van Kalou. Sibon
Zou mooi zijn maar denk dat feyenoord wel een 15-20% bij doorverkoop zal bedingenquote:
Die Sibon mag je houden, dan heb ik nog liever Lazovic...quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar denk dat feyenoord wel een 15-20% bij doorverkoop zal bedingen
7 + Sibon + 20% bij doorverkoop lijkt me een goeie deal
Oke dat is duidelijk... die komt dus niet...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:12 schreef JeroenV het volgende:
KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.
öÆr is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen? aldus technisch directeur Mark Wotte. öØat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.?/span>
http://www.feyenoord.nl
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat is duidelijk... die komt dus niet...
aha er gaan dus nog wel Zuid Amerikanen komen, Cultheld zal licht één avn die namen goed hebbenquote:29/6/2005 - PSV koos huur Ferreyra boven koop
(Gepost door RvN)
In de papieren uitgave van Voetbal International liet PSV voorzitter Westerhof weten dat Osmar Ferreyra voor PSV niet te duur was om te kopen. Plotseling liet CSKA echter weten dat hij ook te huur was. Volgens Westerhof was dat een meevaller omdat de club al bezig was met Simons en ook nog een spits wil halen.
PSV Netwerk
Westerhof is net als Hiddink duidelijk gecharmeerd van Zuid-Amerikanen wiens combinatie van atletisch vermogen, kracht en talent succesvol blijkt in het hedendaagse voetbal. Hij gaf aan dat PSV geen Zuid-Amerikanen kan blijven aantrekken omdat de basis Nederlands moet blijven, maar de Argentijn hoeft niet de laatste Zuid-Amerikaan te zijn voor deze selectie, zo liet hij in VI optekenen.
We zullen zien, in diverse betrouwbare media wordt gemeld dat PSV en feyenoord in onderhandeling zijn dus het zou ook goed een bericht kunnen zijn om het legioen rustig te houden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat is duidelijk... die komt dus niet...
Whaha, die komt echt wel hoor. Die Wotte met z'n grote bek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:12 schreef JeroenV het volgende:
KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.
öÆr is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen? aldus technisch directeur Mark Wotte. öØat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.?/span>
http://www.feyenoord.nl
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens boven je eigen post
[..]
Dat vraag ik me dus ook af... ik denk dat het middenveld nu wel zo goed als rond is..quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat ie voor die prijs de clubs voor het uitzoeken heeft....
En wat moeten jullie in godsnaam met NOG een middenvelder...
Nee die knakker is volgens mij nog ouder dan Simons. En ik verwacht dat hij eerder voor een buitenlands avontuur zal gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we ook weer eens aan landzaat denken, de prijs van AZ is al gezakt naar 5 a 6 miljoen.
vooralsnog biedt alleen Fiorentina en die zitten veel lager, bovendien zou dit een buitenkansje zijn, zo'n speler is altijd een versterking Simons en Ferreyra kunnen ook nog in de verdediging uit de voeten. Het zou ons meer breedte en mogelijkheden gevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat ie voor die prijs de clubs voor het uitzoeken heeft....
En wat moeten jullie in godsnaam met NOG een middenvelder...
Als PSV nog een middenvelder koopt is het gewoon kapitaal vernietiging.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog biedt alleen Fiorentina en die zitten veel lager, bovendien zou dit een buitenkansje zijn, zo'n speler is altijd een versterking Simons en Ferreyra kunnen ook nog in de verdediging uit de voeten. Het zou ons meer breedte en mogelijkheden gevenen mischien wil AZ er ook wel een paar spelers bij.
Beetje mosterd na de maaltijd. Met Simons, Vayrynen, Feyrrera, Cocu, De Jong, Afellay, Feher, Van der Schaaf en eventueel Lucius en Ooijer zijn de posities voor het middenveld al driedubbel bezet. Neemt niet weg dat Landzaat een van de beste, zo niet de beste middenvelder in de HCE is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we ook weer eens aan landzaat denken, de prijs van AZ is al gezakt naar 5 a 6 miljoen.
schaaf en Feher moeten/mogenw eg die hoef je dus niet mee te tellen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd. Met Simons, Vayrynen, Feyrrera, Cocu, De Jong, Afellay, Feher, Van der Schaaf en eventueel Lucius en Ooijer zijn de posities voor het middenveld al driedubbel bezet. Neemt niet weg dat Landzaat een van de beste, zo niet de beste middenvelder in de HCE is.
bovendien zei Feyenoord ook heel stoer dat Gullit nog een jaar zou blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Whaha, die komt echt wel hoor. Die Wotte met z'n grote bek.
Of tenminste het is niet zo zeker dat ie NIET komt, anders gaat ie 2 jaar op de bank zitten en loopt ie dan voor niks weg...
En trouwens wat denkt Wotte wel, Feyenoord een concurrent van PSV noemen
Ja, en bij Feyenoord wordt toch alles buiten Wotte om geregeld....alleen weet Wotte dat nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zei Feyenoord ook heel stoer dat Gullit nog een jaar zou blijven
Feyrreraquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up van Lee?
Hiddink heeft een speler uit de eigen jeugd bij de selectie gehaald als stand in en Ferreyra kan daar ook spelen dus we zitten weer ruim genoeg in de opties aangezien Cocu en Bouma er desnoods ook kunnen spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up van Lee?
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zabaleta is een rechtshalf. Nuttige speler maar niet goed genoeg voor PSV.
quote:Zal zeker morgen of zaterdagochtend rondkomen, deze transfer valt niet meer tegen te houden. Dat pikken de feyenoord fans niet. Die zullen hem uitkotsen HAHAHAHA
WELKOM KALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja... WELKOM SIMONS :-) !!!!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jippie ajeeeee
quote:dat wordt dit jaar 2 shirts kopen een van kalou en een van simons![]()
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord sitequote:Hahaha lekker voor ze, wij hebben onze topspits !!! Hahahha
quote:En daar eindigt de soap
quote:En ik dacht echt dat we er dichtbij waren...![]()
Zelfs een betrouwbare bron als VI ging er in mee!
quote:wat een trieste beleid heeft feyenoord zeg, haha, echt walgelijk
quote:Dat wordt dan gewoon een arbitragezaak.
quote:Laten we eerlijk zijn, het begint nu wel echt een beetje genant te worden dat kokketeren met de sterspelers van de concurrent. Het gaat nu al twee seizoenen zo dat alles wat bij Ajax en Feyenoord met een beetje talent rondloopt, in verband gebracht wordt met PSV. En er is er nog geen een transfer van doorgegaan!
En ondertussen blijft men in Eindhoven heilig geloven dat de spreekwoordelijke gemoedelijkheid van Herdgang en de welhaast goddelijke kwaliteiten van heilige Guus voor elke speler voldoende zijn om naar PSV te komen.
Maar goed, misschien dan toch Pienaar?
de Visser ahd hem ook in het elftal van het toernooi gezet..... als rechtsbackquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?Gelukkig is Piet de Visser de scout van PSV, want hij vindt hem wel geweldig, wat logisch is aangezien hij wel naar de Argentijnse competitie kijkt.
Hoe zit dat met dat ESPN dan, zenden die hele wedstrijden uit?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?Gelukkig is Piet de Visser de scout van PSV, want hij vindt hem wel geweldig, wat logisch is aangezien hij wel naar de Argentijnse competitie kijkt.
ESPN zendt Spaans en Zuid-Amerikaans voetbal uit. Ze selecteren altijd wedstrijden en zenden die dan volledig uit. Te bekijken via streams, alleen moet je wel goed zoeken, want de meeste streams zijn bagger.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat ESPN dan, zenden die hele wedstrijden uit?
En ja, ik denk dat ik een speler na 5 hele wedstrijden (dus geen crappy samenvattingen) aardig kan beoordelen. Het is zeker geen slechte speler, maar ik heb niet gezien dat de absolute klasse er vanaf droop en dat is toch wel een vereiste als je een speler van zover weg haalt.
Klopt, maar hij kan op de hele rechtervleugel spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Visser ahd hem ook in het elftal van het toernooi gezet..... als rechtsback
joh echt? k poste t alleen maar even om jouw mening en t verband met de Visser als argument wat te versterkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan op de hele rechtervleugel spelen.
Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
joh echt? k poste t alleen maar even om jouw mening en t verband met de Visser als argument wat te versterken
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
ESPN zendt Spaans en Zuid-Amerikaans voetbal uit. Ze selecteren altijd wedstrijden en zenden die dan volledig uit. Te bekijken via streams, alleen moet je wel goed zoeken, want de meeste streams zijn bagger.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.
Ik kijk het zelf via een programma op de pc, maar ik heb ook een portal-site en daar staat ie wellicht ook tussenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
Ik geloof 3 á 4 miljoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou hij eigenlijk moeten kosten?
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef Moreno het volgende:
Na het afketsen van de transfer van Kalou, gaan jullie dan weer opzoek naar zo'n leuke koreaan?![]()
Ja, ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum (psv.netwerk.to)
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Hahaha KUT Lampies![]()
![]()
Leid gewoon zelf eens een keer spelers op ipv ze weg proberen te kopen bij Ajax of Feyenoord![]()
Moet jij nodig zeggen stomme lampquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?
Coolstreaming.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welk proggie dan, Cultheld?
Is je CAPS LOCK bui afgelopen Moreno?quote:
Alvast veel kijkplezier gewenstquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx.
En bedankt ook voor die link. Ziet er leuk uit..
ach tis jammer maarja we kijken wel verder, wij hebben tenminste de garantie dat we een 11tal hebben wa voor de titel gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Afgelopen seizoen deden ze het (helaas) ook prima zonder Salomon "ik wil een Nederlander zijn" Kalou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Kijk, dát zijn de dealsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens een belgische site zou PSV 3,5 miljoen voor Simons hebben betaald
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datIn een grafstemming zou ik pas zijn als mijn club in 30 jaar maar 3 keer kampioen wist te worden.
KK (zoals jullie altijd zo mooi zeggen) en nou opgeflikkert naar dat teringtopic van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |