Ik ben in ieder geval blij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Beetje blij met Simons, wiens komst naar de achtergrond is gedrukt door de zaak Kalou?
Ik ben er wel blij mee, wat ik over de verhalen van hem lees, leuk stuk in de VI.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Beetje blij met Simons, wiens komst naar de achtergrond is gedrukt door de zaak Kalou?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:59 schreef RijstNatie het volgende:
Grote kans dat PSV dit jaar weer kampioen wordt
Een Ivoriaan zou alles compenserenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Te weinig Zuid-Amerikanen, dat wel. Alleen Ferreyra is niet genoeg.
Waar kennen jullie Ferreyra van? Ja, hij zat bij CSK Moskou op de bank. Maar heeft hij ergens goede dingen laten zien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ferreyra geef ik wel een kansje.
Maar ik zie hem niet meteen aan het begin van het seizoen in de basis.
Dat hoop je,tis Feyenoord....quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:06 schreef fransie102 het volgende:
Lucius blijft dus bij jullie.
PSV zal dus het volle pond moeten betalen, en dat is in Kalou's geval 12 miljoen.
Dat is waarquote:
Ik denk dat de supporters beter de pijlen kunnen richten op het bestuur ipv de speler.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
12 miljoenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:06 schreef fransie102 het volgende:
Lucius blijft dus bij jullie.
PSV zal dus het volle pond moeten betalen, en dat is in Kalou's geval 12 miljoen.
Mee eens, maar toch kan het bestuur alles maken. Het Legioen mokt af en toe alleen maar, maar verder kunnen ze doen wat ze willenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters beter de pijlen kunnen richten op het bestuur ipv de speler.
De speler gaat voor positieverbetering en het bestuur laat dat min of meer toe zonder problemen.
Van Parsie wilde hetzelfde maar die wordt oko nog steeds gewaardeerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
Ferreyra was ooit een topper in wording. Is er bij CSKA nooit echt uit gekomen. Áls Hiddink de oude Ferreyra weet te hervinden, dan huurt PSV een topper. In Argentinië was hij erg goed namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ferreyra geef ik wel een kansje.
Maar ik zie hem niet meteen aan het begin van het seizoen in de basis.
PSV wint de dubbel weer en gaat minstens de 2e ronde van de CL halen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt weer kampioen en haalt de 2e ronde van de CL
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt weer kampioen en haalt de 2e ronde van de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |