We zullen zien, in diverse betrouwbare media wordt gemeld dat PSV en feyenoord in onderhandeling zijn dus het zou ook goed een bericht kunnen zijn om het legioen rustig te houden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat is duidelijk... die komt dus niet...
Whaha, die komt echt wel hoor. Die Wotte met z'n grote bek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:12 schreef JeroenV het volgende:
KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.
öÆr is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen? aldus technisch directeur Mark Wotte. öØat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.?/span>
http://www.feyenoord.nl
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk eens boven je eigen post
[..]
Dat vraag ik me dus ook af... ik denk dat het middenveld nu wel zo goed als rond is..quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat ie voor die prijs de clubs voor het uitzoeken heeft....
En wat moeten jullie in godsnaam met NOG een middenvelder...
Nee die knakker is volgens mij nog ouder dan Simons. En ik verwacht dat hij eerder voor een buitenlands avontuur zal gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we ook weer eens aan landzaat denken, de prijs van AZ is al gezakt naar 5 a 6 miljoen.
vooralsnog biedt alleen Fiorentina en die zitten veel lager, bovendien zou dit een buitenkansje zijn, zo'n speler is altijd een versterking Simons en Ferreyra kunnen ook nog in de verdediging uit de voeten. Het zou ons meer breedte en mogelijkheden gevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat ie voor die prijs de clubs voor het uitzoeken heeft....
En wat moeten jullie in godsnaam met NOG een middenvelder...
Als PSV nog een middenvelder koopt is het gewoon kapitaal vernietiging.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog biedt alleen Fiorentina en die zitten veel lager, bovendien zou dit een buitenkansje zijn, zo'n speler is altijd een versterking Simons en Ferreyra kunnen ook nog in de verdediging uit de voeten. Het zou ons meer breedte en mogelijkheden gevenen mischien wil AZ er ook wel een paar spelers bij.
Beetje mosterd na de maaltijd. Met Simons, Vayrynen, Feyrrera, Cocu, De Jong, Afellay, Feher, Van der Schaaf en eventueel Lucius en Ooijer zijn de posities voor het middenveld al driedubbel bezet. Neemt niet weg dat Landzaat een van de beste, zo niet de beste middenvelder in de HCE is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we ook weer eens aan landzaat denken, de prijs van AZ is al gezakt naar 5 a 6 miljoen.
schaaf en Feher moeten/mogenw eg die hoef je dus niet mee te tellen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd. Met Simons, Vayrynen, Feyrrera, Cocu, De Jong, Afellay, Feher, Van der Schaaf en eventueel Lucius en Ooijer zijn de posities voor het middenveld al driedubbel bezet. Neemt niet weg dat Landzaat een van de beste, zo niet de beste middenvelder in de HCE is.
bovendien zei Feyenoord ook heel stoer dat Gullit nog een jaar zou blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Whaha, die komt echt wel hoor. Die Wotte met z'n grote bek.
Of tenminste het is niet zo zeker dat ie NIET komt, anders gaat ie 2 jaar op de bank zitten en loopt ie dan voor niks weg...
En trouwens wat denkt Wotte wel, Feyenoord een concurrent van PSV noemen
Ja, en bij Feyenoord wordt toch alles buiten Wotte om geregeld....alleen weet Wotte dat nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zei Feyenoord ook heel stoer dat Gullit nog een jaar zou blijven
Feyrreraquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up van Lee?
Hiddink heeft een speler uit de eigen jeugd bij de selectie gehaald als stand in en Ferreyra kan daar ook spelen dus we zitten weer ruim genoeg in de opties aangezien Cocu en Bouma er desnoods ook kunnen spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up van Lee?
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zabaleta is een rechtshalf. Nuttige speler maar niet goed genoeg voor PSV.
quote:Zal zeker morgen of zaterdagochtend rondkomen, deze transfer valt niet meer tegen te houden. Dat pikken de feyenoord fans niet. Die zullen hem uitkotsen HAHAHAHA
WELKOM KALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja... WELKOM SIMONS :-) !!!!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jippie ajeeeee
quote:dat wordt dit jaar 2 shirts kopen een van kalou en een van simons![]()
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord sitequote:Hahaha lekker voor ze, wij hebben onze topspits !!! Hahahha
quote:En daar eindigt de soap
quote:En ik dacht echt dat we er dichtbij waren...![]()
Zelfs een betrouwbare bron als VI ging er in mee!
quote:wat een trieste beleid heeft feyenoord zeg, haha, echt walgelijk
quote:Dat wordt dan gewoon een arbitragezaak.
quote:Laten we eerlijk zijn, het begint nu wel echt een beetje genant te worden dat kokketeren met de sterspelers van de concurrent. Het gaat nu al twee seizoenen zo dat alles wat bij Ajax en Feyenoord met een beetje talent rondloopt, in verband gebracht wordt met PSV. En er is er nog geen een transfer van doorgegaan!
En ondertussen blijft men in Eindhoven heilig geloven dat de spreekwoordelijke gemoedelijkheid van Herdgang en de welhaast goddelijke kwaliteiten van heilige Guus voor elke speler voldoende zijn om naar PSV te komen.
Maar goed, misschien dan toch Pienaar?
de Visser ahd hem ook in het elftal van het toernooi gezet..... als rechtsbackquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?Gelukkig is Piet de Visser de scout van PSV, want hij vindt hem wel geweldig, wat logisch is aangezien hij wel naar de Argentijnse competitie kijkt.
Hoe zit dat met dat ESPN dan, zenden die hele wedstrijden uit?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo wijs op basis van een paar WK-wedstrijdjes. Bij z'n club backt ie met succes en hij is voor de hele rechtervleugel geschikt. En niet goed genoeg voor PSV?Gelukkig is Piet de Visser de scout van PSV, want hij vindt hem wel geweldig, wat logisch is aangezien hij wel naar de Argentijnse competitie kijkt.
ESPN zendt Spaans en Zuid-Amerikaans voetbal uit. Ze selecteren altijd wedstrijden en zenden die dan volledig uit. Te bekijken via streams, alleen moet je wel goed zoeken, want de meeste streams zijn bagger.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat ESPN dan, zenden die hele wedstrijden uit?
En ja, ik denk dat ik een speler na 5 hele wedstrijden (dus geen crappy samenvattingen) aardig kan beoordelen. Het is zeker geen slechte speler, maar ik heb niet gezien dat de absolute klasse er vanaf droop en dat is toch wel een vereiste als je een speler van zover weg haalt.
Klopt, maar hij kan op de hele rechtervleugel spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Visser ahd hem ook in het elftal van het toernooi gezet..... als rechtsback
joh echt? k poste t alleen maar even om jouw mening en t verband met de Visser als argument wat te versterkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan op de hele rechtervleugel spelen.
Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
joh echt? k poste t alleen maar even om jouw mening en t verband met de Visser als argument wat te versterken
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
ESPN zendt Spaans en Zuid-Amerikaans voetbal uit. Ze selecteren altijd wedstrijden en zenden die dan volledig uit. Te bekijken via streams, alleen moet je wel goed zoeken, want de meeste streams zijn bagger.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wou het voor de duidelijkheid nog even expliciet vermelden.
Ik kijk het zelf via een programma op de pc, maar ik heb ook een portal-site en daar staat ie wellicht ook tussenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
Ik geloof 3 á 4 miljoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou hij eigenlijk moeten kosten?
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef Moreno het volgende:
Na het afketsen van de transfer van Kalou, gaan jullie dan weer opzoek naar zo'n leuke koreaan?![]()
Ja, ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum (psv.netwerk.to)
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Hahaha KUT Lampies![]()
![]()
Leid gewoon zelf eens een keer spelers op ipv ze weg proberen te kopen bij Ajax of Feyenoord![]()
Moet jij nodig zeggen stomme lampquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na het afketsen van jullie seizoen.... Ga je nu lekker trollen in het topic van de kampioen?
Coolstreaming.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welk proggie dan, Cultheld?
Is je CAPS LOCK bui afgelopen Moreno?quote:
Alvast veel kijkplezier gewenstquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx.
En bedankt ook voor die link. Ziet er leuk uit..
ach tis jammer maarja we kijken wel verder, wij hebben tenminste de garantie dat we een 11tal hebben wa voor de titel gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Afgelopen seizoen deden ze het (helaas) ook prima zonder Salomon "ik wil een Nederlander zijn" Kalou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Kijk, dát zijn de dealsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
volgens een belgische site zou PSV 3,5 miljoen voor Simons hebben betaald
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kalou zou slagroom op de taart zijn, niet meer dan datIn een grafstemming zou ik pas zijn als mijn club in 30 jaar maar 3 keer kampioen wist te worden.
KK (zoals jullie altijd zo mooi zeggen) en nou opgeflikkert naar dat teringtopic van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |