Zou geen slecht idee zijn tenzij ie anders gaat posten hierquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
KK (zoals jullie altijd zo mooi zeggen) en nou opgeflikkert naar dat teringtopic van je
Oh, jij vind Kalou eigen opleiding?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum (psv.netwerk.to)
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Hahaha KUT Lampies![]()
![]()
Leid gewoon zelf eens een keer spelers op ipv ze weg proberen te kopen bij Ajax of Feyenoord![]()
DG voor modquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou geen slecht idee zijn tenzij ie anders gaat posten hier
Konéquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
DG voor mod....
o wacht... dat is die al
Maar goed... we gaan weer verder... wie moet PSV dan nog meer halen?? ipv Kalou ?
k blijf t niet herhalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
DG voor mod....
o wacht... dat is die al
Maar goed... we gaan weer verder... wie moet PSV dan nog meer halen?? ipv Kalou ?
Best lullig ja, dat Timmy Simons niet naar ons komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:
Lullig he jongens, blij gemaakt worden met een dode mus
Maar goed, wij weten hoe het voelt
nee waaromquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Moreno het volgende:
Zijn jullie nou niet in een grafstemming nu Kalou niet meer komt? Je kan VOH geen topspits noemen![]()
We hébben een topspits: Type Koller.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee waaromIk heb het ook niet van de daken geschreeuwd, zou een leuke speler zijn geweest voor PSV daar niet van. Maargoed met een topspits alleen bereik je ook niks
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hébben een topspits: Type Koller.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef s0d het volgende:
[..]
keek je zo ook naar Feyenoord afgelopen seizoen ?
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies isquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu lacht Feyenoord nog
Maar Kalou zal toch vertrekken.
Is het niet nu dan maar over een jaar.
Geld=geldquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies is![]()
Overigens denk ik dat Kalou maar beter kan vertrekken als zijn eigen supporters dit gaan roepen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef fransie102 het volgende:
Overigens denk ik dat Kalou bij de eerste training zaterdag z'n hoofd maar beter niet kan laten zien als deze zaak nog gaande is.
Wij hoeven niet te shoppen bij de concurrentiequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere Feyenoorder weet dat Kalou zal vertrekken, als het maar niet naar 020 of de lampies is![]()
Lindenberg, Van Geel en Vlaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te shoppen bij de concurrentie![]()
Zegt de naam "van Geel" je iets?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
PSV heeft toch ook geen spelers bij jullie weg gehaald? Niet eens leden van de technische staf...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
van Geel is geen speler. Vlaar is er nog niet en Lindenbergh was een Ajacied..
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft toch ook geen spelers bij jullie weg gehaald? Niet eens leden van de technische staf...
Ze halen gewoon iemand terug die ze zelf hebben opgeleid. Dat is imo iets anders.quote:Dat Lindenbergh een jood was is ook geen argument, als ajax Ooijer zou halen shoppen ze nog steeds bij de concurent.
Dat kan jij wel vinden, maar kopen is kopen. Punt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze halen gewoon iemand terug die ze zelf hebben opgeleid. Dat is imo iets anders.
Jij niet, maar volgens jouw maatje heeft PSV geshopt bij de concurrent...quote:
De lampies welquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jullie willen bankzitters van PSVquote:
Maatje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij niet, maar volgens jouw maatje heeft PSV geshopt bij de concurrent...
Denk dat het niks met pesterijtjes te maken heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maatje?.
.
Maar goed, tis wel triest natuurlijk wat psv allemaal aan het doen is.
van de Vaart, Trabelsi, Nigel de Jong, Pienaar, Kalou. En dan uiteindelijk niets kopen.
Beetje kinderachtig die pesterijtjes...
Zou ik wel doen als ik jullie wasquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind dat we Medunjanin, Vormer en Vlaar moeten halenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maatje?.
.
van de Vaart, Trabelsi, Nigel de Jong, Pienaar, Kalou. En dan uiteindelijk niets kopen.
Alleen Vlaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind dat we Medunjanin, Vormer en Vlaar moeten halen![]()
AZ is geen concurrentie, en zal het ook nooit wordenquote:
Ow, ik ben er op zich niet op tegen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat het niks met pesterijtjes te maken heeft.
PSV wil zich gewoon kwalitatief verbeteren en poogt kennelijk liever spelers van mede topclubs aan te trekken ipv van spelers van subtopclubs die vaak nog moeten wennen aan het niveau.
In het buitenland is het dagelijkse kost hoor dat spelers onderling van Topclub wisselen.
Ik vind dat er hier in Nederland wel heel erg bekrompen op gereageerd wordt al ben ik er zelf ook niet altijd blij mee.
Poging tot dan. Jezus, je moet ook alles uitkauwen hier. Voor zo'n beetje de halve selectie van Ajax belangstelling getoond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij niet, maar volgens jouw maatje heeft PSV geshopt bij de concurrent...
Medunjaninquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind dat we Medunjanin, Vormer en Vlaar moeten halen![]()
Ik denk dat PSV heel concreet is geweest voor van der Vaart, Trabelsi (die zelf niet wilden) en nu Kalou. (die wel wil maar feyenoord wil niet meewerken zeggen zequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, ik ben er op zich niet op tegen hoor.
Maar wees dan concreet. Niet van die bommetjes laten vallen en er dan vervolgens niets mee doen.
Jij hebt met hem gesproken? Of zeg je dat omdat hij uit Hensbroek komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gaat liever naar Ajax dan naar PSV.
Zou niet gek zijn toch als Vlaar een voorkeur voor ajax zou hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt met hem gesproken? Of zeg je dat omdat hij uit Hensbroek komt.
en ook mega opgeblazen door de mediaquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maatje?.
.
wie was eigenlijk het laatste grote Nederlandse talent wat voor Ajax koos? van Nieuwenburg? Waar bijvoorbeeld Robben, van Bommel, Hofland kozen voor PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gaat liever naar Ajax dan naar PSV.
en vooral de media. Voglens mij is er alleen voor Trabelsi echt serieus een bod gedaan bij ajaxquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ook mega opgeblazen door de media
Mooi verhaal van de interesse van Ajax in Robben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie was eigenlijk het laatste grote Nederlandse talent wat voor Ajax koos? van Nieuwenburg? Waar bijvoorbeeld Robben, van Bommel, Hofland kozen voor PSV.
Dat verhaal kende ik niet eens, erg leuke actie van Leo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi verhaal van de interesse van Ajax in Robben.
Arjen keek z'n vader toen aan en dacht direct, dit wordt niks![]()
Nou top, heb je nog zo'n leuk verhaaltje voor ons?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi verhaal van de interesse van Ajax in Robben.
Beenhakker kwam met een enorm knipselboek met krantenartikels en dergelijke over Arjen bij de familie Robben thuis in de hoop hen te kunnen overtuigen dat Ajax Arjen al heeeel lang volgde en daarbij liet Beenhakker trots het knipselboek zien. Waarschijnlijk was dat ding met behulp van internet de week ervoor in elkaar gezet, want voorop de map stond in keigrote letters: Arjan Robben. Lekkere voorbereiding Leo.
Arjen keek z'n vader toen aan en dacht direct, dit wordt niks![]()
Sikoraquote:wie was eigenlijk het laatste grote Nederlandse talent wat voor Ajax koos? van Nieuwenburg? Waar bijvoorbeeld Robben, van Bommel, Hofland kozen voor PSV.
En dan is de naam Boukhari ook snel genoemd.quote:
Ruud Kras.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie was eigenlijk het laatste grote Nederlandse talent wat voor Ajax koos? van Nieuwenburg? Waar bijvoorbeeld Robben, van Bommel, Hofland kozen voor PSV.
Poten Spelen Voetbal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Poep Stinkt Vies!
Boukhari heeft Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boukhari is een Maroc
Tommy S en Ananas doen dan ook mee
Alsjeblieft niet, dan begin jij straks ook over Mario Héctor Garagara....quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje geven? Lijkt me wel interessant om af en toe eens zo'n wedstrijdje mee te pikken
Ben jij ook een Maroc?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:17 schreef gras het volgende:
[..]
Boukhari heeft Nederlands paspoort.
Tommy S en Ananas niet.
Falen En Incontinentie Jegens Eeuwige Nietszeggende Olifanten Op Rotterdamse Dekzeilenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Poep Stinkt Vies!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef pascalheister het volgende:
Falen En Incontinentie Jegens Eeuwige Nietszeggende Olifanten Op Rotterdamse Dekzeilen
.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan begin jij straks ook over Mario Héctor Garagara....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef pascalheister het volgende:
Falen En Incontinentie Jegens Eeuwige Nietszeggende Olifanten Op Rotterdamse Dekzeilen
kampioenenquote:
Nog 1! Nog 1!quote:
De namen die cult noemt schrap ik doorgaans meteen van mijn eigen lijstje als "niet realistisch" of "bagger"quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Silva en Gavilán naar Getafe. Kan je schrappen van de grote "Cultheld-aankopenlijst".
quote:'PSV gaat zich richten op Huntelaar'
PSV hoeft niet meer te rekenen op de diensten van Feyenoord aanvaller Salomon Kalou. De aanvaller die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal niet verkocht worden aan een concurrent. De kans is zelfs aanwezig dat hij bijtekend in Rotterdam. PSV zal naar een andere oplossing moeten zoeken. PSV zal zich nu op Huntelaar gaan richten als nieuwe spits voor volgend seizoen.
http://www.v-bal.nlquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Moreno het volgende:
Over wanbeleid van het Feyenoord bestuur gesproken PSV kan er ook wat van![]()
[..]
![]()
Alsof Huntelaar nog zin heeft om voor psv uit te komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
![]()
Een nieuwsbericht waarin bijtekent met een -d wordt geschreven kun je al niet serieus nemen. En liever 4 miljoen voor Klaas Jan dan Ali Boussaboun voor niks...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, heeft ie pas nog gezegd. Maar Huntelaar is momenteel nog niet goed genoeg voor PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof Huntelaar nog zin heeft om voor psv uit te komen
Liever Kalou dan Klaas Janquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een nieuwsbericht waarin bijtekent met een -d wordt geschreven kun je al niet serieus nemen. En liever 4 miljoen voor Klaas Jan dan Ali Boussaboun voor niks...
En dat netwerk plukt 't van die pubersite. Maar ja, je bent zelf ook nog een blaag, dus ik snap het wel: Ons kent ons.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Moreno het volgende:
Lolsnor ik heb het niet van v-bal.nl. Ik heb het van feyenoord.netwerk.to
zeker als je het kan omdat je suc6 hebtquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Kopen is cool!
Liever zelf opleiden dan de afspraak schende die Feyenoord, Ajax en PSV hadden over het aantrekken van elkaars spelersquote:
dr is alleen een afspraak over jeugdspelersquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Liever zelf opleiden dan de afspraak schende die Feyenoord, Ajax en PSV hadden over het aantrekken van elkaars spelers![]()
Wie is er nou een puber met zijn 20 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat netwerk plukt 't van die pubersite. Maar ja, je bent zelf ook nog een blaag, dus ik snap het wel: Ons kent ons.
Dus dan is het meteen waarquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Moreno het volgende:
Lolsnor ik heb het niet van v-bal.nl. Ik heb het van feyenoord.netwerk.to
Je bent ouder dan 20? En dan reageer je nog als een ontsnapte TBS'er die voor het eerst een toetsenbord gebruikt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:06 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wie is er nou een puber met zijn 20 jaarEn dat noemt zich zelf Cultheld
![]()
![]()
![]()
anders gaan we ff de discussie persoonlijk makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 20? En dan reageer je nog als een ontsnapte TBS'er die voor het eerst een toetsenbord gebruikt?
Eens met cultheld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef cultheld het volgende:
En dan word ik uitgelachen om mijn bronnen
V-bal.nl
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
I love mod Eendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |