Wie komen daar eigenlijk?quote:17 juli - 23 juli 2005: Toernooi China
Stel je voor dat je die wedstrijd zou moeten missen jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:13 schreef snabbi het volgende:
hmm.. gelukkig dat ik dat karten heb verzet, was helemaal vergeten dat we dat de 31ste tegen hertha moesten
Voor de begrafenis, willen jullie wat jodekoeken voor bij de koffie als de dienst is afgelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
Niet alleen overdreven, hij is gewoon niet van toepassing hier. Verander 'm dus maar alstublieftquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
Vinden jullie de term NSB-er niet een beetje overdreven staan in de TT, althans als je je verdiept in de geschiedenis?
Beter Kalou van Kuijt. Maar naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord is wel eens uit diepere dalletjes teruggekropen.
Maar Kalou gaat wellicht weg, en schijnbaar stort de hele wereld in!
je moet niet zoveel waarde hechten aan de term nsb'er. Er staat gewoon gaat kalou weg?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
Vinden jullie de term NSB-er niet een beetje overdreven staan in de TT, althans als je je verdiept in de geschiedenis?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet alleen overdreven, hij is gewoon niet van toepassing hier. Verander 'm dus maar alstublieft
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kalou is een kut-NSBer. Een verrader.
Nooit iets van gemerkt bij Kalou, hoorquote:De NSB is op 14 december 1931 opgericht door Anton Mussert en Cees van Geelkerken. De NSB was een extreem-rechtse, anti-parlementaire en autoritaire partij, die veel waarde hechtte aan een sterke leider. Later zou de partij, onder invloed van de ontwikkelingen in Duitsland onder leiding van Adolf Hitler steeds verder radicaliseren, waarbij steeds meer anti-joodse standpunten werden ingenomen.
Dat is 7 juli toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Moreno het volgende:
Wo. 6 juli 2005: Rohda Raalte - Feyenoord
Zo iets.... ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef rotskibo het volgende:
Hoe zouden ze het gaan verkopen via de goed nieuws show site feyenoord.nl????
quote:Feyenoord doet goede zaken op de transfermarkt
Bron: Feyenoord.nl
Bij de zoektocht naar nieuwe aankopen heeft Feyenoord wederom een goede deal gesloten. Meervoudig international Theo Lucius werd losgeweekt bij PSV, die een contract voor 4 jaar tekende. Voor Lucius werd 10 miljoen betaalt, tevens werd bankzitter Salomon Kalou in de deal betrokken, Kalou tekent voor 3 jaar in Eindhoven.
"PSV was een harde onderhandelaar, maar al met al zijn wij diegene die het hardste lachen" aldus technisch directeur Mark Wotte.
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.quote:
Lekker stopwoordje, kanker. Heb je ook weinig last van hè, als je 't hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.
Meervoudig international. Het klopt nog ook.quote:
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.
Die maken zelfs van een nederlaag tegen ajax iets moois!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef heiden6 het volgende:
Het doet jammer genoeg wel denken aan de echte nieuwsberichten op feyenoord.nl. Daar weet men een drol nog als chocoladegebakje te omschrijven.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.
29 of 30.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef fransie102 het volgende:
Hoe oud is Lucius eik? (Te lui om op te zoeken![]()
)
Als je nou eens leest dan zou je mssn zien dat ik niet jank van die woorden, maar goed dat is bij sommige users te veel gevraagdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.
Doe nou eens niet,lieverdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
Ik bedoelde dat Sloggi dat ging zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als je nou eens leest dan zou je mssn zien dat ik niet jank van die woorden, maar goed dat is bij sommige users te veel gevraagd
Staat er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef fransie102 het volgende:
Opvallend : het bericht op teletekst van RTL 5 is weggehaald!
hmm.. ok, ik heb mn steen weer neergelegdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedoelde dat Sloggi dat ging zeggen
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jouquote:
Cart_Man is nog tevreden als we in de 1e divisie spelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jou![]()
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef rotskibo het volgende:
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jou![]()
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef snabbi het volgende:
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.
Er hoeven geen eens miljoenen-aankopen gedaan te worden. Maar zorg in ieder geval nog dat je Kuyt, Kalou en Goor behoudt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.
Nee ze moeten nu gelijk snel kneuzen halen zodat het echt nog voor de winter allemaal voorbij is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef rotskibo het volgende:
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?
Wie wint heeft vrienden...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef snabbi het volgende:
Wat hebben we tegenwoordig veel Feyenoord supporters erbij gekregen. Het loopt storm hier![]()
Van wie of wat hoor je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef fransie102 het volgende:
Ik hoor nu net dat die hele deal met Lucius onzin is!!
Dus jij vind Wotte wel de juiste man op de juiste plaats ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef snabbi het volgende:
Nee ze moeten nu gelijk snel kneuzen halen zodat het echt nog voor de winter allemaal voorbij is?
Liever nu even zuinig en nog de kans dat je straks wat kan kopen dan nu blind met geld blijven smijten.
psv.netwerk.toquote:OB: Westerhof ontkent ruil Lucius - Kalou
Een ruil tussen Salomon Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt PSV-voorzitter Westerhof als onzin. Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.
www.rijnmond.nlquote:Feyenoord dreigt Kalou te verliezen
PSV en Feyenoord onderhandelen over een transfer van Salomon Kalou naar Eindhoven.
Goed ingelichte bronnen in Eindhoven melden dat de clubs al bijna een accoord hebben bereikt en dat Theo Lucius de weg van Eindhoven naar
Rotterdam zal bewandelen en in de deal betrokken wordt. Namens PSV liet manager Stan Valckx weten niet te willen reageren. Technisch directeur Mark Wottevan Feyenoord liet weten dat de Rotterdammers komende zaterdag een persconferentie beleggen, waarin alle lopende zaken worden besproken.
Salamon Kalou zelf zegt dat zijn manager hem de interesse heeft meegedeeld en dat hij er verder niets over mag zeggen. De aanvaller weigert zijn tot 2007 doorlopende contract te verlengen, waardoor Feyenoord hem deze zomer voor de hoogste prijs kan verkopen. Feyenoord zelf had vorig seizoen al interesse in Theo Lucius.
Tweede domme post. Je bent wel op dreef vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?
Feyenoord steun ik altijd, bepaalde mensen in de leiding nou niet bepaaldquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
7. Feyenoord de rug toekeren (geen woorden voor! Steun je club in goede EN slechte tijden!)
Eensch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord steun ik altijd, bepaalde mensen in de leiding nou niet bepaald![]()
Ik zie ze ook liever in de kuip hoor, maar ja als je ook verder kijkt dan alleen vandaag is het natuurlijk wel een aflopende zaak met Kalou. Volgens mij las ik ergens dat hij nog steeds een jeugdloon krijgt en dat hij met een nieuw contract van Feyenoord een hoger salaris kan ontvangen. Als tegendienst wil Feyenoord dan natuurlijk Kalou langer vast houden om hem te kunnen verkopen. Dit wil kalou niet en kiest er voor om liever effe wat minder te hebben en straks weg te kunnen lopen. Reken maar dat ze er wel veel voor hebben gedaan om hem te houden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Er hoeven geen eens miljoenen-aankopen gedaan te worden. Maar zorg in ieder geval nog dat je Kuyt, Kalou en Goor behoudt.
Hmm ik denk dat Wotte te makkelijk toe gaf aan de wensen van Gullit, of eigenlijk deed GKL dat denk ik. Feyenoord heeft gewoon risico's genomen door hem een beetje een vrije hand te geven en moet daar nu voor bloeden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:40 schreef rotskibo het volgende:
Dus jij vind Wotte wel de juiste man op de juiste plaats ?
quote:Nieuw aankoop toegevoegde waarde voor TiFo team
Bron: Feyenoord.nl
De kersverse Feyenoord Theo Lucius is reeds benaderd door het Feyenoord TiFo team, om het vuurwerk te regelen voor de diverse sfeeracties voor en rondom wedstrijden.
"Ik heb nog wel een goed adresje in Bergeijck" aldus Theo Lucius!
En over 3 dagen staat er op PSV.nl dat Kalou is gekocht en dat Lucius vertrekt naar Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfspot is de beste remedie....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Luni het volgende:
Tis dat godverdomme mijn seizoenskaart al betaald is. Wat een kutbeleid, 1 van de smaakmakers van vorig jaar verkopen, de enige speler die nog wel eens leuke dingen liet zien.
Misschien ben ik een beetje te voorbarig.............
Mja ik had bijvoorbeeld ook liever gezien dat hij bijvoorbeeld pas in de winterstop naja het najaar iig was overgegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Luni het volgende:
Tis dat godverdomme mijn seizoenskaart al betaald is. Wat een kutbeleid, 1 van de smaakmakers van vorig jaar verkopen, de enige speler die nog wel eens leuke dingen liet zien.
Misschien ben ik een beetje te voorbarig.............
Het zijn zijn emoties...quote:
Dat van mij ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zijn zijn emoties...
Zou het niet kunnen begrijpen als mensen hun scc inleveren of iets dergelijks...mis de zondagmiddag wedstrijden al een poosje, wil juist dat het weer begint.
Kun je je vol op je studie storten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
Zou het niet kunnen begrijpen als mensen hun scc inleveren of iets dergelijks...mis de zondagmiddag wedstrijden al een poosje, wil juist dat het weer begint.
Jeeeeeuujquote:KOM ZATERDAG NAAR DE EERSTE TRAINING
Aanstaande zaterdag start Feyenoord de voorbereiding op het seizoen 2005/2006. Om 11.00 uur 's ochtends staat de eerste training onder leiding van de nieuwe trainer Erwin Koeman op het programma, om 15.00 uur de tweede. Traditioneel werken de selectiespelers de ochtendtraining af in de nieuwe thuistenues en de middagtraining in het nieuwe uitshirt. De tenues zijn vanaf zaterdag te koop in de FanShops.
Ook dit jaar wordt de eerste training van het nieuwe seizoen weer een happening. Om iedereen goed zicht op Feyenoords spelers en trainer te bieden, worden langs het veld speciale tribunes opgebouwd.
Kalou middelpunt van de belangstelling!quote:
Als Van der Vaart naar Feyenoord kwam, had ook de helft van de Feyenoord-supporters hun SCC ingeleverd. Dán had je het opeens wel terecht gevonden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zijn zijn emoties...
Ono geeft m een karateslag op zn achterhoofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kalou middelpunt van de belangstelling!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ono geeft m een karateslag op zn achterhoofd![]()
Wat een gelul!quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef fransie102 het volgende:
Als Van der Vaart naar Feyenoord kwam, had ook de helft van de Feyenoord-supporters hun SCC ingeleverd. Dán had je het opeens wel terecht gevonden waarschijnlijk.
Geen enkele speler wil nog naar de Kuip komenquote:De overgang van Salomon Kalou naar PSV lijkt in een vergevorderd stadium, maar nu duidelijk is geworden dat Theo Lucius niet meer in de deal wordt betrokken zal PSV toch met een aardige zak geld over de brug moeten komen. Lucius, die eerder dit seizoen ook al in de belangstelling stond van Feyenoord, heeft laten weten een overgang naar de stadionclub niet te zien zitten. De waarde van Kalou wordt geschat zo rond de 12 miljoen euro.
Ondanks deze nieuwe ontwikkelingen lijkt een overgang van Kalou naar PSV onvermijdelijk. Aanstaande zaterdag heeft technisch directeur Mark Wotte al een persconferentie belegd waar de zaak Kalou ook verder zal worden besproken.
Ook zonder verdieping is het een idiote titel. Maar bij Kalou past ie al helemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dus jij zou het terecht/begrijpelijk vinden als mensen nu hun SCC inzouden leveren?
Ik reis iedere twee weken 3,5 uur voor een wedstrijd van 2x 3 kwartier. En vaak is het kut, maar geen SCC meer pakken daarom komt niet in mij op! Ik steun Feyenoord door dik en dun!
Voor Kalou is geen betere beschrijving te vinden als ie naar PSV gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook zonder verdieping is het een idiote titel. Maar bij Kalou past ie al helemaal niet![]()
Je had beter wel naar de geschiedenisles kunnen gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 00:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Voor Kalou is geen betere beschrijving te vinden als ie naar PSV gaat.
Mwoah, er moet een signaal afgegeven worden. Een aantal wedstrijden boycotten zou heel erg goed zijn. Misschien dat ze in het Maasgebouw dan eens een keer wakkerschrikken, want anders wordt dit wanbeleid gewoon doorgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dus jij zou het terecht/begrijpelijk vinden als mensen nu hun SCC inzouden leveren?
Ik reis iedere twee weken 3,5 uur voor een wedstrijd van 2x 3 kwartier. En vaak is het kut, maar geen SCC meer pakken daarom komt niet in mij op! Ik steun Feyenoord door dik en dun!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had beter wel naar de geschiedenisles kunnen gaan
Neen, ben dan op vakantie. Volgens mij woont Luni daaro ergens, dus misschien hij. Ga sowieso geen oefenwedstrijden. Wou naar Ujpest, maar het Balaton-meer ligt toch niet zo dichtbij de Zwarte Zee als ik dacht...quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Erasmusch ga jij op 8-7 kijken?
zou in je geliefde Argentinie/Spanje bv nooit gebeurenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de topictitel een voorbeeld van hoe Feyenoorders omgaan met hun publiekslievelingen?
Jan de Visser smerige hondquote:30-06-2005: 'Het beste als transfer Kalou voor zaterdag rond is'
[Bron: Ad.nl]
Hieronder een letterlijk artikel uit het Algemeen Dagblad vandaag.
De Feyenoord-selectie traint overmorgen weer voor het eerst. De vraag is of Salomon Kalou dan op het bijveld van de Kuip staat. PSV begeert hem. Zaakwaarnemer Jan de Visser: ,,Het is het beste als het vóór de eerste training geregeld is.''
Als hij de technisch directeur van Feyenoord, Mark Wotte,de afgelopen weken hoorde zeggen dat Salomon Kalou onder géén beding aan PSV zou worden verkocht, glimlachte voorzitter Rob Westerhof minzaam. ,,Geld is geld'', zei de PSV-voorman steeds. ,,Het gaat om het bod.''
Inmiddels meldde de Eindhovense club zich via een tussenpersoon voor de 19-jarige spits uit Ivoorkust. Feyenoord heeft zijn aanvankelijke ‘neen' afgezwakt.
Maar de Rotterdamse clubleiding doet er nog steeds alles aan zijn steraanvaller te behouden, ondanks de toenemende druk die men in de Kuip zegt te voelen van PSV en Kalou's begeleiders. Maar als de Eindhovense club de hoofdprijs wil betalen voor de helft van het productieve duo Kuyt & Kalou, sluit Feyenoord een transfer van de Afrikaan niet langer uit.
De zaakwaarnemer van Kalou, oud-Feyenoorder Jan de Visser, hoopt dat er voor de eerste training van overmorgen al duidelijkheid is. ,,Het lijkt me weinig logisch dat Salomon op de training bij Feyenoord verschijnt, als hij op het punt zou staan verkocht te worden. Iedereen is gebaat bij een snel ja of nee. Ik weet niet hoe ver Feyenoord en PSV al zijn achter de schermen, maar PSV snapt heel goed dat het niet met een belachelijk bod moet komen. In Eindhoven zeggen ze al een tijdje dat ze in Salomon zijn geïnteresseerd. PSV komt echt wel met een serieus bod.''
Volgens een bron in PSV-kringen zijn Chelsea en diens miljardair/eigenaar Roman Abramovich niet betrokken bij de verwikkelingen rond Kalou. De Londense club is financieel eigenaar van de Braziliaanse verdediger Alex.
Het contract van Kalou bij Feyenoord loopt in 2007 af. Kalou zinspeelt zelf al een tijdje op een snel vertrek uit Rotterdam. Bij Feyenoord weet iedereen dat de Afrikaan liever vandaag dan morgen weggaat. PSV vindt hij een interessante optie. Bij die club kan hij strijden in de Champions League, waarvoor Feyenoord zich al drie jaar niet meer kwalificeerde.
In Rotterdam is bovendien nauwelijks geld om de selectie te versterken, waardoor op voorhand het gat met de traditionele concurrenten PSV en Ajax niet kleiner is geworden. De Visser: ,,Salomon heeft aangegeven dat een vertrek naar PSV bespreekbaar is, Feyenoord is daarvan op de hoogte.''
Als Kalou in Nederland blijft, houdt hij kans op de Nederlandse nationaliteit. Met hulp van Feyenoord zijn de aanvaller en zaakwaarnemer De Visser in beroep gegaan tegen de beslissing van minister Verdonk om hem niet versneld een Nederlands paspoort te geven. Als Kalou, nu twee jaar officieel in ons land, naar een buitenlandse club vertrekt, zijn de kansen op naturalisatie verkeken. De Visser: ,,Dan vallen die twee jaren weg.''
Als Kalou in navolging van bijvoorbeeld Ruud Gullit (1985) naar PSV vertrekt, zou dat een nieuwe klap zijn voor Feyenoord, dat ook al naast Timmy Simons greep. De vraag is verder hoe de andere topschutter van Feyenoord, Dirk Kuyt, zal reageren op een afscheid van Kalou. De Katwijker heeft er steeds op aangedrongen dat zijn club zich moet versterken. Ook de nieuwe trainer Erwin Koeman wil dat steunpilaren als Kuyt en Kalou blijven.
PSV's trainer-directeur Guus Hiddink heeft zijn zinnen echter gezet op een creatieve aanvaller, als alternatief voor de minder beweeglijke Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon en ‘koppensneller' Robert. Hiddink schuwt het benaderen van belangrijke spelers van de Nederlandse concurrenten niet.
Bron?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar Janssen gaat dus definitief niet naar Feyenoord, gelukkig.
Feyenoord heeft graag ex PSVersquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:20 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord wil van der Leegte
Feyenoord heeft interesse in Tom van der Leegte van ADO Den Haag. Officieel wil de Rotterdamse club nog niets zeggen over eventuele transfers, maar bronnen van binnenuit de club bevestigen de belangstelling.
Feyenoord zou de middenvelder al een aantal maanden volgen, maar tot voor kort zou de transfersom die ADO Den Haag vroeg veel te hoog liggen voor de Rotterdammers. Mocht Feyenoord Van der Leegte contracteren, dan moet Alfred Schreuder alsnog vertrekken. Schreuder kreeg vorige week te horen dat hij het komende seizoen weer in de Kuip zou spelen, maar toen werd er al bij gezegd dat als er een andere middenvelder gevonden werd, hij alsnog moest vertrekken.
Tom van der Leegte speelde in zijn carriere al voor PSV, RKC, FC Twente en nu dus ADO Den Haag. Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit nog voor een Nederlandse topclub te willen spelen.
zal denk k tussen de 8 en 10 miljoen komen te liggen plus een percentage bij doorverkoopquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:01 schreef heiden6 het volgende:
15 miljoen vragen. Da's wel een mooie oplossing. Het ging immers om het bod, toch meneer Westerhof?
Ajax nog bedankt trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef Radegast het volgende:
Mark Wotte brengt Feyenoord naar het rechterrijtje, lijkt het.
Waarom zou Feyenoord moeilijk doen, wanneer PSV bereid is om een pak geld op tafel te leggen voor Kalou?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef heiden6 het volgende:
Is het geen optie om hem aan bijvoorbeeld Valencia of Chelsea te verkopen, en hem voorlopig te huren? Zo'n soort constructie als met Aerts, en wat PSV deed met Robben.
Hoe zit dat met zijn NLschap in dat geval?
dan moet hij nog 3 jaar in Nederland blijven volgens mij. dus dat zal niet gebeurenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef heiden6 het volgende:
Is het geen optie om hem aan bijvoorbeeld Valencia of Chelsea te verkopen, en hem voorlopig te huren? Zo'n soort constructie als met Aerts, en wat PSV deed met Robben.
Dat vind ik wel erg weinig. Zijn contract loopt nog twee jaar, en hij is net 19.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal denk k tussen de 8 en 10 miljoen komen te liggen plus een percentage bij doorverkoop
dan zou t met afstand de duurste binnenlandse tranfer wordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg weinig. Zijn contract loopt nog twee jaar, en hij is net 19.
Minimaal 10, ik denk eigenlijk eerder twaalf. Maar bluffen kan geen kwaad.
Ja en? Wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou t met afstand de duurste binnenlandse tranfer worden![]()
En daar heeft Feyenoord niets mee te maken,hun kijken natuulijk wat de waarde van Kalou voor hun elftal is...quote:en laten we ff in de gaten houden dat Kalou nog wel een heel stuk vooruit moet in zn ontwikkeling wil hij het in een top land redden
Denk niet dat ie 3 jaar verhuurd wil worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef heiden6 het volgende:
k zou 12 miljoen teveel van t goede vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt dat uit?
[..]
En daar heeft Feyenoord niets mee te maken,hun kijken natuulijk wat de waarde van Kalou voor hun elftal is...
Je hebt me overtuigd. Maken we dr 6mln vanquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou 12 miljoen teveel van t goede vinden.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Maken we dr 6mln van![]()
quote:
Omdat Feyenoord hem niet kwijt wil, en al helemaal niet aan PSV. Ik zie geen reden om niet de hoofdprijs te vragen, zakken kan immers altijd nog.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord moeilijk doen, wanneer PSV bereid is om een pak geld op tafel te leggen voor Kalou?
8 miljoen voor Kalou? Wat een koopje zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
8 miljoen vind je geen klein vermogen?
Voor dat geld koopt Feyenoord twee echte versterkingen. Daar heeft het meer aan, dan aan de doelpunten van Kalou (nipt 4e dit seizoen).
logisch gezien de FAQ van VBLquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
En toch heb ik als echte Jood en oorlogsslachtoffer teveel moeite met de originele topic-titel om hem toch maar even te veranderen nu naar de nieuwe.
Daat begrijp ik helemaal, maar ik dacht dat jij nog lang geen 60 was?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
En toch heb ik als echte Jood en oorlogsslachtoffer teveel moeite met de originele topic-titel om hem toch maar even te veranderen nu naar de nieuwe.
Dat vind dus ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
8 miljoen voor Kalou? Wat een koopje zeg.
Graag gedaan. Liever Willem II dan die pisclub uit Enschede. En de Groningers zijn er ook blij meequote:Op donderdag 30 juni 2005 02:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ajax nog bedankt trouwens.
Jullie hebben gelukkig wel gepresteerd dit seizoen.
Gelukkig wisten jullie van Willem II te winnen.
Namens Twente Bedankt![]()
Zielepoten![]()
Jan de Misser, dát is pas een ondankbare kuthond...quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:44 schreef RedGuy het volgende:
Trouwens, ik schaam me voor het feit dat Jan de Visser ooit in het prachtige Feyenoord shirt heeft mogen spelen. Hoe hij nu bezig is om Kalou aan PSV te verkopen vind ik walgelijk.
Omdat Degryse een boer is/was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:48 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord had het er toch over dat ze geen 5 miljoen wilde betalen voor Simons? Waarom heeft PSV hem dan voor 3,5 miljoen kunnen inlijven???? Dat staat op vi.nl
ze hebben jullie weer voorgelogenquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:48 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord had het er toch over dat ze geen 5 miljoen wilde betalen voor Simons? Waarom heeft PSV hem dan voor 3,5 miljoen kunnen inlijven???? Dat staat op vi.nl
Dan krijg ik zowaar zin om zaterdag naar de training te gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:51 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat het vandaag of morgen nog rond komt en Kalou inderdaad niet meer op de eerste training van feyenoord zal verschijnen (wat ook beter voor hem is)
Kijken hoe je gereageerd had als Van Bommel naar ajax of Feyenoord was vertrokken!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Eindhoven niet in elk geval.
Ben aan het afstuderen nu.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je je vol op je studie storten!(Ben je inmiddels ook al klaar?)
Thijs gaat naar de Uni!quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
Ben aan het afstuderen nu.
23 september scriptie inleveren
Gaat hij nog verder studeren. De tering, ben het wel zat nu, wil werken.quote:
Wat nou mannetje, jij heb net haar op je piemel, ik kom al 15 jaar in de Kuip en zie het steeds verder berg afwaards gaan, je beste speler willen verkopen, en dan godverdomme lezen dat ze intresse hebben in Tommie van der Leegte. Je mag blij zijn als ze komend seizoen de play offs halen.quote:
Staat exclusief op Feyenoord.nlquote:KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.
‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’
Dit is een persbericht op de officiele site. Ze zouden wel heel erg stom zijn als ze hem later alsnog verkopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Maar moeten we nu opeens Wotte geloven?
Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.
Mocht hij alsnog weg gaan voor het begin van de eerste competitiewedstrijd, dan zijn de rapen gaar.
Precies...dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...
Daar dacht ik ook al aan, dus Kuijt zal wel naar Liverpool vertrekken, wat ik hem best gun trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef JeroenV het volgende:
Het lijkt mij bijna zeker dat er wel onderhandelingen geweest zijn. Anders staat alles niet zo breed in de pers. Is het dan een gekke gedachte om te denken dat er een goed bod is gekomen voor Kuijt, en ze daarom Kalou niet hoeven te verkopen?
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Kalou wil gewoon weg. Dan kan je wel loten vertellen dat je zijn contract wil verlengen en hij niet verkoopbaar is, maar dat is dan natuurlijk ook onzin. Niet verkoopbaar aan PSV is wat anders...
Ja, laten we onze op één-na-beste speler verkopen aan de concurrentquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.
Ik heb ook nergens over NSB-er gesproken!quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Franky, ik zou me ook bedrogen voelen door Kalou hoor maar hij doet natuurlijk niks wat niet mag en NSB-er vond ik wel een beetje een domme opmerking hiero
Beter kanquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godverdomme, hoe DOM kan je zijn als club..
Volgens mij heeft f'noord echt geen enkele ambitie om kampioen te worden.. Anders doe je dit niet...
Dom, dommer, domst.
Wat een achterlijk beleid zeg...
Ik zat ooit ook op schoolquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar verbazen meer mensen zich over.![]()
Wie weet was het wel gewoon onderdeel van het spelletje...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.
Feijenoord heeft genoeg ambities. Ze (Jansen, Koeman, Wotte en wat anderen) zijn in tegenstelling tot velen realistisch in hun denken en weten wat nu, op dit moment, de mogelijkheden van Feijenoord zijn. De GKL zit ook dwars, ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen enkele ambities.
Ja en jij denkt dat het zo makkelijk is. Nou in de grote mensen wereld werken die sprookjes van jou niet hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, laten we onze op één-na-beste speler verkopen aan de concurrent![]()
Dat nooit. Leg gewoon een sterk verbeterd contract neer met een salaris wat iemand van zijn leeftijd haast nooit zou verdienen, en hij is ook weer blij.
ach is dat net zoiets als dat van den Herik zei dat Gullit er ook volgend seizoen zou zijn?quote:
quote:Zal zeker morgen of zaterdagochtend rondkomen, deze transfer valt niet meer tegen te houden. Dat pikken de feyenoord fans niet. Die zullen hem uitkotsen HAHAHAHA
WELKOM KALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja... WELKOM SIMONS :-) !!!!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jippie ajeeeee
quote:dat wordt dit jaar 2 shirts kopen een van kalou en een van simons![]()
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord sitequote:Hahaha lekker voor ze, wij hebben onze topspits !!! Hahahha
quote:En daar eindigt de soap
quote:En ik dacht echt dat we er dichtbij waren...![]()
Zelfs een betrouwbare bron als VI ging er in mee!
quote:wat een trieste beleid heeft feyenoord zeg, haha, echt walgelijk
quote:Dat wordt dan gewoon een arbitragezaak.
quote:Laten we eerlijk zijn, het begint nu wel echt een beetje genant te worden dat kokketeren met de sterspelers van de concurrent. Het gaat nu al twee seizoenen zo dat alles wat bij Ajax en Feyenoord met een beetje talent rondloopt, in verband gebracht wordt met PSV. En er is er nog geen een transfer van doorgegaan!
En ondertussen blijft men in Eindhoven heilig geloven dat de spreekwoordelijke gemoedelijkheid van Herdgang en de welhaast goddelijke kwaliteiten van heilige Guus voor elke speler voldoende zijn om naar PSV te komen.
Maar goed, misschien dan toch Pienaar?
Ach ja, de gloeilampen branden iig langer die die peren van 40 W(otte)quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum
Zomaar wat berichten:
[..]
[..]
[..]
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Dit is toch van andere strekking vind ik. Niemand wil Kalou zien vertrekken naar psv. Mocht dat binnen nu en een paar weken alsnog gebeuren dan zal ze dat niet in dank worden afgenomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach is dat net zoiets als dat van den Herik zei dat Gullit er ook volgend seizoen zou zijn?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:26 schreef The_M het volgende:
[..]
Ach ja, de gloeilampen branden iig langer die die peren van 40 W(otte)
Als het bestuur met dit statement komt, en hij zou alsnog vertrekken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit is toch van andere strekking vind ik. Niemand wil Kalou zien vertrekken naar psv. Mocht dat binnen nu en een paar weken alsnog gebeuren dan zal ze dat niet in dank worden afgenomen.
Maar een beetje gelijk heb je wel.
Ach ik denk als PSV echt bereid is een goede prijs te betalen voor Kalou dat feyenoord eigenlijk niet kan weigeren hem te laten vertrekken aangezien hij echt niet schijnt bij te willen tekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit is toch van andere strekking vind ik. Niemand wil Kalou zien vertrekken naar psv. Mocht dat binnen nu en een paar weken alsnog gebeuren dan zal ze dat niet in dank worden afgenomen.
Maar een beetje gelijk heb je wel.
Neu, eerder een tip aan Jorien: gooi die Wotte eruit en zet er iemand met persoonlijkheid neer, waar spelers van andere clubs tegen op kijken.....Met Wotte haal je geen spelers naar feyenoord, maar met bijvoorbeeld een Neeskens ofzo wel.......quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
[afbeelding]
is dit bedoeld als een belediging
Die krabbelen nu ook terug: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70450/sc=1ceb01quote:
Ik geloof niet dat Koeman er veel aan kan doen als PSV én een zak geld op tafel legt, én Kalou er graag heen wil én Feyenoord meewerkt aan de transfer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:39 schreef fransie102 het volgende:
Als Kalou weggaat, dan wordt Koeman ook weer wat ongeloofwaardiger. Die heeft gezegd dat Kalou en Kuyt niet weg mogen.
Goede zaak.quote:Handvest Feyenoord Clubcultuur intern verspreid
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
De directie van Feyenoord heeft alle werknemers van de club in het bezit gesteld van het zogenaamde 'Handvest voor de Feyenoord Clubcultuur'. Dit handvest werd in maart 2004 opgesteld door de Feyenoord Supportersvereniging in overleg met de leden van de Klankbordgroep.
Bij de tot standkoming van het handvest werd destijds tevens afgesproken dat wanneer Feyenoord hier om praktische redenen van wil af wijken hierover eerst met supporters overlegd zal worden.
Ook de spelers en technische staf zullen een exemplaar van het handvest ontvangen. Bovendien werkt de Feyenoord Supportersvereniging momenteel aan een informatieboekje waarin dieper op de achtergronden van de club en de aanhang zal worden ingegaan. Dit boekje zal in verschillende talen gaan verschijnen en eveneens aan spelers en andere belanghebbenden worden uitgedeeld. De Feyenoord Supportersvereniging acht het belangrijk dat iedereen die in dienst is van de club weet waar Feyenoord voor staat. De clubleiding onderschrijft dit belang en verleent alle medewerking.
Handvest voor de Feyenoord Clubcultuur
Feyenoord is meer dan een voetbalclub. Voor veel supporters is Feyenoord een levenswijze. Zij zijn trots op de club, de geschiedenis van de club en de cultuur van de club. Feyenoord speelt een zeer belangrijke rol in het sociale leven van tienduizenden, zoniet honderdduizenden mensen. De club dient zich hiervan goed bewust te zijn, en mag hieraan op geen enkele wijze afbreuk doen.
Echter, het voetbal in het algemeen en dus ook Feyenoord wordt steeds meer omgeven door mensen en instellingen die de club vanuit een ander perspectief benaderen. Hierdoor wordt soms bewust of onbewust afbreuk gedaan aan de historie, geschiedenis en cultuur van de club. Teneinde de beleidsbepalers van Feyenoord een leidraad te geven hoe hiermee moet worden omgegaan heeft Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, getracht een aantal zaken op schrift te stellen. Hieruit voortvloeiend moet een handvest voor de clubcultuur ontstaan. Dit handvest moet er enerzijds voor zorgen dat tradities en identiteit van Feyenoord niet verloren gaan, anderzijds mag het de verdere ontwikkeling van de betaald voetbalorganisatie Feyenoord niet in de weg staan.
1. Geschiedenis
a. Op geen enkele wijze mag getoornd worden aan het traditionele thuistenue van Feyenoord. Het thuistenue bestaat uit een rood/wit shirt, een zwarte broek en zwarte kousen, eventueel met rood/witte bies. Aan de vaste kleuren van het thuistenue mogen geen andere kleurcombinaties worden toegevoegd en ook de vormgeving mag niet worden gewijzigd. Tevens dienen de pms-kleuren/kleurnummers die in het thuistenue worden gebruikt te worden vastgelegd. Ook hiervan mag niet worden afgeweken. Op het shirt bevindt zich het officiële Feyenoord logo op de linkerzijde van de borst (hart).
b. Feyenoord zal in thuiswedstrijden altijd aantreden in het thuistenue, tenzij hier omwille van reglementen van moet worden afgeweken.
c. In de kleurencombinatie van het uittenue dient middels een keuze van de kleurencombinatie wit en groen altijd de verbondenheid met de stad Rotterdam tot uiting te worden gebracht.
d. Het Feyenoord-logo is rond, heeft een zwarte rand en een rood/witte binnenzijde. Alle letters hebben de gouden kleur. Voor officieel gebruik mag hier niet van worden afgeweken.
e. Feyenoord is onlosmakelijk verbonden met de stad Rotterdam, het zuidelijke deel van de Maasoever, en met de wijk Feijenoord. Feyenoord mag derhalve nooit uit Rotterdam verdwijnen, ook niet naar bijvoorbeeld een zuidelijke randgemeente.
f. Medewerkers van Feyenoord - zowel mensen in een dienstverband (inclusief spelers) als vrijwilligers – moeten op de hoogte zijn met de historie van de club, of hier zo nodig van in kennis worden gesteld. Dit geldt ook voor spelers. Feyenoord zal hiervoor in overleg met Legioen eventueel in meerdere talen een informatiebulletin samenstellen. Dit bulletin zal bij indiensttreding aan nieuwe medewerkers worden overhandigd.
g. Oud-spelers en medewerkers van Feyenoord moeten ook na uitdiensttreding zoveel mogelijk bij de club betrokken blijven. Te denken valt aan het vernoemen van tribunes naar oud-spelers, het uitnodigen voor bijeenkomsten en open dagen, het organiseren van reünies, bijdragen aan het Home of History, enz.
h. Wanneer een oud-speler of medewerker overlijdt dan wordt hier door Feyenoord op gepaste wijze aandacht aan besteed. Dit kan door bijvoorbeeld het houden van een minuut stilte, een condoleance register, het bezoeken van plechtigheden, enz.
i. De naam van het stadion is geen sponsornaam, maar een naam die past bij de geschiedenis en cultuur van de club. Mocht Feyenoord De Kuip ooit verlaten dan dient een nieuw stadion bij voorkeur dezelfde naam te krijgen.
j. De naam Feyenoord mag niet misbruikt worden. De naam Feyenoord moet beschermd worden, en er mogen ook geen afgeleide vormen worden gekozen als bijvoorbeeld Feyenoord 2003, Feyenoord Coca Cola, enz.
2. Traditie
a. Supporters van Feyenoord hebben zich meerdere malen uitgesproken voor een voorkeur van een aanvangstijdstip van de wedstrijden van 14.30 uur op zondagmiddag. Feyenoord dient deze voorkeur zoveel mogelijk te respecteren. Wanneer wordt afgeweken van deze speeldag/aanvangstijd dient de club de argumenten hiervoor duidelijk kenbaar te maken.
b. Feyenoord heeft een grote en fanatieke aanhang. De club moet de supporters voldoende ruimte bieden het fanatisme te laten gelden tijdens de wedstrijden.
c. Het supporterslegioen van Feyenoord wordt gekenmerkt door hoge mate van onderlinge samenhang en solidariteit. Deze onderlinge samenhang dient waar mogelijk bevorderd te worden, doch in elk geval niet gefrustreerd te worden door segmentatie van supportersgroepen.
d. Feyenoord onthoudt zich van zaken die niet ‘des Feyenoord’s’ zijn. Dus geen mascotte op het veld, balletje hooghouden door kinderen, Miss Feyenoord verkiezingen, cameraspelletjes, presentator op het veld, enz.
e. Feyenoord staat bekend als de club van het volk en moet dus ook voor het volk toegankelijk blijven. Toegangsprijzen moeten voor een ieder betaalbaar zijn en worden vastgesteld op basis van logische criteria.
f. Feyenoord-supporters herkennen zich in een bepaalde spelstijl, die zich kenmerkt door onverzettelijkheid, strijdlust, optimale inzet, passie, durf, werklust, enz. Bij het aantrekken van spelers en trainers dient hiermee rekening gehouden te worden.
g. De Feyenoord-supporter moet zich kunnen identificeren met de spelersselectie. Bij het samenstellen van de spelersgroep dient de volgende selectievolgorde in acht te worden genomen:
- Kwaliteit van de speler
- Speler afkomstig uit eigen jeugd
- Speler afkomstig uit Rotterdam
- Speler afkomstig uit Nederland
3. Cultuur
a. Feyenoord is een volksclub. Hoewel de club een landelijke aanhang heeft kenmerkt de club zich door een Rotterdamse mentaliteit. Deze mentaliteit staat voor eerlijk, stoer, recht voor zijn raap. Deze mentaliteit dient Feyenoord in al haar geledingen uit te stralen en uit te dragen.
b. Met name door de grote aanhang is Feyenoord verworden tot de club met de uitstraling die het nu heeft. Het supporterslegioen dient een stem te hebben/te krijgen op beslissingsniveau, dan wel serieus over allerlei clubaangelegenheden te kunnen meepraten.
c. Feyenoord dient zich volledig te richten op de ontwikkeling van het voetbal, en zich derhalve te onthouden van activiteiten die hiermee niet rechtstreeks in verband staan, of hieraan zelfs afbreuk doen. Feyenoord zal haar naam nooit aan andere takken van sport verbinden die een (elitaire) uitstraling hebben en derhalve niet passen bij de club. Een uitzondering vormen takken van sport of activiteiten die reeds in het verleden en dus op historische gronden uit naam van Feyenoord zijn beoefend.
Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????quote:
Als je realistisch nadenkt, kun je nog wel ambitieus zijn. Je moet niet met de houding "we moeten roeien met de riemen die we hebben" aan een seizoen beginnen, maar je moet juist zorgen dat je vriend en vijand verrast met een 2e plek (en na de play-offs CL-voetbal).quote:Ze (Jansen, Koeman, Wotte en wat anderen) zijn in tegenstelling tot velen realistisch in hun denken en weten wat nu, op dit moment, de mogelijkheden van Feijenoord zijn.
Dat weet ik wel zeker.quote:De GKL zit ook dwars, ben ik van overtuigd
Dan moeten ze toch anders gaan handelen.quote:Geloof best dat ze er veel aan willen doen om Feijenoord weer terug te brengen op niveau. Vraag is alleen of ze dat lukt.
Ik heb hem vandaag ontvangen. Op feyenoord.nl kun je hem bestellen, en binnen enkele dagen zal ie ook wel bij Intersport e.d. liggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand al waar je die nieuwe shirts kunt kopen?
Het geld is er gewoon niet. Ik heb ook de ambities een mooie vrijstaande villa met zwembad in Malaga te kopen, maar dat doe ik niet omdat ik het geld niet heb.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????
Ik denk dat Feijenoord al het recht heeft om een aanbod te weigeren van psv. Ook al wordt er een zak geld op tafel gesmeten. Kalou is immers onder contract bij Feijenoord. Verkocht wordt hij vast wel, maar niet aan psv.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ik denk als PSV echt bereid is een goede prijs te betalen voor Kalou dat feyenoord eigenlijk niet kan weigeren hem te laten vertrekken aangezien hij echt niet schijnt bij te willen tekenen.
Al denk ik niet meer dat Kalou nog naar PSV komt al vind ik het wel vreemd dat er in vrijwel alle (ook betrouwbare) media is verschenen dat PSV en feyenoord ook daadwerkelijk in onderhandeling zijn/waren.
En ook het feit dat zijn zaakwaarnemer dat in het AD aangeeft en dat het voor Kalou beter is als het voor Zaterdag zou zijn.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef cultheld het volgende:
Zelfs als Kalou níet naar PSV komt, heeft Hiddink toch goed werk gedaan. Ik voorzie een breuk tussen Kalou en Feyenoord.
Knap zeg. Ik voorzag ook al een breuk tussen Park en PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef cultheld het volgende:
Zelfs als Kalou níet naar PSV komt, heeft Hiddink toch goed werk gedaan. Ik voorzie een breuk tussen Kalou en Feyenoord.
Welke?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand al waar je die nieuwe shirts kunt kopen?
Iddquote:
Ben benieuwd wat hier precies mee wordt bedoeld?quote:b. Feyenoord heeft een grote en fanatieke aanhang. De club moet de supporters voldoende ruimte bieden het fanatisme te laten gelden tijdens de wedstrijden.
Ik denk dat het spelers geen flikker uit maakt wie er TD is. Het gaat om de ambities en de mogelijkheden van de club. Een club die CL speelt heeftmeer aantrekkingskracht op (jonge) spelers dan eentje die EC speelt. Verder zijn belangrijke criteria de spelersgroep en de trainer en natuurlijk het loon dat er betaald wordt plus overige contractuele voorwaarden als afkoopsom etc.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef The_M het volgende:
[..]
Neu, eerder een tip aan Jorien: gooi die Wotte eruit en zet er iemand met persoonlijkheid neer, waar spelers van andere clubs tegen op kijken.....Met Wotte haal je geen spelers naar feyenoord, maar met bijvoorbeeld een Neeskens ofzo wel.......
Als dat zo is, zijn ze echt dom daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat Feijenoord een beetje geschrokken is van de reacties omtrent dit nieuws. Die hebben geen baat bij een nieuw seizoen wat begint met acties richting bestuur...
Tuurlijk heeft feyenoord dat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik denk dat Feijenoord al het recht heeft om een aanbod te weigeren van psv. Ook al wordt er een zak geld op tafel gesmeten. Kalou is immers onder contract bij Feijenoord. Verkocht wordt hij vast wel, maar niet aan psv.
Denk dat Feijenoord een beetje geschrokken is van de reacties omtrent dit nieuws. Die hebben geen baat bij een nieuw seizoen wat begint met acties richting bestuur...
Mooie woorden, nu maar hopen dat er ook echt wat mee gedaan wordt!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Welke?
PSV-shirt: Nummer 10 Kalou?
Volgens mij heeft Cultheld er eentje over!
Boeiend als hij maar niet naar de lampies gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bijkomend feit dat hij niet weg wil uit Nederland betekent dus als hij nog 2 jaar bij feyenoord blijft hij gratis en voor niks wegloopt uit de Kuip.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????
Het seizoen is nog niet begonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan we de topictitel nog aanpassen ?
Nee, het blijft een NSB'er als je openlijk flirt met een concurent.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Juich nou maar niet te vroeg......quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat kan ook zijn om er een beter contract uit te halen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Moreno het volgende:
[..]
Nee, het blijft een NSB'er als je openlijk flirt met een concurent.
Dan is het nog een NSB'erquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn om er een beter contract uit te halen..
Spuit 11...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef Houniet het volgende:
als dit van kalou doorgaat, dan is het een echte verrader
voor kalou jaquote:
Le-zen.quote:
Het is toch zo? Met de verdediging komen we nog steeds niet ver, daar moet nog 1 goede medogenloze verdediger bij die ook nog een beetje leiding aan Zuiverloon, Snoyl, Greene, Saidi, enz. kan geven. Majstorovic dus bijvoorbeeld. Meteen proberen te halen zodra er wat meer spelers opgerot zijn. En niet bij voorbaat al gaan janken dat ie onhaalbaar is. En waar blijft die goede middenvelder? Of gaan we het doen met onze topper Schreuder?quote:
100-jarig bestaan, Jorien weg, gouden F terug : vanaf 2008 begint ons gouden tijdperkquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef TC03 het volgende:
Dat ding wat Cart_Man net postte is wel tof. Alleen dat stukje over het logo van Feyenoord vind ik gek. Betekent dat nou dat volgend seizoen de gouden F weer terugkeert? Ik dacht dat dat in 2008 was.
Vroeg ik me ook al af....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef TC03 het volgende:
Dat ding wat Cart_Man net postte is wel tof. Alleen dat stukje over het logo van Feyenoord vind ik gek. Betekent dat nou dat volgend seizoen de gouden F weer terugkeert? Ik dacht dat dat in 2008 was.
Geloof niet dat er ooit echte belangstelling was, maar ze zullen hem vast wel in de gaten houdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef SCH het volgende:
Heeft Feyenoord nou nooit concrete belangstelling voor Petter Hansson gehad? Ik vind dat fijn hoor maar ook wel vreemd. Volgens mij iemand die goed bij Feyenoord past en 1 van de beste verdedigers van de eredivisie en iemand die wat uitstraalt, wat Fey goed kan gebruiken.
Om dat de verdediging bij Feyenoord zo'n zwakke schakel is en het dan wel erg voor de hand ligt, alhoewel Hansson al wat ouders is. Maar hij is topfit, speelt bijna altijd en staat hoog in al die lijstjes met cijfers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geloof niet dat er ooit echte belangstelling was, maar ze zullen hem vast wel in de gaten houdenMaar hoezo?
Ik zie op de clubsite nog altijd witte letters hoorquote:d. Het Feyenoord-logo is rond, heeft een zwarte rand en een rood/witte binnenzijde. Alle letters hebben de gouden kleur. Voor officieel gebruik mag hier niet van worden afgeweken.
Met welk geldquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten die linksback van Nigeria -20 halen
Nee man, die is nét zo slecht. Feyenoord moet Evra halen!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten die linksback van Nigeria -20 halen
Eens.quote:Als het aan de Feyenoord Supportersvereniging ligt zal het voornemen van de Eredivisie CV om voor aanvang van de wedstrijden een tune van DJ Tiësto ten gehore te brengen snel weer om zeep worden geholpen. Vandaag maakte het Algemeen Dagblad bekend welke ideeën de Eredivisie CV heeft om de Eredivisie te ‘stroomlijnen’. Wat de Feyenoord Supportersvereniging is er maar één nummer dat bij opkomst in De Kuip ten gehore wordt gebracht: Hand in Hand Kameraden!
Hansson zal wel weer te duur zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Om dat de verdediging bij Feyenoord zo'n zwakke schakel is en het dan wel erg voor de hand ligt, alhoewel Hansson al wat ouders is. Maar hij is topfit, speelt bijna altijd en staat hoog in al die lijstjes met cijfers.
Vast wel.quote:
Dat stadium zijn we al een jaar voorbij. In plaats van sponsors te zoeken, kopen we nu slechte spelers voor weinig geld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vast wel.
Men wil goede spelers kopen, maar weigert daarvoor flink geld uit te geven en risico te lopen.
Ben blij dat het tenminste nog iemand met me eens is hier.quote:Tja, zo werkt dat niet.![]()
Joepiequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef heiden6 het volgende:
En wat dacht je van Castelen?
Jaloers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef cultheld het volgende:
Kalou en Kuyt kostten samen 1 miljoen euro. Dus soms weet Feyenoord wel aan cadeautjes te komen
Volgens mij zou vd Herik nog geen 5 miljoen uitgeven voor Ronaldinho of Kaká.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef fransie102 het volgende:
Hangt er vanaf voor welke speler die 5 miljoen is.![]()
Ik heb liever dat ze nog roepen dat er betere spelers komen. Stel je voor dat ze zeiden "we geven het op, we spelen vanaf nu nooit meer bovenin de eredivisie".
DIe gozer heeft geen cent gekost, en heeft ons toch een hoop opgeleverd. Bovendien kan hij worden verkocht voor een paar miljoen. Dat lijkt me toch een goede zet, achteraf gezien. Ik had het niet verwacht.quote:
't Is dat 'ie niks heeft gekost...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
DIe gozer heeft geen cent gekost, en heeft ons toch een hoop opgeleverd. Bovendien kan hij worden verkocht voor een paar miljoen. Dat lijkt me toch een goede zet, achteraf gezien. Ik had het niet verwacht.
Dat bedoel ik ook, voor die prijs...quote:
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, voor die prijs...
Mee eens, maar stel dat we 5 miljoen uit hadden gegeven aan hem.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.
Jawel maar daarintegen vond ik hem in de 2de seizoenshelft weer minder worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.
Het hele elftal speelde minder in de 2de seizoenshelft...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel maar daarintegen vond ik hem in de 2de seizoenshelft weer minder worden.
Dat is ook zo. Maar wat ik me dan afvraag is, Castelen heeft niks gekost. Deed het goed dit seizoen, en je kan hem nu kwijt voor 6 miljoen. Ja, hoe weeg je dat af. Is hij dan volgend jaar meer waard? Of moet je nu de gok nemen en bijna 6 miljoen winst maken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het hele elftal speelde minder in de 2de seizoenshelft...
Je moet in de eerste plaats bekijken hoe je een zo goed mogelijk elftal bij elkaar kan krrijgen cq houden. Als je een talentvolle opvolger klaar hebt staan voor een speler waar je nu flink voor kan cashen: doen. Maar als het alleen maar een verzwakking zou betekenen, moet een club als Feyenoord niet voor het geld gaan. We zijn toch niet beursgenoteerd?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar wat ik me dan afvraag is, Castelen heeft niks gekost. Deed het goed dit seizoen, en je kan hem nu kwijt voor 6 miljoen. Ja, hoe weeg je dat af. Is hij dan volgend jaar meer waard? Of moet je nu de gok nemen en bijna 6 miljoen winst maken?
Dat is zo maar voor 6 miljoen kun je deze zomer wel weer die belangrijke linksback aantrekken waar op rechtshalf nog degelijke mensen voor beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet in de eerste plaats bekijken hoe je een zo goed mogelijk elftal bij elkaar kan krrijgen cq houden. Als je een talentvolle opvolger klaar hebt staan voor een speler waar je nu flink voor kan cashen: doen. Maar als het alleen maar een verzwakking zou betekenen, moet een club als Feyenoord niet voor het geld gaan. We zijn toch niet beursgenoteerd?
Moet je zeker doen ja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen voor 6mln moet je meteen doen.
Ik vind het onzin om een evt nieuw stadion ook De Kuip te noemen (zie dat handvest van Cartman). Heeft Feyenoord zelf dit allemaal al 'geaccepteerd'?
Het GKL Stadionquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je zeker doen ja...
Bij voorkeur staat er hè: i. De naam van het stadion is geen sponsornaam, maar een naam die past bij de geschiedenis en cultuur van de club. Mocht Feyenoord De Kuip ooit verlaten dan dient een nieuw stadion bij voorkeur dezelfde naam te krijgen.
Heb liever het Ernst Happel Stadion...maar dat bestond al...
Zou ik niet eens veel problemen mee hebben...dankzij hem bestaat Feijenoord immers nog.quote:
Ja, maar sindsdien heeft ie ook alle groei etc weer tegengehoudenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou ik niet eens veel problemen mee hebben...dankzij hem bestaat Feijenoord immers nog.
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef hippo-clippo het volgende:
nee dank je, ik hoef die gozer niet in het Feijenoord-shirt te zien.
Jorien werd voorzitter in een tijd dat Feyenoord aan een draadje hing boven de afgrond. Hij heeft Feyenoord daaruit getrokken. Daar is iedereen hem dankbaar voor. Echter is het nu zo dat hij een heleboel investeerders en andere zaken afketst en simpelweg teveel te vertellen heeft binnen de club. Hij belemmert nu de doorgroei van Feyenoord en daarom wordt ie ook door velen weer gehaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is de rol van Jorien eigenlijk precies geweest.
Aan de ene kant haat iedereen hem, maar aan de andere kant zijn diezelfde mensen hem vaak dankbaar.
Ja, dat hij opstapt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Tomasso het volgende:
CM, enig idee wat Wotte gaat zeggen op de persconferentie na de eerste training?
Optie a en b, een donker afrikaans elftal heb je al voor 2 miljoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef cultheld het volgende:
Wat zou Jorien met de 22 miljoen voor Kuyt en Kalou gaan doen?
a) Hij koopt er een mooie nieuwe jacht van en de rest gaat naar de rvc
b) Hij laat Wotte met het geld spelen, zodat er een elftal nieuwe spelers komt uit Nieuw-Guinea, Singapore en Equatoriaal Guinea
c) Hij koopt Lucius voor 22 miljoen
en van het wisselgeld kopen we dat Philips stadionnetjequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Optie a en b, een donker afrikaans elftal heb je al voor 2 miljoen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben niet eens een eigen stadion
Het is wel zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boehoe wat een ramp zeg. We hoeven het dus ook niet zelf te financieren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben niet eens een eigen stadion
Lucius voor 22 miljoen is best een goede dealquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef cultheld het volgende:
Wat zou Jorien met de 22 miljoen voor Kuyt en Kalou gaan doen?
a) Hij koopt er een mooie nieuwe jacht van en de rest gaat naar de rvc
b) Hij laat Wotte met het geld spelen, zodat er een elftal nieuwe spelers komt uit Nieuw-Guinea, Singapore en Equatoriaal Guinea
c) Hij koopt Lucius voor 22 miljoen
Metuzalem? Alleen de naam maakt het al ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef Moreno het volgende:
Op een Feyenoord forum zegt iemand uit een betrouwbare bron (Zeker weten doe je het dus niet) te weten dat Feyenoord achter Metuzalem van Shakhtar Donetsk aan zit![]()
Wie kent deze speler? Hoe oud is hij? En op welke plek speelt hij?
Je hoeft ook niet persé te posten hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef Staanplaats het volgende:
Gvd weer een heel topic vol met gebabbel, pleur maar op ga niet alles terug lezen..
Hij maakte in die wedstrijden tegen AZ niet bepaald een grote indruk op mij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef Suijk het volgende:
Ajax zat een tijdje geleden ook achter die speler aan geloof ik. Ken hem verder niet.
Post dan niet, lui varken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:26 schreef Staanplaats het volgende:
Gvd weer een heel topic vol met gebabbel, pleur maar op ga niet alles terug lezen..
quote:Naar aanleiding van een artikel dat vandaag verscheen in het Algemeen Dagblad, en de reactie die de Feyenoord Supportersvereniging op haar website plaatste, heeft de directie van de Eredivisie CV laten weten dat het gebruik van de tv tune van DJ Tiësto geen verplichting wordt. Clubs zijn vrij om van de tune gebruik te maken. Gewoon Hand in Hand in De Kuip dus..
quote:'PSV gaat zich richten op Huntelaar'
PSV hoeft niet meer te rekenen op de diensten van Feyenoord aanvaller Salomon Kalou. De aanvaller die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal niet verkocht worden aan een concurrent. De kans is zelfs aanwezig dat hij bijtekend in Rotterdam. PSV zal naar een andere oplossing moeten zoeken. PSV zal zich nu op Huntelaar gaan richten als nieuwe spits voor volgend seizoen.
Dat was in de tijd dat Feyenoord nog met DWS om de titel streed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Staanplaats het volgende:
hehehe
Nu het toch allemaal kut is, doen we fijn een stukje literatuur uit nostaligische tijd:
De supporters van 'dat kluppie' lieten zich echter niet onbetuigd en weefden met hun rood-witte vendels hun winning-mood over de tribunes, toeterden vermetel hun scherpe klanken over het beton en brulden het 'Hand in Hand-kameraden' zo eensgezind, dat de Schotten er wat witjes om de neus door werden, want al probeerden ze op hun manier de Hampdon-Roar tot leven te wekken, die ebde doodgewoon weg op de zonvloed van klanken van het Hand-in-Hand. Toen daarna vervolgens de Zilvervloot zijn Armada over de woelige voetbalwateren schoof moest zelfs de meest chauvinistische Schot erkennen dat tegen zulk een massazang geen kruid gewassen was.."
GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
Van dezelfde site als waarop vermeld wordt dat Cambiasso naar Feyenoord komtquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef Moreno het volgende:
Over wanbeleid van het Feyenoord bestuur gesproken PSV kan er ook wat van![]()
[..]
![]()
Bijtekend...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef Moreno het volgende:
Over wanbeleid van het Feyenoord bestuur gesproken PSV kan er ook wat van![]()
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |