Vast wel.quote:
Dat stadium zijn we al een jaar voorbij. In plaats van sponsors te zoeken, kopen we nu slechte spelers voor weinig geld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vast wel.
Men wil goede spelers kopen, maar weigert daarvoor flink geld uit te geven en risico te lopen.
Ben blij dat het tenminste nog iemand met me eens is hier.quote:Tja, zo werkt dat niet.![]()
Joepiequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef heiden6 het volgende:
En wat dacht je van Castelen?
Jaloers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef cultheld het volgende:
Kalou en Kuyt kostten samen 1 miljoen euro. Dus soms weet Feyenoord wel aan cadeautjes te komen
Volgens mij zou vd Herik nog geen 5 miljoen uitgeven voor Ronaldinho of Kaká.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef fransie102 het volgende:
Hangt er vanaf voor welke speler die 5 miljoen is.![]()
Ik heb liever dat ze nog roepen dat er betere spelers komen. Stel je voor dat ze zeiden "we geven het op, we spelen vanaf nu nooit meer bovenin de eredivisie".
DIe gozer heeft geen cent gekost, en heeft ons toch een hoop opgeleverd. Bovendien kan hij worden verkocht voor een paar miljoen. Dat lijkt me toch een goede zet, achteraf gezien. Ik had het niet verwacht.quote:
't Is dat 'ie niks heeft gekost...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
DIe gozer heeft geen cent gekost, en heeft ons toch een hoop opgeleverd. Bovendien kan hij worden verkocht voor een paar miljoen. Dat lijkt me toch een goede zet, achteraf gezien. Ik had het niet verwacht.
Dat bedoel ik ook, voor die prijs...quote:
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, voor die prijs...
Mee eens, maar stel dat we 5 miljoen uit hadden gegeven aan hem.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.
Jawel maar daarintegen vond ik hem in de 2de seizoenshelft weer minder worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot toch op, hij heeft het goed gedaan voor een eerste seizoen bij Feijenoord. Waren er maar meerdere die zo speelden in hun eerste seizoen.
Het hele elftal speelde minder in de 2de seizoenshelft...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel maar daarintegen vond ik hem in de 2de seizoenshelft weer minder worden.
Dat is ook zo. Maar wat ik me dan afvraag is, Castelen heeft niks gekost. Deed het goed dit seizoen, en je kan hem nu kwijt voor 6 miljoen. Ja, hoe weeg je dat af. Is hij dan volgend jaar meer waard? Of moet je nu de gok nemen en bijna 6 miljoen winst maken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het hele elftal speelde minder in de 2de seizoenshelft...
Je moet in de eerste plaats bekijken hoe je een zo goed mogelijk elftal bij elkaar kan krrijgen cq houden. Als je een talentvolle opvolger klaar hebt staan voor een speler waar je nu flink voor kan cashen: doen. Maar als het alleen maar een verzwakking zou betekenen, moet een club als Feyenoord niet voor het geld gaan. We zijn toch niet beursgenoteerd?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar wat ik me dan afvraag is, Castelen heeft niks gekost. Deed het goed dit seizoen, en je kan hem nu kwijt voor 6 miljoen. Ja, hoe weeg je dat af. Is hij dan volgend jaar meer waard? Of moet je nu de gok nemen en bijna 6 miljoen winst maken?
Dat is zo maar voor 6 miljoen kun je deze zomer wel weer die belangrijke linksback aantrekken waar op rechtshalf nog degelijke mensen voor beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet in de eerste plaats bekijken hoe je een zo goed mogelijk elftal bij elkaar kan krrijgen cq houden. Als je een talentvolle opvolger klaar hebt staan voor een speler waar je nu flink voor kan cashen: doen. Maar als het alleen maar een verzwakking zou betekenen, moet een club als Feyenoord niet voor het geld gaan. We zijn toch niet beursgenoteerd?
Moet je zeker doen ja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen voor 6mln moet je meteen doen.
Ik vind het onzin om een evt nieuw stadion ook De Kuip te noemen (zie dat handvest van Cartman). Heeft Feyenoord zelf dit allemaal al 'geaccepteerd'?
Het GKL Stadionquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je zeker doen ja...
Bij voorkeur staat er hè: i. De naam van het stadion is geen sponsornaam, maar een naam die past bij de geschiedenis en cultuur van de club. Mocht Feyenoord De Kuip ooit verlaten dan dient een nieuw stadion bij voorkeur dezelfde naam te krijgen.
Heb liever het Ernst Happel Stadion...maar dat bestond al...
Zou ik niet eens veel problemen mee hebben...dankzij hem bestaat Feijenoord immers nog.quote:
Ja, maar sindsdien heeft ie ook alle groei etc weer tegengehoudenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou ik niet eens veel problemen mee hebben...dankzij hem bestaat Feijenoord immers nog.
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef hippo-clippo het volgende:
nee dank je, ik hoef die gozer niet in het Feijenoord-shirt te zien.
Jorien werd voorzitter in een tijd dat Feyenoord aan een draadje hing boven de afgrond. Hij heeft Feyenoord daaruit getrokken. Daar is iedereen hem dankbaar voor. Echter is het nu zo dat hij een heleboel investeerders en andere zaken afketst en simpelweg teveel te vertellen heeft binnen de club. Hij belemmert nu de doorgroei van Feyenoord en daarom wordt ie ook door velen weer gehaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is de rol van Jorien eigenlijk precies geweest.
Aan de ene kant haat iedereen hem, maar aan de andere kant zijn diezelfde mensen hem vaak dankbaar.
Ja, dat hij opstapt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Tomasso het volgende:
CM, enig idee wat Wotte gaat zeggen op de persconferentie na de eerste training?
Optie a en b, een donker afrikaans elftal heb je al voor 2 miljoen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef cultheld het volgende:
Wat zou Jorien met de 22 miljoen voor Kuyt en Kalou gaan doen?
a) Hij koopt er een mooie nieuwe jacht van en de rest gaat naar de rvc
b) Hij laat Wotte met het geld spelen, zodat er een elftal nieuwe spelers komt uit Nieuw-Guinea, Singapore en Equatoriaal Guinea
c) Hij koopt Lucius voor 22 miljoen
en van het wisselgeld kopen we dat Philips stadionnetjequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Optie a en b, een donker afrikaans elftal heb je al voor 2 miljoen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben niet eens een eigen stadion
Het is wel zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boehoe wat een ramp zeg. We hoeven het dus ook niet zelf te financieren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben niet eens een eigen stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |