Ik denk dat Feijenoord al het recht heeft om een aanbod te weigeren van psv. Ook al wordt er een zak geld op tafel gesmeten. Kalou is immers onder contract bij Feijenoord. Verkocht wordt hij vast wel, maar niet aan psv.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ik denk als PSV echt bereid is een goede prijs te betalen voor Kalou dat feyenoord eigenlijk niet kan weigeren hem te laten vertrekken aangezien hij echt niet schijnt bij te willen tekenen.
Al denk ik niet meer dat Kalou nog naar PSV komt al vind ik het wel vreemd dat er in vrijwel alle (ook betrouwbare) media is verschenen dat PSV en feyenoord ook daadwerkelijk in onderhandeling zijn/waren.
En ook het feit dat zijn zaakwaarnemer dat in het AD aangeeft en dat het voor Kalou beter is als het voor Zaterdag zou zijn.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef cultheld het volgende:
Zelfs als Kalou níet naar PSV komt, heeft Hiddink toch goed werk gedaan. Ik voorzie een breuk tussen Kalou en Feyenoord.
Knap zeg. Ik voorzag ook al een breuk tussen Park en PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef cultheld het volgende:
Zelfs als Kalou níet naar PSV komt, heeft Hiddink toch goed werk gedaan. Ik voorzie een breuk tussen Kalou en Feyenoord.
Welke?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand al waar je die nieuwe shirts kunt kopen?
Iddquote:
Ben benieuwd wat hier precies mee wordt bedoeld?quote:b. Feyenoord heeft een grote en fanatieke aanhang. De club moet de supporters voldoende ruimte bieden het fanatisme te laten gelden tijdens de wedstrijden.
Ik denk dat het spelers geen flikker uit maakt wie er TD is. Het gaat om de ambities en de mogelijkheden van de club. Een club die CL speelt heeftmeer aantrekkingskracht op (jonge) spelers dan eentje die EC speelt. Verder zijn belangrijke criteria de spelersgroep en de trainer en natuurlijk het loon dat er betaald wordt plus overige contractuele voorwaarden als afkoopsom etc.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef The_M het volgende:
[..]
Neu, eerder een tip aan Jorien: gooi die Wotte eruit en zet er iemand met persoonlijkheid neer, waar spelers van andere clubs tegen op kijken.....Met Wotte haal je geen spelers naar feyenoord, maar met bijvoorbeeld een Neeskens ofzo wel.......
Als dat zo is, zijn ze echt dom daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat Feijenoord een beetje geschrokken is van de reacties omtrent dit nieuws. Die hebben geen baat bij een nieuw seizoen wat begint met acties richting bestuur...
Tuurlijk heeft feyenoord dat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik denk dat Feijenoord al het recht heeft om een aanbod te weigeren van psv. Ook al wordt er een zak geld op tafel gesmeten. Kalou is immers onder contract bij Feijenoord. Verkocht wordt hij vast wel, maar niet aan psv.
Denk dat Feijenoord een beetje geschrokken is van de reacties omtrent dit nieuws. Die hebben geen baat bij een nieuw seizoen wat begint met acties richting bestuur...
Mooie woorden, nu maar hopen dat er ook echt wat mee gedaan wordt!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Welke?
PSV-shirt: Nummer 10 Kalou?
Volgens mij heeft Cultheld er eentje over!
Boeiend als hij maar niet naar de lampies gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bijkomend feit dat hij niet weg wil uit Nederland betekent dus als hij nog 2 jaar bij feyenoord blijft hij gratis en voor niks wegloopt uit de Kuip.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????
Het seizoen is nog niet begonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan we de topictitel nog aanpassen ?
Nee, het blijft een NSB'er als je openlijk flirt met een concurent.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Juich nou maar niet te vroeg......quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat kan ook zijn om er een beter contract uit te halen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Moreno het volgende:
[..]
Nee, het blijft een NSB'er als je openlijk flirt met een concurent.
Dan is het nog een NSB'erquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan ook zijn om er een beter contract uit te halen..
Spuit 11...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef Houniet het volgende:
als dit van kalou doorgaat, dan is het een echte verrader
voor kalou jaquote:
Le-zen.quote:
Het is toch zo? Met de verdediging komen we nog steeds niet ver, daar moet nog 1 goede medogenloze verdediger bij die ook nog een beetje leiding aan Zuiverloon, Snoyl, Greene, Saidi, enz. kan geven. Majstorovic dus bijvoorbeeld. Meteen proberen te halen zodra er wat meer spelers opgerot zijn. En niet bij voorbaat al gaan janken dat ie onhaalbaar is. En waar blijft die goede middenvelder? Of gaan we het doen met onze topper Schreuder?quote:
100-jarig bestaan, Jorien weg, gouden F terug : vanaf 2008 begint ons gouden tijdperkquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef TC03 het volgende:
Dat ding wat Cart_Man net postte is wel tof. Alleen dat stukje over het logo van Feyenoord vind ik gek. Betekent dat nou dat volgend seizoen de gouden F weer terugkeert? Ik dacht dat dat in 2008 was.
Vroeg ik me ook al af....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef TC03 het volgende:
Dat ding wat Cart_Man net postte is wel tof. Alleen dat stukje over het logo van Feyenoord vind ik gek. Betekent dat nou dat volgend seizoen de gouden F weer terugkeert? Ik dacht dat dat in 2008 was.
Geloof niet dat er ooit echte belangstelling was, maar ze zullen hem vast wel in de gaten houdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef SCH het volgende:
Heeft Feyenoord nou nooit concrete belangstelling voor Petter Hansson gehad? Ik vind dat fijn hoor maar ook wel vreemd. Volgens mij iemand die goed bij Feyenoord past en 1 van de beste verdedigers van de eredivisie en iemand die wat uitstraalt, wat Fey goed kan gebruiken.
Om dat de verdediging bij Feyenoord zo'n zwakke schakel is en het dan wel erg voor de hand ligt, alhoewel Hansson al wat ouders is. Maar hij is topfit, speelt bijna altijd en staat hoog in al die lijstjes met cijfers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geloof niet dat er ooit echte belangstelling was, maar ze zullen hem vast wel in de gaten houdenMaar hoezo?
Ik zie op de clubsite nog altijd witte letters hoorquote:d. Het Feyenoord-logo is rond, heeft een zwarte rand en een rood/witte binnenzijde. Alle letters hebben de gouden kleur. Voor officieel gebruik mag hier niet van worden afgeweken.
Met welk geldquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten die linksback van Nigeria -20 halen
Nee man, die is nét zo slecht. Feyenoord moet Evra halen!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten die linksback van Nigeria -20 halen
Eens.quote:Als het aan de Feyenoord Supportersvereniging ligt zal het voornemen van de Eredivisie CV om voor aanvang van de wedstrijden een tune van DJ Tiësto ten gehore te brengen snel weer om zeep worden geholpen. Vandaag maakte het Algemeen Dagblad bekend welke ideeën de Eredivisie CV heeft om de Eredivisie te ‘stroomlijnen’. Wat de Feyenoord Supportersvereniging is er maar één nummer dat bij opkomst in De Kuip ten gehore wordt gebracht: Hand in Hand Kameraden!
Hansson zal wel weer te duur zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Om dat de verdediging bij Feyenoord zo'n zwakke schakel is en het dan wel erg voor de hand ligt, alhoewel Hansson al wat ouders is. Maar hij is topfit, speelt bijna altijd en staat hoog in al die lijstjes met cijfers.
Vast wel.quote:
Dat stadium zijn we al een jaar voorbij. In plaats van sponsors te zoeken, kopen we nu slechte spelers voor weinig geld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vast wel.
Men wil goede spelers kopen, maar weigert daarvoor flink geld uit te geven en risico te lopen.
Ben blij dat het tenminste nog iemand met me eens is hier.quote:Tja, zo werkt dat niet.![]()
Joepiequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef heiden6 het volgende:
En wat dacht je van Castelen?
Jaloers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef cultheld het volgende:
Kalou en Kuyt kostten samen 1 miljoen euro. Dus soms weet Feyenoord wel aan cadeautjes te komen
Volgens mij zou vd Herik nog geen 5 miljoen uitgeven voor Ronaldinho of Kaká.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef fransie102 het volgende:
Hangt er vanaf voor welke speler die 5 miljoen is.![]()
Ik heb liever dat ze nog roepen dat er betere spelers komen. Stel je voor dat ze zeiden "we geven het op, we spelen vanaf nu nooit meer bovenin de eredivisie".
DIe gozer heeft geen cent gekost, en heeft ons toch een hoop opgeleverd. Bovendien kan hij worden verkocht voor een paar miljoen. Dat lijkt me toch een goede zet, achteraf gezien. Ik had het niet verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |