quote:Nu begint ie bij mij ook weer te dagen. Ik wist het ook niet meer precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je die dan vinden?quote:De suicide photographer vind ik nog één van de leukste easter eggs, dat moet je gewoon zien om het grappig te vindenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef Newb het volgende:Is bij mij de spatiebalk. Die moet je dan een tijdje inhouden totdat het groene rondje rood wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. is er geen optie dat ik het target "lock"?
ja waar moeten die *insert woordenboek* 1) wan'- ka's :: amerikanen anders aan zittenquote:En komt er nog eens bij dat 'wang' Amerikaans is voor 'lul'
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nu begint ie bij mij ook weer te dagen. Ik wist het ook niet meer precies.
[..]
Waar kan je die dan vinden?
[..]
Is bij mij de spatiebalk. Die moet je dan een tijdje inhouden totdat het groene rondje rood wordt.
Ik snap het niet hoor, het wordt je steeds uitgelegd aan het begin van de missie. Daar staat gewoon welke knoppen je in moet drukken. Bij mij werkt het dan ook gewoon altijd als ik doe wat er staat.quote:
Geen mp3's, maar shortcuts. En scan ze ook ff via Audio Options > User Track Optionsquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef neggix het volgende:
Hebben btw meerdere last van het feit dat je je eigen liedjes niet op de radio hoort
Ik heb gewoon alle mp3's in die map gezet, maar hoor geen fuckAlleen reclame
Geen ideequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef Steve-O het volgende:
Lol die easter eggs!
maar wat is dat suicide photographer dan
Ja, heb ik dus al allebei geprobeerd, maar lukt niet...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Geen mp3's, maar shortcuts. En scan ze ook ff via Audio Options > User Track Options/
Las Venturasquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
En waar vond ik die dure kleding winkel ook alweer
iemand een screen ofzo ervan ?
je moet een foto maken op de carier, krijg je meteen 5 sterren aan je broekquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef Steve-O het volgende:
Lol die easter eggs!
maar wat is dat suicide photographer dan
Hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee
Zag het wel ergens op een kaart voorbij komen in Los Santos bij de pier?
Die allerduurste, Didier Sachs zit toch in Los Santos (daar ben ik er geweest tenminste).quote:
Kun je wel zeggen ja...quote:
Numpad 8 een tijdje inhouden en dan kan je gewoon op de 'normale' manier opstijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja...
Hoe kun je het beste vliegen met die straaljager? Kom bijna niet vooruit, of ik moet op de 'heli-manier' gaan vliegen (met de neus naar beneden)
Hmm die heb ik dan nog niet gevonden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die allerduurste, Didier Sachs zit toch in Los Santos (daar ben ik er geweest tenminste).
Suicide photographer zit niet op Docks Los Santos, maak straks wel een plaatje van locatie
Ik ben daar nu, niets te zien!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Cerbie het volgende:
Straalpijpen naar achter richten, op pc standaard met num-8 en num-2
Suicide Photographer hier, het poppetje is alleen random blijkbaar, toennet was het een omaatje bij mij
[[url=http://img197.echo.cx/img197/2615/gtamap6qw.th.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:05 schreef coz het volgende:
leuk ... AMD die plaatje met fotograaf post en vraagt wat ie moet doen
(gezien de signature vind ik hem leuk)
Leuk om je hier te zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Jubileumtopic, mooie gelegenheid om me ook eens te melden. Heb het spel eigenlijk voor mijn man gekocht maar 'stiekem' zelf alvast begonnen. Het is niet echt mijn type spel, ik speel normaal alleen adventures en RPG's, dus ik vind het best moeilijk.Maar wel leuk voor een keertje. Ben nog helemaal in het begin, graffiti missie. Op de terugweg rij ik steeds iemand plat waardoor hij boos wordt en met een koevoet achter me aankomt, of ik crash de auto als ik snel een bocht om ga, of ik doe iets waardoor de politie me zoekt... Gaat nog wel even duren voor ik dit onder de knie heb.
![]()
Ik vond hem leuk, toen ik daarlangs liep zag ik hem foto's maken. Dus stop even om te kijken, doet ie ineens de camera weg en loopt ie zo het water inquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En wat nu als hij geen foto's meer maakt. Dan loopt hij in het water en gaat hij dood
OP zijn bek rossen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img236.echo.cx/img236/9273/210bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
En wat moet ik nu doen?
Zo op een spies. Fletch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk, toen ik daarlangs liep zag ik hem foto's maken. Dus stop even om te kijken, doet ie ineens de camera weg en loopt ie zo het water in
Het was leuker geweest als ie van een rots afviel, dat wel
Hm.. Die kan ik ook wel eerst gaan doen, lekker snel armor erbij en dat is wel handig in die missiequote:#####################################################################
BAD GLITCH ALERT: (taken from the GameFAQs Message Boards) It has
been found that you can easily cheat your way to getting 150 Armor.
Note, no actual cheats are used, but this would defanately still be
considered cheating.
Get into a cop car/HPV1000 and drive to a place with a yellow cone
(a place you can go inside of). Hit R3 to start the mission, get off
or out of the vehicle and go inside. Wait about 10-15 seconds and the
target will be eliminated. Go outside, get back in/on the vehicle and
repeat the as long as you'd like.
Sometimes when their are multiple targets, you must do the trick more
than once, so just keep doing it. I highly recommend NOT doing this,
as it is like cheating and it makes it less fun. At least go and use
the Rhino. Either way, it's your game, enjoy it how you see fit.
#####################################################################
heel veel topics geleden is dit ook al eens langsgekomen. schijnt niet te werken op de pc versie. helaasquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Van een FAQ op Gamefaqs
[..]
Hm.. Die kan ik ook wel eerst gaan doen, lekker snel armor erbij en dat is wel handig in die missieMaar ik ga het eerst eens met een Rhino in Port Carson proberen
Ja hallo....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:35 schreef AMD64 het volgende:
[Gerucht] Eerste screenshot Grand Theft Auto 4?
Take Your Time. Zal toch wel 4 jaar duren voordat hij eindelijk te koop is op de PC.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja hallo....
Mag ik eerst nog FF GTA SA uitspelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |