Hebben die gasten van Rock* geen rust ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:36 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
whow, dit ziet er heel mooit uit. Laten we het hopen
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGVquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vraag me af of dat niet te groot word. Ben nu bezig met San Andreas, en om van de ene kant van de map naar de andere te komen met auto, nou daar doe je wel eventjes over. Meer verschillende auto's is alleen maar leuk.
Ben zeer benieuwd.
Nee lekker met de auto zo'n stuk overbruggen, dat zou pas gaaf zijn! Ultieme vrijheidquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGV
En dan echte steden gebruikenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef Dezz het volgende:
Als dat zo is zou dat echt te gek zijn! Nou maar hopen dat de steden dan ook 6 keer zo groot worden dan heb je pas echt het gevoel dat je in een stad bent
Of van een berg springen en dan richting je villa vliegenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nee lekker met de auto zo'n stuk overbruggen, dat zou pas gaaf zijn! Ultieme vrijheid![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Repeat het volgende:
ach komt toch weer eerst uit op de ps3 en dan weer meer dan een jaar later op de pc oid. Flikkers
californie is geen stadquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan echte steden gebruiken
New York, California, Washington. En dan alles gefotografeerdZoals ze dat ook gedaan hadden met Driver
MultiPlayerquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef Steeven het volgende:
Groter is niet altijd beter, in je eentje moet het wel saai zijn om een 6x zo grote map als in SA af te werken. Ik hoop dan ook, als het al waar is, dat de 6x zo grote map bedoeld is voor MP dingen e.d.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef woutabest het volgende:
Vice City was toch gewoon de opvolger van GTA 3? Of heeft dit weer een apart verhaal?
Ja ok, die zitten ook in SA. Maar ik vraag me af of je dan nog wel de weg uit je hoofd kent na een tijdje zoals dat bij de oude GTA wel het geval was. Daar kon je na een tijdje de weg zelf vinden zonder steeds op de map te moeten kijken en wist je ook de binnenweggetjes om de politie af te schudden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGV
Zelfde spel, andere map en verhaal.quote:
Dus ze doen gewoon stom met de namenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
was wel gewoon het volgende deel van de reeks idd. maar staat er verder wel los van.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dus ze doen gewoon stom met de namen
Ik heb gisteren nog GTA3 geinstalleerdquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Repeat het volgende:
gta3 vond ik overigens niet zo leuk. Vice city en San Andreas waren vele malen beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |