Way off!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef Berkery het volgende:
ABC - The Lexicon of love?
Da's qua stijl zo'n beetje het dichtste dat je bij ABC kunt komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Spandau Ballet?
Merci!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, en Berkery en Zoë nog gefeli!![]()
* Uzumaki_Naruto pakt stukje taartquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Merci!
* Berkery] deelt taart uit [afbeelding
In het vorige topic vind je nog meer gelukwensen Berkery (tussen de discussies doorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Merci!
* Berkery] deelt taart uit [afbeelding
Discussies? niet gezien...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
[..]
In het vorige topic vind je nog meer gelukwensen Berkery (tussen de discussies door).
* cafca denkt dat Berkery geen zin heeft in die discussies, dus:quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
[..]
In het vorige topic vind je nog meer gelukwensen Berkery (tussen de discussies door).
Mmm, niet gezien nu wel natuurlijk. Iedereen hartelijk dank namens ons drieënquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
Volgens mij staat er ook een recensie van deze plaat in het 'Wat luister je nu'-topic. Maar ik weet de titel nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef Mark het volgende:
Een stukje recensie dan maar?
Dat zijn Noormannen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een stemmetje in m'n hoofd mompelt trouwens Dimmu Borgir
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Andere stemmetje in m'n hoofd zei ook al tegen die ene dat 't onzin was.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Berkery het volgende:
Dat was Entombed geloof ik
Ligt er aan of je een metalhead bent. Persoonlijk vind ik Entombed een van de beste (want zichzelf ontwikkelende) harde bands. Maar je zou sowieso eens bij de platenboer het boekje in moeten kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef GLO het volgende:
Ik word wel nieuwsgierig naar die plaat trouwens. Is het echt wat?
Ik wist je SHE-vraagquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wist je SHE-vraag
Ik had gisteren namelijk exact dezelfde vraag al bedacht na m'n liefdesverklaringen...weet je zeker dat jij niet mijn derde stemmetje bent
Ik ben alles. Of niets. 't Is maar net hoe je het bekijkt. Ik hou gewoon van alle soorten muziek. En wat Entombed betreft, die heb ik in hun begintijd nauwgezet gevolgd. 'Left Hand Path' staat bij mij nog altijd te boek als het definitieve deathmetal-album. Maar toen ze van stijl veranderden ben ik ze steeds meer uit het oog verloren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een metalhead bent. Persoonlijk vind ik Entombed een van de beste (want zichzelf ontwikkelende) harde bands. Maar je zou sowieso eens bij de platenboer het boekje in moeten kijken![]()
In welke band speel jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Shit, net te laat.
Tientallen keren met die gasten opgetreden
Entombed is toch een interessante band om een tweede luisterkans te geven in dat geval. Toendertijd vond ik de stijlwisseling ook niet je van het, maar met terugwerkende kracht is Wolverine Blues wel een van mijn lievelingsplaten geworden. Eigenlijk is Entombed nu het loodzware broertje van Motorhead, ze noemen het zelf death 'n roll. Ook de covers-cd "Sons of Satan / Praise the Lord" is erg leuk: nummers van Twisted Sister, Bob Dylan (!), Dwarves, SOD, Kiss enz. in hun bekende Zweedse sausjequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ben alles. Of niets. 't Is maar net hoe je het bekijkt. Ik hou gewoon van alle soorten muziek. En wat Entombed betreft, die heb ik in hun begintijd nauwgezet gevolgd. 'Left Hand Path' staat bij mij nog altijd te boek als het definitieve deathmetal-album. Maar toen ze van stijl veranderden ben ik ze steeds meer uit het oog verloren.
Momenteel geen 1 meer. In de jaren '90 speelde ik in een redelijk vaak spelend punkbandje, waar niemand evengoed ooit van gehoord heeftquote:
En wat was de naam hiervan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Momenteel geen 1 meer. In de jaren '90 speelde ik in een redelijk vaak spelend punkbandje, waar niemand evengoed ooit van gehoord heeft![]()
Mr Potatoheadquote:
toy dolls ---> toy story ---> mr Pquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mr Potatohead![]()
![]()
Ik weet niet of het bij de laatste editie ook nog zo was, maar bij de vorige stonden we zelfs nog in OOR's popencyclopedie.![]()
Ben al aan het bladerenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mr Potatohead![]()
![]()
Ik weet niet of het bij de laatste editie ook nog zo was, maar bij de vorige stonden we zelfs nog in OOR's popencyclopedie.![]()
Nee, niet voor 2000, iig. 2000 zou toch eigenlijk al wel kunnen, dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In die van 2000 niet, heb 1978 t/m 1998 op cd-rom, wie weet...
Nee, natuurlijk niet! Heb wel de site gevonden. Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je zit toch niet bij die bands met dikke letters te kijken, he?
Wow! Daar deden mensen in de tijd dat het nog boeide stukken langer over!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Heb wel de site gevonden. Wie ben jij?
dat was in elk persberichtje in die tijd al zoquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, in 2002 staat er iets in bij de Travoltas. Dikke spelfout: Mr. Potatoehead...
Ja, haha. Nu duurt het niet lang meer en dan weten we je te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was de bassist. maar het wordt wel allemaal erg persoonlijk nu hoor..![]()
Tja, we wachten op GLOquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyways, kunnen we mijn verleden laten rusten en een vraagje doen? please
Dat zeg ik: RJP # 281. pleasequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyways, kunnen we mijn verleden laten rusten en een vraagje doen? please
Bij Raad je Plaatje voor Dummies (dit keer Raad je Plaatje # 281 ik gok ook maar wat - bij C & H) staat al sinds gisteravond een popmusicus open..................quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is dat?
Heb je een linkje, niet dat ik verwacht dat ik het weet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Bij Raad je Plaatje voor Dummies (dit keer Raad je Plaatje # 281 ik gok ook maar wat - bij C & H) staat al sinds gisteravond een popmusicus open..................![]()
Zelfs Berkery kent 'm niet. Dus als iemand een helpende hand wil bieden......![]()
Raad je plaatje # 281 ? Ik gok maar watquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je een linkje, niet dat ik verwacht dat ik het weet.
Ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Bij Raad je Plaatje voor Dummies (dit keer Raad je Plaatje # 281 ik gok ook maar wat - bij C & H) staat al sinds gisteravond een popmusicus open..................![]()
Zelfs Berkery kent 'm niet. Dus als iemand een helpende hand wil bieden......![]()
Da's waar. Maar niet het antwoord dat ik zoek. Heeft er wel mee te maken...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef peaceman het volgende:
Ze komen op LL
Ah, biggie wist het alquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef bigshadow het volgende:
De laatste winnaars van de essent muziek award en dus mogen ze op lowlands komen
dit dus....quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef bigshadow het volgende:
De laatste winnaar van de essent muziek award en dus mogen ze op lowlands komen
Ik zie dat 'ie al is opgelostquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef pyl het volgende:
Okay, link in de post van Fotoloog. Wat een teamwork!![]()
Als ik online ben dan verricht ik ook goede zakenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zie dat 'ie al is opgelost
Niet heel lastig denk ik, maar wie was de verrassing?quote:waren dinsdagavond de openingsact van de Black Entertainment Television (BET) Awards. De legendarische hiphopgroep stormde onaangekondigd het podium op en was daarmee de grote verrassing van de avond.
Gewoon geluk dat ik het te druk hebquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als ik online ben dan verricht ik ook goede zaken![]()
[..]
Niet heel lastig denk ik, maar wie was de verrassing?
Het ging toch om de Black Entertainment Television Award?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef peaceman het volgende:
House of pain?
Idd The Fugees, legendarisch volgens Novemquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef peaceman het volgende:
Fugees?
Flogging Molly had het al gezegdquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Idd The Fugees, legendarisch volgens Novem
Peaceman +1
Te makkelijk he....quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Saybia
Snel! Ik had een zelfde soort reactie verwacht als met mijn Cranberries-vraag van gisteren!quote:
Vriendlief is braafquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vriendlief roept Joe Jackson, maar welk nummer weet hij niet...
Met die gepikte jazz-cover...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens vriendlief staat 'ie op 'die ene oranje. Zo'n donkere cd met zo'n oranje-achtig-iets-foto.'
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens vriendlief staat 'ie op 'die ene oranje. Zo'n donkere cd met zo'n oranje-achtig-iets-foto.'
Nou, daar staan negen tracks op. Veel succes met radenquote:
Laat maar. Straks staat 'ie toch op een ander album!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Nou, daar staan negen tracks op. Veel succes met raden.
Dat is fout. Evenals het albumquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef peaceman het volgende:
Ik gok Be My Number Two, maar weet eigenlijk wel dat het fout is...
Wat een verrassingquote:
Goede gok, maar helaas. Parkeren dan maar, lijkt me. Er duikt straks wel iemand op met een oh ja momentquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef ranja het volgende:
Laat ik eens gokken op It's different for girls.
Ligt voor de hand misschien, vanwege die tribute, maar qua 'stupid thing to think' past-ie wel...
Volledig correct - GLO +1quote:
Home Town - Joe Jacksonquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef Litpho het volgende:
Welk nummer opent met de volgende regel:
"Of all the stupid things I could have thought, this was the worst"
MOVO +1quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:19 schreef MOVO het volgende:
[..]
Home Town - Joe Jackson
Het album was Big World
Hij had het tegen mij hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:19 schreef MOVO het volgende:
[..]
Home Town - Joe Jackson
Het album was Big World
Tja... Ik vraag me af of dit nou wel of niet een Aha Erlebnis zal blijken. Deze hint helpt iig voor geen meter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef MOVO het volgende:
Hij heeft ook met Bluey van incognito samengewerkt...
Ja, doe maar dan. Nadat ik vanwege Ordinary Joe nog even Joe Tex geroepen heb.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:15 schreef MOVO het volgende:
Het legendarische Fire on Ice album...
anders parkeren we hem even?
Nee ik begreep ook wel dat Joe Tex niet aan de foto of jouw muzikale omschrijving beantwoordde, maar hij zat in m'n hoofd en niet geroepen is altijd mis. Heb wel gekkere dingen meegemaakt hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:27 schreef MOVO het volgende:
Joe Tex is het helaas ook niet. Als het geen ahaa vraag blijkt en je houdt van bluesy folky jazzy liedjes gezongen met een oer-soulstem dan moet je ergens gaan luisteren!
Trustenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:28 schreef MOVO het volgende:
Ik klok trouwens ook uit, naar m'n mandje, ajuus...![]()
er zijn al 5000 muziekliefhebbers aangekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:30 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Kom even gedag zeggen, want de komende 4 dagen zit ik op Rock Werchter.![]()
Schijnt wel een aardig bandje te komen daar.. REM, kennen jullie het? Nou ik na zondag in elk geval wel![]()
See you on monday!
Sorry voor de late reactie, maar Fok! is zooooooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaag vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
Megadeth - Rude Awakening
Mocht ik door een wonder als eerste zijn met dit antwoord (dankzij het o zo snelle Fok!), laat iemand anders maar een vraag stellen. Ik ben treinen.
Goeiemorgen, ik ben wakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar Fok! is zooooooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaag vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.....
LITPHO + 1
En de boel is nog niet wakker
Neen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
stefan emmer?
Jawel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiesto
Dat je pas inschakelt nadat de muziek is geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:57 schreef Neleos het volgende:
De bedoeling van de tune is dat die hetzelfde effect gaat hebben als de tune van de Champions League.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat je pas inschakelt nadat de muziek is geweest?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Neleos het volgende:
Sufjan Stevens?
Nee, maar deze meneer komt wel uit dezelfde stad.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:
armin van helden?
Forum was enorm traag vanochtend, de meesten zullen gefrustreerd iets anders zijn gaan doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is het hier rustig?
quote:
hele forum lag platquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Femi Kuti
[..]
Forum was enorm traag vanochtend, de meesten zullen gefrustreerd iets anders zijn gaan doen
Kofi Annan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef MOVO het volgende:
Staat nog steeds geparkeerd, nog niemand een idee?
[..]
Grobbel +1quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Grobbel het volgende:
Terry Callier?
Welk nummer?quote:Geloof niet alles die u ademt u een parkerenschending krijgt en een made op uw koker zo uw gezicht met wat foelie in dark scheert
quote:In de tijd van chimpansees was ik een aapbutaan in mijn aders en ik moet uit junkie snijden
uzumaki+1quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Beck-loser!
Zie Gambolputty z'n sigquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
naar welke cd heeft epica zich vernoemt[band+cd titel]
effe een makelijke
Opgezocht en correct, namens onze Jap:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:56 schreef Litpho het volgende:
Kamelot - Epica
Kamelot en andere power metal.
quote:I'm not quite sure where to begin this review. After all, it's not easy to review an album that has received so much widespread critical success, an album that has been called an out and out "masterpiece," and an album that defines angry grrrrrl rock better than Alanis Morrisette could ever hope to do.
In the early 90s,began getting into music, and recorded demos that were titled ":)." Because of
's lyrical honesty and power, the demo soon made its way throughout the country's indie rock scene.
signed to the Matador Records label, which released this album,
's debut, titled
in 1993.
got the title from an Urge Overkill (you remember them don't you?) song called "
".
So what is? Why is it awesome? What gives it such a grand place among all of the great albums released in the early 90s? Well, I'll tell you. Back in 1995, Alanis Morrisette came out with a little anthem called You Oughta Know. It was a catchy little ditty, a girl-power anthem extroadinaire. There's just one problem.
was that honest, that direct, and delivered a kick to the balls of every man alive two years earlier, and not just with one song, but with an album of EIGHTEEN of them!
6'1" and Help Me Mary kick things off, and immediately, it's obviousisn't afraid to show off her obvious Rolling Stones influences. The drumming is simple, the guitar riffs exhibited are straight out of the Keith Richards handbook, and
even exudes some of that Mick Jagger sex appeal, except this time, males will be swooning. Granted, given the lyrical content of these songs, no male should be swooning, they in actuality should be reaching to cover their crotch, but
's voice sounds so seductive and inviting, even though she's singing about seedy, malicious men.
Maar van wie is dit Peeping Tom project?quote:Lately, he has been working on the much anticipated debut of Peeping Tom, a long gestating project which is rumored to be’s bid to storm to the top of the pop charts. For the first time since his first days in
, Peeping Tom could very well be the album that earns the singer more than just accolades from cynical critics and adventurous listeners. Then again, maybe not. “Well, it is hard to call it mainstream. But it is certainly the most straight ahead and dare I say hip thing I have worked on.”
Tuurlijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef Ascaroth het volgende:
Mike Patton?
Is dat zo? Ik heb er dan ook nog nooit wat van gehoord.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef Grobbel het volgende:
Het project dat al in 2001 of 2002 of zo voor het eerst was aangekondigd, maar nu nog steeds niet echt van de grond gekomen is in de vorm van een release.
Volgens mij betekent het gewoon 'gluurder'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peeping Tom? Dat is toch (per ongeluk) je lul te voorschijn laten komen? Echt weer iets voor Patton
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het gewoon 'gluurder'.
quote:Peeping Tom is a slang term for a voyeur. It originally referred to a character in the story of Lady Godiva.
Lady Godiva lokte het dan ook wel uit natuurlijkquote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lady Godiva lokte het dan ook wel uit natuurlijk.
quote:Godiva (sometimes Godgifu) (c. 980 - 1067) was an Anglo-Saxon lady, who, according to legend, rode naked through the streets of Coventry in England, in order to gain from her husband a remission of the oppressive toll imposed on his tenants.
The story is that she was the beautiful wife of Leofric III (968–1057), Earl of Mercia and lord of Coventry. The people of that city were suffering grievously under the earl's oppressive taxation. Lady Godiva appealed again and again to her husband, who obstinately refused to remit the tolls. At last, weary of her entreaties, he said he would grant her request if she would ride naked through the streets of the town. Lady Godiva took him at his word, and after issuing a proclamation that all persons should keep within doors or shut their windows, she rode through, clothed only in her long hair. One person disobeyed her proclamation, a tailor, ever afterwards known as Peeping Tom. He bored a hole in his shutters that he might see Godiva pass, and is said to have been struck blind. Her husband kept his word and abolished the onerous taxes.
De zelfbenoemde 'Kings of Rock', ook wel aangesproken als Noorse ramrockers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Ascaroth het volgende:
Wie zijn deze stoere knapen?
Ook, ja. Maar volgens mij..quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het gewoon 'gluurder'.
thanxquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Opgezocht en correct, namens onze Jap:
Liptho+1
Toch niet Turbonegro?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, nooit geweten dat deze heren er zo braaf uit konden zien!
Roodmutsje..quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat benne een mooi rood kruisje..
Ik niet. Leuke rode muts heeft ie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Ascaroth het volgende:
Zien jullie werkelijk een rood kruisje? Ik zal de afbeelding zelf even uploaden, moment.
hij was gisteren jarigquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
My Dying Bride vragen als ik boodschappen aan het doen ben
![]()
Wat heb ik misdaan?
Juist.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Brant Bjork
Meer warm dan koud, dat zeker.quote:Zat ik met Joey Castillo toch nog enigszins in de buurt...
weer al essent awards winnaars ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat hebben Pete Philly, zZz, 2nd Place Driver, Born en Mala Vita met elkaar gemeen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Ascaroth het volgende:
Essent Awards?
ascaroth+1quote:De nieuwe winnaars van een Essent Award zijn bekend. Pete Philly, zZz, 2nd Place Driver, Born en Mala Vita zijn de vijf namen die de jury dit maal heeft uitgekozen. Zij krijgen een promotiebudget van 5000 euro, kunnen rekenen op veel media-aandacht en spelen in augustus op het Lowlands festival in Biddinghuizen.
Toevallig ook al drie keer gevraagd de afgelopen maandquote:
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Toevallig ook al drie keer gevraagd de afgelopen maand![]()
och ja dan ben ik in de war met die van vorig jaar die al een paar keer gevraagd werden de afgelopen tijdquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....
niksquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
My Dying Bride vragen als ik boodschappen aan het doen ben
![]()
Wat heb ik misdaan?
Nee Charlotte Church komt zeker weten uit Cardiff in Wales.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Charlotte Church? Of komt 'ie uit Engeland?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef bartrid het volgende:
Tom Jones
Stereophonics
Manic Street Preachers
Lostprophets
Goldie Lookin Chain
quote:Welsh quintetfeatured vocalist Matt 'The Rat' Davies, guitarists Kris Roberts and Darren Smith, bassist Gareth Davies, and drummer Randy Richards. The quintet's energized blend of emo, metal, and post-hardcore first appeared in 2002 with a series of EPs and singles, including Between Order and Model, Four Ways to Scream Your Name, and "Juneau". The releases wound up landing them on the cover of Kerrang! Magazine, instant hype that paid off in the shape of a record deal with Warner Music U.K.
Yep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Funeral For A Friend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |