Tja... Ik vraag me af of dit nou wel of niet een Aha Erlebnis zal blijken. Deze hint helpt iig voor geen meter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef MOVO het volgende:
Hij heeft ook met Bluey van incognito samengewerkt...
Ja, doe maar dan. Nadat ik vanwege Ordinary Joe nog even Joe Tex geroepen heb.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:15 schreef MOVO het volgende:
Het legendarische Fire on Ice album...
anders parkeren we hem even?
Nee ik begreep ook wel dat Joe Tex niet aan de foto of jouw muzikale omschrijving beantwoordde, maar hij zat in m'n hoofd en niet geroepen is altijd mis. Heb wel gekkere dingen meegemaakt hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:27 schreef MOVO het volgende:
Joe Tex is het helaas ook niet. Als het geen ahaa vraag blijkt en je houdt van bluesy folky jazzy liedjes gezongen met een oer-soulstem dan moet je ergens gaan luisteren!
Trustenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:28 schreef MOVO het volgende:
Ik klok trouwens ook uit, naar m'n mandje, ajuus...![]()
er zijn al 5000 muziekliefhebbers aangekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:30 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Kom even gedag zeggen, want de komende 4 dagen zit ik op Rock Werchter.![]()
Schijnt wel een aardig bandje te komen daar.. REM, kennen jullie het? Nou ik na zondag in elk geval wel![]()
See you on monday!
Sorry voor de late reactie, maar Fok! is zooooooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaag vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
Megadeth - Rude Awakening
Mocht ik door een wonder als eerste zijn met dit antwoord (dankzij het o zo snelle Fok!), laat iemand anders maar een vraag stellen. Ik ben treinen.
Goeiemorgen, ik ben wakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar Fok! is zooooooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaag vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.....
LITPHO + 1
En de boel is nog niet wakker
Neen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
stefan emmer?
Jawel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiesto
Dat je pas inschakelt nadat de muziek is geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:57 schreef Neleos het volgende:
De bedoeling van de tune is dat die hetzelfde effect gaat hebben als de tune van de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |