Roodmutsje..quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat benne een mooi rood kruisje..
Ik niet. Leuke rode muts heeft ie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Ascaroth het volgende:
Zien jullie werkelijk een rood kruisje? Ik zal de afbeelding zelf even uploaden, moment.
hij was gisteren jarigquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
My Dying Bride vragen als ik boodschappen aan het doen ben
![]()
Wat heb ik misdaan?
Juist.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Brant Bjork
Meer warm dan koud, dat zeker.quote:Zat ik met Joey Castillo toch nog enigszins in de buurt...
weer al essent awards winnaars ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat hebben Pete Philly, zZz, 2nd Place Driver, Born en Mala Vita met elkaar gemeen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Ascaroth het volgende:
Essent Awards?
ascaroth+1quote:De nieuwe winnaars van een Essent Award zijn bekend. Pete Philly, zZz, 2nd Place Driver, Born en Mala Vita zijn de vijf namen die de jury dit maal heeft uitgekozen. Zij krijgen een promotiebudget van 5000 euro, kunnen rekenen op veel media-aandacht en spelen in augustus op het Lowlands festival in Biddinghuizen.
Toevallig ook al drie keer gevraagd de afgelopen maandquote:
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Toevallig ook al drie keer gevraagd de afgelopen maand![]()
och ja dan ben ik in de war met die van vorig jaar die al een paar keer gevraagd werden de afgelopen tijdquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Merkwaardig, het is pas gisteren bekend geworden....
niksquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
My Dying Bride vragen als ik boodschappen aan het doen ben
![]()
Wat heb ik misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |