Als het daar verder kan vind ik het prima. Maar ik vond dat deze band en dit genre wel een eigen topic verdiende.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef ThE_ED het volgende:
En eh; Metalheads Unite CLXXXVI: The Funeral Topic
Dat mag altijd natuurlijk, het topic dat ik linkte is meer een algemeen topic, gewoon als suggestie daar kun je altijd terecht voor vragen en updates mbt bands en dergelijke. Er is altidj wel iemand die iets van het genre van jouw smaak weet. Maar aparte bandtopics mogen ook altijd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Als het daar verder kan vind ik het prima. Maar ik vond dat deze band en dit genre wel een eigen topic verdiende.
Van Rhapsody.. eigenlijk alles, mss dat hun nieuwste, Symphony of the Enchanted Lands part II: The Dark Saga het beste is om mee te beginnen.. verder SotEL deel 1 (hun tweede album) en Dawn of Victory, zijn aanradertjes..quote:Welke albums van Rhapsody raad je aan?
Power metal heeft al een aantal topics. Kamelot zelf niet, en dat is natuurlijk onterecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Als het daar verder kan vind ik het prima. Maar ik vond dat deze band en dit genre wel een eigen topic verdiende.
maar afgezien van het Flight of the Migrator album geen powermetal.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:43 schreef StefanP het volgende:
Ayreon is ook fantastisch, maar heeft hier en daar grunts (wel uiterst precies geplaatst, past perfect bij de muziek). Ayreon is trouwens ook Nederlands!
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind Kamelot helemaal geweldig
Ben pas naar concert van ze geweest in Zoetermeer
Was echt supergaaf
Ja, ze zijn live goed ja en was erg leuk dat de zanger niet alleen op het podium ging zingen, maar ook op de bar achterin de zaalquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik had ze graag live gezien. Kende ze alleen toen nog niet.![]()
Hoop dat ze binnenkort weer eens in Nederland komen.
Zijn ze live goed?
Cool. Damn ik wil ze graag een keer zien. Draai hun laatste cd 'The Black Halo' al weken elke dag.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ze zijn live goed ja en was erg leuk dat de zanger niet alleen op het podium ging zingen, maar ook op de bar achterin de zaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |