dus, weer verder. Het vervolg op Metalheads Unite(d) CLXXXV: Judas Risingquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Ik..?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ken iemand die het onderwerp vast wel wat vind, maar de huidige zanger weer niet.
Een paar saaie documantaire, video clips die ik al ken, en wat remixen die ik nooit zal luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Tokus het volgende:
wat verwacht je ervan?
De DVD is dan ook vooral bedoeld voor de Amerikaanse jeugd, dat ze weer een beetje meer in hun (korte) geschiedenis ge-interesseerd raken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:40 schreef ThE_ED het volgende:
Beetje oorlogsverhalen en heroiek past wel bij metal. Maar ik vind Iced Earth toch een beetje doorschieten met hun Gettysburg. Nog buiten het feit dat het volgens mij iets is dat buiten de VS echt geen hond echt aanspreekt. (Niet dat mensen Paschendale kennen ofzo, maar dat is toch neutraler, en WOI is sowieso wat algemener.)
zat je m'n review te lezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Kipman het volgende:
[..]
De DVD is dan ook vooral bedoeld voor de Amerikaanse jeugd, dat ze weer een beetje meer in hun (korte) geschiedenis ge-interesseerd raken.
Stiekem al voordat ie geplaatst wasquote:
ik heb nog wel een liggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef Seborik het volgende:
I
* Seborik draait nu metalcore.
Iemand nog een broek met tien keer te wijde pijpen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers:
Opeth zal (hoogstwaarschijnlijk) Nederland aandoen voor twee shows
tijdens hun Europese Tour: 11 september: 013 - Tilburg en 14 september:
Melkweg - Amsterdam.
Goed nieuws. Amsterdam of Tilburg boeit niet. Ik ga gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers:
Opeth zal (hoogstwaarschijnlijk) Nederland aandoen voor twee shows
tijdens hun Europese Tour: 11 september: 013 - Tilburg en 14 september:
Melkweg - Amsterdam.
gaan we saampjes?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed nieuws. Amsterdam of Tilburg boeit niet. Ik ga gewoon
Om jou te stangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan hem en niet aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |