Ja vind ik ook maar ergste is er zit geen eens spa in die flesjes ze worden gewoon bijgevuld met water door de gebruiker. En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets andersquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Flesjes Spa blauw is iets voor vrouwen..
Dat is zó 2004.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ergste is er zit geen eens spa in die flesjes ze worden gewoon bijgevuld met water door de gebruiker. En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders![]()
Niks mis mee om te drinken met dit weer, maar iedereen in de auto neemt om de 2 minuten wel een slok uit zo'n bijgevuld flesjequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef fransie102 het volgende:
Of je ergert je even aan zoiets simpels als water drinken, en noemt dit 'kudde-gedrag'. Kut-alto
Wat is er mis met een slok water nemen met dit weer?
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Metro2005 het volgende:
nou erg hoor, als je doodgaat van de hitte in je auto zonder airco dat je even wat drinkt
sukkel
Ja maar toch niet elke 2 min.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken.
Slokje water, misschien wat last van de hitte?
90% van de auto's die ik 's ochtends zie rijden zijn allemaal een jaar of 5-10 oud, en toen was airco nog niet zo standaard als nu hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.
Mensen die anno 2005 nog geen airco hebben![]()
![]()
Beroep: kroeglopenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef wonko het volgende:
Get a life lutser.
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Niks mis mee om te drinken met dit weer, maar iedereen in de auto neemt om de 2 minuten wel een slok uit zo'n bijgevuld flesje
Doe ff normaal zegquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeWater is toch beter dan Cola en Sinas enzo? En waarom zou je niet om de 2 minuten een slok mogen nemen?
Ik denk dat het een combinatie is van dorst en verveling.
Misschien is die kroeg wel mijn werk.quote:
wat denk je van dorst lessen van de automobilist????quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat is het nut van die bijgevulde flesjes in de auto :
[bla bla bla]
Fokken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:10 schreef DoctorB het volgende:
rukken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.
Maar aan je opmerkingen te zien ben je er zelf continu mee bezig.
Laat andere mensen dan gewoon water drinken. Huilerd
Hier in mijn stamcafe in Naarden / Huizen. Aan de cola vieux tevens mijn lievelings drankje.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Hier in mijn stamcafe in Naarden / Huizen. Aan de cola vieux tevens mijn lievelings drankje.
Heb je daar erg lang over na moeten denken, fantasieloze....quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Fokken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.
Maar aan je TOPICS te zien ben je er zelf continu mee bezig
Laat andere mensen dan gewoon topics plaatsen. Huilerd
![]()
Het is lekker en gezondquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat is het nut van die bijgevulde flesjes in de auto :Is het om intressant over te komen vooral tegenover vrouwen (als man zijnde) Zijn dit van die plantaardige vegatarische enge mensen die zich eraan houden om min. 2 liter per dag te drinken Is het uit verveling dat ze dit doen? Of een alternatief omdat ze niet meer roken
Nadorst.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet elke 2 min.
Maar die mensen doen het sóchtends al in de file, en ik constateerde het vannochtend om 06.15 al op de A1 richting Amsterdam doe normaal drink koffie ofzo om wakker te worden.
Get a job.quote:
En vergeet ook niet de badtegels die zich hieraan ergeren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Laton het volgende:
Ik veracht mensen die water drinken in de auto en ZEKER in de file..Wat mij betreft sterven die grafmongolen allemaal. En hun familie ook
En hun vrienden
en hun tennisvrienden.
Misschien is iedereen wel massaal aan de lijn, dat ze wel minimaal 4 liter water drinken op een dagquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet elke 2 min.
Maar die mensen doen het sóchtends al in de file, en ik constateerde het vannochtend om 06.15 al op de A1 richting Amsterdam doe normaal drink koffie ofzo om wakker te worden.
Of mensen die hun halve koelkast meenemen naar een tentamen... dan zitten ze daar te kloten met blikjes dit en zakjes dat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Ratt het volgende:
weetje wat pas erg is? mensen die water drinken in de KLAS![]()
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens! Tien jaar geleden liep er nog niemand met zo'n flesje rond. Zijn we nu dan echt zoveel gezonder?
Vorige week had ik een bruiloft, zat dr ook zo'n wijf voor me, in de kerk uit zo'n flesje te lurken. Stom irritant pokkewijf! Net of je geen half uur zonder een slokje water kan. Truttige kip!
Herken jij jezelf hierin?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Wat denk je zelf?quote:
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Niet als ze het hervullen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?
*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
nee sjanker,quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?
*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nee sjanker,
die flesjes worden namelijk keer op keer op keer hevuld.
Da's juist heel goed voor het milieu.
NADENKEN!
Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Eej idioot, ga ergens anders lopen spammen!
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahaha
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Pics?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.![]()
Dan moet je hem uit de zon houden!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.![]()
Of een klein beetje chloor toevoegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef Sapientiea het volgende:
Dan moet je hem uit de zon houden!
Helaas... ik heb nu net een nieuwe. Maar denk maar een beetje aan het waasje in een bloemenvaas.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef veldmuis het volgende:
Pics?
Tja probeer maar eens een frisdrankje te vinden wat niet vergeven is van de suiker!? En als het niet naar suiker smaakt dan zit het er nog in.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Stan-two het volgende:
Back to basics, water drinken. Is een keer wat anders dan al die kleurstoffen en suiker enz. Ook is het ook redelijk gezond zo je lichaam van binnen te spoelen met al die ranzige zooi in de lucht.
Dubbelfris appel|perzik for shizzle!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Kresj het volgende:
Weet je... Ik hou helemaal niet van water. Geef mij maar een flesje dubbelfris ofzo...
Iedereen..... Dubbelfris!!!!!
Gadver!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Litpho het volgende:
Of een klein beetje chloor toevoegen.
Brighteyes heeft tenslotte niets over de smaak gezegd
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Ratt het volgende:
weetje wat pas erg is? mensen die water drinken in de KLAS![]()
En al die kringen op tafel dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...![]()
Snap niet waar sommige mensen zich druk om maken, het is toch juist goed als men water drinkt??
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
...en dan vinden ze het ook nog erg als ze hem kwijtrakenquote:Van die flesjes waar het etiket al afgeweekt is door het gekwijl van [insert drinkende persoon], en die maar nagevuld blijven worden met kraanwater...
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.quote:Waarom? Omdat ik 2,5 liter water per dag drink... Dat drink je niet zomaar in een uurtje weg maar gaat de hele dag door...
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.quote:He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen![]()
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:
[..]
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Ja, zo kan het ook ja...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders![]()
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
Gaat mij omdatflesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
![]()
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
![]()
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wij hebben gekoeld kraanwater, van de Hydron.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Waarom?quote:
Misschien een geweldige marketing stunt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Door die Aírco;s krijg je dorst.
En de voedingsstoffen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef LSS het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
precies...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Je staat in de file.
Het is warm.
Je hebt dorst.
Je drinkt water.
opgelost, slotje
Simpel. Kleine teugjes drinken werkt beter tegen de dorst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef hollander76 het volgende:
Uitermate irriterende in de mode zijnde gewoonte is dat toch, uit een flesje water drinken
Ik drink water uit de kraan als ik dorst heb, maar ga geen flesje meenemen omdat ik een half uurtje weg ben, of omdat ik 5 uur op school zit.....
Ik heb ook geen last meer van de airco op mijn werk, dus enorme dorst heb ik niet, iig niet zoveel dat ik uit een flesje moet gaan lurken, wat dan weer indeukt en als je dan klaar ben met drinken weer uitdeukt..... ook leuk tijdens examens [afbeelding]
Dan mag ik het nog wel irritant vinden, dus mag ik klagen in de klaagbak...... en ik stoor me ook aan andere vage dingen, maar aan andere zaken ook weer niet...... *wauw* ik ben ook maar menselijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
Zonnebrillen zijn uiterst okay.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
Hmmm de zonnebril-MODE.....Niet zonnebrillen in het algemeen......quote:
André Hazes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn uiterst okay.
[afbeelding]
*meldt*quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.
Mensen die anno 2005 nog geen airco hebben![]()
![]()
Hoe kom je dáár nou bij?? Toen gingen ze toch allemaal doodt!!1 Waarom staat het anderz in de modeblaadjes dat t goed is voor je gezondheid?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:54 schreef Herald het volgende:
Ik kan me ook wel vinden in de TS, water drinken uit een flesje is gewoon mode niet noodzaak. Klinkt weer ontzettend suf maar er waren tijdens dat mensen niet om de 2 minuten uit een flesje lurkten en de zomer óók overleefden.
De flesjes trend begon in 1997 geloof ik, eerst nam 1 grietje een klein flesje water mee naar de les, en dat werden er 3, en steeds meer, totdat er 3 bankjes waren waar geen flesje opstond. Meest erge was dat ze onderhand literflessen meesjouwden. Maargoed in dit topique reageren toch alleen maar van die flessendrinkmietjes
pfff... Neuspurken is gewoon erg Zenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar het opmerken hiervan is misschien nog meer zinloos dan de OP van de TS.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
pfff... Neuspurken is gewoon erg Zen.
Nadorst bestrijd je met bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef Coolfool het volgende:
En via Andre Hazes komen we op het waarom van het waterdrinken..... iedereen heeft nadorst van al het BIER!
Amateur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef fraQture het volgende:
Paupers....alleen Evian voor mij![]()
[Naive]
Niet ouder dan uit twee-duizend-en-vijf mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef heijx het volgende:
[..]
Amateur.![]()
Ik drinque alleen Chateau de Robinet.![]()
In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...![]()
[..]
Gewoon geen caloriën en je reinigt je lichaam. En ook goedkoper, omdat je je flesje gewoon steeds hervuld. Minimaal 1x per week ofzo een nieuw flesje kopen, niets aan de hand.
Water drinken rulez...![]()
He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.
En let eens wat beter op in de klas, in plaats van om de 20 seconden aan je surrogaatmoedertiet te lurken.![]()
..."en je reinigt je lichaaaaaam"...![]()
Moment, eerst nog even een slokje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te praten![]()
![]()
Owkee trek ik ook nog een biertje openquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Moment, eerst nog even een slokje. [afbeelding]
LoLquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Ender_W het volgende:
Echte mannen hebben geen navulverpakkingen spa blauw in de auto![]()
Die hebben er eentje van Vitel ..... Die zijn groter en groter is dan beter(speciaal geïmporteerd uit Parijs)
![]()
overdrijven is ook een vak... als je een airco in je auto hebt is het erg belangrijk om juist wel te drinken...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen![]()
Net alsof je niet zonder water kan in dat land..........Heeeeeeeeeee hallo je droogt heus niet uit.
En vooral mannen met die flesjes water in de auto vind ik heel eng![]()
not done
![]()
De vrouwen zijn er mee begonnen , maar de mannen nemen dit kudde gedrag nu ook over![]()
En dan komen ze aan op het bedrijf waar ze werken.
Hier zie ik het ook met een leeg flesje in de hand , en deze wordt dan weer gevuld voor de terug weg![]()
Kijk je kan best dorst hebben, maar overdrijf het niet met die flesjesdoe niet zo eng en raar met die achterlijk lege flesjes vullen met water
![]()
Mits waterquote:Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
mogen flensjes wel
Veel te hardcore voor mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef Ratt het volgende:
tssss prutsers, er gaat niets boven L'eau du Craen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |