Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens! Tien jaar geleden liep er nog niemand met zo'n flesje rond. Zijn we nu dan echt zoveel gezonder?
Vorige week had ik een bruiloft, zat dr ook zo'n wijf voor me, in de kerk uit zo'n flesje te lurken. Stom irritant pokkewijf! Net of je geen half uur zonder een slokje water kan. Truttige kip!
Herken jij jezelf hierin?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Wat denk je zelf?quote:
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Niet als ze het hervullen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?
*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
nee sjanker,quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?
*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nee sjanker,
die flesjes worden namelijk keer op keer op keer hevuld.
Da's juist heel goed voor het milieu.
NADENKEN!
Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Eej idioot, ga ergens anders lopen spammen!
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahaha
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Pics?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.![]()
Dan moet je hem uit de zon houden!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.![]()
Of een klein beetje chloor toevoegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef Sapientiea het volgende:
Dan moet je hem uit de zon houden!
Helaas... ik heb nu net een nieuwe. Maar denk maar een beetje aan het waasje in een bloemenvaas.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef veldmuis het volgende:
Pics?
Tja probeer maar eens een frisdrankje te vinden wat niet vergeven is van de suiker!? En als het niet naar suiker smaakt dan zit het er nog in.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Stan-two het volgende:
Back to basics, water drinken. Is een keer wat anders dan al die kleurstoffen en suiker enz. Ook is het ook redelijk gezond zo je lichaam van binnen te spoelen met al die ranzige zooi in de lucht.
Dubbelfris appel|perzik for shizzle!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Kresj het volgende:
Weet je... Ik hou helemaal niet van water. Geef mij maar een flesje dubbelfris ofzo...
Iedereen..... Dubbelfris!!!!!
Gadver!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Litpho het volgende:
Of een klein beetje chloor toevoegen.
Brighteyes heeft tenslotte niets over de smaak gezegd
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Ratt het volgende:
weetje wat pas erg is? mensen die water drinken in de KLAS![]()
En al die kringen op tafel dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...![]()
Snap niet waar sommige mensen zich druk om maken, het is toch juist goed als men water drinkt??
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
...en dan vinden ze het ook nog erg als ze hem kwijtrakenquote:Van die flesjes waar het etiket al afgeweekt is door het gekwijl van [insert drinkende persoon], en die maar nagevuld blijven worden met kraanwater...
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.quote:Waarom? Omdat ik 2,5 liter water per dag drink... Dat drink je niet zomaar in een uurtje weg maar gaat de hele dag door...
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.quote:He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen![]()
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:
[..]
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Ja, zo kan het ook ja...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders![]()
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
Gaat mij omdatflesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
![]()
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
![]()
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |