abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28336177
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens! Tien jaar geleden liep er nog niemand met zo'n flesje rond. Zijn we nu dan echt zoveel gezonder?

Vorige week had ik een bruiloft, zat dr ook zo'n wijf voor me, in de kerk uit zo'n flesje te lurken. Stom irritant pokkewijf! Net of je geen half uur zonder een slokje water kan. Truttige kip!
Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:33:15 #52
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28336238
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Herken jij jezelf hierin?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_28336289
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:33 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Herken jij jezelf hierin?
Wat denk je zelf?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28336308
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Je bent vast zó'n persoon die bij een emotioneel moment in een film een opmerking moet maken, omdat je anders gaat huilen?
Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?

*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
pi_28336339
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?

*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
Niet als ze het hervullen!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:36:23 #56
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_28336357
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het truttige gedoe omtrent flesjes water te maken?

*trekt geitewollen sokken aan: Bovendien zijn die flesjes slecht voor het milieu...
nee sjanker,

die flesjes worden namelijk keer op keer op keer hevuld.
Da's juist heel goed voor het milieu.

NADENKEN!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_28336450
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef DoctorB het volgende:

[..]

nee sjanker,

die flesjes worden namelijk keer op keer op keer hevuld.
Da's juist heel goed voor het milieu.

NADENKEN!
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:39:40 #58
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28336472
Wat is dit nu weer voor lekkers?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_28336500
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dit nu weer voor lekkers?
Eej idioot, ga ergens anders lopen spammen!
pi_28336557
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahaha
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:41:54 #61
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28336558
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Eej idioot, ga ergens anders lopen spammen!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_28336590
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Hahahaha ja je kan dat flesje wassen...whahaha
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:43:18 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28336613
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.
***
pi_28336665
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.
Pics?
pi_28336674
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd gooi ik hem weg. Ik heb hier wel eens een flesje gehad dat zo'n fijn groen laagje op de bodem begon te ontwikkelen.
Dan moet je hem uit de zon houden!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28336712
Back to basics, water drinken. Is een keer wat anders dan al die kleurstoffen en suiker enz. Ook is het ook redelijk gezond zo je lichaam van binnen te spoelen met al die ranzige zooi in de lucht.
pi_28336745
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef Sapientiea het volgende:
Dan moet je hem uit de zon houden!
Of een klein beetje chloor toevoegen.

Brighteyes heeft tenslotte niets over de smaak gezegd
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:47:15 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28336771
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef veldmuis het volgende:
Pics?
Helaas... ik heb nu net een nieuwe. Maar denk maar een beetje aan het waasje in een bloemenvaas.
***
pi_28336774
Ik heb geen eens een auto
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:47:27 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28336777
Oh, en nu ga ik mijn fles weer even vullen.
***
pi_28336800
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Stan-two het volgende:
Back to basics, water drinken. Is een keer wat anders dan al die kleurstoffen en suiker enz. Ook is het ook redelijk gezond zo je lichaam van binnen te spoelen met al die ranzige zooi in de lucht.
Tja probeer maar eens een frisdrankje te vinden wat niet vergeven is van de suiker!? En als het niet naar suiker smaakt dan zit het er nog in.......
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:47:57 #72
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28336802
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Kresj het volgende:
Weet je... Ik hou helemaal niet van water. Geef mij maar een flesje dubbelfris ofzo...

Iedereen..... Dubbelfris!!!!!
Dubbelfris appel|perzik for shizzle!

Dat dronk ik gister ook nog voor het stoplicht in mijn auto met airco.

Zou het zelfs op de fiets doen ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:48:26 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28336826
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Litpho het volgende:
Of een klein beetje chloor toevoegen.

Brighteyes heeft tenslotte niets over de smaak gezegd
Gadver!
Brrrr..... ik krijg echt serieus kippevel nu van het idee.
Te goor in hotels in de wat meer ehm... ontwikkelings gerichte landen... Sta je ook je tanden te poetsen met zo'n chloorluchtje.
***
pi_28336874
He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.

Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:52:04 #75
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28336961
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Ratt het volgende:
weetje wat pas erg is? mensen die water drinken in de KLAS
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...

Snap niet waar sommige mensen zich druk om maken, het is toch juist goed als men water drinkt?? Stuk gezonder dan al die frisdranken!!! Gewoon geen caloriën en je reinigt je lichaam. En ook goedkoper, omdat je je flesje gewoon steeds hervuld. Minimaal 1x per week ofzo een nieuw flesje kopen, niets aan de hand.

Water drinken rulez...
pi_28337017
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...

Snap niet waar sommige mensen zich druk om maken, het is toch juist goed als men water drinkt??
En al die kringen op tafel dan?
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:54:18 #77
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28337065
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

En al die kringen op tafel dan?
Je kan drinken of je kan het niet he...
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:54:42 #78
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_28337086
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
pi_28337125
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
pi_28337151
quote:
Van die flesjes waar het etiket al afgeweekt is door het gekwijl van [insert drinkende persoon], en die maar nagevuld blijven worden met kraanwater...
...en dan vinden ze het ook nog erg als ze hem kwijtraken
quote:
Waarom? Omdat ik 2,5 liter water per dag drink... Dat drink je niet zomaar in een uurtje weg maar gaat de hele dag door...
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28337240
quote:
He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:59:27 #82
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28337268
Dan nog.. Kan niet wachten tot mijn auto ook nog eens een koelkast/kist mod heeft, dan blijven mijn drankjes nog koeler dan alleen door de airco.

[ Bericht 1% gewijzigd door n00cL30n op 29-06-2005 14:00:03 (in reaktie op Robbie1979) ]
pi_28337349
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_28337356
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:

[..]

Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28337362
Ohw sorry Razor21

Ik zal in het vervolg wel steeds flesjes cola aanschaffen voor 2,50 p/s
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:09 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28337376
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
Ja, zo kan het ook ja...
Maar ik probeer mezelf gewoon de hele dag door een beetje door te spoelen. Tegen de dorst, tegen de honger etc. etc. En dus ook in de auto. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan veel drinken dat je vanzelf een houten bek krijgt als je een half uurtje niks drinkt. Ik althans wel...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:06:34 #87
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28337560
Als je aandacht nodig hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor, hoef je geen debiele topic voor te openen!
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:11:54 #88
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_28337758
In mijn auto zit een biertap
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:12:37 #89
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_28337789
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.
Al die tijd staat het flesje netjes in de bekerhouder met de airco er vol op.

Maar wat doet de reistijd er toe?
Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:52 #90
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_28337845
Razort is een wannabee commando die een survival boekje heeft gelezen.

oh sorry, het is hi2uplz die een wannebee commando is
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:19:37 #91
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_28338042
Het is gewoon mode. Het is niet echt nodig (echt niet nodig) om de godganse dag met een flesje water te lopen, maar het is wel lekker, af en toe een slokje bij je te hebben. Daarbij is water goed voor je. Ik zou het ook zo doen als ik niet na het eerst slokje het bestaan van het flesje volledig zou vergeten. Ik kan het gewoon niet.

En iedere keer een beetje drinken is wel beter dan in een keer heel veel. Wat maakt het uit, laat lekker drinker, nu kan he nog, voor je het weet is het water op met dit weer.
pi_28338132
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:22:48 #93
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28338158
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:28:44 #94
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338360
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders



Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338394
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28338469
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28338506
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...


Vandaar dan toch maar weer dat flesje...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:54 #98
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338507
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Ik wel.


Met water.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338511
Waar TS zich al niet druk om maakt zeg...

Water is gezond
#geen
pi_28338926
Da's eenofandere rage ofzo. Sinds ergens iemand gezegd heeft dat je een bepaalde hoeveelheid aan water per dag moet drinken omdat het goed voor je is, loopt iedereen met die flesjes en is aan het stressen om wel aan de benodigde hoeveelheid te komen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')