Ja vind ik ook maar ergste is er zit geen eens spa in die flesjes ze worden gewoon bijgevuld met water door de gebruiker. En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets andersquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Flesjes Spa blauw is iets voor vrouwen..
Dat is zó 2004.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ergste is er zit geen eens spa in die flesjes ze worden gewoon bijgevuld met water door de gebruiker. En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders![]()
Niks mis mee om te drinken met dit weer, maar iedereen in de auto neemt om de 2 minuten wel een slok uit zo'n bijgevuld flesjequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef fransie102 het volgende:
Of je ergert je even aan zoiets simpels als water drinken, en noemt dit 'kudde-gedrag'. Kut-alto
Wat is er mis met een slok water nemen met dit weer?
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Metro2005 het volgende:
nou erg hoor, als je doodgaat van de hitte in je auto zonder airco dat je even wat drinkt
sukkel
Ja maar toch niet elke 2 min.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken.
Slokje water, misschien wat last van de hitte?
90% van de auto's die ik 's ochtends zie rijden zijn allemaal een jaar of 5-10 oud, en toen was airco nog niet zo standaard als nu hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.
Mensen die anno 2005 nog geen airco hebben![]()
![]()
Beroep: kroeglopenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef wonko het volgende:
Get a life lutser.
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Niks mis mee om te drinken met dit weer, maar iedereen in de auto neemt om de 2 minuten wel een slok uit zo'n bijgevuld flesje
Doe ff normaal zegquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeWater is toch beter dan Cola en Sinas enzo? En waarom zou je niet om de 2 minuten een slok mogen nemen?
Ik denk dat het een combinatie is van dorst en verveling.
Misschien is die kroeg wel mijn werk.quote:
wat denk je van dorst lessen van de automobilist????quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat is het nut van die bijgevulde flesjes in de auto :
[bla bla bla]
Fokken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:10 schreef DoctorB het volgende:
rukken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.
Maar aan je opmerkingen te zien ben je er zelf continu mee bezig.
Laat andere mensen dan gewoon water drinken. Huilerd
Hier in mijn stamcafe in Naarden / Huizen. Aan de cola vieux tevens mijn lievelings drankje.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Hier in mijn stamcafe in Naarden / Huizen. Aan de cola vieux tevens mijn lievelings drankje.
Heb je daar erg lang over na moeten denken, fantasieloze....quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Fokken HOEF je ook niet te doen. Je gaat niet dood als je het niet doet.
Maar aan je TOPICS te zien ben je er zelf continu mee bezig
Laat andere mensen dan gewoon topics plaatsen. Huilerd
![]()
Het is lekker en gezondquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat is het nut van die bijgevulde flesjes in de auto :Is het om intressant over te komen vooral tegenover vrouwen (als man zijnde) Zijn dit van die plantaardige vegatarische enge mensen die zich eraan houden om min. 2 liter per dag te drinken Is het uit verveling dat ze dit doen? Of een alternatief omdat ze niet meer roken
Nadorst.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet elke 2 min.
Maar die mensen doen het sóchtends al in de file, en ik constateerde het vannochtend om 06.15 al op de A1 richting Amsterdam doe normaal drink koffie ofzo om wakker te worden.
Get a job.quote:
En vergeet ook niet de badtegels die zich hieraan ergeren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Laton het volgende:
Ik veracht mensen die water drinken in de auto en ZEKER in de file..Wat mij betreft sterven die grafmongolen allemaal. En hun familie ook
En hun vrienden
en hun tennisvrienden.
Misschien is iedereen wel massaal aan de lijn, dat ze wel minimaal 4 liter water drinken op een dagquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet elke 2 min.
Maar die mensen doen het sóchtends al in de file, en ik constateerde het vannochtend om 06.15 al op de A1 richting Amsterdam doe normaal drink koffie ofzo om wakker te worden.
Of mensen die hun halve koelkast meenemen naar een tentamen... dan zitten ze daar te kloten met blikjes dit en zakjes dat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Ratt het volgende:
weetje wat pas erg is? mensen die water drinken in de KLAS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |