Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.quote:He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen![]()
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:
[..]
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Ja, zo kan het ook ja...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders![]()
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
Gaat mij omdatflesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
![]()
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??
![]()
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Wij hebben gekoeld kraanwater, van de Hydron.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Waarom?quote:
Misschien een geweldige marketing stunt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Door die Aírco;s krijg je dorst.
En de voedingsstoffen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef LSS het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
precies...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Je staat in de file.
Het is warm.
Je hebt dorst.
Je drinkt water.
opgelost, slotje
Simpel. Kleine teugjes drinken werkt beter tegen de dorst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |