abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28337240
quote:
He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:59:27 #82
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28337268
Dan nog.. Kan niet wachten tot mijn auto ook nog eens een koelkast/kist mod heeft, dan blijven mijn drankjes nog koeler dan alleen door de airco.

[ Bericht 1% gewijzigd door n00cL30n op 29-06-2005 14:00:03 (in reaktie op Robbie1979) ]
pi_28337349
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_28337356
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:

[..]

Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28337362
Ohw sorry Razor21

Ik zal in het vervolg wel steeds flesjes cola aanschaffen voor 2,50 p/s
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:09 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28337376
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
Ja, zo kan het ook ja...
Maar ik probeer mezelf gewoon de hele dag door een beetje door te spoelen. Tegen de dorst, tegen de honger etc. etc. En dus ook in de auto. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan veel drinken dat je vanzelf een houten bek krijgt als je een half uurtje niks drinkt. Ik althans wel...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:06:34 #87
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28337560
Als je aandacht nodig hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor, hoef je geen debiele topic voor te openen!
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:11:54 #88
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_28337758
In mijn auto zit een biertap
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:12:37 #89
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_28337789
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.
Al die tijd staat het flesje netjes in de bekerhouder met de airco er vol op.

Maar wat doet de reistijd er toe?
Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:52 #90
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_28337845
Razort is een wannabee commando die een survival boekje heeft gelezen.

oh sorry, het is hi2uplz die een wannebee commando is
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:19:37 #91
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_28338042
Het is gewoon mode. Het is niet echt nodig (echt niet nodig) om de godganse dag met een flesje water te lopen, maar het is wel lekker, af en toe een slokje bij je te hebben. Daarbij is water goed voor je. Ik zou het ook zo doen als ik niet na het eerst slokje het bestaan van het flesje volledig zou vergeten. Ik kan het gewoon niet.

En iedere keer een beetje drinken is wel beter dan in een keer heel veel. Wat maakt het uit, laat lekker drinker, nu kan he nog, voor je het weet is het water op met dit weer.
pi_28338132
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:22:48 #93
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28338158
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:28:44 #94
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338360
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders



Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338394
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28338469
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28338506
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...


Vandaar dan toch maar weer dat flesje...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:54 #98
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338507
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Ik wel.


Met water.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338511
Waar TS zich al niet druk om maakt zeg...

Water is gezond
#geen
pi_28338926
Da's eenofandere rage ofzo. Sinds ergens iemand gezegd heeft dat je een bepaalde hoeveelheid aan water per dag moet drinken omdat het goed voor je is, loopt iedereen met die flesjes en is aan het stressen om wel aan de benodigde hoeveelheid te komen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:45:06 #101
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338969
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Wij hebben gekoeld kraanwater, van de Hydron.
Die 22,5 liter tonnen "kristalhelder drinkwater" kostten een godsvermogen en die doppen lekten 3 van de 5 keer.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28339186
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef DuchessX het volgende:
Water is gezond
Waarom?
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_28339193
Vorig jaar zomer liep ook iedereen met flesjes water, en dat jaar er voor ook, en ga zo maar door.
Ik snap niet waarom jij je er nou druk om loopt te maken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:00:20 #104
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28339552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:50 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Waarom?
In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
pi_28339660
Door die Aírco;s krijg je dorst.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:14:34 #106
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28340068
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Door die Aírco;s krijg je dorst.
Misschien een geweldige marketing stunt?
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:17:26 #107
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28340192
Krijg trouwens eerder van de airco op mijn werk een droge bek dan die van mijn auto.

m.a.w. een standaard airco in een auto is beter dan die van een multi-miljoen- euro gebouw.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:00:02 #108
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_28341788
Lullo
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:04:26 #109
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_28341932
Best lachen hoor, beetje proosten met elkaar in de file.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:05:45 #110
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28341971
Water is gezond.
pi_28352522
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
En de voedingsstoffen dan?
pi_28354401
Een gezonde rage, dat is het water-uit-Spaflesjes-drinken ritueel. Beter dan de coke-rage die nu heerst in het uitgaansleven iig. Zelf drink ik alleen veel water als ik aan het trainen ben, verder probeer ik dit saaie drankje te vermijden. Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:10:19 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354472
Ik heb altijd een flesje water in de auto, gekoeld en wel. Heerlijk .

Oh ja, TS is een kneus. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28356417
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef LSS het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:14:14 #115
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28356593
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Je staat in de file.
Het is warm.
Je hebt dorst.
Je drinkt water.

opgelost, slotje
precies...
sjezus ik zou me overal druk over maken als ik jou was
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:15:01 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28356616
idd Razor, jank niet zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28357064
Het lijkt wel of die flesjes in de mode zijn
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:30:08 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28357080
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:15 schreef HeatWave het volgende:
idd Razor, jank niet zo .
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:52:10 #119
5673 heijx
Qui que boue
pi_28357760
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
Simpel. Kleine teugjes drinken werkt beter tegen de dorst.

http://vdab.be/magezine/nov04/water.shtml


  • Maak van water drinken een prioriteit.

  • Drink met kleine slokjes. Bij te gulzig drinken verdwijnt het vocht te snel weer uit je lichaam.

  • Les je dorst niet met koffie, thee of alcohol; die veroorzaken vochtverlies.

  • Wacht niet tot je een dorstgevoel waarneemt. Een betere indicatie voor dehydratatie biedt urine. Jawel, nu even klinisch: die moet zo goed als kleurloos zijn.

  • Een aanvaardbaar vochtgehalte in de lucht op je werkplek (40 tot 70 procent) is belangrijk.
  • Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
    pi_28365510
    Naja het is gewoon gezond! :s
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')