Wij hebben gekoeld kraanwater, van de Hydron.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Waarom?quote:
Misschien een geweldige marketing stunt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Door die Aírco;s krijg je dorst.
En de voedingsstoffen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef LSS het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
precies...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Je staat in de file.
Het is warm.
Je hebt dorst.
Je drinkt water.
opgelost, slotje
Simpel. Kleine teugjes drinken werkt beter tegen de dorst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef hollander76 het volgende:
Uitermate irriterende in de mode zijnde gewoonte is dat toch, uit een flesje water drinken
Ik drink water uit de kraan als ik dorst heb, maar ga geen flesje meenemen omdat ik een half uurtje weg ben, of omdat ik 5 uur op school zit.....
Ik heb ook geen last meer van de airco op mijn werk, dus enorme dorst heb ik niet, iig niet zoveel dat ik uit een flesje moet gaan lurken, wat dan weer indeukt en als je dan klaar ben met drinken weer uitdeukt..... ook leuk tijdens examens [afbeelding]
Dan mag ik het nog wel irritant vinden, dus mag ik klagen in de klaagbak...... en ik stoor me ook aan andere vage dingen, maar aan andere zaken ook weer niet...... *wauw* ik ben ook maar menselijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
Zonnebrillen zijn uiterst okay.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
Hmmm de zonnebril-MODE.....Niet zonnebrillen in het algemeen......quote:
André Hazes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn uiterst okay.
[afbeelding]
*meldt*quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.
Mensen die anno 2005 nog geen airco hebben![]()
![]()
Hoe kom je dáár nou bij?? Toen gingen ze toch allemaal doodt!!1 Waarom staat het anderz in de modeblaadjes dat t goed is voor je gezondheid?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:54 schreef Herald het volgende:
Ik kan me ook wel vinden in de TS, water drinken uit een flesje is gewoon mode niet noodzaak. Klinkt weer ontzettend suf maar er waren tijdens dat mensen niet om de 2 minuten uit een flesje lurkten en de zomer óók overleefden.
De flesjes trend begon in 1997 geloof ik, eerst nam 1 grietje een klein flesje water mee naar de les, en dat werden er 3, en steeds meer, totdat er 3 bankjes waren waar geen flesje opstond. Meest erge was dat ze onderhand literflessen meesjouwden. Maargoed in dit topique reageren toch alleen maar van die flessendrinkmietjes
pfff... Neuspurken is gewoon erg Zenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar het opmerken hiervan is misschien nog meer zinloos dan de OP van de TS.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
pfff... Neuspurken is gewoon erg Zen.
Nadorst bestrijd je met bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef Coolfool het volgende:
En via Andre Hazes komen we op het waarom van het waterdrinken..... iedereen heeft nadorst van al het BIER!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |